View Full Version : Малък проблем следкато запаля сутрин
Здравейте,
Първо искам да ви честитя коледата и имения ден на всички именници.
Тази сутрин имах малък проблем след като запалих колицата си.
Парвия път запали и изгасна.след като варнах контактния ключ и повторно дадох контакт забелязах че индикатора за маслото не светна.запалих колата почаках малко и реших да натисна педала на газта,получи се едно пукане и оборотите паднаха от 1400 на 700 :wallbash: - след няколко минути този проблем изчезна.
Някои имал ли е подобен проблем, и от какво може да е?
Предварително Ви благодаря за отговорите
Ами проблема ти се състои в това че двигателя ти е умрел от студ в тоя бахър сутрин затова така ти прави споко :) :shutup:
Те може да са много причините.Дебитомер,дюзи,датчици.хубаво е да я види човек който разбира,защото ще ти е малко скъпичко докато налучкваш едно по едно.А ако искаш можеш и да пробваш с разкачена букса на дебитомера,преди да си я палил сутрин.
Успех.Надявам се поне малко да съм те насочил.
ей верно отивайте на сервиз да видите за кво става въпрос!
Сори за спама: еи Xtreme7 ко прайш бре човек?Ко става из Шумена?Айде желая ти весели празници и да внимаваш с матора зимата :devil:Поздрави колегите!
най вероятно е от студения двигател.
Сменен дебитомер,тем.датчик,ламбда сонда ,почистен дросел и моторче за празен ход :prescription:
други идеи
най вероятно е от студения двигател.
Сменен дебитомер,тем.датчик,ламбда сонда ,почистен дросел и моторче за празен ход :prescription:
други идеи
Майсторско ухо+око=решаване на проблема.
И според мен мотора ти е бил много студен.
Баща ми има Делта 1.8 и тя на минус 8-9 градуса пали и гасне но след това няма проблем.
То няма кола дето в най големите бахъри да работи перфектно от студен старт.
Пък и горивото е мноо кофти така ,че не си бутай колата.
И според мен мотора ти е бил много студен.
Баща ми има Делта 1.8 и тя на минус 8-9 градуса пали и гасне но след това няма проблем.
То няма кола дето в най големите бахъри да работи перфектно от студен старт.
Пък и горивото е мноо кофти така ,че не си бутай колата.
Какъв студ бе колега;моята като беше добре миналата година при -20 завалено завърта ,ама пали от раз и нито гаснеше,нито менеше обориотите.
Така че наред ли е всичко с акомулатор и на -40 трябва да запали без проблем.
nikolaaaay
04-01-2009, 18:47
Здравейте,
Първо искам да ви честитя коледата и имения ден на всички именници.
Тази сутрин имах малък проблем след като запалих колицата си.
Парвия път запали и изгасна.след като варнах контактния ключ и повторно дадох контакт забелязах че индикатора за маслото не светна.запалих колата почаках малко и реших да натисна педала на газта,получи се едно пукане и оборотите паднаха от 1400 на 700 :wallbash: - след няколко минути този проблем изчезна.
Някои имал ли е подобен проблем, и от какво може да е?
Предварително Ви благодаря за отговорите
Проблемът ти с много голяма сигурност е от ГИ-то. Моята е със същия ГИ и понякога (най-вече зимата) пали ето така (http://www.youtube.com/watch?v=2HWzxVPPbZ4). Сори за качеството на клипчето, но става ясно какъв е проблема. Има много изписано по темата в газовия раздел. Ето това (http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=17028) например. Най-вероятно става дума за запушващи се бенз дюзи, вследствие карането продължително време на газ. Друг вариант е кофти компютър на ГИ-то, но има и колеги със същия ГИ и без проблем. Аз лично карам предимно на бенз зимата и си пали без никви грижи. Мога да тръгна веднага. Ако караш с непрекъснато включен ГИ, накрая може и да останеш някъде. Провери си акумулатора дали е силен, че може да се наложи да палиш по 20-30 пъти и да не запали. При мен и дотам се е стигало, преди да разбера, че е от газта.
Пробвай я 2-3 дни само на бенз и ако се оправи, значи е това. Преди 1 година ме съветваха да сменям дебитомер, сонди, МПХ, свещи и какво ли не, части за 1000лева, които нямаше да дадат никакъв резултат.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.