PDA

View Full Version : Термостат



patrona
02-01-2009, 11:36
Здравейте колеги.Искам да попитам някой знае ли ква е цената и модела на термостата за моята кола(тази от подписа)
http://axm-auto.com/image_display.php?img=prod_img/1154181384_5688.jpg
И има ли възможност като на някои други коли да се сменя само термостата или трябва цялото(както е на снимката)Мерси.

Satanism
02-01-2009, 11:59
Цялото....между 70 и 90лв беше за 1.9ТД като сменях март месец.

CHIKI
02-01-2009, 12:49
http://www.euro07.bg/catalog/image.php?id=51452 56.91 лв. Vernet с гарнитура от EURO 07

patrona
02-01-2009, 14:06
http://www.euro07.bg/catalog/image.php?id=51452 56.91 лв. Vernet с гарнитура от EURO 07
Да ама моя не е такъв дето си го показал.

victtorbg
02-01-2009, 17:10
Behr от ТиН за 37 лв. с 3 датчика(без датчиците).

CHIKI
02-01-2009, 17:32
Да ама моя не е такъв дето си го показал.

опс извинявай ТД е бил твоя , а аз съм ти дал за ЖТД :)

patrona
02-01-2009, 18:07
Behr от ТиН за 37 лв. с 3 датчика(без датчиците).

Behr от ТиН -тва марка ли е или???Като на снимката дето съм сложил ли е ?

victtorbg
03-01-2009, 15:17
Behr от ТиН -тва марка ли е или???Като на снимката дето съм сложил ли е ?

Марката е Behr,ТиН е магазин,ама в София.Мисля,че е същия,ако е с 3 датчика.

patrona
03-01-2009, 15:43
Аха ще потърся тук из наще магазини за тази марка.

patrona
03-01-2009, 18:07
Абе я ми кажете как най-сигурно мога да разбера че не ми работи термостата.Ама да проверя и да е сигурно 90%,не да го сменям без да има нужда.

victtorbg
03-01-2009, 18:39
Абе я ми кажете как най-сигурно мога да разбера че не ми работи термостата.Ама да проверя и да е сигурно 90%,не да го сменям без да има нужда.

Когато запалиш,след 5-10 мин. като позагрее пипаш маркучите към радиатора-не трябва да са топли.На дълго като я караш трябва да държи постоянна температура около 80 гр.,ако не иска да загрее термостата е за смяна.

patrona
03-01-2009, 18:49
Абе тя и из града си вдига 80градуса ама мисля че няма как да не са топли маркучите.Все пак нали цялата водна система се стопля няма как да не са топли.

victtorbg
03-01-2009, 18:55
Абе тя и из града си вдига 80градуса ама мисля че няма как да не са топли маркучите.Все пак нали цялата водна система се стопля няма как да не са топли.

В града няма как да не вдига градуси-караш по-бавно и няма въздушен поток който да я охлажда.А маркучите трябва да стават топли(и двата) когато колата загрее над 80гр. и термостата отвори големия кръг.

patrona
03-01-2009, 19:02
за тва дали като запаля са топли или не не съм обръщал внимание аз се ги барам след като се прибера

victtorbg
03-01-2009, 19:14
за тва дали като запаля са топли или не не съм обръщал внимание аз се ги барам след като се прибера

Тогава няма как да не са горещи,направи обратното-провери когато е студена за да не даваш грешни пари.

patrona
03-01-2009, 19:25
Значи като запаля 5-10 мин. като позагрее маркучите към радиатора-не трябва да са топли.

victtorbg
03-01-2009, 19:45
Значи като запаля 5-10 мин. като позагрее маркучите към радиатора-не трябва да са топли.

Единия може да е лееко топъл,но другия не.

patrona
03-01-2009, 21:46
ам утре ще го видя тва нещо

Corwin
04-01-2009, 10:03
Хъмм.. Ай първо ЧНГ :) Та колкото до термостата май и моя е за смяна,така както го описваш... 5-6 мин... Сега специално като се позастуди,независимо къд еи как карам тя си държи 50-60*,само и единствено ако има задръстване и седя 15-20 мин на място,тогава дига до 80*...направо ужас.Та исках да питам отново,за 145-ца TS също ли трябва да се сменя цялата джаджа,заедно със тръбички,поставки за датчици и т.н. щот така струва 53лв да му ... а иначе ако може да се смени самия термостат ще излезне само 15-20лв... Та много ще съм благодарен ако някой с опит сподели наученото :)

tonov
05-01-2009, 22:42
Хъмм.. Ай първо ЧНГ :) Та колкото до термостата май и моя е за смяна,така както го описваш... 5-6 мин... Сега специално като се позастуди,независимо къд еи как карам тя си държи 50-60*,само и единствено ако има задръстване и седя 15-20 мин на място,тогава дига до 80*...направо ужас.Та исках да питам отново,за 145-ца TS също ли трябва да се сменя цялата джаджа,заедно със тръбички,поставки за датчици и т.н. щот така струва 53лв да му ... а иначе ако може да се смени самия термостат ще излезне само 15-20лв... Та много ще съм благодарен ако някой с опит сподели наученото :)

Целия се сменя. Най-много да го намериш без датчика и да си прехвърлиш стария.

kai77
07-01-2009, 00:36
Целия се сменя. Най-много да го намериш без датчика и да си прехвърлиш стария.

сменя се цялата джаджа аз дадох 65лв.,но сега пък трудно загрява:hi_temerature:

joro88ar145
07-01-2009, 23:10
Здравейте колеги !!!!
Гледам че има тема за термостата и за да не пиша нова реших да задам въпроса си тук.
В момента карам една Алфа 145 2.0 ТД 1997г.
Обаче нещо има проблем със загряване трудно вдига градусите иии повече от 60-70 не вдига.Искам да проверя първо термостата за да не е отворен и да не може да загрее но не знам къде се намира.Някой ако може да подскаже ? :oops:

tonov
08-01-2009, 01:13
Гледано отпред отдясно на блока на двигателя. От него тръгва маркуч към радиатора

joro88ar145
08-01-2009, 18:27
благодаря !!!!

KalinAlfista
08-01-2009, 18:44
ima i drug varqnt....s 20lv po evten sas edin shtucer po malko varshi otli4na rabota ama ne si zaslujava da go prigajdash za 20lv az slojih edin takav na moi frend hahahha:))):tongue2:

hollyman_R
08-01-2009, 19:27
Вчера си сложих нов термостат BEHR - еми заспа работата !!! На 7-8 минути от тръгването сутрин си ми вдига температурата, парното ще ме опече, надявам се и разхода да падне малко, щото преди не падаха оборотите под 1 000 при 65-70 градуса максимум.

patrona
08-01-2009, 19:53
Вчера си сложих нов термостат BEHR - еми заспа работата !!! На 7-8 минути от тръгването сутрин си ми вдига температурата, парното ще ме опече, надявам се и разхода да падне малко, щото преди не падаха оборотите под 1 000 при 65-70 градуса максимум.
И кви праи е той?Искаш да кажеш че не си вдигал повече от 70 градуса със старият.

hollyman_R
08-01-2009, 23:16
И кви праи е той?Искаш да кажеш че не си вдигал повече от 70 градуса със старият.

На дълъг път на пета предавка едвам стигаше 60 гр. И студ:(((( На градско след 20 мин. по светофари, тръгваш, караш на 2 и 3, спираш и т.н., горе-долу ги докарваше докъм 90 гр., ма а съм покарал 2-3 мин. на 4 - 5 предавка и пак пада до 60-65 гр.
Бе сега направо се родих. Пък и BEHR си е BEHR, марка си е...

undy
10-01-2009, 15:02
колеги бихте ли ми обяснили нещо.като запаля двигателя,маркуча след термостата(от дясно на мотора,незнам на другите алфи как е)ми загрява заедно с мотора,значи термостата не е затворил и върти големия кръг.следователно неработи,ОК . къде се намира датчика които ми показва температурата на двигателя вътре на таблото,колкото и да загрее мотора си показва около 55 градуса.възможно ли е само датчика да е прецакан и аз да си мисля че колата не загрява достатъчно.или цялата работа си идва от термостата.
__________________