PDA

View Full Version : Много бавно загрява и не както трябва



Abarth
30-12-2008, 21:26
Преди 1 месец смених термостат,от 2-3 дни колата адски бавно загрява и до малко под 80 градуса максимум стига съответно няма и хубаво парно,каква може да е причината?

Sunny
30-12-2008, 22:13
E ти за колко време искаш да загрее след като цяла нощ е била на -10-12 градуса .
Аз днеска си правих експеримент : паля колата паля и цигара , когато цигарата свърши капака който покрива свещите още беше по студен от ръката ми , маркуча от термостата към маклия кръг едва беше стоплил , а стрелката на таблото едва стигнала 40 .

nachkata
30-12-2008, 22:55
Аз също го правих тоя експеримен с цигарата в тоя студ бая трябва да се пуши докато я чакам да загрее на 90 градуса.

icedoc
30-12-2008, 23:06
Аз моята печка ако искам да загрее на 90 градуса трябва само на място да я остава да работи , в движение изобщо неможе да вдигне 90 градуса . Карам я доста стабилно 80 - 100 и явно бая студеничко му става на радиатора и затова така , а пък и не я ръчкам много и мисля че и това играе роля .

Sunny
30-12-2008, 23:37
Ами в неделя за срещата съм минал към 8-9 Км като преди това е стоплила на 60-70 преди да тръгна , на срещата не я гасих не подмина 90 градуса и не пусна перката , а е горяла на място около час-час и половина и парното да си духа в купето ;)
Абе студеничко си е :jumping:

Abarth
31-12-2008, 11:50
Мойта въобще не стига 90,малко под 80 стои,и на място я държах и т.н. и неще и неще,а и хубаво парно няма така,не духа баш топло :( Също така забелязах,че като я форсирам на място дори малко изстина вместо да загрее,какво може да му е станало на термостата,чисто нов го взех преди не знам дали има и месец :(

VFTI
31-12-2008, 12:32
Нищо му няма на термостата...Просто е голям студ...

Аз паля колата, заключвам я с дистанционното и след 10мин се качвам в нея...топла и приятна...Иначе и при мен едва загрява, ама то в тоя студ...Вчера вечерта я пържих 0-140км. няколко пъти и се усети много хубаво подобрение в парното:eat::ritter:

Sunny
31-12-2008, 12:59
Нема да се пУашиш , тоз модел са така . Просто си е по студено .Нищо си му няма на термостата . Знаеш как добре си загрява като я смачкаш на 3-4 000 оборота след като стигне 80 градуса :jumping:

Abarth
31-12-2008, 13:02
Нема да се пУашиш , тоз модел са така . Просто си е по студено .Нищо си му няма на термостата . Знаеш как добре си загрява като я смачкаш на 3-4 000 оборота след като стигне 80 градуса :jumping:

Не ми го позволяват обстоятелствата,като я смачкам над 1700-1800 оборота и харчи повече масло на скоростите отколкото бензин и около колата става една димна завеса :( Аз с това си обяснявам,че не загрява,защото само я поддържам да не изгасне до 1700-1800 оборота адско галене да не текат скоростите :(

Sunny
31-12-2008, 13:05
Абе и това е фактор , в този студ .

Abarth
31-12-2008, 14:30
Ще я видим като оправим скоростите :)

alfaracer
01-01-2009, 14:59
Мойта докато стигна на работа 3км, и вдига 60 градуса и парното вече обажда.

didod
01-01-2009, 16:21
На 4- тия километър в града вече е на поне 80 градуса. Без пържене. :sayjin:

Abarth
01-01-2009, 17:21
Къде може да е проблема тогава?

alfaracer
01-01-2009, 22:32
Фалшив термостат или грешен термометър, съчетано с запушено радиаторче или лоши клапи.Мойто радиаторче също не се отоплява добре, въпреки че като пусна маркуча с вода тече силно през него.Ако се пусне силно вентилатора радиаторчето изтива, а когато я изцепя до 5-6хил оборота ме лъхва гореща вълна.Но с нищо неможе да се сравни парното на един приятел с хонда сивик IV 1.6, значи термометъра още не отчита а парното е добро, а когато колата загрее или трябва да завъртиш кранчето по към синьото или просто неможеш да си държиш ръката на струята.

Boby
02-01-2009, 10:24
Къде може да е проблема тогава?

Скапан термостат. Запали двигателя и хвани маркуча който излиза от термостата и виж кога ще почне да става топъл.Трябва да е към 60-70* по табло.

75 turbodelta
02-01-2009, 11:04
Къде може да е проблема тогава?

тоя кораб маика с тоя изцяло алуминиев мотор и една кофа антифриз как искаш да ти загрява при минусови температури не знам :screwy:

Abarth
02-01-2009, 16:31
Скапан термостат. Запали двигателя и хвани маркуча който излиза от термостата и виж кога ще почне да става топъл.Трябва да е към 60-70* по табло.

Бах го на 1 месец :( Иначе към 70 май почва да става топъл тоя маркуч...

didod
02-01-2009, 16:40
Нещо много дефектни термостати ще станат във форума... :shocking:

Abarth
02-01-2009, 17:17
E и как да процедирам,взех го от т&н кар,нещо и те се поср*ха :( Дали ще ми го сменят или да си троша главата :wow:

didod
02-01-2009, 17:31
Ти премери ли все пак колко е реалната температура на колата? Да не датчика за таблото да се бъзика нещо? А колкото за смяната- вероятно ще го сменят.

Abarth
02-01-2009, 18:26
Ти премери ли все пак колко е реалната температура на колата? Да не датчика за таблото да се бъзика нещо? А колкото за смяната- вероятно ще го сменят.

Ами няма хубаво парно,значи си е реално толкова :)

code
02-01-2009, 18:46
Моята отлепя от 50-те градуса на място на 5-та минута, в движение на 10-я километър, ако ме спират светофари както си е в делнични дни на 4-я километър. Вътре се разхождат бели мечки по кожения салон :drinking: добре пак, че има подгрев на седалките, вече се замислям да мятам пред радиатора един картон сутрин.:screwy:

didod
02-01-2009, 18:59
Е това не е нормално... При -11 навън на четвъртия километър беше на 80 гр. вече. Това е по светофарите в Люлин при пълна липса на движение по улиците.

code
02-01-2009, 19:05
Не бързам да сменям щото ..
1. Термостата съм го сменял - не е скоро, но все пак ..
2. Обстоятелствата не са нормални по тия празници - няма движение, задръствания и т.н.
3. Съмнява ме, че ГИ също има пръст в тая история щото водата върти и през изпарителя, който си е едно умряло от студ желязо.
Та такива ми ти мисли ме спохождат, иначе карах едно GTV няколко дена - по-бързо загрява ама то си е без ГИ.

Е това не е нормално... При -11 навън на четвъртия километър беше на 80 гр. вече. Това е по светофарите в Люлин при пълна липса на движение по улиците.

Стига бе 4км са 3мин. каране, да не е стояла преди това запалена на място?! :-) тва не ми се вярва

pavlin079
02-01-2009, 19:10
ne vi znam kakvi koli karate vie no moqta alfa 164 ima parno koeto nikoq kola nqma v balgariq za 3-4 minuti zapalena pri tezi studove ve4e moje da se sabli4a6 a sled 6-7 minuti moje da si kara6 spokoino po kas rakav a na 10 ne moje6 da si darji6 rakata varxu re6ettkite na parnoto ima nai dobro parno prosto neznam kakvi koli karate prosto e staxotna kola.

valentino
02-01-2009, 19:22
колега тя и мойта не загряваше ама като и сложих картона пред радиатора всичко си дойде на мястото те 33ките поне първата серия трудно загряват през зимния сезон

pavlin079
02-01-2009, 19:28
alfa 164 e nai luksojnoto izpalenie ot alfite i vsi4ko si e nared s kolata taka 4e tova istiska alfa ne i trqbvat kartoni ili ne6to drugo prsto zimata v neq e vinagi lqto 4e daje i saiuna.

Abarth
02-01-2009, 19:32
Лошото е че съм затрил касовата бележка за термостата,дали ше искат да ми го сменят? Какво да им кажа?

virusalfa
02-01-2009, 19:35
alfa 164 e nai luksojnoto izpalenie ot alfite i vsi4ko si e nared s kolata taka 4e tova istiska alfa ne i trqbvat kartoni ili ne6to drugo prsto zimata v neq e vinagi lqto 4e daje i saiuna.
Приятелю,пиши на кирилица,че ще ме начетат заради тебе.Ако не-ще кажа на Йонко да те глоби една каса бира!А иначе споделям мнението на 75 Турбоделта-тия машини са с по около и над 10л антифриз.Няма как на празен ход или ниски обороти да качи работна температура за 5 минути.

code
02-01-2009, 19:42
pavlin079 добре дошъл. :handshake: От първия ти пост става ясно, че колата ти е най-бързозагряващата в България. От втория, че е най-луксозната. Чакаме сега третия :tooth:

pavlin079
02-01-2009, 19:42
ne vijdam kakvo lo6o ima 4e pi6a s latinski bukvi vsi4ko se rabira i neznam za dizela no benzinovata sabira 5-6 litra antifriz i izob6to tova ne e takav kriteri za zagrqvaneto vse pak raboti samo malkiq krag a tam ima ne pove4e ot 3 litra .

Abarth
02-01-2009, 19:42
Приятелю,пиши на кирилица,че ще ме начетат заради тебе.Ако не-ще кажа на Йонко да те глоби една каса бира!А иначе споделям мнението на 75 Турбоделта-тия машини са с по около и над 10л антифриз.Няма как на празен ход или ниски обороти да качи работна температура за 5 минути.

Как бре мойта е 6 литра :) :bouncing_smiley:

pavlin079
02-01-2009, 19:43
sega ne 4ete6 pravilno kakto vijda6 kazax 4e 164 i nagore sa nai luksoznite serir ot alfa taka 4e ne si pravi bazici tuk ne si pi6em da se xvalim koi kakava kola kara a kakvot moje da pomogene.

virusalfa
02-01-2009, 19:46
ne vijdam kakvo lo6o ima 4e pi6a s latinski bukvi vsi4ko se rabira i neznam za dizela no benzinovata sabira 5-6 litra antifriz i izob6to tova ne e takav kriteri za zagrqvaneto vse pak raboti samo malkiq krag a tam ima ne pove4e ot 3 litra .Форума си има все пак правила и е желателно да ги спазваме.Предупреден си!Вероятно следвящия пост на латиница ще бъде изтрит.
Относно това колко антифриз събира,имах 155 т.спарк 2,0 и мога да ти кажа,че като съм сменял кранче на парното,бая над 3л изтече само от половината малък кръг в един леген.Все ми се струва,че тия двигатели са с 9-10л антифриз.Това не е фолксваген с 6-7л!
Нищо лично-ПИШИ НА КИРИЛИЦА!!!

virusalfa
02-01-2009, 20:02
Не ти е добър тона,с който започваш.Никой не те гони,напротив-добре дошъл!НО си има правила.Ако ти е трудно на кирилицата,виж в карето за писане на постове-има кредор-избираш жълтото квадратче и пишеш с латинските букви на кирилица.
Не знам дали си извършвал някакъв лемонт по 164 или само си карал някоя чужда,но има тук хора,които имат поне бегла представа какво е това да си нацапаш ръцете с масло,грес,бензин,нафта и антифриз.Изтрих ти мнението заради неспазване на правилата и не проявявай македонски инат,моля ти се!

Abarth
02-01-2009, 20:33
Осрахте ми темата :wow::shoot::bangin::bangin::bangin:

didod
02-01-2009, 20:41
Лошото е че съм затрил касовата бележка за термостата,дали ше искат да ми го сменят? Какво да им кажа?


Без бележка не знам дали ще искат. По принцип няма да са доволни особено така или иначе. :info:

Sunny
02-01-2009, 21:02
Общото количество Антифриз на Алфа 164 Т.С. по каталог го дават да е 7 литра
ако намеря линка ще го постна .
Гриша когато сменя антифриза колата да не беше на баир с муцуната надолу . Питам защото кога аз сменях моя беше така и после парно никакво , умря му ГЗ от студ , след това го преточихме и събра още иколо литър почти - обясниха ми че от наклона е останало въздух в системата около или в радиатирчето за парното и от там - ядове . Пробвай да го преточиш и да го налееш пак .
При мене когато са минусови темераттурите загрява бавно но аз съм на газ и обръщам почти веднага - от там и по бавното загряване .

pavlin079
02-01-2009, 21:10
pavlin

Boby
02-01-2009, 21:19
Бах го на 1 месец :( Иначе към 70 май почва да става топъл тоя маркуч...

Така като гледам имаш желание в този студ да се занимаваш... Свали термостата и го свари на котлона с един термометър вътре или термодвойка да видиме кога ще почне да отваря.

Можеш да си направиш и друг опит.Вадиш кабелите от датчика на радиатора за перката и палиш да работи.Като стигне към 90* трябва да имаш зверско парно.Даваш двата кабела на датчика на късо и оставяш перката да върти постояно.Ако с охлаждането падне драстично температурата на духалката и тази на мотора под 85* си за термостат.Първите 1-2 минути на мотора температурата може и на 80* да спадне,но после трябва да я възстанови.Нека перката да върти извесно време.Пусни климатроника на HI и вентилатора на 2 на средната духалка.:drinking:

П.П. и да не забравиш да си вържеш пак кабелите на датчика. Повече от 95* на мотора гледай да не вдигаш.

Sunny
02-01-2009, 21:20
@pavlin079 има си правила по които се пише във форумите в България . Правила наложени във всички форуми , бихме желали да се съобразяваш с тях .
Моля те прочети тази тема : http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=613
И тази тема най-вече : http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=5680
В сучая се налага да минем явно на варианта :
Ако не знаеш - ще те научим .
Ако не можеш - ще ти покажем .
Ако не искаш - ще те принудим .

П.П. @virusalfa & co. Затрийте ми поста после Моля Ви . И без това омазахме темата .

Abarth
02-01-2009, 21:29
Така като гледам имаш желание в този студ да се занимаваш... Свали термостата и го свари на котлона с един термометър вътре или термодвойка да видиме кога ще почне да отваря.

Можеш да си направиш и друг опит.Вадиш кабелите от датчика на радиатора за перката и палиш да работи.Като стигне към 90* трябва да имаш зверско парно.Даваш двата кабела на датчика на късо и оставяш перката да върти постояно.Ако с охлаждането падне драстично температурата на духалката и тази на мотора под 85* си за термостат.Първите 1-2 минути на мотора температурата може и на 80* да спадне,но после трябва да я възстанови.Нека перката да върти извесно време.Пусни климатроника на HI и вентилатора на 2 на средната духалка.:drinking:

П.П. и да не забравиш да си вържеш пак кабелите на датчика. Повече от 95* на мотора гледай да не вдигаш.
Тя дори не може да стигне 90 градуса колега,пък и нямам климатроник,а това с котлона много въркаво нещо няма да имам нерви да се занимавам :) На 90 имам страшно добро парно,но не може да ги стигне тия 90 градуса колата :(

pavlin079
02-01-2009, 21:30
ami kajete mi kak da pi6a s latinskite bukvi na balgarski i 6te go pravq taka kakto iskate.

Abarth
02-01-2009, 21:31
Общото количество Антифриз на Алфа 164 Т.С. по каталог го дават да е 7 литра
ако намеря линка ще го постна .
Гриша когато сменя антифриза колата да не беше на баир с муцуната надолу . Питам защото кога аз сменях моя беше така и после парно никакво , умря му ГЗ от студ , след това го преточихме и събра още иколо литър почти - обясниха ми че от наклона е останало въздух в системата около или в радиатирчето за парното и от там - ядове . Пробвай да го преточиш и да го налееш пак .
При мене когато са минусови темераттурите загрява бавно но аз съм на газ и обръщам почти веднага - от там и по бавното загряване .
Не бе бате даже беше с муцуната леко нагоре :) Това е че и антифриза е на минимума трябва да долея,че имам лек теч от радиатора,но много лек,а за обезвъздушаване не съм обезвъздушавал,би трябвало сама да се обезвъздушава като е с разширителен съд,но няма логика да не може да вдигне 90 градуса :(

virusalfa
02-01-2009, 21:59
ami kajete mi kak da pi6a s latinskite bukvi na balgarski i 6te go pravq taka kakto iskate.Това е друго нещо.Имаш лично съобщение с указание за кредора.

Boby
02-01-2009, 22:02
Сега по темата....

Махни релето/бушона за перката на радиатора и да видиме дали няма да вдигне 90*:drool:

Abarth
02-01-2009, 22:11
Сега по темата....

Махни релето/бушона за перката на радиатора и да видиме дали няма да вдигне 90*:drool:

Къде е това реле/бушон :)

virusalfa
02-01-2009, 22:29
Сега по темата....

Махни релето/бушона за перката на радиатора и да видиме дали няма да вдигне 90*:drool:Боби,ще трябва време-след като отвори големия кръг,първоначално се понижава общата температура на охл.течност.

code
03-01-2009, 16:07
Днес вече се убедих, че термостата е отишъл на едно по-добро място :rip: та понеделник смяна. Дали ще имам проблем да си го сменя сам?

didod
03-01-2009, 16:23
Едва ли ще е проблем, според мен. Стига да имаш гараж, за да не мръзнеш. :bg:

icedoc
03-01-2009, 21:54
Аз на 164тд го смених много лесно , лошото е че се источва антифриза ама няма как .... успех

Boby
03-01-2009, 22:34
Боби,ще трябва време-след като отвори големия кръг,първоначално се понижава общата температура на охл.течност.

Един термос с горещ чай и ром ще оправи положението в тоя студ. Пак е по-добрия вариант отколкото да сваля термостата.Ако е в него проблема от тази процедура ще си проличи.Ако има въздух в системата или някакво запушване не би трябвало да има разлика от опита.

Релето с бушона би трябвало да се намира над десния фар.

undy
09-01-2009, 12:42
след едночасово (и повече)каране в градски условия,едвам ми стига на 50 градуса,а в купето е не повече от 20 градуса,в какво може да е причината.

Sunny
09-01-2009, 12:53
след едночасово (и повече)каране в градски условия,едвам ми стига на 50 градуса,а в купето е не повече от 20 градуса,в какво може да е причината.
Термостат.

undy
09-01-2009, 14:08
[quote=sunny2006;390644]Термостат.[мерси колега,ще му обърна внимание:)интересно на диагностиката ми казаха че е здрав,не съм наясно,тва нещо така може ли да се замери или така са преценили.но все пак ще търся да пробвам с друг.

didod
09-01-2009, 14:28
С нов друг. :bouncing_smiley:

Sunny
09-01-2009, 21:05
Новото си е ново .
А на диагностика как се хваща прецакан термостат , че са му дали диагноза ЗДРАВ ?

undy
10-01-2009, 03:18
де да знам и аз много се изненадах,между другото.колеги бихте ли ми обяснили нещо.като запаля двигателя,маркуча след термостата(от дясно на мотора,незнам на другите алфи как е)ми загрява заедно с мотора,значи термостата не е затворил и върти големия кръг.следователно неработи,ОК . къде се намира датчика които ми показва температурата на двигателя вътре на таблото,колкото и да загрее мотора си показва около 55 градуса.възможно ли е само датчика да е прецакан и аз да си мисля че колата не загрява достатъчно.или цялата работа си идва от термостата.

icedoc
10-01-2009, 15:28
Датчика на 164ките е на блока на мотора ... предполагам е по същия начин , но точно къде е .. :humpx:

Sunny
10-01-2009, 16:53
Ми са струва че раздела за 156 може да му помогнат . :humpx:

icedoc
10-01-2009, 19:40
Ама то и аз трябва да го сменя този датчик , аз ушким знам че е на блока ама ако ме питаш що несъм го сменил - отговорът е че не го знам къде е точно . Ако някой може да снима и да ми покаже ...:big_flowers:

didod
10-01-2009, 19:43
Специално на 156 датчика може да е един и за таблото и за EDC- т. е. от компютъра се подава инфо към таблото. Но със сигурност има един на термостата. Сега рових- на 2.4 жтд има варианти с 2 или с 1 датчик. Най- добре колегата да си види в епера как е при него.

undy
10-01-2009, 20:59
кофти,нямам от къде да го видя

didod
10-01-2009, 21:03
Отваряш епер он- лайн, пишеш си ВИН и гледаш. :info:

undy
12-01-2009, 21:59
може да звучи смешно,колега,но от скоро съм във форума и некои неща не са ми ясни,примерно епер???сайт ли е тва или специална стрница нещо........съжалявам ама тва е положението.......и с италянките не съм много на ясно,ма човек се учи докато е жив:)с питане и до цариград се стига:)

icedoc
15-01-2009, 16:34
Само няма да се плашиш , от италиянките доста неща ще научиш за колите .

nachkata
15-01-2009, 21:14
Бая работи ще научи ще влезе в един нов филм.

blackcodda
16-01-2009, 11:55
Въпреки, че тука се дебатят 164-ки, след щателно изчитане на 5 страници (до тук) развитие, темата ми влезе точно на проблема и реших да питам, `щото мисля, че въпросът е принципен, а не конкретно до модел.
Значи 146-та от подписа си заграява добре - примерно за 10-тина минути каране стига 80*. Обаче парно няма. Перка също не се включва. Подминава 80-те, отива към 100-те и като наближи примерно 120 и светне лампата (понякога и малко по-рано), едва тогава пуска парното. Перка през цялото това време не чувам. Червената лампа, ако е светнала, като тръгне топлото и почне да спада Темп-а, изгасва чак на малко над 80*.
Термостат смених преди 10-12 месеца. Факт е, и че отваря по някое време.
Имам съмнения за нещо кофти датчик или въдух някъде по системата?:new_Eyecrazy:

mochko1
16-01-2009, 13:11
Колега к'ви са тея 120 градуса :horror: замери реалната температура и ако не съвпада ,датчика е отишъл на кино. Аз докато не ми работеше термостата карах се на 70 градуса и пак имах парно ,слабо ,но имаше. А ако наистина вдига 120 гледай да не си изпържиш мотора ,че това си е висока температура !

didod
16-01-2009, 13:14
Първо наистина виж за въздух, щом няма парно. Обаче това с градусите наистина стряска. Или наистина не върти водата заради въздух или освен това и датчик, бушон или реле за перка не работи. Ако има климатик, пусни го (преди да е загряла) да видиш перката ще тръгне ли с него.

blackcodda
16-01-2009, 21:56
Колега к'ви са тея 120 градуса :horror: замери реалната температура и ако не съвпада ,датчика е отишъл на кино. Аз докато не ми работеше термостата карах се на 70 градуса и пак имах парно ,слабо ,но имаше. А ако наистина вдига 120 гледай да не си изпържиш мотора ,че това си е висока температура !


Първо наистина виж за въздух, щом няма парно. Обаче това с градусите наистина стряска. Или наистина не върти водата заради въздух или освен това и датчик, бушон или реле за перка не работи. Ако има климатик, пусни го (преди да е загряла) да видиш перката ще тръгне ли с него.

Не знам с кво точно да го мерна мотора, но на усет като отворя капак след 120 градуса - ме лъхва нормално топло, не усещам да е прегряло нещо. Нещата изглеждат нормални, маркучите от и към радиатор и термостат са горещи, но се пипат с ръка...

Взех един мултицет с Темп-сонда, евентуално с него да премеря някакси... Знам ли.

Факт е и че: При пуснато да духа парно, като дигне въпросната темп - поне на таблото стрелката като покаже толкова - ако допреди това е духало студено, сега се усеща топла струя и стрелката веднага почва да пада.... Ако наистина дигаше 120 градуса предполагам нямаше да изстива толкова бързо - просто за секудни слиза на 80... И после пак така и те така... Като се зачерви тръгва парното, като тръгне парното изстива и спира и парното и отново...

Не съм карал на дълъг път с тоя проблемда го видя как ще се държи при 4-5 часа каране... Но до 1-2 часа градско или близките околности си е така.
Бахм:gruebel:аааму.

mochko1
16-01-2009, 22:08
Тая скачащата температура ми прилича повечко на въздух в системата ,ама възможно ли е наистина толкова бързо да падне температурата ???

Sunny
16-01-2009, 22:12
Я вземи си провери нивото на антифриза . Ако нивото е наред значи имаш въздух някъде в системата - и то не в парното . И не си прави експерименти , че да не разбереш колко в ремонта на боксера .

Sunny
16-01-2009, 22:14
Тая скачащата температура ми прилича повечко на въздух в системата ,ама възможно ли е наистина толкова бързо да падне температурата ???
Пада и то много бързо . На едната служебна и капеше антифриза от едно водно съединение и когато остане ше на сухо вдигаше и сваляше температурите за норматив . Пускаш по инерция някъде и се вижда как пада без да се заглеждаш .

blackcodda
17-01-2009, 15:36
ще я мъча нещо да обезвъздушавам. Антифриза ми е по средата, не мога да кажа, че няма и затова се пърли толкова... Относително добре си държи ниво - примерно на 2-3 месеца да долея малко, както писах май и по-нагоре... Което мисля е в рамките на нормалното.