View Full Version : Светва лампата на инжекциона
Някой имал ли е следния проблем: Когато карам със 120-130 на магистаралта и не изключвам от скорост известно време светва червената лампичка с формата на дюза и оборотомера пада на 0 оборота сякаш е изключен двигателя, но докато успея да натисна съединителя, ДВГ се изфорсира, свети още няколко секунди и всичко пак е нормално. Докато това се случва колата не само губи скорост, но и сякаш съм набил спирачка за секунда.
Novachev
09-12-2008, 16:24
Някой имал ли е следния проблем: Когато карам със 120-130 на магистаралта и не изключвам от скорост известно време светва червената лампичка с формата на дюза и оборотомера пада на 0 оборота сякаш е изключен двигателя, но докато успея да натисна съединителя, ДВГ се изфорсира, свети още няколко секунди и всичко пак е нормално. Докато това се случва колата не само губи скорост, но и сякаш съм набил спирачка за секунда.
Нали знаеш отиваш на диагностика за да виядят каква грешка е записана може да е нещо с дачтика на хол или бензинова помпа но не става с гадаене .
Нали знаеш отиваш на диагностика за да виядят каква грешка е записана може да е нещо с дачтика на хол или бензинова помпа но не става с гадаене .
Като се върна от път първото нещо ще е това да направя. Просто проверявам дали му се е случвало на някой да знам дали е опасно да се прибера в София или да търся тук някъде диагностика. Бензинова помпа не е защото ми го прави както на газ така и на бензин. Днес пърувах от Ямбол до Варна спокойно каране и изключвах от скорост на всяко надонище и не го направи нито веднъж. Сутринта обаче пътувах Бугас - Ямбол и на магистралата го направи няколко пъти когато задържах на скорост по-дълго. Когато обаче я оставям по инерция от време на време няма никакви проблеми.
п.с. Очаквам отговори от хора които могат да помогнат с нещо, а не такива да ме пращат на диагностика, да ми казват, че не са врачки или да търся в търсачката. Пределно ми е ясно, че ще се вкрава в бокса, но в момента съм доста в движение и ми е леко невъзможно. Форума е за тава, да се обменя информация, а не да се храним един друг.
няма как да ти се каже от какво е
карай и тва е
и не виждам защо очакваш друго отношение
инаме да случвало се е на всички
може да е опасно може да не е
търсачката няма да ти помогне
врачка евентуално ма не варвям че има добри врачки
то добрите диагностици са кът
Novachev
10-12-2008, 07:53
Като се върна от път първото нещо ще е това да направя. Просто проверявам дали му се е случвало на някой да знам дали е опасно да се прибера в София или да търся тук някъде диагностика. Бензинова помпа не е защото ми го прави както на газ така и на бензин. Днес пърувах от Ямбол до Варна спокойно каране и изключвах от скорост на всяко надонище и не го направи нито веднъж. Сутринта обаче пътувах Бугас - Ямбол и на магистралата го направи няколко пъти когато задържах на скорост по-дълго. Когато обаче я оставям по инерция от време на време няма никакви проблеми.
п.с. Очаквам отговори от хора които могат да помогнат с нещо, а не такива да ме пращат на диагностика, да ми казват, че не са врачки или да търся в търсачката. Пределно ми е ясно, че ще се вкрава в бокса, но в момента съм доста в движение и ми е леко невъзможно. Форума е за тава, да се обменя информация, а не да се храним един друг.
Ето ти отговор щом го прави и на газ и на бензин значи е от тоците спира подаването на искра и то на всички цилиндри, което може да говори за липса на сигнал към ЕКУ за подаване на искра. Значи евентуално не работи датчика на коляновия вал, но в книгите пише че ако не работи неговия сигнал се замества със сигнал от датчика на идентификация на цилиндрите (на разпределителния вал) значи че и двата трябва да не работят да прекъсва от това. Може д аима кабел който да се "люлее" свободно в коша на двигателя и от време на време да замасява, може Екуто от време на време да спира да подава ниското напрежение към бубините и т.н.
Като имам предвид горното което е доста не пълен сценарий за симптомите на колата ти се опитвам да ти обесня че на коли със сходни симптоми причината за повредата може да е различна.
Ето ти отговор щом го прави и на газ и на бензин значи е от тоците спира подаването на искра и то на всички цилиндри, което може да говори за липса на сигнал към ЕКУ за подаване на искра. Значи евентуално не работи датчика на коляновия вал, но в книгите пише че ако не работи неговия сигнал се замества със сигнал от датчика на идентификация на цилиндрите (на разпределителния вал) значи че и двата трябва да не работят да прекъсва от това. Може д аима кабел който да се "люлее" свободно в коша на двигателя и от време на време да замасява, може Екуто от време на време да спира да подава ниското напрежение към бубините и т.н.
Като имам предвид горното което е доста не пълен сценарий за симптомите на колата ти се опитвам да ти обесня че на коли със сходни симптоми причината за повредата може да е различна.
Благодаря за изчерпателния и колегиален отговор ;) Престраших се и пътувах така, но ми скъса нервите докато стигнах в София. При един от пътите когато спирах чух някакво реле да трака, от тези до акомулатора. Когато свалих капачето се оказа, че е точно релето на инжекциона. Утре ще я закарам при Сашо (Лисан) и ще я мъчим. Дано да е релето само.
Имам едно питане обаче. Ако е реле няма ли от веднъж да спре да работи или ще е както при мен постепенно?
След диагностиката при Сашо се установи, че компютъра е записал грешка на имобилайзера, и след разкачване и изчистване на грешката пак се появява. Интересно ми е защо обаче се проявява проблема само когато покарам по-дълго време извън града? Дали тогава се натрупват повече грешки или какво?
Ако имаш резервен ключ покарай малко с него.:BBQ:
Ако имаш резервен ключ покарай малко с него.:BBQ:
Точно се прибрах и карах с другия ключ. За първи път ми го направи в градски условия. Съмнявам се, че не е от ключа, а от релето което чух да щрака последния път. Дали е възможно?
Не мисля че трябва да се чува шум от релето.Смени го и мини пак през Сашо за чистене.
Тази сутрин като се прибирах от работа в 7 сутринта колата спря тотално. Дадох на контакт и лампата на инжекциона мигаше. След като разкачах акомулатора, разбутвах буксите на ключа се огледах в релетата. Естествено с мигането когато съм на контакт щракаше релето, но не на инжекциона а се оказа на горивната помпа. Видях, че е същато с това на перката на радиатора и просто им размених местата. Колата запали и не прекъсна нито веднъж до нас. Ще наблюдавам как се държи тези дни и ще пиша дали е решен проблема или просто съм имал късмет.
И аз имам проблем със тази индикация.значи като настъпя Алфинята на 2-ра до 3200 оборота и бързо превключа на 3-та ми светва инжектора и колата за момент, колкото и газ да подавам не реагира.след 2-3 секунди започва нормална работа на двг-то.Дебитомера ми е на един месец също и термостата.Благодаря предварително давайте мнения Алфисти че вече взе да писва тая капризност,вече втора Алфа и все нещо дразнещо:evilsmiley:
lubo_red
25-12-2008, 19:09
и аз имах подобен проблем с въпросната ламба при извън градско шофиране и при изключване от скорост ми падаха оборотите и понякога гаснеше.
Беше ми скъсан маркуча от дебитомера до дросела
пробвах с лепене но не става пак дърпа въздух и лъже компа.
Накрая си купих нов и вече нямам проблеми с въпросната ламба:go:
Благодаря колега за мнението ама моята Алфа е Дизел и е малко по различна
Никой ли неможе да помогне,писал съм по нагоре какво става със моята машина.Писна ми от диагностики.Благодаря
За съжаление не разбирам от дизели и не знам какво е при теб.
За мойта открих и проблема. След като размених релетата проблема пак не беше решен. Разглобих всичко отпред и установих, че масата която е захваната за корпуса на ЕКУ-то което е върху дроселовата клапа с беше разплело и се държеше на полувината от жиците си. Оправих го и за сега не се е проявил проблема нито веднъж. До колкото виждам тази маса отива някъде по инжекциона.
Извода е, че вече и диагностиката не е гаранция, че ще ви решат проблема, а трябва да си се прегледа обстойно колата. Радвам се, че не си махнах кода на имобилайзера и куп други скъпи ремонти които можеше още да ми кажат както ми казаха след диагностиката.
Благодаря колега за бързите отговори,и аз вече немога да си обесня какво става.всеки казва диагностика му е майката,ама съм бил на доста диагностики,казаха дебитомер ок няма проблеми,казаха термостат веднага смяна,колата се оправи върви доволно.сега този проблем.
adrian07
18-01-2009, 00:51
колега малко е стара темата ама сега я виждам.значи на мен тая лампичка за диузите ми светваше и понякога и не угасваше .придърпвашеми колата.бях купил 4 нови свещи и ги смених след смяната на свещите всичко се оправи...ходих на всякакви диагностики кои ми казва диуза ми заминала кои датчик,аве направо страшно ,по някаква случаиност ми изгореха свещите и то 3 :D и като ги смених се оправи...
Моите и осемте са чисто нови NGK Platinum, а и кабелите са чисто нови. Както и да е, проблема е решен както съм писал по-горе.
Добре де имам предърпване на 2-ра предавка,както казах всичко което трябва е сменено.сега когато е по топло колата е перфектна,няма предърпвания всичко е добре.Хайде сега някой ако може да каже какъв е този каприз.когато е студено си предърпва на 2-ра когато е топло не???Благодаря
Добре де имам предърпване на 2-ра предавка,както казах всичко което трябва е сменено.сега когато е по топло колата е перфектна,няма предърпвания всичко е добре.Хайде сега някой ако може да каже какъв е този каприз.когато е студено си предърпва на 2-ра когато е топло не???Благодаря
Калпава нафтица в резервоара дали не може да доведе до подобни резултати?
Никой ли неможе да помогне,писал съм по нагоре какво става със моята машина.Писна ми от диагностики.Благодаря
Просто дизела не се кара така и не трябва да вдигаш 3200 оборота на втора ;-) Първа и втора скорост на дизеловата 156-ца са къси и не е нужно да изкарваш буталата през капака. Предполагам че ЕКУ-то те пази от простотии. Тия 3200 оборота са за 5-та скорост и 130-140 км/ч.
Да колеги така е но това за тези обороти съм съгласен,може наистина ЕКУ-то да си има нещо като защита и да светва инжектора,а за предърпването казвате,че може да е от нафтата.Благодаря за мненията
такъво е. и аз искам да нямам проблем с електрониката ама не ми се кара москвич :)
haljscho
24-01-2009, 23:36
Просто дизела не се кара така и не трябва да вдигаш 3200 оборота на втора ;-) Първа и втора скорост на дизеловата 156-ца са къси и не е нужно да изкарваш буталата през капака. Предполагам че ЕКУ-то те пази от простотии. Тия 3200 оборота са за 5-та скорост и 130-140 км/ч.
Що бе ти да не караш с 1200 оборота?????
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2024 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.