PDA

View Full Version : Пак не пали ...



icedoc
31-12-2008, 12:50
Смених вчера свещите , днес наобяд (-5) пак немога да запаля ...
дали не е проблема в релето ? изобщо незнам кво да правя :jumping: :Silent:

Abarth
31-12-2008, 13:03
Закъсахме го с тебе,само ядове по празниците :jumping:

dudiela
31-12-2008, 13:08
И аз така :(
Дайте съвет :jumping:

icedoc
31-12-2008, 13:08
макя ти трън ....

моя е 100 ампера ... още не ме е предал , ама само на него немога да разчитам че и тои взе да здава багажа от толко подгряване ... незнам вече ми идва да ......

dudiela
31-12-2008, 13:23
Абе аз най-лесно ще го сменя, ама ще се има ли ефект???
В сервиза ми казах да не се притеснявам, налято нямало да имам проблем. :D
Добре, че имам една дърта Крома на метан,която да мога да карам в това време, че с тая "модерната" Alfa трябва всеки ден с такси да се разхождам :jumping:

icedoc
31-12-2008, 14:08
Абе не е до акумулатор ... нещо друго и пречи ... незнам ако могат да помагат колегите ...

dudiela
31-12-2008, 14:11
Ами....някаква идея?...:roll:

icedoc
31-12-2008, 14:13
ти 166 ли караш ?

dudiela
31-12-2008, 14:27
Мдам.
Карам.....ако запали :)

icedoc
31-12-2008, 14:41
еее тука по-скоро за 164ки могат да помагат колегите , ако искаш пиши в раздела за 166 ,пиши на скайпа
grits2211

75 turbodelta
31-12-2008, 15:05
Абе не е до акумулатор ... нещо друго и пречи ... незнам ако могат да помагат колегите ...

ти сам си го казал в подписа си .....алфа е начин на живот
далеч по интересен от скучен и палещ немец да речем :kicking:

Andrew
31-12-2008, 15:11
Помпите, помпите си вижте колеги. Тия от Бош ни е..ват и майките и другите роднини. Като си оправих помпата в сервиза на бош (до технотест) няма непалене вече. Тия дето ми продадоха акумулатора щяха да ме стрелят вече, като ходя и им твърдя че проблема е в акумулатора, а той къде е бил :kicking: :headbang:

icedoc
31-12-2008, 16:12
Здравей приятелю , радвам се че пак посещаваш нашия форум . Къде казваш да отида ? успях да я запаля колата но много трудно , струва ми се че стартера изключва ... акумулатора ми падна можеби затова стартера нямаше сила .... много подгрявах и падна бичето иначе е 100 ампера :jumping:
колко парички те израсиха тия майстори за помпата и какво й правиха ?

icedoc
31-12-2008, 16:15
ти сам си го казал в подписа си .....алфа е начин на живот
далеч по интересен от скучен и палещ немец да речем :kicking:

И Ти си прав човече , струва ми се обаче че след тоя италиянец ще разтапквам някои "мерник" или някоя "перка"

Andrew
31-12-2008, 17:16
И Ти си прав човече , струва ми се обаче че след тоя италиянец ще разтапквам някои "мерник" или някоя "перка"

Човече, защото не знаеш те какви проблеми си имат. И там няма да минеш тънко, слагаш си една нула отзад винаги. Купи си един "мерник" и след време ще искаш да застанеш пред него, да помолиш някой да натисне газта и да те нацели.
Иначе виж дали ти сълзи горивната помпа. Ако е така то бегом в сервиза. В двора на технотест в дружба (стария път за летището, под моста кръстовището в дясно, след 100 м вдясно) има сервиз на Бош. Там ми рециклираха помпата за 300 лв. и след това си палеше и при минус 20 миналата година.
Иначе сега съм в клуба на шведките :) Купих на жена ми самолет и като го набарам не ми се слиза от него. Много яка колица са направили шведите. Иначе в клуба им е малко скучничко... не че няма проблеми, но май наистина не са толкова много. Аз лично не съм отварял капака освен за доливане на течност за чистачките откакто я купих лятото... здрави машинки са СААБ-ките. Но ще трябва да постегна старата Алфичка, бензинката, че баща ми си купил нова и таз си ми я връща. Пак се започва ровене из форума. Но аз не се отказвам. Алфите са ми стара любов, а тя ръжда не хващала... така разправяли :hitbycupid:

icedoc
31-12-2008, 18:00
Аха... ами да ти кажа гледал съм помпата и не се вижда да тече от някъде... незнам ще видим догодина че от тази неостана много време а вече мисля да сядам да си махам главата .... пък здраве да е . Успех

75 turbodelta
31-12-2008, 18:47
И Ти си прав човече , струва ми се обаче че след тоя италиянец ще разтапквам някои "мерник" или някоя "перка"

аз лично бих заложил на перките по симпатични са ми :kicking:

icedoc
31-12-2008, 18:50
ами да има и такъв вариант , големи резаци са :jumping: но както и да е за сега си се обичаме с моята италияно лодка :big_wink:

Sunny
01-01-2009, 00:39
Само са симпатични перките . Гоовори ми за шестака им редовия - Ванус му викат , цепи си главата като швейцарско сирене - на 14 места са нацепи деба и Вануса му . Такова говедо повече нещем да му видим ключовете . Ако е перка да е хd че да мое се кара и зимата - ама много $ още . Баба талянка поне и знам мурафетите и не ма е оставяла никъде засега .:headbang:

virusalfa
01-01-2009, 12:24
Я проверете дали не ви засмукват колите въздух от резервоара или някой дихтунг.Аз имам такъв проблем,но си пали.Сваляте от ГНП-то холендъра на маркуча за обратната нафта и като напомпате на филтъра ще видите дали има мехурчета.Има ли-значи влиза въздухче и връща нафта.Възможно е и в ГНП-то да има малък проблем-регулиращия клапан или подкачващата секция за ниското налягане.Не желая да обсъждате БМВ тук,не сте си имали работа с 2,4ТД или ТДС 2,5 да видите какви луди филми има там.Ще трия.Ако ви интересуват БМВ,тук не е мястото,нищо не разбираме от тия коли,така,че ще има триенье!

164 td
01-01-2009, 13:00
Сети ли се да погледне6 горивниа филтър? По принцип се напалва с вода и като замразне се се6та6 кво става.

virusalfa
01-01-2009, 13:30
И аз така :(
92А акумулатор и всеки ден с кабелите, а акумулатора уж го замерваха и държи.....:roll:
Дайте съвет :jumping:Колежке,Честита нова година!При теб какъв е проблема-трудно върти стартера или върти,но не пали?

virusalfa
01-01-2009, 13:33
аз лично бих заложил на перките по симпатични са ми :kicking:И двете са кютуци

164 td
01-01-2009, 13:33
Проблема е друг Митак и се ре6ава на бутилка Данска в дискотека Ъндърграунд в Попово.Ина4е 6 запали таратанци.

virusalfa
01-01-2009, 13:42
Проблема е друг Митак и се ре6ава на бутилка Данска в дискотека Ъндърграунд в Попово.Ина4е 6 запали таратанци.Брей,тц тц тц-къде бил ключо за бараката.....Ама ти ша черпиш нали?Пу,защо съм толко далече....

didod
01-01-2009, 16:26
Не разбрах след като запали дали работи добре колата?

Мисълта ми е,че преди да се стигне до пипане на помпата, има други проверки, които може да се направят.

virusalfa
01-01-2009, 17:31
Естествено,нали това умуваме8-)

icedoc
01-01-2009, 18:33
Значи колата като запали си работи добре , днес я запалих и ми се стори че ще угасне и подадох малко газ на педала .
Горивния филтър несъм го сменял , утре ще го сменя да видя дали ще има разлика .

icedoc
01-01-2009, 18:38
Сети ли се да погледне6 горивниа филтър? По принцип се напалва с вода и като замразне се се6та6 кво става.

Възможно ли е от него да немога да я запаля ?

virusalfa
01-01-2009, 18:52
Като се желира нафтата ако е летна,задръства хартията на филтъра и тя става непропусклива.Откъде си заредил нафта?
Ако тръгва да гасне и пуши бяло от ауспуха-работата е ясна.

didod
01-01-2009, 19:12
Хубава нафта, филтър, подгрева да работи, проверка дюзи, евентуално на клапани, проверка на системата за течове или за въздух. Проверка центровка на помпата И накрая чак ремонт помпа. Така мисля аз. 8-)

icedoc
01-01-2009, 19:21
Като се желира нафтата ако е летна,задръства хартията на филтъра и тя става непропусклива.Откъде си заредил нафта?
Ако тръгва да гасне и пуши бяло от ауспуха-работата е ясна.

Ами невидях дали пуши бяло ама и падаха оборотите и подадох газ за да не загасне , а иначе нафтата мисля че е хубава . Не е от бензиностанция.

virusalfa
01-01-2009, 19:42
Замери съпротивлението на датчика за температура на охл.течност.Нали е с компютър,като е студена,трябва обогатител.

Boby
02-01-2009, 10:34
Само студена ли не пали?

icedoc
02-01-2009, 22:42
Само студена ли не пали?

Да , запали ли сутринта после няма проблем . Евентуално след 12 часа ( толкова ми е работният ден ) може да не запали но досега не се е случвало !

mordohy
03-01-2009, 00:25
Колеги,случайно се забутах във вашата секция.От описанието,което давате на проблема,стигам до извода,че от някъде пропуска системата и засмуква въздух.От там идва и трудното палене.Разбира се с ремонт на помпата и всички съединения може да се оправи тоя промлем,но има и един по елегантен и ефтин начин.Съществуват възвратни клапани за горивото.Те не позволяват на горивото да се връща обратно в резервоара и следователно да влиза въздух в помпата.Вчера точно по тоя начин се оправих с един микробус и сутринта запали нормално.Иначе и на човека му беше писнало,всяка сутрин да го дърпат,до като запали.За да ви насоча,тия клапанчета се използват главно в селскостопанските и тежките машини,защото там денивелацията от мотора до резервоара е сериозна.Понякога стига до 2-3 метра и тоя стълб гориво дърпа яко.При нас е по-малко,но е достатъчно за да направи тая простотия.Ако тоя клапан не ви помогне,няма и да навреди,но съм убеден,че ще ви реши проблема.Успех!

164 td
03-01-2009, 06:53
Провери тоците на подгряването,клапана на самата помпа,филтара горивния,цедката на сондата в резервоара и тогава 4ак се вкарваи във филми с ремонт на помпи и разглобявания.

prosoxi
03-01-2009, 16:29
проблема накрая ще се окаже камионджийски. Малко е нафтата във водата,май.

icedoc
03-01-2009, 21:04
мамкаму нямам време да сменя горивния филтър , незнам защо но си мисля че замръзва и от него идва проблема . А на колегата камионджията ще му кажа че няма как водата да е повече от нафтата .... карам фадрома все пак ... успех на всички и се надявам филтърчето да ми реши проблема че не ми се правят други щуротийй ....иии момчета не се заяждайте взаимно ... така само се дразните и нищо няма да постигнем . Така на един много мой човек са му сложили БАН ( за Abarth говоря , ако може пуснете го пак във форума :help: )
успех на всички и стягайте жилата на ръчната че тоя сняг направо ме побърква и неиздържам :director:

Boby
03-01-2009, 22:48
Вземи с мултицет единия кабел да е на маса на двигателя другия го заври в една от лулите на подгрешните свещи,дай контакт и гледай какво ще е напрежението и колко време ще се задържи.

Напомпай ръчно на подкачващата помпа нафта да видиме как ще запали.

icedoc
04-01-2009, 21:53
Ще пробвам , утре ще отида да сменя филтъра . Днес сутринта пак трябваше да подавам газ , а вечерта след работа нямах никакъв проблем . Ще сменя филтъра и след това ще я оставя до сутринта и на другия ден ще опитам с мултицет .

icedoc
07-01-2009, 23:57
Момчета филтъра е сменен , сега да видим резултата на сутринта. От стария филтър изтекоха много гадости , кал ,вода ... :disgust:

nachkata
08-01-2009, 19:18
Дано вече няма проблеми.

didod
08-01-2009, 19:25
И винаги остава варианта да се кара само лятото :bouncing_smiley:

icedoc
08-01-2009, 19:33
Днес нямах проблем със запалването , но я палнах чак към 11 часа , ще видим резултата утре , че ше излизам към 7 сутринта. Мисля че кораба ще се представи подобаващо !

164 td
08-01-2009, 20:33
Сети ли се да погледне6 горивниа филтър? По принцип се напалва с вода и като замразне се се6та6 кво става.

Виж кво съм ти писал тука.

icedoc
09-01-2009, 15:54
Точно този пост ме наведе на мисълта за филтъра , още повече след като смених свещите и зтартера е здрав .... то остана филтъра

7 сутринта - 11 градуса , запали без проблем , очаквано .

Roterdamski
07-02-2009, 17:27
горивния филтър го сменям със всяка смяна на мслото,и всеки път има вода.Като си купих 164ката беше с дизелов двигател имах доста проблеми с паленето и тоците.
В пълен покои колата ми харчеше 17ампера !!(за 20-30 мин. 110А неможе да преварти) почнах да замервам и изкарвам бушони ... премахнах бушона за плафона над огледалото и оттечката изчезна.После установих че релето за подгрева неработи и него го премахнах... закачих подгрева с дебели проводници и самоизключващ бутон монтиран под волана.След седмица пак взе да пали трудно,колата беше с механична гнп забелязах 4е протича и взима въздох от един болт на помпата сложих му една медна дифтунга и вси4ко се оправи..... повече проблеми с паленето съм нямал... докато беше жив този прекрасен тд двигател.

icedoc
07-02-2009, 17:54
какво стана после с прекрасния ТД ВМ двигател ?

Roterdamski
08-02-2009, 12:11
какво стана после с прекрасния ТД ВМ двигател ?

ако ти трябва нещо от него казваи :Д

icedoc
08-02-2009, 12:39
Вероятно електронна дюза ??

didod
08-02-2009, 14:11
Е чак пък електронна... :comphits:
Сензор за движение на иглата- проста намотчица и котвичка. :)

alf 164
08-02-2009, 19:05
и мойта нещо се прецака днес и ме остави на пътя за сефте ...от 1 год я карам нямах никакви проблеми...и сега за няколко дни имам купища...та...нещо ключа заяждаше на ключалката за палене още преди...но изведнъж стана супер зле... днеска 10 мин се мъчих докато дам на контакт после още 10 докато извадя ключа..ужас. та както си карах ми изгасна изведнъж.запалих ...и продължих забелязах че нещо губи обороти не върви и на един магазин бях спрял оставих я запалена ( едно приятел4е ме чакаше в колата) и като се върнах каза че сама угаснала пак. пробвах да запаля пак ,но уви. Като дам на контакт не светват лампите по таблото нито датчиците работят, а перката и мотора си въртят. Не знам дали е свързано нещо с ключалката тая история но си мисля че оттам се прецака нещо. Защото знам и че не е мн хубаво да се задържа клю4а докраи завъртян, 4е така заминавал стартера...А при мене стана така 4е трябваше сам да го върна донякъде след като запаля, защото иначе си оставаше до края заради тоя проблем с ключалката и няма как да преценя докъде то4но да го върна... та нз откакво може да е... това ме навежда на мисълта за стартер или ...??!?!:sad2:

didod
08-02-2009, 19:30
Има логика да е проблема в контактния ключ- едно като механика, щом заяжда, отделно и контактната част. Не разбрах- какво значи 'перката и мотора си въртят' ?

alf 164
08-02-2009, 19:38
еми върти но не пали... а като дам на контакт и пусна фаровете си бачкат примерно...мисълта ми че не е от акумулатор ... а и бях извън града днеска се върнах навъртях бая км нямаше проблем

didod
08-02-2009, 19:41
Като свалиш кората под волана се виждат 3 релета. Май те са захранвания при контакт. Но трябва да елиминираш евентулен проблем с ключа.

alf 164
08-02-2009, 20:00
ми те преди няк дена ми сменяха рейката че протече и след това трябваше да се прави някакъв регулаж и отваряха волана (само да спомена че технически съм зле :Д )...няма да се учудя ако са прецакали нещо и оттам да се е влошил и проблема с ключа. Еми ще видим какво ше кажат утре ...въпреки че то в сервиз не съм сигурен дали ще ми решат проблема с ключалката...даже не знам и къде да се обърна ама те сигурно ще ме препратят някъде де..Аз затова и писах темата за бургазлиите с 164 защото сме малко в бургас а и рядко се намират истински маистори на алфите ни

didod
08-02-2009, 20:03
Я една безумна идея- раздвижи целия волан нагоре-надолу и навътре-навън. Да видиш промяна ще има ли. :bad_evil:

icedoc
08-02-2009, 20:24
Е чак пък електронна... :comphits:
Сензор за движение на иглата- проста намотчица и котвичка. :)

??? :no: нямам си идея дали работи

didod
08-02-2009, 20:25
Първо мериш съпротивление

icedoc
08-02-2009, 20:31
мисля в сервиз да я карам , не ми се бара по мотора ...че не разбирам много , къде да я закарам

Boby
08-02-2009, 21:04
Мога да те пратя при един,който прави много ВМ мотори и има много части за тях,но взима скъпо.:comphits:

icedoc
08-02-2009, 21:35
Мога да те пратя при един,който прави много ВМ мотори и има много части за тях,но взима скъпо.:comphits:

Направо ме пращай , искам да е перфектен мотора.

Boby
09-02-2009, 22:58
0894607089 е номера му.Намира се зад сервиза на Пежо на Цариградско.М/у Анкол и околовръсното посока Пловдив.Звънни му да се разберете или направо отиди на място.

icedoc
10-02-2009, 00:19
Благодаря ще мина през сервиза , но ще забавя малко нещата , че днес олекнах доста :new_Eyecrazy: