View Full Version : Падна ми акумулатора
Днес отивам сутринта и пробвам да запаля - двигателя направи едва 1 оборот и краи. Викам си - отивам купувам нов акумулатор и готово. Отварям корите и виждам оригинален акумулатор на Алфа Ромео с всичките му надписи, релефни емблеми, лепенки, че и книжка имаше. Чесно да ви кажа като го видях ми дожаля да го сменям и го дадох за зареждане. Мисълта ми е добре ли е да държа акумулатор щом един път е взел да пада или да купувам нов...:jumping:
DerMeister
29-12-2008, 19:07
Не е ли малко странно да падне така внезапно до край за една нощ. Да не си оставил нещо включено? Аз на старата кола имах някакъв акумулатор Искра, който многократно съм го изцеждал до край като не щеше да запали и си работи без грижи вече 4-та година в новия собственик. Тия оригинални акумулатори необслужваеми ли са?
Честно да кажа от няколко дена завърташе едва-едва но в краина сметка запалваше. Днес обаче превъртя един-два пъти и краи. Като го закарах да го зареждат казаха че е 45% - вероятно става дума от пълния му капацитет...
Nasko_77
29-12-2008, 19:21
Според мен, даже умира... без предупреждение по принцип.
До вчера всичко нормално а днес... въртя и никой няма.
Така беше при мен с една Фордела...
genko1982
29-12-2008, 19:36
според мен маи ще трябва да извадиш едни 200лв като за последно да може да изпратиш годината аз вече го направих
Еми маи така ще стане - нов, жалко щото този е много красив:roll:... Дано поне да нямам филми с кодовете, понеже за първи път прекъсвам тоците към колата....
И моят си умря така от веднъж ,ама в автокъщата :devil: и се офайдосах с чисто нов безплатно. 2-3 дена под ред колата палеше без проблем и я изпробвахме и точно когато си заминавам и.... не палии :naughty:
Аз още като взех колата смених акумулатора :) Взех си Магнет Марели 95 Ah Досега проблеми не съм имал .. един път бях забравил плафона включен цяла нощ и сутринта .. няма никой , подадох и ток покарах я 10-15 минути и от тогава никакви проблеми ! Ама сега в тоя студ сутрин ми пали малко трудно .. всмисъл върти доста бавно , но пали .. :)
И при мен досега въртеше бавно и палеше, но днес.... А какъв акумулатор трябва да си взема - т. е. с какви стоиности. На този (стария Алфа Ромео) стоиностите са - 12в , 60 ач . А???:sheep:
А какъв акумулатор трябва да си взема - т. е. с какви стоиности. На този (стария Алфа Ромео) стоиностите са - 12в , 60 ач . А???:sheep:
60 Ah ?!?! :shocked: Не е ли много малко ? Аз все си мисля , че за бензиновата трябва поне 75 .. :notify:
И при мен досега въртеше бавно и палеше, но днес.... А какъв акумулатор трябва да си взема - т. е. с какви стоиности. На този (стария Алфа Ромео) стоиностите са - 12в , 60 ач . А???:sheep:60ah ти трябват.
Еми незнам какво да мисля. Този алфа р. - оригинален 10-годишен ли е или е слаган след това и за що е 60 ач. Колегите с ТС-кове на колко ач са. И има ли и други с акумулатори- Алфа Ромео. Абе зимам там някав апък каквото стане...:roll::roll:
Еми незнам какво да мисля. Този алфа р. - оригинален 10-годишен ли е или е слаган след това и за що е 60 ач. Колегите с ТС-кове на колко ач са. И има ли и други с акумулатори- Алфа Ромео. Абе зимам там някав апък каквото стане...:roll::roll:
Еми дизеловия на 166-цата на Алфа Ромео който си е е 100 Ah :)
А някой знае ли дали трябва да е R+ че съм харесал един Banner 12V 100Ah 760A R+ Starting Bull на добра цена.
old alfist
30-12-2008, 10:53
60 Ah ?!?! :shocked: Не е ли много малко ? Аз все си мисля , че за бензиновата трябва поне 75 .. :notify: В книжката на колата пише 100 Ah, независимо дали е дизел, TS или 6V
В книжката на колата пише 100 Ah, независимо дали е дизел, TS или 6V2.0 TS-12V 60Ah 100A , 2.4 JTD-12V 70ah 100A(120A).Погледни пак.
А някой знае ли дали трябва да е R+ че съм харесал един Banner 12V 100Ah 760A R+ Starting Bull на добра цена.Купи си нормален акумулатор за какво ти е толкова мощен , заради добрата цена?Стартера колко ли пари е?:shocking:
leketo84
30-12-2008, 12:01
Еми маи така ще стане - нов, жалко щото този е много красив:roll:... Дано поне да нямам филми с кодовете, понеже за първи път прекъсвам тоците към колата....
Не знам но според мен при теб положението е много лошо ! Ако нямаш кода се приготви за още едни 120лв. аз бях така и чаках над 2-месеца , а сега май става бързо поне ! Виж ако не си го махнал още давай с втори акумолатар и кабели и дано да се запази тока в колата ...:roll:
А някой знае ли дали трябва да е R+ че съм харесал един Banner 12V 100Ah 760A R+ Starting Bull на добра цена.
Аз съм с точно такъв Банер - страхотен е, и в най-големия студ върти двигателя като латерна.
Струваше ~200 лева.
nikolaaaay
30-12-2008, 12:41
Аз пък съм с АЦ Делко. Оригиналният умря от раз, оставих я топла топла и като се опитах да запаля после - не завъртя нито веднъж. Мисля, че зимата им е сезона за умирачка.
Моят също беше 200 лв. от Ванто, но не знам колко Ah е. За Ah-те, поне при 156 няма мн варианти, щото в коша е тясно. Първата му зима беше супер. Въртеше на поразия, ама сега не ме кефи. Върти мудно. Май ще трябва да изключвам отоплението на седалките, да не се товари толкова. Иначе го мерих - зарежда се нормално.
Еми маи така ще стане - нов, жалко щото този е много красив:roll:... Дано поне да нямам филми с кодовете, понеже за първи път прекъсвам тоците към колата....
Колега виж тук:http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=28232&highlight=%E0%EA%F3%EC%EE%EB%E0%F2%EE%F0
old alfist
30-12-2008, 18:46
Купи си нормален акумулатор за какво ти е толкова мощен , заради добрата цена?Стартера колко ли пари е?:shocking: За една и съща кола ли говорим или четем различни книги. При положение, че акумулаторът се намира на 3м. от двигателя, при наличие на толкова много консуматори, които е твърде вероятно да бъдат забравени преди угасването на двигателя е напълно логично написаното в потребителската книжка на колата да бъде 100 Ah. Нека не забравяме, че не говорим за тип двигател, а за друг модел на една и съща марка.
За една и съща кола ли говорим или четем различни книги. При положение, че акумулатора се намира на 3м. от двигателя, при наличие на толкова много консуматори, които е твърде вероятно да бъдат забравени преди угасването ня двигателя е напълно логично написаното в потребителската книжка на колата да бъде 100 Ah. Нека не забавяме, че не говорим за тип двигател, а за друг модел на една и съща марка.Вярно съм гледал другата книга , погледнал съм неволно данните за 156 а не за 166 и приемам забележката.
Незнам. Може ли моят акумулатор да е оригиналния- този с които е излязла колата от завода. Ако не то щом акумулатора е алфа ромео би трябвало да е поставян в някакъв специализиран сервиз. 12в 60ач...... Незнам.
Жестоко се съмнявам да е изкарал 10 години.Може да е свален от друга Алфа.Сега се продават хубави акумулатори няма да ти е трудно в избора.И български да си вземеш няма да сгрешиш, аз си купувам само такива и съм доволен.На Bosch също са много добри.
digitalundgrd
30-12-2008, 22:35
Неска на една позната (Ауди А3) и умря акумулатора....
При мен за сега нещата се държат на ниво ( да чукна на дърво)
При мен защо не ми иска никакъв код дори след махане на акумулатора от колата???
Благодаря на всички колеги за съветите и информациите... Явно след 3-ти януари ще правя квот ще правя. Засега ще караме с на жената колата.... Весело посрещане на новата година...:jumping::balloon::eat:
genko1982
31-12-2008, 09:41
колега за ТС в книгата пише че трябва да бъде 70ah,но според мен си вземи малко по мощен 75ah,весело изкарване на новата година на всички
..но според мен си вземи малко по мощен 75ah..
И аз това викам :D
Аз съм с точно такъв Банер - страхотен е, и в най-големия студ върти двигателя като латерна.
Струваше ~200 лева.
Взех го - точно толкова е.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.