View Full Version : Прецаках се яко
kavalista
15-12-2008, 23:29
Преди 2 дни съм забравил лампата в колата да свети и е стояла така около 24 часа.Снощи отивам отключвам с дистанционното и само едва мигат мигачите и ни централно ни нищо.Пробвах така няколко пъти нищо само разбирам че алармата е изключена но централното не отваря.Разбрах че акъмълатора е паднал пък е на 3 месеца.Пробвах с ключа о чудо забравих че лявата дръжка е счупена и не става да се отваря от там аз я отварях през задната.Пробвах дясната врата и с възторг разбрах че ключа изобщо не се завърта на никъде само влиза и до там.И стана така че не можах да си влезна в колата 30 мин докато не се обадих на тия дето 24 часа отварят коли авариино направо ме заболя сърцето като ми каза че услугата струва 50 лв да я отворят.Лощо ми стана не стига колкото проблеми имах че само това ми трябваше.Та въпроса ми e има ли някаква друга възможност да се отвори колата в такъв случаи или пак авариината служба.И за капак на всичко тръгнах да карам да се зареди и опа палката с 82 км направо ми се досра с извинение.Ебаси каръшката вечер.Добре че се отървах с 20 лв само.
Да има. Ядох го същото наскоро. При мен лявата ключалка е откачена, а на дясната не и достигна милиметър - 2(нагоре), за да си влезна в колата (принципно я бях оставил за точно такова аварийно отваряне - за заключване - абсурд). Та, как става:
1. Вадиш крика и вдигаш отпред, отляво;
2. Лягаш пред лявата гума и почваш да опипваш за бронята на жилото за предния капак( горе-долу се пада във вертикална посока, над левия халоген);
3. Напипаш ли бронята, ще напипаш и края и, т.е. самото жило. Разбираш, че ще трябва да го дръпнеш с клещи, защото лявата закопчалка е на една идея от бронята и ако не ти викат "клещите" няма, как да я откопчаеш. Ако дръпнеш жилото след нея откопчаваш само дясната (това става и с ръка - ако се е закъсало, обаче, ще страдаш) и нищо не правиш;
4. Отворил си вече капака и има 2 начина:
а) Имаш кабели за ток - "хвърля" ти ток някой колега, комшия, приятел и т.н и си влизаш в колата;
б) Нямаш кабели, но си приготвил новият акумулатор. Вариантите пак са 2:
- нямаш дълъг глух ключ 14 - прецакан си;
- нямаш дълъг глух ключ 14, но успяваш да намериш в последната от 5-те железарии в квартала и то точно преди да затворят - сменяш си акумулатора, като междувременно се чудиш за чий тия идиоти са сложили ~ 10 см шпилка като и 5 пъти по-къса щеше да свърши същата работа, припсуваш няколко пъти жабарите и отново си в играта...
kavalista
16-12-2008, 00:23
Мерси много за информацията сега вече ще знам.Уж се зареди,неска пробвах пак нямаше проблем ма за друг път ще знам
Наистина яко си се прецакал при положение, че една дръжка втора ръка струва 25-30 лв.
Колега, едно зло никога не идва само, да го ева. твойто направо си е жив карък, ама на всеки се е случвало да изпадне в някви нелепи ситуации заради няква дреболия
DJ Vladic
21-12-2008, 22:40
:rotfl::rotfl::rotfl::rotfl:
ТРЕНДИ... ти превърте играта... наистина.. ако ти се е случвало тва... :)
Случката е реална, но понеже отдавна късах жило за преден капак и номера с отварянето на капака го бях тренирал.
БТВ Днес асистирах за смяна на съединител и монтаж на рейка (155 1.8 8V) - много чанч, много нещо е това. Жабарите са супер изроди в усложняването живота на монтьорите (добре, че не съм такъв). Колко недомислици има и неща, които е можело къде-къде по-елегантно да се направят. Супер чепати планки, хванати на по 4-5 детайла, поредните излишно дъги шпилки и естествено всичко е на да си ебе и местата навряно. За всяко нещо, което тръгнеш да сваляш или качваш ти трябват поне 30 мин. да разбереш, с какъв инструмент ще го докопаш, как ще го навреш там и не на последно място, кой от любимите номера 14, 15, 16 или 18 са използвали гениите при сглобяването.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.