PDA

View Full Version : защо заключихте темата?



old alfist
16-12-2008, 00:06
Моля темата "Много ме напрашихте бе колеги "да се отвори. Който не иска да не я чете. В спора се ражда истината. Не виждам нищо лошо в това да се спори. Тона в темата не превишава никакви етични норми. Не проявявайте авторитарност.

pinko
16-12-2008, 00:11
Заключих темата, защото след втора страница се превърна в глупав и отдавна омръзнал на всички ни спор дизел vs.бензин.

И защото разни собственици на 166, които не са вникнали в същността на този автомобил, са решили с тази Алфа да си мерят пишките по светофарите.

old alfist
16-12-2008, 00:27
Смятам, че не се мерят пишки. Според мен тук не става въпрос за светофари, а за концепции. Светофарите са част от нещата и те са най - малкото нещо за тази кола. Все пак когато някой чете тази тема, би могло да направи своя избор какъв тип двигател да избере.

leketo84
16-12-2008, 01:08
Заключих темата, защото след втора страница се превърна в глупав и отдавна омръзнал на всички ни спор дизел vs.бензин.

И защото разни собственици на 166, които не са вникнали в същността на този автомобил, са решили с тази Алфа да си мерят пишките по светофарите.
Наистина тази тема ме разсмиваше доста:wow: , но тя стана наистина много ама много конфликтна и накрая може и да скара някои хора:ban: така че според мен е правилно поне за малко да поутихнат нещата и после пак наново !!! :duel:

Коки
16-12-2008, 10:11
...след втора страница се превърна в глупав и отдавна омръзнал на всички ни спор дизел vs.бензин.


Все пак когато някой чете тази тема, би могло да направи своя избор какъв тип двигател да избере.

Наистина всичко по темата беше казано в първите две страници, така че човек може спокойно да си направи избора. Тъпите заяжданици след това не помагат на избора на човека, а го объркват още повече и на всичкото отгоре го отблъскват от общността на алфистите.



...И защото разни собственици на 166, които не са вникнали в същността на този автомобил, са решили с тази Алфа да си мерят пишките по светофарите.


Смятам, че не се мерят пишки...

Мерят се и още как! Всеки си хвали неговото, без и хабер да си има от другите варианти и без грам да се вслушва какво му говорят останалите. Това нито е по темата, нито помага на някого с нещо и на всичкото отгоре е невъзпитано.

qpwo
16-12-2008, 12:28
Иаз смятам, че беше правилно да се заключи темата. Наи малкото дебатите се водиха в две теми, а ако някои чак толкоз преритва пуска нова тема - много ма наплашихте...продължение - и си решава проблема.

code
16-12-2008, 14:40
Тия спорове винаги започват така:
За 166 по-добрият двг е ...
и после става една :strong::hvala:

pacho_kardana
16-12-2008, 14:52
Тия спорове винаги започват така:
За 166 по-добрият двг е ...
и после става една :strong::hvala:

Тука си много прав.Искаш ли да поспорим малко хахахахаххах.Ще се въздържа от повече коментари за да не прецакаме и тази тема... :mrgreen:

EMo0o
16-12-2008, 22:38
Тия спорове винаги започват така:
За 166 по-добрият двг е ...
и после става една :strong::hvala:

Напълно вярно ! И както винаги , на всеки неговото си е най-добро и не може да му се обясни друго .. :) Аз също съм съгласен с това , че темата беше заключена ;)

mochko1
17-12-2008, 00:55
Аз зададох някаде из темите един въпрос на който нито един от форумните 'Капацитети' не ми отговори ,а въпроса беше кой мотор е по голяма родилка ,150 коня старият или 155 новият. Честно казано май не съм срещал тема за гръмнал 150 коньов мотор ??

old alfist
17-12-2008, 00:55
Колеги, смятам, че съм длъжен да се включа в темата, която открих. Навярно имате право, но в шоуто, което се получи, след пресяването на боклука остават факти, които затвърждават от една страна познатото, а от друга обновяват не толкова известното за всеки един от нас. Някои карат алфи, други са алфисти. Светът е шарен. За мен лично беше интересно. Ако модераторите преценят да изтрият темата, която открих.

code
17-12-2008, 07:28
Аз зададох някаде из темите един въпрос на който нито един от форумните 'Капацитети' не ми отговори ,а въпроса беше кой мотор е по голяма родилка ,150 коня старият или 155 новият. Честно казано май не съм срещал тема за гръмнал 150 коньов мотор ??
Той 150 коньовия е по-новия при 166.

Novachev
17-12-2008, 07:59
Аз зададох някаде из темите един въпрос на който нито един от форумните 'Капацитети' не ми отговори ,а въпроса беше кой мотор е по голяма родилка ,150 коня старият или 155 новият. Честно казано май не съм срещал тема за гръмнал 150 коньов мотор ??
Тези три мотора всъщност са еднакви като разликите са в инжекционите и смукателните колектори и катализаторите, и сегментите на едните май са по тънки от на другите ( за последното не съм сигирен дали при 2,0 е така) Една от причините за "раждането" е бедната горивовъздушна смес но не мога да ти кажа при кой двигател как се движат стойностите а другата причина е маслото -каране с високи скорости (високи обороти) продължително време и неподходящо масло другото е разни запушвания от неправилно стопанисване и ненавременна смяна на маслото

gigi
17-12-2008, 11:58
Тези три мотора всъщност са еднакви като разликите са в инжекционите и смукателните колектори и катализаторите, и сегментите на едните май са по тънки от на другите ( за последното не съм сигирен дали при 2,0 е така) Една от причините за "раждането" е бедната горивовъздушна смес но не мога да ти кажа при кой двигател как се движат стойностите а другата причина е маслото -каране с високи скорости (високи обороти) продължително време и неподходящо масло другото е разни запушвания от неправилно стопанисване и ненавременна смяна на маслото

Баце не се хаби ням смисъл, аз 100пъти съм го обяснил това, но почват едни въпроси. Кои квото иска да купува, но за стара 166 е по добре да се избягва Т.С-а освн ако не и се направи веднага профилактика. :doctor:

qpwo
17-12-2008, 12:33
За Стара Кола По-Добре Да Се Избягва Дизел:!::!::!:

mochko1
17-12-2008, 12:44
Тези три мотора всъщност са еднакви като разликите са в инжекционите и смукателните колектори и катализаторите, и сегментите на едните май са по тънки от на другите ( за последното не съм сигирен дали при 2,0 е така) Една от причините за "раждането" е бедната горивовъздушна смес но не мога да ти кажа при кой двигател как се движат стойностите а другата причина е маслото -каране с високи скорости (високи обороти) продължително време и неподходящо масло другото е разни запушвания от неправилно стопанисване и ненавременна смяна на маслото

Най вероятно си прав от всичките теми които съм изчел става ясно точно това което ти обясняваш. Но все пак искаш да кажеш ,че е някакъв късмет ,че няма теми за гръмнали мотори от 96-97 година (незнам кога са започнали да ги произвеждат) Забелязах или поне тези теми които съм прочел са все за мотора с пластмасовия капак 155.

old alfist
17-12-2008, 13:37
Като, че ли се усеща ново нажежаване и в тази връзка за охлаждане на страстите ще ви предоставя информация, която аз научих когато се наложи да си плащам данъка на колата.
По регистрационен талон 166-цата 2.0TS 2002г.се водеше 114кW, което преизчислено като данък в нашия град беше равно на 425лв., което ме втресе, когато го научих. След проверка на наредбата се оказа, че над 110 KW облагането е с други коефициенти. Това ме наведе на мисълта да направя проучване по номера на двигателя и след официано запитване и съответно отговор от АутоИталия, откъдето е закупена колата се оказа, че автомобила е 110кW. До 09.2000г.-114кW, от 10.2000г.-110 кW. От там нататък започна ходене по мъките. Контакти с Данъчно, Кат, "Технотест". Като през трите месеца топката се прехвърляше от едната към другата институция. В крайна сметка след проучване от страна на "Технотест", съобразено с писмото на Аутоиталия беше издаден протокол за съответствие, сменен регистрационния талон и променен дължимият данък, който стана с 240лв. по-малко. Надявам се да съм бил полезен на всички с тази информация.

code
17-12-2008, 15:10
Най вероятно си прав от всичките теми които съм изчел става ясно точно това което ти обясняваш. Но все пак искаш да кажеш ,че е някакъв късмет ,че няма теми за гръмнали мотори от 96-97 година (незнам кога са започнали да ги произвеждат) Забелязах или поне тези теми които съм прочел са все за мотора с пластмасовия капак 155.
Сигурно щото вече са на 1-ви ремонт още от предишния собственик :Lkingsmiley:

Kuker
17-12-2008, 16:13
Аз зададох някаде из темите един въпрос на който нито един от форумните 'Капацитети' не ми отговори ,а въпроса беше кой мотор е по голяма родилка ,150 коня старият или 155 новият. Честно казано май не съм срещал тема за гръмнал 150 коньов мотор ??Всички мотори са родилки без подръжка.Нямам в предвид масълца , ремъчета , дебитомерче , ксенонче , бипки и светки.В заключената тема вече съм отговорил защо в един момент раждат.Не се знае колко път са извървели тия мотори.Вместо да се прави ремонт като за 10 годишен мотор някои даже ги чипосват и газ по светофари и магистрали.Алфа Ромео не е състезателен автомобил както са мислят някои.Защо блокират 155 коньовите? Защото 156 и GTV за по 4000-5000лв. с лопата да ги ринеш.На въпросните автомобили се слага мотор 323.01 от 97-ма до 01-ва година.След 01-ва се слага мотор 323.10 - 150 конци.При 166 мотор 341.03 - 155 кониеве се слага от 98-ма до 01-ва.След 01-ва слагат мотор 363.01 - 150 коня.Понеже след 01-ва колите не са по 4000-5000лв. скоро няма да раждат.Всичко това отговаря ли на въпроса ти?

mochko1
17-12-2008, 17:39
Всички мотори са родилки без подръжка.Нямам в предвид масълца , ремъчета , дебитомерче , ксенонче , бипки и светки.В заключената тема вече съм отговорил защо в един момент раждат.Не се знае колко път са извървели тия мотори.Вместо да се прави ремонт като за 10 годишен мотор някои даже ги чипосват и газ по светофари и магистрали.Алфа Ромео не е състезателен автомобил както са мислят някои.Защо блокират 155 коньовите? Защото 156 и GTV за по 4000-5000лв. с лопата да ги ринеш.На въпросните автомобили се слага мотор 323.01 от 97-ма до 01-ва година.След 01-ва се слага мотор 323.10 - 150 конци.При 166 мотор 341.03 - 155 кониеве се слага от 98-ма до 01-ва.След 01-ва слагат мотор 363.01 - 150 коня.Понеже след 01-ва колите не са по 4000-5000лв. скоро няма да раждат.Всичко това отговаря ли на въпроса ти?

За 156 незнам ама GTV след 98 година тоест със 155 коньовият мотор трудно се намира под 6000 ,че да не казвам и повече ,а точно тоя мотор гърми из нашият форум !?!
П.П. Айде бе няма ли да се включи някой с гръмнал мотор 150 коня (не тоя с пластмасовият капак ,а по старият) и да млъквам :pp:

code
17-12-2008, 17:55
Всички мотори са родилки без подръжка.Нямам в предвид масълца , ремъчета , дебитомерче , ксенонче , бипки и светки.При 166 мотор 341.03 - 155 кониеве се слага от 98-ма до 01-ва.След 01-ва слагат мотор 363.01 - 150 коня.
Масълцата викаш не ги броиш за поддръжка :Lkingsmiley:
Моя мотор е 155к.с. и се е родил 98г. Умрял след 9 месеца, заменя го 150к.с. Затова са му и зор частите.

Kuker
17-12-2008, 17:59
За 156 незнам ама GTV след 98 година тоест със 155 коньовият мотор трудно се намира под 6000 ,че да не казвам и повече ,а точно тоя мотор гърми из нашият форум !?!
П.П. Айде бе няма ли да се включи някой с гръмнал мотор 150 коня (не тоя с пластмасовият капак ,а по старият) и да млъквам :pp:По-старият мотор 162.01 150 коня който се слага на GTV от 96-та до 01-ва е всъщност 323.01.Не знам какво искаш да намериш ама и не знам наясно ли си какво търсиш?

qpwo
17-12-2008, 18:00
Абе ари стига - няма такова нещо да гърмят ТС-тата. Гръмнали 2, 3 морги щот ги бримчили на макс и и аидеее 155 коня бил дефектен...:-(

Kuker
17-12-2008, 18:02
Масълцата викаш не ги броиш за поддръжка :Lkingsmiley:
Моя мотор е 155к.с. и се е родил 98г. Умрял след 9 месеца, заменя го 150к.с. Затова са му и зор частите.Нищо не викам.Просто не си ме разбрал нещо.

code
17-12-2008, 18:08
Моя като го взех не му беше сменяно масло от 50 000км, реалните му километри не ги знам но километража показваше премигващи 160000 най-вероятно в следствие на вмешателство :censored: Да предположим към 300 000 реални :prescription: И в това си състояние, с превъртял лагер и нахакан с добавки колата си вървеше докато не се разчука вала след смяна на маслото. Буталата ги смених на добра воля иначе още щях да го карам със старите, вала го смених защото шлайфистите му :censored: мамата Вътре мотора пароструйка не го миеше - задръстен от мазгочи. Е какво да искаме от такава "поддръжка" да караме 1млн. Шанс.

mochko1
17-12-2008, 18:09
По-старият мотор 162.01 150 коня който се слага на GTV от 96-та до 01-ва е всъщност 323.01.Не знам какво искаш да намериш ама и не знам наясно ли си какво търсиш?

Ами явно дъртата пущина е по корава от другата ,и искам да разбера дали е така ??

Novachev
17-12-2008, 22:05
По принцип мотора гърми защото позволява (има достатъчно мощност да се кара с над 6500 оборота доста продължително време) просто оборотите идват височки или мазането идва малко това му е проблема даже един колега от поморие така си гръмна двигателя ан магистралата на път за италфеста държа я с 240 и хоп две дупки в блока.
Другото е лоша поддръжка.

vaskoni
17-12-2008, 22:13
Ами явно дъртата пущина е по корава от другата ,и искам да разбера дали е така ??

http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=28501

ето 155ца стоя матор

mochko1
17-12-2008, 22:21
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=28501

ето 155ца стоя матор

:thumbup:

Violator
19-12-2008, 17:55
Значи една позната скоро си взе 166 2.4 и единственото което не и харесва е, че дизела много натоварва. Има едно специфично бучене при което някои хора ги боли глава. Едва ли при всички хора е така но поради тази причина никога няма да си купя дизел, последните 2 пъти като пътувах повече от 400 км с дизели и щях да умра, а глава ме боли 1 път на 3 месецал. Ако не беше така да съм си продал мойта и да съм си взел една 166 печка - уникално комфортна си е вътре нисък разход . перфектно ама с това бучене.......

p3shku
19-12-2008, 18:50
Значи една позната скоро си взе 166 2.4 и единственото което не и харесва е, че дизела много натоварва. Има едно специфично бучене при което някои хора ги боли глава. Едва ли при всички хора е така но поради тази причина никога няма да си купя дизел, последните 2 пъти като пътувах повече от 400 км с дизели и щях да умра, а глава ме боли 1 път на 3 месецал. Ако не беше така да съм си продал мойта и да съм си взел една 166 печка - уникално комфортна си е вътре нисък разход . перфектно ама с това бучене.......

Хмммм.... че то тва 1 на милион ми се струва.... да не си екстрасенс... майтапа настрани ама тва само и единствено при 2,4 ЖТД на Алфа 166 ли се получава или и на други марки и модели дизела е така.... а да и коя година е двигателя... аре стига глупости...:thumbdown: тва пък не го бях чувал като отрицателна черта на 166цата.... та то по тая логика от едно спукано гърне кръв от носа ли ще ти потече :doctor: ? Не може да е вярно тва просто + тва не е ясно кое е по шумно на дълъг път...

code
19-12-2008, 18:55
Че тя моята след 4000об реве като мечка :Lkingsmiley: не е за хора с главобол.:big_whoops:

nightroller
19-12-2008, 19:05
това за шума при дизела е много странна работа :( моята е уникано тиха при 150 км. ме дразнят единствено аеродинамичните шумове щото изведнъж около тая скорост рязко се усилват :( но съм бил в 166-ци с такова бучене, че вътре не се стои ... но мога да обобщя че дизела е сравнително по-тих при висока скорост :)

code
19-12-2008, 19:09
И аз съм карал на брадовчедка ми 166-цата JTD ама шумове не съм чул, напротив със 180 ти се приспива вътре :Lkingsmiley:

EMo0o
19-12-2008, 20:29
това за шума при дизела е много странна работа :( моята е уникано тиха при 150 км. ме дразнят единствено аеродинамичните шумове щото изведнъж около тая скорост рязко се усилват :( но съм бил в 166-ци с такова бучене, че вътре не се стои ... но мога да обобщя че дизела е сравнително по-тих при висока скорост :)

Затова правиш като мене - музичка и няма да чуваш нищо :D:D

nightroller
19-12-2008, 21:53
Затова правиш като мене - музичка и няма да чуваш нищо :D:D

при тебе проблема е че от една страна колата ти е тиха а от друга че музиката ти е шумна :):) :Lkingsmiley::notworthy:

EMo0o
20-12-2008, 11:25
при тебе проблема е че от една страна колата ти е тиха а от друга че музиката ти е шумна :):) :Lkingsmiley::notworthy:

Нали :devil: Ама така не чувам и малките шумове :Lkingsmiley:

gigi
20-12-2008, 14:29
Хмм много странно, 166 JTD е една от най тихите коли, бая бензини и дизелови коли съм карал и съвсем откровенно 166 просто е страхотно изолирана Най новото А6 3.0 тди е по шумно вътре, мойто БМВ и то, а БМВ 740 след 4000 оборота си с чува арабията демек след 180км си се чува е ся не мислте че е страшна работа но просто мотра загатва за себе с и повера който има, докато 166-цата на автопилот особено със 180 на тиха музика не чуваш мотор или поне мойта е така.:Lkingsmiley:

code
20-12-2008, 14:38
Хах А6 3.0TDI съм карал чува се все едно отпред няма двг ами някаква голяма пералня:Lkingsmiley: иначе си понавървява окачването обаче е доста серт за такава голяма кола.

old alfist
21-12-2008, 12:37
Позволете ми с няколко думи да обобща мненията. Проблемите не са в двигателите, а в главите на някои "състезатели". Някои хора прекаляват с телевизията. Това са туристически автомобили и хората са ги направили да имат възможността да те измъкнат от критична ситуация, имено за това може би е преместен прекъсвача да се включва на по-големи обороти. Но това не се тълкува по този начин от всички. Във Ф1 двигатели, направени за две състезания, гърмят когато продължително се карат в такива режими, а какво искате за нашите стари коли. Все едно да имаш мощна уредба, винаги да я слушаш на MAX и да се кефиш, че създава много шум, като не можеш да оцениш, че достойнствата на тази уредба е в разпространението на звука в пространството при нормална степен на увеличение. По същият начин стоят нещата и с мощният автомобил. Гърмят и бензинови и дизелови агрегати, независимо кой е производителя, никой не е застрахован от това, защото не знаем как са експлоатирани. Ако наистина държим на тези коли, нека правим за тях това, което зависи от нас и си помагаме вместо да се караме.

Kuker
21-12-2008, 14:33
Не съм чувал от много телевизия да гърмят мотори :) но много хора страдат от "Синдрома на Москвича" :).

p3shku
21-12-2008, 14:39
Не съм чувал от много телевизия да гърмят мотори :) но много хора страдат от "Синдрома на Москвича" :).
А може ли да обясниш какъв е този синдром :)

koolio
21-12-2008, 17:33
Позволете ми с няколко думи да обобща мненията. Проблемите не са в двигателите, а в главите на някои "състезатели". Някои хора прекаляват с телевизията. Това са туристически автомобили и хората са ги направили да имат възможността да те измъкнат от критична ситуация, имено за това може би е преместен прекъсвача да се включва на по-големи обороти. Но това не се тълкува по този начин от всички. Във Ф1 двигатели, направени за две състезания, гърмят когато продължително се карат в такива режими, а какво искате за нашите стари коли. Все едно да имаш мощна уредба, винаги да я слушаш на MAX и да се кефиш, че създава много шум, като не можеш да оцениш, че достойнствата на тази уредба е в разпространението на звука в пространството при нормална степен на увеличение. По същият начин стоят нещата и с мощният автомобил. Гърмят и бензинови и дизелови агрегати, независимо кой е производителя, никой не е затрахован от това, защото не знаем как е експлоатирана. Ако наистина държим на тези коли, нека правим за тях това, което зависи от нас и си помагаме вместо да се караме.

:notworthy::notworthy::notworthy::notworthy::notwo rthy:

Kuker
21-12-2008, 18:14
А може ли да обясниш какъв е този синдром :)Накратко*.До вчера на Москвич, днес на бесна Алфа.Шегичка естестис**.:mrgreen:








*Дългата версия може да е много дълга.
**Учудващо но съм в добро настроение.