Log in

View Full Version : Странно явление откъм кормилото



kolchev
17-12-2008, 21:16
Колеги от скоро забелязах нещо много интересно във автомобила. Когато запаля сутрин или изобщо като е студена и ако дам пълен ляв или десен започва да ми свири хидравликата. Обаче интересното е друго като съм вътре и като подам гас се чува в кормилото все едно тече вода. Предполагам че чувам циркулацията на хидравличното масло но защо толкова силно все едно някои е забил маркуч и шурти вода.Като загрее се оправя.

code
17-12-2008, 21:26
Смени си маслото, на хидравликата е ATF иначе скоро може да правиш рейка. :prescription:

mordohy
17-12-2008, 22:21
Смени си маслото, на хидравликата е ATF иначе скоро може да правиш рейка. :prescription:
и да добавя-виж си и нивото на маслото:doctor:

nhg
17-12-2008, 22:38
хм, на служебната баничарка (берлинго 1.9д) има нещо подобно откак я купихме... (2г , 50к км)...
засега: но проблем

kolchev
18-12-2008, 17:51
Маслото е ново AKSO T.A.S.A. червено на цвят и нивото му е супер гледах го 10 пъти поне. Обаче като беше по топло времето нямах тия шумове, сега откакто почнаха студовете започна и тая чудесия.

kolev
19-12-2008, 10:24
може да не се е обезвъздушило като хората. на запален двигател на място завърти волана няколко пъти пълен ляв пълен десен и някой друг през това време да гледа дали в казанчето излизат мехурчета/пяна/ и да не прелее.

Mury
20-12-2008, 22:32
Според мен е съвпадение на две явления,ти чуваш най-вероятно циркулацията на водата в парното,тази на маслото в хидравликата няма как да я чуваш:Lkingsmiley::Lkingsmiley:

kolchev
21-12-2008, 11:08
Колега преди малко гледах EPER и май наистина няма логика да чувам маслото на хидравликата. Но ако чувам охладителната течност защо точно от към клаксона.И защо като загрее се оправя.Преди време сипвах една течност за спиране на течове, дали е възможно да се е наслоила и да затруднява преминаването на антифриза. Иначе пък имам парно.

Mury
21-12-2008, 17:13
Колега преди малко гледах EPER и май наистина няма логика да чувам маслото на хидравликата. Но ако чувам охладителната течност защо точно от към клаксона.И защо като загрее се оправя.Преди време сипвах една течност за спиране на течове, дали е възможно да се е наслоила и да затруднява преминаването на антифриза. Иначе пък имам парно.

Има вероятност да има задръствания в системата,нормално е като загрее да спира да се чува:punk::punk:

Venci
23-12-2008, 01:40
Колега преди малко гледах EPER и май наистина няма логика да чувам маслото на хидравликата. Но ако чувам охладителната течност защо точно от към клаксона.И защо като загрее се оправя.Преди време сипвах една течност за спиране на течове, дали е възможно да се е наслоила и да затруднява преминаването на антифриза. Иначе пък имам парно.

Всяка една такава добавка е бомба със закъснител, независимо къде и за какво е сипана. Върхът на сладоледа са добавките за промиване на маслената система при тях дори може да ти блокира мотора. От тук нататък не се знае какво още свръх естествено ще се случи.
Според ме да се чува скърцане при пълен волан е нормално, тъй като тогава хидравличната помпа се натоварва най-много и ремъка приплъзва. Това че не го чуваш при другия пълен волан може да говори за кофти реглаж след смяна на накрайници.

kolchev
27-12-2008, 18:32
Днес разпилях цялата охладителна система, махнах дори и радиаторчето на парното. Промих всичко добре и ефекра беше никакъв. След като запалих и като подавам гас на място дори и без да въртя волана отпред откъм клаксона се чува все едно тече вода вътре.Е гати ситуацията грозна.

kolchev
28-12-2008, 13:00
Чудото е установено както каза колегата Mury чува се циркулацията на антифриза по маркучите на парното. И понеже единия е опряна на една пластмаса пози шум се предава по цялото табло и се чува отпред. Обаче следващия ми въпрос е . Има ли място от където може да се обезвъздушава системата , защото имам чувството че за да се чува как върви антифриза по маркучите, в системата е останал въздух.