View Full Version : проблем с радиатора
Колеги днес ми се проби радиатора.Обадете радиатора хванат ли е с нещо от долната му страна или си е само на тапите.И ако някой е пробвал дали може да се запоява долнището му,защото се е разчуркал от там.Зор ще намеря друг и мисля да се пробвам да го запоявам.
Същия проблем колега имам и аз и от доста време само доливам доливам и пак тече когато си иска може за 2 4аса да ми изтече сичко а може 1 седмица да не мръдне нивото...слагах и добавки ужас ама ми казаха че можело да се завари на аргон щото той е алуминиев :):Suicide:
Мене ми се видя тва от долу че е желязо,а алумин не съм си и помислял.Моита на място сълзи леко,ама като се прибирах от работа се стрелнах и бая липса имаше.Хаби се боста ама на обороти като е.С предната кола имах подобен проблем и се задълбочи-дупчиците станаха ЯМИ.А ти сега как и насогваш с антифриза в тва време като ти капе толкова много.А някой знаели дали ще ми стане от някоя друга алфа радиатор.
Забравих -чувал съм че от тези добавки се запушвало парното.Пък аз съм слагал на др кола ама до време е.
Парното ми бичи екстра нямам проблем а за насмогването 1:3 антифриз:вода и въобще не ме ебе да ти кажа блока едва ли ще се спука а радиатора повече от това здраве му кажи въпроса е да изкарам зимата с 5 кинта антифриз карам вече 2 седмици :) :pp:
Радиатора не е хванат отдолу, до колкото знам прастмасови са само двете казанчета отстрани. Обаче опита показва че наий-често теча е между ламелите или от сглобката между казанчето и основата на ламелите - явно там има уплътнения които се скапват.
:Suicide::Suicide::Suicide: Тъй тъй много вярно колега :)
сваля се решетката, отвива се винта който държи радиатора в средата/или май два бяха-от ляво и дясно с едни гумени шяйби да обират вибрациите/, развива се гредичката отгоре. радиатора е с два гумени тампона подпрян долу за гредата. само се издърпва нагоре.да не забравиш да отделиш някой маркуч или кабел и радиатора на климатика.
Абе аз съм свалил вече тва дето казваш,единият тампон излезе ама оня дето е към маркучите се запъва можеби заради тях и за тва питам дали има нещо друго там.Еи ся отиввам да точа антифриз и ще го изкормя пък кот стани.Кат не Ще играй ракетата.
Колеги днес ми се проби радиатора.Обадете радиатора хванат ли е с нещо от долната му страна или си е само на тапите.И ако някой е пробвал дали може да се запоява долнището му,защото се е разчуркал от там.Зор ще намеря друг и мисля да се пробвам да го запоявам.
Колега има едно американско лепило от сорта на метал-метал само,че е термоустойчиво (дават го до 350 градуса) лепил съм радиатора на едно рено и вече година и половина няма проблем!Само тябва да погледна и ще ти напиша точно как му беше името...
Айде погледни и ми кажи,ако обичаш.
Абе някой може ли да ми каже тва нещо дето е хванато към корпуса на перката и мяза на реотан какво е и за кво служи.На мене ми мяза на реостат нещо но не съм сигурен.Моето е в доста окаяно състояние и е фанало ръжда.И на кое място да дам на късо за да проверя дали ми бачка перката-на тва дето е с релето или направо на другите клеми.
ако не се лъжа има една букса с 3 клеми на нея даваш 2 по 2 на късо и си проверяваш първия и 2рия кръг :) :tongue2:
Абе някой може ли да ми каже тва нещо дето е хванато към корпуса на перката и мяза на реотан какво е и за кво служи.На мене ми мяза на реостат нещо но не съм сигурен.Моето е в доста окаяно състояние и е фанало ръжда.И на кое място да дам на късо за да проверя дали ми бачка перката-на тва дето е с релето или направо на другите клеми.
Това ти е реостата на перките,най-добре го смени,нов е около 25 кинта:roll:
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=24909&
Айде погледни и ми кажи,ако обичаш.
JS - пише на опаковката, произведено е в Америка и струва около 12лв.
Аз го дадох да се прави,пък ако не стане ще вземам друг.Мерси все пак.:bowdown:
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.