View Full Version : Алфата ми пак върви - 2460 лв
cassillas
28-11-2008, 21:17
*
Тая кола златна ти е излязла :\ Айде честито и да не прави повече скъпо струващи проблеми!
На тоя матор му върви, моята я направи същата сметка само за 2 месеца:holiday2: към 2000лв части и 1000лв труд, а я бях карал 1ден. Съдба. Нищо вече година и нещо си я попържвам с кеф :-)
cassillas
28-11-2008, 22:32
На тоя матор му върви, моята я направи същата сметка само за 2 месеца:holiday2: към 2000лв части и 1000лв труд, а я бях карал 1ден. Съдба. Нищо вече година и нещо си я попържвам с кеф :-)
Е значи ме разбираш напълно:pimp:
Е за т'ва повече бензинова алфа - никога! Еле пък фиатски твинспарк :metal:
Съчувствам ти,колега.Ако с моята стане нещо такова направо отива за скрап :jason2:
vesko_iotov
28-11-2008, 22:45
може би трябваше направо да смениш целия двигател
Тва си е тунинг-мотор и шофьорите му са с тунинг-глави, някой ако си мисли че ще върви повече от 200 000 без ремонт нещо се е объркал.
Браво за ремонта. Нали не си сложил новото бутало и биела от тези дето са по-лекичките?
cassillas
29-11-2008, 11:03
Браво за ремонта. Нали не си сложил новото бутало и биела от тези дето са по-лекичките?
*
Възможно е биелата да е от тях. Защото маистора ми
каза ,че заради нея е прешлайфал всичките биели и от
това и шлаифането на главата са се вдигнали конете с 2-3, също и въртящия момент :)
Къде извърши ремонта?
belov_88
29-11-2008, 14:06
колега и аз така самоче аз направо целия двигател смених и вече една година никви ядове!!!дано повече нямаш никви ядове :rosso_spider:
Възможно е биелата да е от тях. Защото маистора ми
каза ,че заради нея е прешлайфал всичките биели и от
това и шлаифането на главата са се вдигнали конете с 2-3, също и въртящия момент :)
Мисълта ми е, че ремонтните бутала и биели са по-леки от оригиналните. И ако има разлики в теглото това води до дисбаланс на усилията към вала. Един познат така прецакаха една ланчиа. Сложиха 3 нови бутала и биели и едно старо със старата биела на 3-ти цилиндър. И счупиха вала.
Най-добре питай майстора как стоят нещата. Но щом ти е дал 1 година гаранция предполагам е бил на ясно :)
lubo_red
29-11-2008, 20:28
и моята ме остави на втория ден от купуването и
първия ремонт ми излезе 1500лв
после превартя зъбно колело на колянов вал и още500лв при Киро от Княжево
cassillas
29-11-2008, 21:04
Мисълта ми е, че ремонтните бутала и биели са по-леки от оригиналните. И ако има разлики в теглото това води до дисбаланс на усилията към вала. Един познат така прецакаха една ланчиа. Сложиха 3 нови бутала и биели и едно старо със старата биела на 3-ти цилиндър. И счупиха вала.
Най-добре питай майстора как стоят нещата. Но щом ти е дал 1 година гаранция предполагам е бил на ясно :)
Предполагам че точно заради тове е пршлайфал и останалите 3 биели:dunno:
cassillas
29-11-2008, 21:07
Къде извърши ремонта?
PandoCar в Горубляне. Или по-тояно при собственика на PandoCar ама в друг негов по-малък сервиз на близо.
Предполагам че точно заради тове е пршлайфал и останалите 3 биели:dunno:
Той тях ги е шлайфал заради новите лагери.
Бе дано всичко е на ред.
mirchozo
29-11-2008, 22:24
:Bolt:да не чува дявола ама ако на мен ми се случи нещо такова дерекнто и драсвам клечката и с каското си купувам друга алфа естествено
това в кръга на майтапа де, дано ти е сполучлив ремонта и дълго дълго да си я пържиш
На мен първоначалните смени на масла, ремъци, филтри+свещи, носачи два и разни други дреболии ми излязоха горе долу толкова във Ванто, така че като пари бива, да е безпроблемно и да не се налага да ползваш гаранцията.
Пита ли за такъв ремонт в някой от сервизите, които ги има във форума все пак?
lord_chuldarkar
08-12-2008, 22:14
Баща ми като скъса ремък в Холандия колата стана златна.
Като пооправя предницата и проблема с непаленето сутрин както и не вървенето предполагам ще е платинена и вече най скъпия метал ще е от купето на моята алфа.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2024 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.