Log in

View Full Version : Какво става с това запалване?



yavorcho
29-11-2005, 00:24
Здравейте, имам 146-ца вече от 1 год. и съм доста доволен от машинката макар и с някои малки забележи.
Но от 1 седмица не мога да я запаля! Значи миналата седмица когато валя сняг излязох да я чистя сутринта, запалих я и я почистих за 10-ина минути и двигателя затопли и всичко изглеждаше идеално, когато изведнъж угасна. И повече не запали - върти стартера, Key Code или там както беше си угасва, но тц! Реших че ми е свършил бензина, 'щото и без това показваше че е на мин., но очаквах да има достатъчно. На следващия ден налях 1 л., но без резутат...
Моля, дайте съвети, че не ми се "бута" до сервиз! :(

umax
29-11-2005, 09:36
Един литър бензин е малко според мен. Брат ми има 145-ца и ако не и сипеш минимум 5 литра непали :shock:

Kostadin
29-11-2005, 09:50
Един литър бензин е малко според мен. Брат ми има 145-ца и ако не и сипеш минимум 5 литра непали :shock:
не е малко, ако е това би трябвало да запали, на мен ми е свършвал бензина сипвал 1-1,5л и паля :wink:

Lucky
29-11-2005, 10:14
Да бе пробвах на свършил бенз. наливам 2литра и не откъсва,
още 2 и тогава запали :oops:

umax
29-11-2005, 10:34
Един литър бензин е малко според мен. Брат ми има 145-ца и ако не и сипеш минимум 5 литра непали :shock:
не е малко, ако е това би трябвало да запали, на мен ми е свършвал бензина сипвал 1-1,5л и паля :wink:
И мойта с 2 литра пали без проблем :twisted:

alf
29-11-2005, 10:39
зависи - ако е под наклон бензина се събира в единия край на резервоара и помпата е на сухо

търтей
29-11-2005, 10:41
зависи - ако е под наклон бензина се събира в единия край на резервоара и помпата е на сухо

твойта с 3 литра пали :pfbbt:

blagun
29-11-2005, 11:42
Яворчо, недей да я оставаш без бензин тази машина - сипи повечко де :D че на един приятел така като тебе, върти-върти и му изгоря помпата - мисля че се охлажда от бензина

yavorcho
29-11-2005, 14:25
Ами сега като я гледаме с един майстор - ще да е от помпата - не помпа, но като й подаде директно ток - бачка. Релетата са ок. Продължаваме борбата утре, щото падна акумулатора (естествено) :)
Дали пък не е алармата...?

Roberta
29-11-2005, 14:28
Яворчо, недей да я оставаш без бензин тази машина - сипи повечко де :D че на един приятел така като тебе, върти-върти и му изгоря помпата - мисля че се охлажда от бензина
Бреййй колко познато ми звучи! :brickwall:

alf
29-11-2005, 14:43
Ами сега като я гледаме с един майстор - ще да е от помпата - не помпа, но като й подаде директно ток - бачка. Релетата са ок. Продължаваме борбата утре, щото падна акумулатора (естествено) :)
Дали пък не е алармата...?
възможно е да е алармата или окабеляването до помпата... на ибизата тиквениците са прекарали шнура под задната седалка и от дебелогъзите пътници се прекъсваше и ....кендз....
абе фауве...

търтей
29-11-2005, 14:45
дебелогъзите пътници
арееееееее
кой зане ко си правил на таа седалка :pfbbt:

SIS
29-11-2005, 16:07
Е аз имах същия проблем със 145-цата. Само дето на мен ми загасна на светофар. Оказа се алармата: беше шунтиран фабричния имобилайзер с едно реле, което не беше избрано подходящо и съответно дало фиря.

yavorcho
29-11-2005, 16:27
Е аз имах същия проблем със 145-цата. Само дето на мен ми загасна на светофар. Оказа се алармата: беше шунтиран фабричния имобилайзер с едно реле, което не беше избрано подходящо и съответно дало фиря.
Добре, а в твоя случай сигурно е светело постоянно Code Key-а? При мен си угасва...

alf
29-11-2005, 16:31
майстора казва помпата а?
ама като и пуснете директно ток си работи?!?
значи самата помпа си е ок въпроса е че до нея по една или друга причина ток не ходи :idea:
1 отиваш при друг мастер
2 мерите докъде стига тока

blagun
29-11-2005, 16:33
И аз имах такъв проблем с помпата, не работеше на място, свалихме я, занесох я на майстор, той я сложи на акумулатор и заработи.Оказа се че е от бушона. Ама кой да се сети? :wallbash: Смених бушона и нема проблеми, но погледни си маркуча - моят се беше скъсал и го смених.

stelt
29-11-2005, 16:46
Само да не се заблудите, че помпата не работи . Към нея се подава електричество чак когато завърти стартера , така че като си само на контакт помпата не трябва да работи.

gigi
29-11-2005, 17:12
Само да не се заблудите, че помпата не работи . Към нея се подава електричество чак когато завърти стартера , така че като си само на контакт помпата не трябва да работи.
Като подадеш на контакт помпата се включва колкото да качи налягане и ако не завъртиш веднага реле я изключва и когато завъртиш пак релето я включва. :wink:

blagun
29-11-2005, 17:15
Само да не се заблудите, че помпата не работи . Към нея се подава електричество чак когато завърти стартера , така че като си само на контакт помпата не трябва да работи. Като дадеш на контакт тя работи-малко засмуква бензин и спира, не може да не работи!!!

SIS
29-11-2005, 17:37
Не не светеше индикацията за грешка на кода. То няма и как да свети при положение, че всичко си работи. Просто "майстора", който е слагал алармата, прекъсва тока към помпата непосредствено преди самата помпа. По този начин, релето (което е поставил) като "замине", към помпата не се подава ток. Макар, че се досетих каква може да е причината, предпочетох да закарам колата на диагностика. Там хората видяха, че има искра, което значеше, че няма бензин. Подадоха ток директно на помпата и колата запали. Проследиха кабелите по системата и се стигна до интервенцията на "майстора" е там стана ясно, че релето е заминало. Не искаха да го сменят с друго, защото не бяха сигурни каква точно е причината за изгарянето. Възстановиха си оригиналната схема на връзване от тогава такъв проблем не ми се е явявал. Моят съвет е да провериш:
1. Искра има ли
2. Ако подадеш ток на помпата, колата пали ли
3. Бушон
4. Тръгваш по кабелите и откриваш къде ти се губи тока

П.П. Накрая оправяш бакийте на някой "майстор" и си караш колата :)))

yavorcho
29-11-2005, 22:08
@SIS ами тока ни се губи точно преди релето за помпата, така че е или алармата или кабелче. Утре се надявам да стане ясно.

Mury
30-11-2005, 20:01
Значи аз когато имах проблем с помпата беше по същия начи ту работи ту не и се губеше масата на релето.Кто останеше не място и блокираше на едно място и работеше но в движение не го е правила.Аз мисля че може да е помпата или има и един друг момент ако си мил мотора скоро може да е от бубината-тя изпраща сигнал на компютъра че системата е готова да запали/аз го имах този проблем качва бензин но не отваря дюзите и не пали/ :wink: :wink:

yavorcho
03-12-2005, 11:10
Дамм, оказа се, че е помпата. Но беше много заблуждаващо, защото се чуваше как върти, но след като изтествахме ВСИЧКО друго, извадихме маркучите от нея и като я запалихме вместо да изхвърчи бензин с 4 атмосфери - едвам "цвърчеше"... Явно вътре е превъртял механизма. Моя майстор каза, че ще пробва да я разглоби и поправи. Дано стане, щото незнам колко струват новите. Блях.

Mury
03-12-2005, 18:43
Недейте да си правите труда да я разглабяте нищо няма да стане :cry: :cry: Новите помпи са от 200 до 500лв.Недей да търсиш Бош защото струва 476лв с поръчка при това незнам какво и е толкова скъпото на тая помап ама :evil: :evil: :evil: Аз си сложих италиянска за 210 лв с тампона и цедката и я купих от ТиН :wink: :wink: Успех

yavorcho
27-12-2005, 10:11
Оправих си проблема, но само за информация за тези които ще се сблъскат със смяна на помпа някой ден: КАТО СЛАГАТЕ ПОМПА ТРЯБВА ДА ИМАТЕ ПОНЕ 15 Л БЕНЗИН ЗА ДА ЗАПАЛИ - трябваха ми три часа да стигна до този извод, така че се надявам да бъда полезен с това на някой.
Другия извод от цялата история е да си зареждам колата като светне оранжевата лампичка... :)

Bobo
27-12-2005, 16:07
Оправих си проблема, но само за информация за тези които ще се сблъскат със смяна на помпа някой ден: КАТО СЛАГАТЕ ПОМПА ТРЯБВА ДА ИМАТЕ ПОНЕ 15 Л БЕНЗИН ЗА ДА ЗАПАЛИ - трябваха ми три часа да стигна до този извод, така че се надявам да бъда полезен с това на някой.
Другия извод от цялата история е да си зареждам колата като светне оранжевата лампичка... :)

Абе няма много логика в тия 15 литра дето казваш :roll: :?:

Mury
27-12-2005, 16:55
Ми мойта като я смених я имаше 6-7 литра я не :shock: :shock:

yavorcho
01-01-2006, 21:59
be to dosta stranni neshta se sluchiha pokrai smianata na tazi pompa no prosto stana tova, che kato slojihme opravenata pompa - ne pali, kato sipah 6 litra (obshto stavat okolo 10) - ne pali (kolkoto i da se mychehme), iadosah se i sipah oshte 6 - i zapali ot raz!!
Ako imate drugo obiasnenie - pishete - za men izvoda e che i triabvat 15 litra da se napylni chashkata na pompata... znam li?

P.S.: Sorry za latinicata

blagun
02-01-2006, 00:20
Ми мойта като я смених я имаше 6-7 литра я не :shock: :shock:
И при мен беше така! даже имах под 5 литра, но проблем никакав.

Bobo
02-01-2006, 19:56
be to dosta stranni neshta se sluchiha pokrai smianata na tazi pompa no prosto stana tova, che kato slojihme opravenata pompa - ne pali, kato sipah 6 litra (obshto stavat okolo 10) - ne pali (kolkoto i da se mychehme), iadosah se i sipah oshte 6 - i zapali ot raz!!
Ako imate drugo obiasnenie - pishete - za men izvoda e che i triabvat 15 litra da se napylni chashkata na pompata... znam li?

P.S.: Sorry za latinicata

Чашката на помпата има дупка отдолу :wink:
Просто е имало въздух и е трябвало повече да повъртите :wink: