View Full Version : лампа за АБС???
колеги,
да ви споделя какво ми се случи...предно дясно колело ми е с отрицателен страничен наклон - тип \ - разчекнато навън и най-накрая се реших да сменя шенкела.:lol_sign:
оказа се че след смяната, наклона си остана абсолютно същият и като отидох на реглаж в Дияна най-интересното беше, че сходимостта се е запазила, след като правих пак там реглаж преди 3 седмици като слагах зимните гуми:clapping:
дотук само разочарование от смяната и нулевия резултат и за капак си преебах АБС-а. явно по време на гимнастиката сме прецакали датчика или знам ли какво и сега ми свети лампата на АБС-а на таблото и съответно нямам АБС, а дори ми хваща само другото предно колело.
отивам днес във Вантотрейд на диагностика и след 1 час работа, майсторчето ми заявява, че не можел нищо да ми замери, щот не можел да се свърже с компа на колата:throw: ужас направо откачих. та ми предложи да ми направят проверка на цялата инсталация щото според него не стигал ток до компа на колата:evilsmiley: аз му пожелах "приятен ден" и излетях с 200-та от там. отидох в Италсервиз, но там чак в сряда сутрин ще ме приемат та нямам търпение да разбера какво ще ми кажат:-|
извинявам се за обширното обяснение, но имам нужда да споделя и разчитам на вашите коментари и съвети за тази абсурдна ситуация - колелото ми си остана разчекнато и като бонус нямам АБС - направо ще се застрелям от яд:evilsmiley:
lulin racing
09-12-2008, 07:40
Младене не се нерви братленце ;) Може наистина да има някакъв проблем с компютъра ти на колата....... Всичко е поправимо само нервната система трябва да си пазиме :grandpa::static: Айде желая ти успех и другата неделя те искам на 155 срещата :tongue:
Това отпред гледано или как? / гледано отпред е отрицателен наклон. :) И той по принцип трябва да е отрицателен. Зависи колко градуса е при теб. Колкото за датчика- ако има букси на предните подкалници (вътре при мотора), откачи го и го измери на съпротивление.
Ако ти е толкова зор ,ако искаш мини днес и ще видим дали ще се свържем с комп. Ако успеем поне ще сравниш показанията с тези утре:mobile:0887 26 38 78 - Роби
Това отпред гледано или как? / гледано отпред е отрицателен наклон. :) И той по принцип трябва да е отрицателен. Зависи колко градуса е при теб. Колкото за датчика- ако има букси на предните подкалници (вътре при мотора), откачи го и го измери на съпротивление.
прав си колега, наклона ми е отрицателен, аз съм го объркал :)
да има букси вътре в коша, а би ли ми казал, как се измерва на съпротивление? извинявай за глупавия въпрос, но просто не съм запознат :blush:
Младене не се нерви братленце ;) Може наистина да има някакъв проблем с компютъра ти на колата....... Всичко е поправимо само нервната система трябва да си пазиме :grandpa::static: Айде желая ти успех и другата неделя те искам на 155 срещата :tongue:
мерси Слави,
много си прав за нервите, скъсяват ни живота яко :cussing: айде живо здраво неделята съм за :drunk:
Ако ти се занимава- от дрете страни до ботушите в коша има продълговати жълти букси. Провери ги , и като ги разкачиш мериш съпротивлението м/у двете крачета от страната на кабела който отива към колелото- трябва да е около 1 К.ом но по принцип за различните датчици и температура варира от 700 ома до 2.2 К. ома. Растоянието на датчика от гривната е от 0.2 до 1.2мм., но почти е сигурно ,че като е правен ремонта датчика е аут....
И да добавя, че за страничния наклон си има начин за корекция. Моята също беше 'разчекната' повече от нормалното, също вдясно. Поиграхме си тук с колегата от реглажите (т. е. той си поигра) и сега колата е в норми.
И да добавя, че за страничния наклон си има начин за корекция. Моята също беше 'разчекната' повече от нормалното, също вдясно. Поиграхме си тук с колегата от реглажите (т. е. той си поигра) и сега колата е в норми.
колега,
а ще споделиш ли какво точно сте пипнали за да се изправи колелото? аз четох доста теми и всички майстори при които съм правил реглаж посъветваха - смяна шенкел. :Suicide: обаче явно не е от него. какво остава - носач, греда? :prescription:амортесиори съм сменял също и резултат никакъв. все си е разчепена :(
Тампона и лагера на макферсона...как е?
трудно е да прецакаш датчика на абс...ако не е прекъсната веригата...пробваи с ресет от акумолатора!
Тампона и лагера на макферсона...как е?
трудно е да прецакаш датчика на абс...ако не е прекъсната веригата...пробваи с ресет от акумолатора!
тампона и лагера би трябвало да са ок.
ще опитам с акумулатора, мерси колега:razz:
нищо не стана с акумулатора.
лампата пак си свети:cussing:
Ами... Шенкела при мен се държи на 2 болта към амортисьора. Под главите им има 2 пластини. Сваля се амортисьора, разпробиват се дупките (по спомен от 12 на 14 мм.) и сглобяваш. Вече е възможно да местиш амортисьора спрямо шенкела (съответно да променяш страничния наклон). На стенда се наглася точно страничния наклон, бележиш положението на шенкела и амортисьора. Пластините се заваряват за амортисьора. По този начин се фиксират болтовете в новото положение.
Много объркано звучи, ама не мога по- ясно да го обясня сега. Ако мога по- конкретно, питай което не е ясно. :)
И ако искате да преместим темата за страничния наклон. Тук да си остане само за ABS- а.
WhitePower
09-12-2008, 18:35
откачаш буксата на датчика ( в коша е ) и мериш
трябва да има 1.5 ома съпротивление , ако няма тръгваш по кабела и гледаш къде е прекъснат.
ако все пак искаш диагностика имам ком в гаража обади се да се закачим и да видим нешата.( ако успеем да се вържем с ЕКУто на АБС-а - което е отделно от това на колата )
колеги,
да ви споделя какво ми се случи...предно дясно колело ми е с отрицателен страничен наклон - тип \ - разчекнато навън и най-накрая се реших да сменя шенкела.:lol_sign:
оказа се че след смяната, наклона си остана абсолютно същият и като отидох на реглаж в Дияна най-интересното беше, че сходимостта се е запазила, след като правих пак там реглаж преди 3 седмици като слагах зимните гуми:clapping:
дотук само разочарование от смяната и нулевия резултат и за капак си преебах АБС-а. явно по време на гимнастиката сме прецакали датчика или знам ли какво и сега ми свети лампата на АБС-а на таблото и съответно нямам АБС, а дори ми хваща само другото предно колело.
отивам днес във Вантотрейд на диагностика и след 1 час работа, майсторчето ми заявява, че не можел нищо да ми замери, щот не можел да се свърже с компа на колата:throw: ужас направо откачих. та ми предложи да ми направят проверка на цялата инсталация щото според него не стигал ток до компа на колата:evilsmiley: аз му пожелах "приятен ден" и излетях с 200-та от там. отидох в Италсервиз, но там чак в сряда сутрин ще ме приемат та нямам търпение да разбера какво ще ми кажат:-|
извинявам се за обширното обяснение, но имам нужда да споделя и разчитам на вашите коментари и съвети за тази абсурдна ситуация - колелото ми си остана разчекнато и като бонус нямам АБС - направо ще се застрелям от яд:evilsmiley::bangin:Не е лошо да разкажеш цялата история!! и това което ти казах в събота. При смяната сте преебали датчика,след като го смените всичко ще загасне и няма да има грижи. Не ти трябват диагностики за да ти кажат че не ти работи преден десен датчик. При смяна на шенкел шанса да го извадиш здрав е почти равен на нула!!! Е това ти е проблема,другия път питай. Успех с ремонта!!!!!!!
:bangin:Не е лошо да разкажеш цялата история!! и това което ти казах в събота. При смяната сте преебали датчика,след като го смените всичко ще загасне и няма да има грижи. Не ти трябват диагностики за да ти кажат че не ти работи преден десен датчик. При смяна на шенкел шанса да го извадиш здрав е почти равен на нула!!! Е това ти е проблема,другия път питай. Успех с ремонта!!!!!!!
в събота минах през Лисан, обясних на Сашо какво е станало, мислех си да й направим диагностика, но той каза че е сме прецакали датчика (това го споменах още в първия пост) и няма смисъл да ми вземе парите напразно за диагностиката - благодарности за което:razz:
но пусти му надежди, че може да е само грешка в компа, реших да мина диагностика, но така и не се се стигна дотам, замерихме датчика и се потвърди че е издал багажа.:cussing: днес смених датчика и всичко се оправи от самосебе си - лампата изгасна и АБС-а си работи пак:bounce8:
благодаря на Сашо и на колегите който писаха :razz:
откачаш буксата на датчика ( в коша е ) и мериш
трябва да има 1.5 ома съпротивление , ако няма тръгваш по кабела и гледаш къде е прекъснат.
ако все пак искаш диагностика имам ком в гаража обади се да се закачим и да видим нешата.( ако успеем да се вържем с ЕКУто на АБС-а - което е отделно от това на колата )
много благодаря колега,
проблема е решен, но за в бъдеще ще имам в предвид твоята отзивчивост, пак благодаря:razz:
Ами... Шенкела при мен се държи на 2 болта към амортисьора. Под главите им има 2 пластини. Сваля се амортисьора, разпробиват се дупките (по спомен от 12 на 14 мм.) и сглобяваш. Вече е възможно да местиш амортисьора спрямо шенкела (съответно да променяш страничния наклон). На стенда се наглася точно страничния наклон, бележиш положението на шенкела и амортисьора. Пластините се заваряват за амортисьора. По този начин се фиксират болтовете в новото положение.
Много объркано звучи, ама не мога по- ясно да го обясня сега. Ако мога по- конкретно, питай което не е ясно. :)
И ако искате да преместим темата за страничния наклон. Тук да си остане само за ABS- а.
съгласен съм колега за наклона, да е в друга тема и понеже преди време писах по този въпрос ето я темата:
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=19619
там съм те питал кои дупки сте разпробили на твоята?:razz:
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.