View Full Version : Питане!
BIzZkIt4o
30-11-2008, 08:52
Здравейте, взех си алфа 166 2.0 преди 2-3 дена и да ми кажете колко харчи,свежи добри имам и 146 боксер карам го с денсо евтиния вариант масло си взех Селения 20к и боксера го карам с него доволен съм.... имам едно притеснение за маслото с което е в момента самата кола защото е направо кал се едно не е сменявано 100000км и да не почне да трака като го смена но иначе колата работи много добре
Първо изреченията е хубаво да имат начало и край:notify:
Не бързай да обслужваш колата пусни само двигателното масло, налей промивно и да поработи 5мин на празен ход. След това си налей новото и си избери някакъв приятен маршрут 100-150км като на всеки 20-30 спирай колата и я прослушвай на отворена врата с подаване на малко газ. Ако имаш късмет и нищо не изтропа, си сменяй там ремъци ролки и т.н.
BIzZkIt4o
30-11-2008, 09:30
Мисля да си сипа Селенията и да карам 2000-3000 км да примие и да го смена пак... Как мислиш?
BIzZkIt4o
30-11-2008, 09:31
Не искам да си права екперименти с това двигателно масло да не стане фал
Ако тръгнеш да я чистиш със смени на масла ще похарчиш повече пари. И ще я изчистиш един ден, ама няма да е скоро. Ако през това време скъса ремък? По-добре да си знаеш нещата как са за да си я обслужваш спокойно. Защо ти е да продължаваш да я караш със шлайфпаста вътре с незнайно колко добавки.:screwy: Взимаш си Приста Промивно 4л и ти изкарва всички бъркочи. То си е масло просто има много добри миещи свойства. Мое мнение.
BIzZkIt4o
30-11-2008, 09:51
Сигурен ли си че няма да му стане нещо от двигателното масло? Правил съм го тоя номер на фиат регата 1.9 дизел но тая капризна алфа незнам сшубе ме е ........
BIzZkIt4o
30-11-2008, 09:53
bizzkit4o52 mi e skype ако можеш пиши ми
Колегите са прави, тъй кто Т.С-а доста често изтропва му прасват вътре един куп добавки и като смениш маслото дава фира. Та по добре сипи си Приста промивно не барай нищо друго поръчкай 1000км, и ако всичко е ОК прасваш селения рейсинг, нови филтри ремъци и тем подобни, а не лошо и свещи да сложиш.
BIzZkIt4o
30-11-2008, 17:59
Защо Селения рейсинг в магазина ми казаха че не става за този мотор и си взех селения 20к
BIzZkIt4o
01-12-2008, 20:03
С какви свещи карате?
1000км със промивно масло приста колега много ти се моля.....с това масло колата най много да работи от 15-30 минути на обороти без форсажи.Изпуска маслото и се налива хубаво масло и кара.С това се занимавам доста време ДВГ
1000км със промивно масло приста колега много ти се моля.....с това масло колата най много да работи от 15-30 минути на обороти без форсажи.Изпуска маслото и се налива хубаво масло и кара.С това се занимавам доста време ДВГ
Ми тъпо съм го написал че бързах, естествено че не може да кара с промивно идеята беше да сипе приста а след промивката да поръчка 1000км ако всичко е ОК тогава да налее хубаво масло и да продължава с другите консумативи. Съжалявам ако сте ме разбрали погрешно.:oops:
BIzZkIt4o
01-12-2008, 21:42
Няма значение.... Смених маслото днес покарах я малко защото още нямам номера и е добре. Сега ме интересуват свещите и накладките Денсо Иридиум съм чувал че са добри и Феродо червено?
BIzZkIt4o
04-12-2008, 21:19
Колеги защо не отговаряте? пфф ;) Регистрирах Алфата и всичко е наред мотора работи екстра но ми се струва малко спъната... 1-ва я няма почти никаква. Имам 146 1.6 боксер и в сравнение с 166-цата абе просто не съм впечатлен. Вярно върви колата но учаквах много повече за 155 коня .
след 3000 оборота как е - тръгва ли изведнъж............
може би дебитомер..............
BIzZkIt4o
04-12-2008, 21:48
Ми да след 3000 оборота върви по добре усеща се. Нормално ли е това?
МИ незнам.. Моята до 3000 оборота бавно наема, да не кажа като спъната... Постоянно търся проблема , но досега несъм стигнал до решение..След 3000 се чувства как те удря по гърба и тръгва ама до преди това...натискам до ламарината , атя се чуди и предърпва.......Ако намериш проблема - сподели............
Добре де ама като го откача горе-долу няма разлика.Не би ли трябвало ако е от дебитомера да се оправи при откачането му..........
утре ще ти пратя данни по които да свериш дали ти работи дебитомера.2 ри вариант изтегли си AUTODATA там ги има.
BIzZkIt4o
04-12-2008, 23:01
Свещи сменял ли си? Аз още не съм, защото сутрин пали добре и работи добре и се чуда какви да сложа, а Дебитомера колко пари струва?
BIzZkIt4o
04-12-2008, 23:09
Като чета темите из форума всички само уплакват Дебитомери, Сонди, скърца, тропа, не върви..... Като цяло учаквах много повече от тази кола боксера го карам вече 2 години и съм много доволен сменям масло филтри и газ до дупка...
Колите се правят все повече еднодневки... да я караш една година и след това заменяш за по-новият модел.
Имам опит и със ситроен на 3000км се разскърца целият.
С форд е съшата работа а и двете са 2008г.
Та какво да очакваме за коли, които се карат в БГ и за на по 5-8г.
Свещи сменях... И с бош от 60лв и с нжк от 600лв е едно и също - първите изкарват 20000 а вторите 100000км....
натискам до ламарината , атя се чуди и предърпва.......
Пъвро провери си дебелия маркуч за въздуха и второ като и натиснеш в ниските обороти газта до ламарината никога няма да ти набере добре като бензин .. трябва по-плавно :)
Провери тези Напрежения:th_up:
BIzZkIt4o
05-12-2008, 10:27
Denso IRIDIUM POWER мисля да сложа, а иначе се оказа че не ми свети номера и стоповете. Проверих бушоните здрави са.....
Провери тези Напрежения:th_up:
А как точно става тая работа със замерването,сподели,че и аз искам да разбера дали моя дебитомер го бива или е заминал:-|
BIzZkIt4o
07-12-2008, 11:32
А къде ходите на диагностика в София и какво хваща? Мерси!
leketo84
07-12-2008, 14:45
В Ауто Италиа 38лв с ДДС е диагностиката не знам мисля че би трябвало да хваща всичко аз ходих веднъж при проблем в датчик и го хвана кой е изгорелиа (но той струваше 210лв. ) !!!:Topic-is-closed-bg:
BIzZkIt4o
07-12-2008, 21:39
Ясно мерси много, а ще съм много благодарен ако някои даде схеми или чертежи на мотора ,ел. инсталацията вобще на самата кола.
leketo84
07-12-2008, 22:00
Ясно мерси много, а ще съм много благодарен ако някои даде схеми или чертежи на мотора ,ел. инсталацията вобще на самата кола.
Да един вид ръководство и аз нямам и ще бъда много благодарен , ако някой ни помогне и ни насочи в търсенето му !!! :rosso_spider:
BIzZkIt4o
08-12-2008, 20:17
Има ли аларма тая кола? Защото на ключа има бутон с които заклучва и отключва но самото централно връща... заключи и веднага отключи пак.
Има ли аларма тая кола? Защото на ключа има бутон с които заклучва и отключва но самото централно връща... заключи и веднага отключи пак.
Имаш проблем с централното.
thepsycho
09-12-2008, 09:08
Има ли аларма тая кола? Защото на ключа има бутон с които заклучва и отключва но самото централно връща... заключи и веднага отключи пак.
"Не питай старило, а питай патило " :)
Гледай на всички врати копчетата с които се заключват отвътре, повреме на заключване. Една от тях не работи и предизвиква централното отключване веднага след като заключиш. След като разбереш коя е (тя просто не слиза надули след опит централно да заплючиш), избираш си сервиз и отиваш да ти сменят машинката ! ... На мен смяната ми излезна 140 лв (машинка + труд при Бобо).
:) успех и ще разказваш на някоя от срещите
Може ли да добавя, че вероятно е предна проблемната врата? :prescription:
BIzZkIt4o
09-12-2008, 11:11
Предна десна врата ключалката отвън е счупена не може да се заключи сигурно е от нея. Но когато заключвам с ключа си заключва централното и няма проблеми не връща. А аларма заводска има ли не казахте 99 година е Алфата.
thepsycho
09-12-2008, 11:21
... когато заключвам с ключа си заключва централното и няма проблеми не връща ...
Това е в подкрепа на версията "развалена машинка" !!!
За алармата според мен трябва да видиш e-learning -а къде точно е сложен централния модул и как изглежда (под предния капак) и дали го имаш ... Аз лично имам всички допълнителни нещица (диодче, бушонче, копенце .... ) но аларма нямам !!!
BIzZkIt4o
12-12-2008, 08:10
Да проблема беше такъв, а понеже волана ми не е много запазен и искам да си го смена някои знае ли нов от каде може да се купи .
BIzZkIt4o
15-12-2008, 18:08
Щом не казвате да питам друго... Хидравликата ми е доста тежка в сравнение с старата ми кола 146 явно имам проблем някакъв или просто си е такава по тежка. Вашите как са?
Какво значи по-тежка? По трудно се върти геврека ли?
П.П.
Не забравяй че от 14-ки скачаш на 16-ки или 17-ки.
BIzZkIt4o
16-12-2008, 07:34
Да по трудно
Да по трудно
ами и на мен така ми се струваше ама като отидох при бобо той каза че е карал и други 166ци и така им се върти волана пък и нали е с 17ки... от колеги вив форума пък оставам с впечатлението че им се върти волана с "един пръст"... но както и да е, каквато и друга кола да съм карал и после да съм се качил пак на алфата ... ами по твърд и е волана да му се не види.... и хидравлична течност сменях и реиката си ми е наред ама кво да се праи алфа... обичам си я:)!!!!!
Какво значи по-тежка? По трудно се върти геврека ли?
Да по трудно
Ами малко по-трудно се върти геврека на 166. Освен това, управлението е по-директно от доста други модели. Целият ход на волана е 2 и малко оборота.
BIzZkIt4o
16-12-2008, 21:43
Малко тъпо ми се стува тва като някъв дефект на колата... 146-цата си я карам също и като сляза от 166-цата и се кача на 146 просто разликата е доста голяма. Баща ми има Lancia kappa там волана сам се върти но както и да е мерси за инфото.
leketo84
16-12-2008, 22:12
Малко тъпо ми се стува тва като някъв дефект на колата... 146-цата си я карам също и като сляза от 166-цата и се кача на 146 просто разликата е доста голяма. Баща ми има Lancia kappa там волана сам се върти но както и да е мерси за инфото.
И аз имах Капа и да наистина беше доста по-лесно , но там бях с 195/65/15 а на алфата съм с 225/45/17 и предполагам че оттам идва разликата !
И при мен е същото и като се кача на 146-цата все едно съм се качил на детска играчка.
BIzZkIt4o
17-12-2008, 00:00
Аз съм с 16-ки ама чак пък толкова да и тежат...:shocked: Други коли като са с 20 цола и повече с краката ли си помогат да въртят :P не е изпипана специялно тази част от колата но иначе колата е върха. :dance:
При мен поне хидравликата е перфект...:pp:
На 166 е малко по тегав волана, но има разлика и от размера на гумите. С 16-ките 205 се върти значително по лесно отколкото със 17-ки 225. Мене пък много си ме кефи така, на БМВ-то е много лек и по не ми допада:pp:
Още един глас за "тежкия волан". За мен не е минус. Такива са си явно, сега като се кача на Мондеото си направо ме дразни със "несериозното" си управление - волана се върти все едно е откачен.
BIzZkIt4o
21-12-2008, 22:37
Един приятел има 145 1.6 т.с и като е сменявал ремаци и ролки каза че нямало белези за центровката и мотра се зацепвал с некво специялно нещо си забравих как се го каза.... това вярно ли е ? За 2.0 т.с питам
С пети има писано много. Хвърли и вариатора ако имаш възможност - почти сигурно ще ти направи проблем иначе в последствие.
BIzZkIt4o
22-12-2008, 22:14
Каква фунция изпълнява , а и какви проблеми прави сигурно има писани теми но ако не те мързи напиши . :) И нещо друго ще сменям цялата предница и задница заедно с ремаците и ролките абсолютно всички и 1000 лв да ли ще ме ми стигнат...
Каква фунция изпълнява , а и какви проблеми прави сигурно има писани теми но ако не те мързи напиши ...
Като ти заредят някой път дизел вместо бензин ще изчетеш всичко за вариаторите и не само .
Каква фунция изпълнява , а и какви проблеми прави сигурно има писани теми но ако не те мързи напиши . :) И нещо друго ще сменям цялата предница и задница заедно с ремаците и ролките абсолютно всички и 1000 лв да ли ще ме ми стигнат...
За да смениш всичко по предницата, задницата, че и ролките и ремъците, ще ти трябват поне 5 000 лева.
Смятай - предно окачване - най-малко 1000 лв (без амортисьорите и спирачните дискове)
Задно окачване - поне 3000 лева.(пак без амортисьорите и дисковете).
Ремъци и ролки - поне 700 лева с труда.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.