View Full Version : Alfa Romeo работи по MiTo GTA
Италианската компания Alfa Romeo ще представи супер спортна версия на MiTo през следващата година, потвърди Лука де Мео, изпълнителен директор на Alfa Romeo.
Моделът ще се конкурира с Mini Cooper Works и ще разполага с мощност над 200 к.с.
"Това ще бъде най-спортната компактна кола в историята.
MiTo e нашият основен продукт в момента.
Доволни сме от дебюта му, защото автомобилът получи 20 000 поръчки още в първите дни.
Той притежава истинското ДНК на Alfa.
MiTo има технология за различни режими, която обикновено използваме при моделите на Ferrari и Maserati.
Технически автомобилът е най-сигурният компактен модел в историята на индустрията. Вижте резултатите от ЕuroNCAР", коментира пред Speed-Press Де Мео.
Изпълнителният директор потвърди, че през 2009 г. ще бъде представен наследникът на 147 - 149.
В автомобила ще се предложи технология за директно впръскване на бензиновите двигатели.
Системата е революционна и създадена специално за автомобилите на Alfa Romeo.
За момента Alfa Romeo няма планове за хибридно задвижване, но ще използва микро хибридни технологии като система start stop в цялата гама.
Засега не се работи по наследник на 166, но ако той влезе в производство, със сигурност ще бъде със задно задвижване, обясни Де Мео.
Alfa Romeo работи по сериен модел на концепцията Camal, който ще бъде SUV.
"Не мога да потвърдя дали той ще влезе в производство.
За момента сме съсредоточени в 149 и MiTo GTA.
Вероятно премиерата ще се състои в Женева, но в момента не предвиждаме GTA версии на други модели", поясни Де Мео.
Източник: http://news.ibox.bg/news/id_298227591
Много интересна статия се е заформила :big_love:
blacksnoopy
11-12-2008, 17:08
Напоследък покрай тази криза само лоши новини чувам, но ето и нещо хубаво :)
Цялото интервю с Лука Де Мео може да чуете тук - взехме го заедно с Атанас Марков (който между другото кара 166 2.0 ТС) от МоторШоу - той вече го пусна, аз ще го публикувам в следващия брой на Ауто Билд.
http://mail.dir.bg/~tkm_digital/intervu1.mp3
Добра новина - ако е 1,8 Турбо бензин - около 230 к.с както анонсираха ще е страшно.
П.П. Преди малко гледах едни тестове в списанието Аутомобилисимо. С учудване установих че Ламбо Мурси ЛП 640 кс с невероятните си спирачки спира от 100 до 0 за 35,4 метра (за сравнение при нормалните коли 37-39 м)
А МиТо 1,4 ТБ спира за 34,7 метра. (305 мм предни, 281мм задни)
Установих че макар до 100 да набира за 8,2 - скоростните показатели по еластичност 60-100, 80-100,80-120 се изравнява с немски "бегачки" с по 250 -300 коня.
В контекста на горното може да се очаква че ГТА версията ще предлага невероятни усещания - характерни за автомобили от 150 хил лева нагоре.
Stoyan Georgiev
12-12-2008, 00:18
В контекста на горното може да се очаква че ГТА версията ще предлага невероятни усещания - характерни за автомобили от 150 хил лева нагоре.
почти ме просълзи от смях :wow::wow:
според мен от минимум 200 000 лв нагоре :Suicide:
Какви 200 хиляди бре, да се готвят там Zonda, Koenigsegg, Bugatti и други подобни кошници - MiTo GTA иде! :metal:
П.П.
Иначе, количката ще е трепач, спор няма. Само обаче, като си помисля каква цена ще й лепнат и... :priest:
Всичко супер, ама твърде жалко, че не се работи по 159 GTA и 169. Кризата изяде тези два проекта както изглежда. :(((
От пръдня боя не става!!!
Nasko_77
12-12-2008, 20:21
Браво:clap2: Все така на горе!
Много плюнки отнесе преди, това мъниче тук във форума:bangin:
Айде феновете четете. Даже статията започва с цитат от форума:pp:.
http://www.monitor.bg/bin/displayArticle?id=180907
blacksnoopy
13-12-2008, 00:41
Айде феновете четете. Даже статията започва с цитат от форума:pp:.
http://www.monitor.bg/bin/displayArticle?id=180907
...по-мощен и басов саунд...
това саунд някаква нова дума в българския език
:P
pacho_kardana
13-12-2008, 12:01
според мен от минимум 200 000 лв нагоре :Suicide:
:shocking: :shocking: :shocking: То тогава по добре 147 ГТА.........
според мен от минимум 200 000 лв нагоре :Suicide:
Aми кажи не е ли усещане да спреш от 100 до 0 за 34.7 метра. Ламбо Мурси 640 спира за 35,3 метра.
После виж на доускорение как ускорява 1,4 ТБ и си помисли какво усещане ще създава 1,8 ГТА
Много ясно - не е Ламбо или Ферари - ама все пак може и бедните да усетят някоя друга тръпка характерна само за расовите и скъпите
това саунд някаква нова дума в българския език
:P
Има хора , които най-вероятно не знаят чужди езици и си мислят, че така са по-представителни.
Aми кажи не е ли усещане да спреш от 100 до 0 за 34.7 метра. Ламбо Мурси 640 спира за 35,3 метра.
После виж на доускорение как ускорява 1,4 ТБ и си помисли какво усещане ще създава 1,8 ГТА
Много ясно - не е Ламбо или Ферари - ама все пак може и бедните да усетят някоя друга тръпка характерна само за расовите и скъпите
Мани те тойотите спират за -23 метра а на доускорение усещането е като в совалка:bouncing_smiley:
Ако изкарат наистина такова зверче ще е много добре, лошото е че незнам как ще се клъопа в тая криза.:roll:
Мани те тойотите спират за -23 метра а на доускорение усещането е като в совалка:bouncing_smiley:
Ако изкарат наистина такова зверче ще е много добре, лошото е че незнам как ще се клъопа в тая криза.:roll:
Ква е тая Тойота дет спира за 23 метра бе Гиго :shocking:,и аз смятам че ще е доста скъп модела и едва ли ше се купува,нищо че ще е яката раота :sad:
май само талянците мислат за навои модели и подобрения в тая криза, що и сами можете да си отговорите:mrgreen:
Ква е тая Тойота дет спира за 23 метра бе Гиго :shocking:,и аз смятам че ще е доста скъп модела и едва ли ше се купува,нищо че ще е яката раота :sad:Ибааа сЪ бре - минус 23 метра ;)
nikolaaaay
14-12-2008, 15:46
Аз пък мисля, че МиТо ГТА ще се продава добре. Въпреки кризата, търсенето на екзотични модели с отличаващ се дизайн и добро оборудване не намалява. За ФИАТ 500 досега имало 230 000 поръчки, при планирано годишно производство 120 000 бройки. А 500 въобще не е евтин.
Така че има шансове и за ГТА, ама да видим какво ще е качеството на стандартната версия МиТо. Като гледам са го напълнили с доста нови глезотии, ама дали ше работят...
Stoyan Georgiev
14-12-2008, 16:51
Аз пък мисля, че МиТо ГТА ще се продава добре. Въпреки кризата, търсенето на екзотични модели с отличаващ се дизайн и добро оборудване не намалява. За ФИАТ 500 досега имало 230 000 поръчки, при планирано годишно производство 120 000 бройки. А 500 въобще не е евтин.
Така че има шансове и за ГТА, ама да видим какво ще е качеството на стандартната версия МиТо. Като гледам са го напълнили с доста нови глезотии, ама дали ше работят...
в класа си е доста евтин ;) за 500 става въпрос
nikolaaaay
14-12-2008, 22:35
в класа си е доста евтин ;) за 500 става въпрос
В класа на картингите има доста по-изгодни предложения :bouncing_smiley:
В класа на картингите има доста по-изгодни предложения :bouncing_smiley:
:rotfl:
Stoyan Georgiev
14-12-2008, 22:59
В класа на картингите има доста по-изгодни предложения :bouncing_smiley:
никое от което не е натоварено с толкова екстри ;)
:drunk::drunk:
Ибааа сЪ бре - минус 23 метра ;)
dilian alfa gtv
15-12-2008, 14:40
да обаче фиат 500 не в класа на форд фиеста примерно а е в класа на мини купър
Gh0stRider
16-12-2008, 01:02
да обаче фиат 500 не в класа на форд фиеста примерно а е в класа на мини купър
по скоро е в класа на Форд К ... далеч е от Мини
Stoyan Georgiev
16-12-2008, 10:37
по скоро е в класа на Форд К ... далеч е от Мини
карал си и 500 и мини - да ?
минито в базовите модели го превъзхожда единствено по вървеж - а и това е спорно
един абарт ти е къде къде по евтин от супер-минитата а вървъ повече ;)
Появили ли са се нови реални снимки на ми.то ГТА?
Gh0stRider
16-12-2008, 12:32
карал си и 500 и мини - да ?
минито в базовите модели го превъзхожда единствено по вървеж - а и това е спорно
един абарт ти е къде къде по евтин от супер-минитата а вървъ повече ;)
моя грешка... ;) бях останал с впечатление че в Euro NCAP са в различни графи, но не са- и 2те са в Supermini http://www.euroncap.com/supermini.aspx
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.