View Full Version : Тунинг на 1.8TS 8V 1.8 > 2.0
The_Game
04-01-2009, 00:06
Та въпроса ми е какво е различното м/у двата двигателя.
От прочетеното ми стана ясно, че Електрониката не е проблем. Една и съща е и при 1.8 и при 2000 кубиковия 8 клапанов мотор.
Диаметъра на буталата е един и същ. Главата еднаква ли е ?
Разликата само във вала ,биелите и буталата ли е ???
Блока май е един и същ?
Ако е така май не е много сложна конверсията от 1.8 към 2.0 ?
tokata_pz_flex
04-01-2009, 04:53
Само ? Май и хода на буталата е по-различен :)
The_Game
04-01-2009, 13:14
Само ? Май и хода на буталата е по-различен :)
Е да де то там е разликата. Ама от какво идва тази разлика :) Биели бутала и вал ?
mitaka_cs
04-01-2009, 13:47
Е да де то там е разликата. Ама от какво идва тази разлика :) Биели бутала и вал ?
Вала 100% е различен...буталата са с един и същи диаметър но има разлики в полите и каналите за сегментите...за биелите не знам...много вероятно е да са еднакви...скоростите са различни и двулитров със скорости от 1.8 не вдига повече от 180км/ч(изпитано от приятел)
Не е добре да съсипеш един двулитров като му вземеш частите и ги сложиш на 1.8, за да стане мотор отново двулитров...просто защото може да останеш без читав мотор:-(
Буталата са еднакви... разликата е в коляновия вал, който осигурява по-голоям ход +10мм при 2.0 ТС, а от там и по-голям работен обем.
Принципно няма никакъв проблем на твоя двигател да се сложи колянов вал от 2.0 ТС. За това гарантирам, защото това упражнение вече съм го правил - на моя двигател 1.7ТС вградих такъв колянов вал. Проблем обаче ще се окаже в последствие доста завишената степен на сгъстяване, което ще предизвиква детонации в процеса на работа на двигателя.
Всъщност, за повече подробности можеш да разгледаш тук:
http://www.clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=29433
П.П.
всъщност, преди всякакъв вид интервенция, защо не пробваш какво ще се случи, ако включиш ЕКУ'то към настройки за 2.0? Това ще промени аванса на запалването и може да се получи някакъв ефект...
kavalista
05-01-2009, 20:35
Добре ако се сложи скоростна кутия от 2.0 на 1.7 няма ли да се подобри динамиката.не е ли еднаква скоростната кутия или има разлики
П.П.
всъщност, преди всякакъв вид интервенция, защо не пробваш какво ще се случи, ако включиш ЕКУ'то към настройки за 2.0? Това ще промени аванса на запалването и може да се получи някакъв ефект...
Нищо не става или поне не е забележимо
Пробвано е!
Furious 155
05-01-2009, 23:53
Добре ако се сложи скоростна кутия от 2.0 на 1.7 няма ли да се подобри динамиката.не е ли еднаква скоростната кутия или има разлики
Ами има разлики в предавателните числа на диференциалите реално! Принципно на 1.7 и 1.8 са слагани такива с малко по-голямо предавателно число и максималната скорост е занижена. При 2.0 диф-а е малко по-дълъг, но и има защо, мотора има по-висок въртящ момент и се справя добре с "по-тежките" скорости!
Нищо не става или поне не е забележимо
Пробвано е!
Това сериозно ли ? на 1.8 сте го пробвали???
tokata_pz_flex
05-01-2009, 23:57
Разбира се :)
Това сериозно ли ? на 1.8 сте го пробвали???
Да на 1.8 8в
Вала 100% е различен...буталата са с един и същи диаметър но има разлики в полите и каналите за сегментите...за биелите не знам...много вероятно е да са еднакви...скоростите са различни и двулитров със скорости от 1.8 не вдига повече от 180км/ч(изпитано от приятел)
Не е добре да съсипеш един двулитров като му вземеш частите и ги сложиш на 1.8, за да стане мотор отново двулитров...просто защото може да останеш без читав мотор:-(
на 1,8 има няколко вида скорости с къси и с дълги - не знам на какви се попаднали. Ама това с 180 си е малко майтап щото не знам да има 1.8 която да не вдига 180.
Иначе 2.0 има и маслен радиатор
голямата риба
08-01-2009, 23:10
и пръскалки под буталата
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.