PDA

View Full Version : Светва лампата на инжекциона



50 cent
09-12-2008, 10:19
Някой имал ли е следния проблем: Когато карам със 120-130 на магистаралта и не изключвам от скорост известно време светва червената лампичка с формата на дюза и оборотомера пада на 0 оборота сякаш е изключен двигателя, но докато успея да натисна съединителя, ДВГ се изфорсира, свети още няколко секунди и всичко пак е нормално. Докато това се случва колата не само губи скорост, но и сякаш съм набил спирачка за секунда.

Novachev
09-12-2008, 16:24
Някой имал ли е следния проблем: Когато карам със 120-130 на магистаралта и не изключвам от скорост известно време светва червената лампичка с формата на дюза и оборотомера пада на 0 оборота сякаш е изключен двигателя, но докато успея да натисна съединителя, ДВГ се изфорсира, свети още няколко секунди и всичко пак е нормално. Докато това се случва колата не само губи скорост, но и сякаш съм набил спирачка за секунда.

Нали знаеш отиваш на диагностика за да виядят каква грешка е записана може да е нещо с дачтика на хол или бензинова помпа но не става с гадаене .

50 cent
09-12-2008, 16:47
Нали знаеш отиваш на диагностика за да виядят каква грешка е записана може да е нещо с дачтика на хол или бензинова помпа но не става с гадаене .

Като се върна от път първото нещо ще е това да направя. Просто проверявам дали му се е случвало на някой да знам дали е опасно да се прибера в София или да търся тук някъде диагностика. Бензинова помпа не е защото ми го прави както на газ така и на бензин. Днес пърувах от Ямбол до Варна спокойно каране и изключвах от скорост на всяко надонище и не го направи нито веднъж. Сутринта обаче пътувах Бугас - Ямбол и на магистралата го направи няколко пъти когато задържах на скорост по-дълго. Когато обаче я оставям по инерция от време на време няма никакви проблеми.
п.с. Очаквам отговори от хора които могат да помогнат с нещо, а не такива да ме пращат на диагностика, да ми казват, че не са врачки или да търся в търсачката. Пределно ми е ясно, че ще се вкрава в бокса, но в момента съм доста в движение и ми е леко невъзможно. Форума е за тава, да се обменя информация, а не да се храним един друг.

търтей
09-12-2008, 17:05
няма как да ти се каже от какво е
карай и тва е
и не виждам защо очакваш друго отношение
инаме да случвало се е на всички
може да е опасно може да не е
търсачката няма да ти помогне
врачка евентуално ма не варвям че има добри врачки
то добрите диагностици са кът

Novachev
10-12-2008, 07:53
Като се върна от път първото нещо ще е това да направя. Просто проверявам дали му се е случвало на някой да знам дали е опасно да се прибера в София или да търся тук някъде диагностика. Бензинова помпа не е защото ми го прави както на газ така и на бензин. Днес пърувах от Ямбол до Варна спокойно каране и изключвах от скорост на всяко надонище и не го направи нито веднъж. Сутринта обаче пътувах Бугас - Ямбол и на магистралата го направи няколко пъти когато задържах на скорост по-дълго. Когато обаче я оставям по инерция от време на време няма никакви проблеми.
п.с. Очаквам отговори от хора които могат да помогнат с нещо, а не такива да ме пращат на диагностика, да ми казват, че не са врачки или да търся в търсачката. Пределно ми е ясно, че ще се вкрава в бокса, но в момента съм доста в движение и ми е леко невъзможно. Форума е за тава, да се обменя информация, а не да се храним един друг.
Ето ти отговор щом го прави и на газ и на бензин значи е от тоците спира подаването на искра и то на всички цилиндри, което може да говори за липса на сигнал към ЕКУ за подаване на искра. Значи евентуално не работи датчика на коляновия вал, но в книгите пише че ако не работи неговия сигнал се замества със сигнал от датчика на идентификация на цилиндрите (на разпределителния вал) значи че и двата трябва да не работят да прекъсва от това. Може д аима кабел който да се "люлее" свободно в коша на двигателя и от време на време да замасява, може Екуто от време на време да спира да подава ниското напрежение към бубините и т.н.
Като имам предвид горното което е доста не пълен сценарий за симптомите на колата ти се опитвам да ти обесня че на коли със сходни симптоми причината за повредата може да е различна.

50 cent
10-12-2008, 18:18
Ето ти отговор щом го прави и на газ и на бензин значи е от тоците спира подаването на искра и то на всички цилиндри, което може да говори за липса на сигнал към ЕКУ за подаване на искра. Значи евентуално не работи датчика на коляновия вал, но в книгите пише че ако не работи неговия сигнал се замества със сигнал от датчика на идентификация на цилиндрите (на разпределителния вал) значи че и двата трябва да не работят да прекъсва от това. Може д аима кабел който да се "люлее" свободно в коша на двигателя и от време на време да замасява, може Екуто от време на време да спира да подава ниското напрежение към бубините и т.н.
Като имам предвид горното което е доста не пълен сценарий за симптомите на колата ти се опитвам да ти обесня че на коли със сходни симптоми причината за повредата може да е различна.
Благодаря за изчерпателния и колегиален отговор ;) Престраших се и пътувах така, но ми скъса нервите докато стигнах в София. При един от пътите когато спирах чух някакво реле да трака, от тези до акомулатора. Когато свалих капачето се оказа, че е точно релето на инжекциона. Утре ще я закарам при Сашо (Лисан) и ще я мъчим. Дано да е релето само.
Имам едно питане обаче. Ако е реле няма ли от веднъж да спре да работи или ще е както при мен постепенно?

50 cent
11-12-2008, 14:52
След диагностиката при Сашо се установи, че компютъра е записал грешка на имобилайзера, и след разкачване и изчистване на грешката пак се появява. Интересно ми е защо обаче се проявява проблема само когато покарам по-дълго време извън града? Дали тогава се натрупват повече грешки или какво?

Kuker
11-12-2008, 18:19
Ако имаш резервен ключ покарай малко с него.:BBQ:

50 cent
11-12-2008, 22:08
Ако имаш резервен ключ покарай малко с него.:BBQ:

Точно се прибрах и карах с другия ключ. За първи път ми го направи в градски условия. Съмнявам се, че не е от ключа, а от релето което чух да щрака последния път. Дали е възможно?

Kuker
11-12-2008, 23:16
Не мисля че трябва да се чува шум от релето.Смени го и мини пак през Сашо за чистене.

50 cent
24-12-2008, 07:42
Тази сутрин като се прибирах от работа в 7 сутринта колата спря тотално. Дадох на контакт и лампата на инжекциона мигаше. След като разкачах акомулатора, разбутвах буксите на ключа се огледах в релетата. Естествено с мигането когато съм на контакт щракаше релето, но не на инжекциона а се оказа на горивната помпа. Видях, че е същато с това на перката на радиатора и просто им размених местата. Колата запали и не прекъсна нито веднъж до нас. Ще наблюдавам как се държи тези дни и ще пиша дали е решен проблема или просто съм имал късмет.

Boriio
25-12-2008, 17:16
И аз имам проблем със тази индикация.значи като настъпя Алфинята на 2-ра до 3200 оборота и бързо превключа на 3-та ми светва инжектора и колата за момент, колкото и газ да подавам не реагира.след 2-3 секунди започва нормална работа на двг-то.Дебитомера ми е на един месец също и термостата.Благодаря предварително давайте мнения Алфисти че вече взе да писва тая капризност,вече втора Алфа и все нещо дразнещо:evilsmiley:

lubo_red
25-12-2008, 19:09
и аз имах подобен проблем с въпросната ламба при извън градско шофиране и при изключване от скорост ми падаха оборотите и понякога гаснеше.
Беше ми скъсан маркуча от дебитомера до дросела
пробвах с лепене но не става пак дърпа въздух и лъже компа.
Накрая си купих нов и вече нямам проблеми с въпросната ламба:go:

Boriio
25-12-2008, 19:24
Благодаря колега за мнението ама моята Алфа е Дизел и е малко по различна

Boriio
27-12-2008, 11:52
Никой ли неможе да помогне,писал съм по нагоре какво става със моята машина.Писна ми от диагностики.Благодаря

50 cent
27-12-2008, 13:02
За съжаление не разбирам от дизели и не знам какво е при теб.
За мойта открих и проблема. След като размених релетата проблема пак не беше решен. Разглобих всичко отпред и установих, че масата която е захваната за корпуса на ЕКУ-то което е върху дроселовата клапа с беше разплело и се държеше на полувината от жиците си. Оправих го и за сега не се е проявил проблема нито веднъж. До колкото виждам тази маса отива някъде по инжекциона.
Извода е, че вече и диагностиката не е гаранция, че ще ви решат проблема, а трябва да си се прегледа обстойно колата. Радвам се, че не си махнах кода на имобилайзера и куп други скъпи ремонти които можеше още да ми кажат както ми казаха след диагностиката.

Boriio
27-12-2008, 17:31
Благодаря колега за бързите отговори,и аз вече немога да си обесня какво става.всеки казва диагностика му е майката,ама съм бил на доста диагностики,казаха дебитомер ок няма проблеми,казаха термостат веднага смяна,колата се оправи върви доволно.сега този проблем.

adrian07
18-01-2009, 00:51
колега малко е стара темата ама сега я виждам.значи на мен тая лампичка за диузите ми светваше и понякога и не угасваше .придърпвашеми колата.бях купил 4 нови свещи и ги смених след смяната на свещите всичко се оправи...ходих на всякакви диагностики кои ми казва диуза ми заминала кои датчик,аве направо страшно ,по някаква случаиност ми изгореха свещите и то 3 :D и като ги смених се оправи...

50 cent
18-01-2009, 07:10
Моите и осемте са чисто нови NGK Platinum, а и кабелите са чисто нови. Както и да е, проблема е решен както съм писал по-горе.

Boriio
21-01-2009, 00:12
Добре де имам предърпване на 2-ра предавка,както казах всичко което трябва е сменено.сега когато е по топло колата е перфектна,няма предърпвания всичко е добре.Хайде сега някой ако може да каже какъв е този каприз.когато е студено си предърпва на 2-ра когато е топло не???Благодаря

morfius
21-01-2009, 14:18
Добре де имам предърпване на 2-ра предавка,както казах всичко което трябва е сменено.сега когато е по топло колата е перфектна,няма предърпвания всичко е добре.Хайде сега някой ако може да каже какъв е този каприз.когато е студено си предърпва на 2-ра когато е топло не???Благодаря

Калпава нафтица в резервоара дали не може да доведе до подобни резултати?

RPWWD
21-01-2009, 14:38
Никой ли неможе да помогне,писал съм по нагоре какво става със моята машина.Писна ми от диагностики.Благодаря

Просто дизела не се кара така и не трябва да вдигаш 3200 оборота на втора ;-) Първа и втора скорост на дизеловата 156-ца са къси и не е нужно да изкарваш буталата през капака. Предполагам че ЕКУ-то те пази от простотии. Тия 3200 оборота са за 5-та скорост и 130-140 км/ч.

Boriio
21-01-2009, 15:25
Да колеги така е но това за тези обороти съм съгласен,може наистина ЕКУ-то да си има нещо като защита и да светва инжектора,а за предърпването казвате,че може да е от нафтата.Благодаря за мненията

k1lcone
22-01-2009, 19:54
такъво е. и аз искам да нямам проблем с електрониката ама не ми се кара москвич :)

haljscho
24-01-2009, 23:36
Просто дизела не се кара така и не трябва да вдигаш 3200 оборота на втора ;-) Първа и втора скорост на дизеловата 156-ца са къси и не е нужно да изкарваш буталата през капака. Предполагам че ЕКУ-то те пази от простотии. Тия 3200 оборота са за 5-та скорост и 130-140 км/ч.
Що бе ти да не караш с 1200 оборота?????