View Full Version : Чистачките ми не се спират >???
The_Game
04-01-2009, 00:58
От известно време имам луфт някъде по щангите на чистачките.
Като се прибират долу удрят в пластмасата и като се спрат остават леко вдигнати нагоре. Та луфта както и да е въпреки,че от него ми се изрониха шлеците на дяснто рамо. Биеше си в предния капак и сега съм с една чистачка.
Най големия ми проблем е, че като поработят малко чистачките и като върна лостчето в изгасено положение чистачките остават да работят постоянно.
Независимо дали са вдигнати във въздуха или са си на стъклото.
Вадих релето (Долу в дясно 30А) сменях го с друго но ефекта е 0. Пак прави така.
И то не прави така само на мокро. Просто като поработят малко и не искат да спират :spam_laser:
С какво да залепя директно дясното рамо за "въртока" като въртока е плешив (без шлеци е :-()
lulin racing
04-01-2009, 09:09
Явно несъм бил само аз :spam_laser: Като нещат да спрат бутни лостчето един път нагоре за еднократно минаване и би трябвало да спрат (поне при мен е така като даде тоя проблем)
Може да пробваш и с изгасяне на фаровете :lol:. Това с неспиращите, запецващи и "луфтирани" чистачки си е в рамките на нормалното май за самолетите...
lulin racing
04-01-2009, 09:47
А ако е тъмно какво прави ??? :roll2:
Alfa User
04-01-2009, 12:35
Далаверката с изключването на фаровете работи. Първата ми 155 (червената) го правеше тоя трик, но основно след дълга работа на чистачките - изведнъж се включваше бързата степен и каквото и да направех, не спираха. Само изключване на фаровете помагаше :twisted:
Самото спиране на фаровете трябва да е за около минута-две - явно нейде нещо трябва да изстине от липсата на преминаващ ток през него ... Виж, ако е тъмно, е малко кофти - вероятно аварийната лента ще помогне, или някоя спирка на градския транспорт (ако сме в града).
Така и не разбрах каква е причината - вероятно някое реле се претоварва от по-големия ток на повечето консуматори, и залепва.
The_Game
04-01-2009, 13:07
Абе първия път когато стана преди половин година гасих фарове, свалях стъкла, пусках парното, фарове за мъгла, всякаква електроника щраках и не спряха.
Само незнаех, че фаровете трябва да се гасят за минута две :bored:
Иначе не съм толко прост щраках лоста на горе на долу пръсках с пръскалките, но нищо не помагаше. Само вадене на релето помагаше при мен.
Ще пробвам с вгасене на фаровете.
А загладените шлеци на рамото как да ги съживя ?
Имам хубаво дясно рамо със шлеци но чупорягата дето ги врътка е гладка
mimouzunov
04-01-2009, 13:08
Тоя номер два пъти съм го борил!!!Един път на Дедра и един път на 145-ца!!Проблема е в таблото с бушоните и релетата!!!След като се свали и се отвори нямам думи какво съм намирал вътре!!!То се отваря като книга а вътре има едни "наилони" дебели върху които има писти!!Е там какъв окис съм виждъл нее истина...Таблото се сваля нее толкова сложно клемите се описват и така!!!
Furious 155
04-01-2009, 14:54
Тоя номер два пъти съм го борил!!!Един път на Дедра и един път на 145-ца!!Проблема е в таблото с бушоните и релетата!!!След като се свали и се отвори нямам думи какво съм намирал вътре!!!То се отваря като книга а вътре има едни "наилони" дебели върху които има писти!!Е там какъв окис съм виждъл нее истина...Таблото се сваля нее толкова сложно клемите се описват и така!!!
дам проблема за такава случка с чистачки е че масата за тях явно се затваря през друга верига и затова като спрете фаровете и те спират :). Както писа колегата горе - почистване на контактите и пистите - където има окис има и верига обикновено...
А загладените шлеци на рамото как да ги съживя ?
Имам хубаво дясно рамо със шлеци но чупорягата дето ги врътка е гладка
Търси си втора употреба раменен механизъм, по възможност да е от Типо/Темпра. Там поне пластмасовите ябълки са 100 пъти по-грамотно направени и се свалят без да се чупат, докато на алфите 99% излизат със счупване.
А загладените шлеци на рамото как да ги съживя ?
Имам хубаво дясно рамо със шлеци но чупорягата дето ги врътка е гладка
Пробвай първо с латун / месингова ламарина 0,1-0,3 мм с набиване .И ако не стане тогава втора младост
vaklinator
04-01-2009, 20:22
Търси си втора употреба раменен механизъм, по възможност да е от Типо/Темпра. Там поне пластмасовите ябълки са 100 пъти по-грамотно направени и се свалят без да се чупат, докато на алфите 99% излизат със счупване.
напротив ябълките от типо стават перфектно на 155
с малко фантазия имаш чисто нов механизъм за...5 лева
Никъде не съм написъл, че не стават. Даже съм с Типови на Алфата. А фантазията за какво е? Да не напиша голяма дума, ама механизмът е 1:1 ...май :gruebel:.
vaklinator
04-01-2009, 20:30
Никъде не съм написъл, че не стават. Даже съм с Типови на Алфата. А фантазията за какво е? Да не напиша голяма дума, ама механизмът е 1:1 ...май :gruebel:.
Не знам какъв е на типото, но на алфата не е такъв!
Само можеш да смениш ябълките с ЧИСТО НОВИ ОТ ТИПО с лека фантазийка. Това казах.
The_Game
10-01-2009, 21:00
След като се свали и се отвори нямам думи какво съм намирал вътре!!!То се отваря като книга а вътре има едни "наилони" дебели върху които има писти!!Е там какъв окис съм виждъл нее истина...Таблото се сваля нее толкова сложно клемите се описват и така!!!
Mалко разясненир ще ми дадеш ли? какви са ттези найлони ??? И лявата част от таблото ли се сваля , тази от към вратата шофьорската ?
Мерси предварително
delian1978
10-01-2009, 22:05
Mалко разясненир ще ми дадеш ли? какви са ттези найлони ??? И лявата част от таблото ли се сваля , тази от към вратата шофьорската ?
Мерси предварително
При алфа 155 няма класически печатни платки,а меки найлонови.Между два дебели найлона са положени пътечките и много често там възникват проблеми.При мен на предната алфа 1,8 се бяха стопили след проблем с кабелите на задния капак.Ама успяхме да ги спасим след доста работа.Ако не разбираш по-добре не ровичкай сам,че белята може да стане много голяма.Аз затова отидох в сервиза и там момчетата спасиха положението.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.