View Full Version : БЕНЗИНОВА ПОМПА - МОНТАЖ ДЕМОНТАЖ
В тази тема ще опиша как съм сменил бензиновата помпа за да не си чупят ентусиастите ръцете като мен. Старата помпа се развива посредством здрави ръце или чук - намира се в багажника. При изваждането се завърта с поплавъка назад и се вади под ъгъл за да излезе първо помпата после поплавъка - иначе поплавъка запъва. След като ми дойде помпата от ФЕРАРИСТ(големи благодарности), която обаче е за 156 се почна с чуденето и маенето.
продължението със снимки после че отивам в Сарафово да посрещам :Yeeeehaaa:
leketo84
31-12-2008, 17:30
Айде умната ! :big_beer:
При помпата на 156 връзката между нея и капачката са 2 направляващи железа (ще ги наричам солети - приличат) които държат в една равнина капачката и помпата. На една от тях има пружина. При 166 помпата влиза под ъгъл, съответно и капачката застава под ъгъл на гърловината и няма сглобяване!! Затова на оригиналната помпа си беше с пластини - позволяват кривене на всички страни спрямо помпата. Солетите ги отрязах с флекса и сложих пластините от старата помпа - иначе и на 2-те има жлебове и за 2-та варианта, така че стана много лесно 8-)
Следва потапяне - влиза се пак в багажника, поплавъка към тебе! Пъха се първо той, после помпата и се завърта така че тръбичката за бензина да сочи назад. Капачката така както е с гумата няма напъхване в гърловината!!
За целта гумата се отделя, слага се първо тя да си легне по гърловината идеално и след това капачката влиза в гумата като у тях си. Завива се пръстена който държи капачката, свързват се буксата и маркучето и воала. През цялата процедура помпата по възможност не се накланя много много и си пригответе найлони и парцали щото става мазало в багажника.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.