PDA

View Full Version : Разграфяване на таблото за температурата



Gligan
01-12-2008, 18:12
Абе в петък Румен ме хвърли в джаза. На таблото за градусите на мотора по средата ми са 70 градуса при положение, че на другите 164-ки там е 90 градуса. Та някой знае ли защо е така и има ли друг с такова разграфяване.

icedoc
01-12-2008, 20:38
Има и други виждал съм една суперка на човек от форума и неговата е на 70 среда (дизел е ) ... моята е на 90 но незнам каква е разликата , можеби мотора е различен.

Abarth
01-12-2008, 22:23
А мойта е на 80 :)

Sunny
01-12-2008, 23:13
А мойта е на 80 :)
На нашите T.S. преди 92-ра са си на 80 в центъра .

virusalfa
02-12-2008, 11:31
Има и други виждал съм една суперка на човек от форума и неговата е на 70 среда (дизел е ) ... моята е на 90 но незнам каква е разликата , можеби мотора е различен.И на моята е 70 градуса в средата.Тя е можеби от първите суперки,произведена е октомври 92.

Iltcho
02-12-2008, 15:15
Моята също е на 70 в средата. Писал бях одавна що е така. Отговор така и не получих... :?

Gligan
02-12-2008, 19:48
Ми загадка ми е на мен и за това реших да попитам. А на колко е нормално да работят моторите ни (безгин 2.0 ТС). Откакто смених радиатора започна да държи 80 градуса, а до сега си работеше на 70-75 до 80 само в най-големите задръствания. Дали не се е скапал някой датчик :gruebel: Страх ме е лятото да не направя някоя беля.

Nasko
02-12-2008, 19:52
и моята е на 70 градуса по средата (виждал си я)

Gligan
02-12-2008, 19:58
Ми твойта не я видях отвътре. Явно суперките са на 70 и мойто кочина е към тях.

п.п. Абе ти личните не си ли четеш?

virusalfa
02-12-2008, 20:00
Не всички Суперки са 70 на средата,има и 90

Gligan
02-12-2008, 20:02
Да бе верно, че тая при Румен беше суперка и беше на 90. Е що е така бре. И ся с тоя радиатор кво да правя. Да си я карам така ли? При вас като загрее на колко се включва перката и на колко се изключва.

Abarth
02-12-2008, 20:50
Мойта се включва около 95-6 градуса и се изключва на 90 :)

Sunny
02-12-2008, 22:07
При мене перката тръгва на 100 градуса според стрелката , но стигнахме до извода че ми е прецакан датчика на радиатора . Иначе преди това си тръгваше съвсем малко след 90 градуса и спираше малко под 90 , като в средата ми е 80

didod
02-12-2008, 22:55
90 в средата. При каране извън града стрелката стои м/у 90 и 85 град. Перката тръгва малко преди 90 по уред. :) И между другото уреда е инертен много...

Abarth
03-12-2008, 03:22
Абе моя уред се побърква чат пат,подскача тва онова,от датчика ли е или от самия уред?

Grigor
03-12-2008, 09:29
Турбото е на 90 в средата, като детайно започва от 80-85-90-95-100

5-ците са чертички, не цифри.

Т.С. е по-малко .

Иначе няма как на бензин да ти е нормална 7-80С температура... много е ниска.

icedoc
03-12-2008, 10:30
Абе моя уред се побърква чат пат,подскача тва онова,от датчика ли е или от самия уред?

Споко подксчането при мен е уреда за акумулатора .. на дупка рипа яко , мисля че е от уреда :hehe:

Gligan
03-12-2008, 20:03
Турбото е на 90 в средата, като детайно започва от 80-85-90-95-100

5-ците са чертички, не цифри.

Т.С. е по-малко .

Иначе няма как на бензин да ти е нормална 7-80С температура... много е ниска.

Значи да си карам така? Досега бачкаше на 70-75 градуса (70 ми е в средата) сега държи следващата черта след 70 (по средата). А самия датчик който дава инфо на таблото къде се намира? Този на радиатора е за перката нали? Просто сложих друг радиатор (по-дебел от стария) и започна да ги прави тия номера. Перката се включва и изключва, но температурата не пада под 80.

virusalfa
03-12-2008, 20:12
Турбото е на 90 в средата, като детайно започва от 80-85-90-95-100

5-ците са чертички, не цифри.

Т.С. е по-малко .

Иначе няма как на бензин да ти е нормална 7-80С температура... много е ниска.Правилно колега!С катализатор колите имат по-висока температура на работа и по-високо налягане в охладителната уредба.

Gligan
03-12-2008, 20:15
Ми аз съм с катализатор и то работещ, тия за техническия преглед щяха да получат удар като измериха изгорелите газове.

BatVas
04-12-2008, 13:25
Moята по средата е 70 и държи по средата :calc: дали просто така не си пише на таблото, а реално там да си е 90:calc:

Abarth
04-12-2008, 13:46
Moята по средата е 70 и държи по средата :calc: дали просто така не си пише на таблото, а реално там да си е 90:calc:

Е перката на 70 ли ти се включва :roll: няма логика да пише 70,а всъщност да е 90 :calc:

Gligan
06-12-2008, 15:27
няма логика да пише 70,а всъщност да е 90 :calc:

И аз не виждам логика


Е перката на 70 ли ти се включва :roll:

Включваше на 75-80 и въртеше докато се върне на 70, а сега гредЪ :wallbash:

didod
06-12-2008, 15:34
Да покажа и аз как стои при мен. Няколко снимки преди и след като пусне перката.

didod
06-12-2008, 15:37
Още една... И няколко в движение. 8-) Вижда се и налягането на маслото, за другата тема.

Gligan
06-12-2008, 15:38
Под средата (при мен е 70) ми пада само когато съм в движение.

BatVas
08-12-2008, 14:53
Aми на средата ми е 70 и перката еключва като мине една чертичка над 70:calc:

BatVas
08-12-2008, 14:58
Под средата (при мен е 70) ми пада само когато съм в движение.


И при мен , а перката ми включва на една чертичка над 70

didod
08-12-2008, 19:06
Е добре, от инжекциона като четете градуси колко показва? Не е възможно 70 градуса да е нормално, освен за Африка. 8-)

iv4oto_77@abv.bg
08-12-2008, 22:19
някой обърнал ли е внимание на датчика за перката пише 85-87 градуса целзии /тия мотори май са за по ниска температура на работа . А един колега на опел корса на датчика му пише 98-103 което ми се видя много да работи на 100 градуса ама явно така е изчислено :calc:

virusalfa
09-12-2008, 18:39
някой обърнал ли е внимание на датчика за перката пише 85-87 градуса целзии /тия мотори май са за по ниска температура на работа . А един колега на опел корса на датчика му пише 98-103 което ми се видя много да работи на 100 градуса ама явно така е изчислено :calc:То затова по магазините се пазарува ма едро радиатори за парно и охладителни за Опел и Фолксваген/тия пък имат модели дето работят на границата на завиране/:shutup:

didod
09-12-2008, 18:59
В тез странни автомобили и термостатите са други. Но това не обяснява как на един и същи хавтомобил ще има такива разлики в работната температура. :)

Boby
10-12-2008, 10:37
Няма ли да е по-лесно да си набучите по една термодвойка някъде до датчика за стрелката и да видите кое е вярно.:bangin:

Gligan
11-12-2008, 10:44
Мен вчера така ме вбеси кочината, че взех съдбоносно решение - Правя я служебна, отвсякъде ще я облепя и т.н., защото доста пари налях и не мога да я продам. В момента в който още нещо изтропа...флекса и даже и на скраб няма да я закарам.

virusalfa
11-12-2008, 20:27
Мен вчера така ме вбеси кочината, че взех съдбоносно решение - Правя я служебна, отвсякъде ще я облепя и т.н., защото доста пари налях и не мога да я продам. В момента в който още нещо изтропа...флекса и даже и на скраб няма да я закарам.Точно ако много й се тресеш,все се разваля!Карай като мен хич да не ти пука и тогава няма проблеми!

Boby
11-12-2008, 21:06
Този път какво изтропа?:prescription:

Gligan
11-12-2008, 23:14
Точно ако много й се тресеш,все се разваля!Карай като мен хич да не ти пука и тогава няма проблеми!

Именно вече само каране и нищо друго, освен ако не е някой шарнир де.

Gligan
11-12-2008, 23:22
Този път какво изтропа?:prescription:

Какво не е, няколко неща накуп - пак се запуши ш...ната дюза :angry1: , предния капак въпреки, че му натегнах жилото до край пак спря да се отваря :gruebel: , дежурния лагер на преден макферсон (при мен са консумативи знаеш) и нещо и набрах. Толкова да я гледам и кво...от тук нататък само каране даже и на мивка няма да я закарам

Sunny
11-12-2008, 23:37
На колата и на жената колкото повече им угаждаш , толкова ти се качват на главата ;)
И при мене се разхлопа задницата но ще види нови втулки на пролет . До тогава запали ли сутринта ще трябва и да ме прибере вечерта . Иначе я оставям където угасне и да я мисли общината да я прибира . :bangin:
Дето се вика : и уя до края и душата в рая :shutup:

Boby
12-12-2008, 10:12
Какво не е, няколко неща накуп - пак се запуши ш...ната дюза :angry1: , предния капак въпреки, че му натегнах жилото до край пак спря да се отваря :gruebel: , дежурния лагер на преден макферсон (при мен са консумативи знаеш) и нещо и набрах. Толкова да я гледам и кво...от тук нататък само каране даже и на мивка няма да я закарам

За дюзата добавка ръгай.
За капака ти дръпна ли гредичката както ти казах за дървото?
За лагера ако не ходиш на реглаж на предница можеш и така да караш.

didod
12-12-2008, 10:19
Не може така, трябва пари да се наливат в колите! :biggrin1:

Sunny
12-12-2008, 10:27
Не може така, трябва пари да се наливат в колите! :biggrin1:
Наливането както казах съм го пратил да спи зимен сън . :pirate:

didod
12-12-2008, 10:33
Аз съм турил 300 лв. около на месец за колата и те Трябва да се харчат. Иначе нещо скърца все. :cussing: Хи хи хи Но напоследък изоставам с графика...

ПО темата- 70 НАИСТИНА ли е 70 градуса на мотора или не?

Gligan
14-12-2008, 12:36
За дюзата добавка ръгай.
За капака ти дръпна ли гредичката както ти казах за дървото?
За лагера ако не ходиш на реглаж на предница можеш и така да караш.

Добавка сипах (Лики моли) преди месец и беше добре, но пак се задръсти.
Никакво дърпане, не мога да се занимавам с нея сега. В момента се обслужва като във формула 1 - от двама :biggrin:
Никакви реглажи повече, освен ако стане нетърпимо за каране. Толкова не съм я ръчкал никога ама на три цилиндъра докато стигне по - високи обороти си е мъка...