PDA

View Full Version : Fiat и PSA ще се слеят?



blacksnoopy
14-12-2008, 23:35
Има слухове, че Fiat и PSA/Peugeot-Citroen ще се слеят заради кризата


If the two companies were to merge their combined output would rival Volkswagen and Renault-Nissan, making the proposed company the fourth largest automaker in the world.

Цялата статия ТУК (http://www.worldcarfans.com/9081213.015/report-fiat--psapeugeot-citroen-set-to-merge)

Alfa User
15-12-2008, 00:27
Що ли не ме учудва ... след всички издънки на ФИАТ-групата, сега и обединяване с Пежо-Ситроен. По-голяма глупост не бях чел ! :puke:

JORDANGT
15-12-2008, 01:09
Сутиен 149,Пижо Пунто и Алфа сексо.Ужас ама може поне по-нетрошливи двигатели да измислят.
СМЪРТ НА TS 16v

Kuku
15-12-2008, 01:12
:shocking:
Е, кой да ги измисли тия двигатели.... :lol:

Kris
15-12-2008, 01:16
порно с октоподи е цялата работа...

blacksnoopy
15-12-2008, 16:06
Правителствата на Франция и Италия разглеждат възможността за обединяване на PSA Peugeot Citroen и Fiat, съобщава агенция Reuters.

Според шефa на италианския концерн Серджио Марчионе, цитиран от вестник Milano Finanza, „неговата група се нуждае от силен партньор за да преодолее кризата”.

Ако обединението се състои, ще се получи нова силна група в Европа, която по производство ще се конкурира с гиганти като Volkswagen и Renault-Nissan. Ако обединението се състои, бъдещият концерн Fiat-Peugeot-Citroen ще влезе в така наречената „голяма четворка”, в която ще са и Toyota Motor Corp, GM и Ford Mazda, като ще изпревари Renault-Nissan и VW.


Според експертите в бранша, подобно сливане при днешните условия на пазарите е удачна идея.

Досега Fiat и PSA са имали добро сътрудничество. Модели като Peugeot Boxer, Citroen Jumper и Fiat Ducato например, се произвеждат на една и съща платформа.

Предполага се, че обединението ще стане факт ако бъде одобрено и от премиерa на Италия Силвио Берлускони и президентa на Франция Никола Саркози.

automedia.bg

Stoyan Georgiev
15-12-2008, 16:47
маниииии:shocking:

bouncer
15-12-2008, 16:50
порно с октоподи е цялата работа...

МУАААХАХАХАХАХХАХА!!!!
по точно никой не може да го каже! точно порно с октоподи е!

Lqnkata
15-12-2008, 17:58
...Да плача ли,... да се смея ли... ?

spe4elist
15-12-2008, 18:30
"...Досега Fiat и PSA са имали добро сътрудничество. Модели като Peugeot Boxer, Citroen Jumper и Fiat Ducato например, се произвеждат на една и съща платформа. ..."

Аз ще добавя и моделите:
Citroen Evasion, Berlingo
Peugeot 806, Partner
Fiat Ulisse, Scudo
Lancia Zeta, Phedra ...

И без друго се правят в заводите в Ница (Франция)!

Сътрудничеството е още от началото на 80-те години на миналия век и е дало добри резултати. Какво лошо има две големи компании да се слеят и да понесат по-леко кризата. Така или иначе търговските марки ще се запазят, идентичността на автомобилите - също...
Ще се спестят някои производствени разходи, да не влизам в подробности...

proper
15-12-2008, 18:34
Тази новина ми развали настроението за дълго.........

Това ще е краят.... не искам да си го помислям...

code
15-12-2008, 18:39
Скоро като му омръзне на човек да си кара новата кола просто ще си сменя емблемата отпред и воала :spam_laser:

Grozdan
16-12-2008, 11:08
Дано не стане реално сливането между двете компании. :angry:

pacho_kardana
16-12-2008, 12:41
Дано не стане реално сливането между двете компании. :angry:

Напълно съм съгласен...

LeoVin4i
16-12-2008, 12:47
порно с октоподи е цялата работа...

Ти па кви филми гледаш бре...:mrgreen:

hristugena
16-12-2008, 14:14
Що ли не ме учудва ... след всички издънки на ФИАТ-групата, сега и обединяване с Пежо-Ситроен. По-голяма глупост не бях чел ! :puke:
Те краставите магарета се намират...:hvala::hvala::hvala:

Stoyan Georgiev
16-12-2008, 14:26
Те краставите магарета се намират...:hvala::hvala::hvala:

добре го каза

VW + audi + skoda = VAG :dance::dance::dance:

Kris
16-12-2008, 19:20
и сеат нейде из редиците, като не броим бугатита/ламборгинита и тн.

hristugena
16-12-2008, 19:43
и сеат нейде из редиците, като не броим бугатита/ламборгинита и тн.
Това ще е доста жалък холдинг от компании...:whip:

Stoyan Georgiev
16-12-2008, 19:46
Това ще е доста жалък холдинг от компании...:whip:

хахахахахахахахахах


сеат, шкода, ауди, VW, бугати - все част от VAG концерна


явно не си разбрал иронията :mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Kris
16-12-2008, 19:49
едно време бяха така

hristugena
16-12-2008, 20:03
хахахахахахахахахах




явно не си разбрал иронията :mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:
Не съм! Аз съм прост и първосигнален....:strong:

Nikiboy
17-12-2008, 09:41
:sick1::sick::horror::screwy::pain::noooo::dyrvo_v _kenefa:

Ma7e4k0
19-12-2008, 00:05
Да праат квото щат фиат...ама да не прееебават алфа поне :big_whoops: :cry:

Kuku
19-12-2008, 00:23
........
Аз съм сигурен, че от това обединение нищо лошо няма да последва, дори напротив!
"ФИАТ", "АлфаРомео", "Ланчия", "Ферари", Мазерати", "Пежо", "Ситроен" - никак лошо не звучи и всеки ще извлече полза от сътрудничеството, както са правили и до сега в общите проекти ;)
Като пример мога да дам дизелите - традиционно силни и от двете страни.
Друг пример е платформата за високопроходим автомобил, използвана в сътрудничество с "Мицубиши", от която "ФИАТ" може да извлече полза за евентуално създаване на подобен автомобил.
И обратното - спортните автомобили в групата "ФИАТ" биха подали ръка на евентуални спортни модели в "ПСА".
Много неща има, от които виждам само плюсове и нито един минус.... 8)

bushiDO
20-12-2008, 09:46
........
абсолютно!
обикновенно се поделят поточни линии, общи разработки и т.нт, но фирмите ще си запазят идивидуалността си... аз също не виждам от къде може да възникне проблем.

The_Game
20-12-2008, 13:19
И аз не виждам минуси. Дано само новите Алфи да бъдат само със ЗАДНО :Lkingsmiley:

gigi
20-12-2008, 13:41
От всички коли най не харесвам френските, а защо и а не знам:doctor:
Но мисля че освен плюсове и за двете марки негативи не може да има. Както е казал Кики може джипче на Алфа да се сложи на платформата от тия новите(леко недоразумения според мен) на Пижо и Ситро. Новото С5 е доста добро........Да направят яки лимузини на обща платформа ще е доста по евтино и т.н:devil:

BillyBoy`
22-12-2008, 14:56
Напълно съм съгласен...
дано да не стане иначе сменям марката

Speeder
22-12-2008, 15:03
дано да не стане иначе сменям марката

Ти луд ли си ?! Купуваме си по една стара Джулия и нещата заспиват!

BillyBoy`
22-12-2008, 15:13
Ти луд ли си ?! Купуваме си по една стара Джулия и нещата заспиват!
не искам да ме бъзикат после че карам фиат ситроен

TaNo
22-12-2008, 16:13
ей са ще видите що е то създаване на буклуци Fiat, Peugeot-Citroen :big_whoops:

Nasko_77
22-12-2008, 18:19
По-добре с тея от колкото с... някой Кореец, па не дай боже Китаец :yes:
Или предпочтате нещо от рода на Алфа Соната да видим:big_whoops:

Mury
24-12-2008, 23:34
По-добре с тея от колкото с... някой Кореец, па не дай боже Китаец :yes:
Или предпочтате нещо от рода на Алфа Соната да видим:big_whoops:

А Индиец:big_money::big_money::big_money:

Dodo 155
25-12-2008, 08:41
Аз си мисля, че доста по-умни хора от нас правят това сливане и няма да допуснат да се изродят спецификите и традициите на трите марки.
Да не забравяме, че Ламборгини беше купено от АУДИ и всички мислеха, тогава, че ще видим Ламборгини ТТ. Да, ама НЕ :nono:
Свидетели сте, че след това изкараха не по-лоши от преди модели, които дори се продават повече (поне по статистика).
Сигурен съм, че след сливането ще се запази агресивния вид и дух при Алфа, комфорта при Ситроен и практичността при Пежо :smile:
След едно такова сливане, компаниите стават много по-стабилни така, че е за добро. Или може би искате и Алфа Ромео да намали или спре производство и да изчезне тогава марката в някой СОНАТА, J30 и т.н.?:brickwall:

BillyBoy`
25-12-2008, 12:13
Аз си мисля, че доста по-умни хора от нас правят това сливане и няма да допуснат да се изродят спецификите и традициите на трите марки.
Да не забравяме, че Ламборгини беше купено от АУДИ и всички мислеха, тогава, че ще видим Ламборгини ТТ. Да, ама НЕ :nono:
Свидетели сте, че след това изкараха не по-лоши от преди модели, които дори се продават повече (поне по статистика).
Сигурен съм, че след сливането ще се запази агресивния вид и дух при Алфа, комфорта при Ситроен и практичността при Пежо :smile:
След едно такова сливане, компаниите стават много по-стабилни така, че е за добро. Или може би искате и Алфа Ромео да намали или спре производство и да изчезне тогава марката в някой СОНАТА, J30 и т.н.?:brickwall:

да и какво стана излезе R8 някакво си копие на Ламборгини на мен лично не ми се нравят такива новини а пък и ако наистина стане аз казах и по горе че ще сменя марката:evil:дано да не става

Dodo 155
25-12-2008, 14:00
да и какво стана излезе R8 някакво си копие на Ламборгини на мен лично не ми се нравят такива новини а пък и ако наистина стане аз казах и по горе че ще сменя марката:evil:дано да не става
R8 може и да прилича на Ламборгини, но по-важното е, че Ламборгинито не заприлича на АУДИ :excl:
Колкото до използване на платформи - Гранде Пунто и Корса, почти всички опели са с мотори на ФИАТ, Мицубиши и Ситроен/Пежо 4007, новото Браво и новата Ибиза и др. Но ако мислиш по този начин, най-добре се ориентирай към Кадилак или Бугати, там няма копия и аналози :evil:

BillyBoy`
25-12-2008, 23:00
R8 може и да прилича на Ламборгини, но по-важното е, че Ламборгинито не заприлича на АУДИ :excl:
Колкото до използване на платформи - Гранде Пунто и Корса, почти всички опели са с мотори на ФИАТ, Мицубиши и Ситроен/Пежо 4007, новото Браво и новата Ибиза и др. Но ако мислиш по този начин, най-добре се ориентирай към Кадилак или Бугати, там няма копия и аналози :evil:
по вероятно към BMW или Хонда

gigi
26-12-2008, 11:16
R8 може и да прилича на Ламборгини, но по-важното е, че Ламборгинито не заприлича на АУДИ :excl:
Колкото до използване на платформи - Гранде Пунто и Корса, почти всички опели са с мотори на ФИАТ, Мицубиши и Ситроен/Пежо 4007, новото Браво и новата Ибиза и др. Но ако мислиш по този начин, най-добре се ориентирай към Кадилак или Бугати, там няма копия и аналози :evil:

Че то на Кадилака също слагат JTD :evilsmiley::evilsmiley::evilsmiley:

pinko
26-12-2008, 22:20
Че то на Кадилака също слагат JTD :evilsmiley::evilsmiley::evilsmiley:

А па Бугати си е Холцваген, също както и Бентли:static:

virusalfa
27-12-2008, 16:50
Че то на Кадилака също слагат JTD :evilsmiley::evilsmiley::evilsmiley:Сори,май френд-на Кадилака не слагат JTD ако се подразбира дизелов агрегат от Фиат Ауто.Слагат комън рейл разбира се,но от доста оплюваната фирма ВМ мотори.Така,че не е JTD, а CRD.Ръзбираш ли къкво иам в предвид?Мотора вероятно не е с гумен ангренаж:sniping:

virusalfa
27-12-2008, 16:52
От сливането ще има само положителни неща според мен.Определено вече ще се знае кой произвежда най-добрите дизелови двигатели и кой ще прави най-добрите спортни коли.

pinko
27-12-2008, 17:26
Сори,май френд-на Кадилака не слагат JTD ако се подразбира дизелов агрегат от Фиат Ауто.Слагат комън рейл разбира се,но от доста оплюваната фирма ВМ мотори.Така,че не е JTD, а CRD.Ръзбираш ли къкво иам в предвид?Мотора вероятно не е с гумен ангренаж:sniping:

Баш 1.9 JTD 16V 150 к.с. и 1.9 JTD 16V битурбо 180 к.с. се слагат в Кадилак BLS, вервай ми, карах такова битурбо JTD 180 к.с. около 1 седмица. Колата беше сглобена в Тролхетан, Швеция (заводите на Сааб) и всъщност е Сааб 9-3 с по-ръбата каросерия.

Чети тук

http://en.wikipedia.org/wiki/Cadillac_BLS

Иначе за големия 2,9 литров си прав, той е разработка на VM motori и GM Powertrain.

Чети тук

http://www.autoblog.com/2007/03/06/geneva-motor-show-cadillac-unveils-new-2-9l-v6-diesel-for-cts/

gigi
28-12-2008, 15:51
Сори,май френд-на Кадилака не слагат JTD ако се подразбира дизелов агрегат от Фиат Ауто.Слагат комън рейл разбира се,но от доста оплюваната фирма ВМ мотори.Така,че не е JTD, а CRD.Ръзбираш ли къкво иам в предвид?Мотора вероятно не е с гумен ангренаж:sniping:

Хихи аз не говора на изуст. Той пинко е писал и аз и ти сме прави.:drunk:

virusalfa
29-12-2008, 09:11
Баш 1.9 JTD 16V 150 к.с. и 1.9 JTD 16V битурбо 180 к.с. се слагат в Кадилак BLS, вервай ми, карах такова битурбо JTD 180 к.с. около 1 седмица. Колата беше сглобена в Тролхетан, Швеция (заводите на Сааб) и всъщност е Сааб 9-3 с по-ръбата каросерия.

Чети тук

http://en.wikipedia.org/wiki/Cadillac_BLS

Иначе за големия 2,9 литров си прав, той е разработка на VM motori и GM Powertrain.

Чети тук

http://www.autoblog.com/2007/03/06/geneva-motor-show-cadillac-unveils-new-2-9l-v6-diesel-for-cts/2.9-ташаци:http://vmmotori.it/it/01/00/01/dettaglio.jsp?id=9
Къде ги мушкаш GM powetrain?Чист ВМ си е трилитровия мотор.
А виждал ли си такъв Кадилак с 1,9 от ФИАТ?Иска ми се и аз да го видя.Всякакви журналистчета пишат каквото им падне.Това май не е ФИАТ 1,9ра ВМ 2,0.Чети ти:
http://vmmotori.it/it/01/01/dettAutoOggi.jsp?autoId=58

pinko
29-12-2008, 12:27
2.9-ташаци:http://vmmotori.it/it/01/00/01/dettaglio.jsp?id=9
Къде ги мушкаш GM powetrain?Чист ВМ си е трилитровия мотор.
А виждал ли си такъв Кадилак с 1,9 от ФИАТ?Иска ми се и аз да го видя.Всякакви журналистчета пишат каквото им падне.Това май не е ФИАТ 1,9ра ВМ 2,0.Чети ти:
http://vmmotori.it/it/01/01/dettAutoOggi.jsp?autoId=58

Подозирам, че споря с радиоточка. Сравни снимките на двигателя от моя и двоя линк, виж кво пише. На щанда на GM в Женева специално си говорих с некви инженери точно за този двигател.

GM's development of the new engine is being coordinated under the leadership of GM Powertrain's European operations in Turin, Italy, in cooperation with VM Motori based in Cento, Italy . GM Powertrain will focus on the development of the clean combustion process, electronic engine control and exhaust-gas aftertreatment, as well as calibration and integration into GM vehicles. VM Motori will build the new unit at its plant in Cento, Italy, and is responsible for the mechanical aspects of the engine's design, development and bench testing.

А относно Кадилак БЛС - за разлика от тебе съм го карал цяла седмица. Факт. И двигателя е 1.9 JTD two-stage turbo със 180 к.с. Писал съм за това в Ауто Билд, има и снимки. Що се опъваш като магаре на мост, като не си прав?

Прочети малко - тук например

http://www.independent.co.uk/life-style/motoring/road-tests/cadillac-bls-wagon-an-imitation-of-luxury-768898.html

This innovation comes, however, from an unexpected source, for the Cadillac BLS Wagon is a Swedish-made Cadillac with a Fiat-designed engine, and a car that will not be sold in the land of its brand's birth.

virusalfa
29-12-2008, 15:12
Подозирам, че споря с радиоточка. Сравни снимките на двигателя от моя и двоя линк, виж кво пише. На щанда на GM в Женева специално си говорих с некви инженери точно за този двигател.

GM's development of the new engine is being coordinated under the leadership of GM Powertrain's European operations in Turin, Italy, in cooperation with VM Motori based in Cento, Italy . GM Powertrain will focus on the development of the clean combustion process, electronic engine control and exhaust-gas aftertreatment, as well as calibration and integration into GM vehicles. VM Motori will build the new unit at its plant in Cento, Italy, and is responsible for the mechanical aspects of the engine's design, development and bench testing.

А относно Кадилак БЛС - за разлика от тебе съм го карал цяла седмица. Факт. И двигателя е 1.9 JTD two-stage turbo със 180 к.с. Писал съм за това в Ауто Билд, има и снимки. Що се опъваш като магаре на мост, като не си прав?

Прочети малко - тук например

http://www.independent.co.uk/life-style/motoring/road-tests/cadillac-bls-wagon-an-imitation-of-luxury-768898.html

This innovation comes, however, from an unexpected source, for the Cadillac BLS Wagon is a Swedish-made Cadillac with a Fiat-designed engine, and a car that will not be sold in the land of its brand's birth.Аз ако ми се четат комикси няма да чета Аутобилд-това е журнал за прогресивно затъпяване или повишаване на нивото на закърнелост на мозъчната структура на бивши,настоящи и бъдещи собственици на немски возила без Опел.Тази марка винаги е в сянката на Фолксваген.Вярно ли,че ръководството на списанието има акции във VAG-концерна?
П.П. Къде се дянаха стойностните италиански списания Gente motori,Auto capital и Automobilismo?Който е чел такива списания,само ако иска да се смее си купува Аутобилд да чете.Опа,сетих се-във връзка със смеха,има един пилот на Дачия дето прави смях на планинските състезания.Ама той май е от другите комици-Ауто мотор унд шпорт.....