Log in

View Full Version : Пали трудно, когато е студена



Frankiii11
27-12-2008, 18:36
Здравейте, колеги! Горд притежател съм на Алфа 145, 1.4 TS, 2000г /няма гас или метан/. От началото на зимата, понякога се налага да я "мъча" прекалено дълго докато запали. Един път си пали добре, друг път се налага да я паля наколко пъти /не по-малко от 5-6 пъти, когато "реши" да не запали от първия път/. Ситуацията е следната- при поредицата от завъртания на ключа започва или да се "дави" /не минава 500 оборота, глъхне и изгасва/ или не пали въобще, въпреки, че стартера върти, доколкото разбирам нормално. Дебитомера и акумулатора са нови. Интересното е, че проблемът най-често се пояавява, когато съм с натиснат съединител, не зная каква връзка може да има /съединителя го сменях скоро/. Друга закономерност е, че напоследък започнах да и сипвам бензин 95 от ОМV; допреди това зареждах само Carerra или SHEl V-Power.
Помагайте :crybaby:! Благодаря Ви предварително!

Xtrime7
27-12-2008, 21:47
Колега;защо не пробваш първо при майстор,ама наистина да е такъв .Там може да ти отговорят с точност и без предположения.
Честито за новата придобивка и с здраве да я караш.
п.п Пък може и само предположения да са:-P

Balagan
27-12-2008, 23:15
Честосрещан промем моята нищо не съм и сменял и финта го правя по следния начин

Сутрин :
1. Помпя 5-6 пути педала на газта
2. 5-6 и съединителя след което без значение на свободна или не(по добре на свободна) натискаш съединителя и палиш при мен си става секи път даже неска един приятел ме базика вика тя чакмак пали ба мааму :D :metal:

ВАЖНО!!! Докато помпиш педалите колата тряя ти е на контакт !!!

Пробвай по този начин и ми кажи дали при теб действа при мен е безотказно :) :sniping:

detelazurno
28-12-2008, 17:39
Честосрещан промем моята нищо не съм и сменял и финта го правя по следния начин

Сутрин :
1. Помпя 5-6 пути педала на газта
2. 5-6 и съединителя след което без значение на свободна или не(по добре на свободна) натискаш съединителя и палиш при мен си става секи път даже неска един приятел ме базика вика тя чакмак пали ба мааму :D :metal:

ВАЖНО!!! Докато помпиш педалите колата тряя ти е на контакт !!!

Пробвай по този начин и ми кажи дали при теб действа при мен е безотказно :) :sniping:

Добре де, защто не ходите да ги видят тия коли, не е нормално това. То дори да работи и при него.....ако всеки път трябва да палите с такова combo тип Mortal Kombat ...

Balagan
28-12-2008, 17:51
Мен ми е айляк пари чакмак не ми трябва диагностики щото знам кфо ще ми кажат------ Ламбда , дебитомер ала бала едни и същи ралти секи път за секи проблем така че нема нужда :)

Xtrime7
28-12-2008, 20:21
Честосрещан промем моята нищо не съм и сменял и финта го правя по следния начин

Сутрин :
1. Помпя 5-6 пути педала на газта
2. 5-6 и съединителя след което без значение на свободна или не(по добре на свободна) натискаш съединителя и палиш при мен си става секи път даже неска един приятел ме базика вика тя чакмак пали ба мааму :D :metal:

ВАЖНО!!! Докато помпиш педалите колата тряя ти е на контакт !!!

Пробвай по този начин и ми кажи дали при теб действа при мен е безотказно :) :sniping:

Ти май взе да приемаш проблемите на останалите с надсмешка.Я сам си отговори какво постигаш с това помпене,или Я вземи и ръчната опъвай докато помпиш.:screwy:

Frankiii11
28-12-2008, 22:50
Съгласен съм, че това с помпането не си е работа, но от интерес пробвах- не работи тази система при мен. Иначе съм се РАЗБИЛ от ходене по "майстори" и за година и половина на същите съм издавал близо толкова, колкото съм платил за колата /броя само големите ремонти/. Така че мисля да си я покарам така, засега, но ако някой сподели евентуално решение може пък и да отида пак да спонсорирам някой майстор, не че вече има нещо, което да не е сменяно. Все пак, да допълня, че отпреди да започнат проблемите с паленето колата стържеше ужасно докато загрее.

Pinky
30-12-2008, 12:17
Какво стърже? Няма хидравлично масло ли?

Frankiii11
01-01-2009, 13:46
Има си всичко.

Frankiii11
04-01-2009, 20:49
Някой не допуска ли, че може да е автоматичния смукач?

Xtrime7
04-01-2009, 22:17
Някой не допуска ли, че може да е автоматичния смукач?

НЕ.
А всъщност къде ли се намира той?

Pinky
05-01-2009, 08:11
Класически смукач няма. ЕКУ-то обогатява сместа.

Pinky
05-01-2009, 19:54
Аз пак за хидравликата си мисля. Обърнал ли си внимание дали не прави проблеми когато си я оставил със завъртян (до крайно положение) волан?

Frankiii11
05-01-2009, 23:12
Навик ми е да си изправям волана, когато я паркирам. За какво да следя, когато я оставя със завъртян волан?
Също искам да попитам какво представлява ЕКУ-то. Някой беше писал, че на него се дължи и трудното вдигане на обороти, когато е студен двигателя /като предпазна мярка/.

Frankiii11
06-01-2009, 13:13
Стърженето, за което писах по-горе, по всяка вероятност идва от обтегача на ремъка. Странното е, че като загрее изчезва.

Pinky
06-01-2009, 18:19
тогава свири, пищи, не е точно стържене. Иначе може, елементарна физика ;-)