PDA

View Full Version : Търся си майстор



lulin racing
04-01-2009, 23:32
Колеги поне не си падам по пипливите работи,а и като ги правя все нещо се чупи и т.н. Търся си човек да ми смени всички диоди по километража,врътките на парното,пепелника и т.н Абе накратко всички! Тези на парното и около него изобщо нито една не свети! Разбира се ако има желаещ си плащам каквато сума каже (стига да е разумна) ! С КЛИМАТИК СЪМ

Furious 155
04-01-2009, 23:38
Колеги поне не си падам по пипливите работи,а и като ги правя все нещо се чупи и т.н. Търся си човек да ми смени всички диоди по километража,врътките на парното,пепелника и т.н Абе накратко всички! Тези на парното и около него изобщо нито една не свети! Разбира се ако има желаещ си плащам каквато сума каже (стига да е разумна) ! С КЛИМАТИК СЪМ

ми те са крушцици бре, или си решил да ги замениш с диоди??? пробвай първо на самото табло - вади се супер лесно на 2 винта отпред и отзад имаш 5 куплунга да откачиш! После сменяш и връщаш всичко по обратния път. Куплунзите са различни и не можеш ги обърка. Виж така с диодите ако ти харесва как свети, ще продължиш напред с другите врътни. Иначе може някои почивен ден, ама в тоя сняг и съм без кола... трябва да ти е някой или наблизо или съсед да висите в колата привечер - да видите ефекта!

Бобби
05-01-2009, 09:14
Защо ти е пак да палиш елхата...?...Коледа мина:)

Iltcho
05-01-2009, 09:57
Колеги поне не си падам по пипливите работи,а и като ги правя все нещо се чупи и т.н. Търся си човек да ми смени всички диоди по километража,врътките на парното,пепелника и т.н Абе накратко всички! Тези на парното и около него изобщо нито една не свети! Разбира се ако има желаещ си плащам каквато сума каже (стига да е разумна) ! С КЛИМАТИК СЪМ

Далече си ми, иначе да сме го направили това упражнение.
Не е никак трудно да си го направиш сам. Поразрови се и почети. Важното е да подбереш подходящи резистори и да матираш диодите.
На мен като ми остане повече време и си получа новия панел на климатротика и табло ще направя тема със снимки.

MUROMAN
05-01-2009, 20:06
Колега Iltcho ти защо не спретнеш едно гаражно сервизче из Софииското равно поле? Ще си идваме при тебе като закъсаме и ще си ровичкаме по колите и ще си раздумаме сладко сладко.
Сериозно се позамисли над идеята ми. :spoko:

Поздрави.

lulin racing
05-01-2009, 20:52
Защо ти е пак да палиш елхата...?...Коледа мина:)

Карай ти вечер с нито една лампичка,пък ще те питам :tongue:

lulin racing
05-01-2009, 20:53
Далече си ми, иначе да сме го направили това упражнение.
Не е никак трудно да си го направиш сам. Поразрови се и почети. Важното е да подбереш подходящи резистори и да матираш диодите.
На мен като ми остане повече време и си получа новия панел на климатротика и табло ще направя тема със снимки.

Илчо както съм споменал в заглавието не ме бива в пипливите неща! 101% ще изпотроша щипките и още кой знае колко глупости! Продължавам да търся някой :)

TRENDi
06-01-2009, 01:36
За климатроника не мога да ти помогна, но за таблото 1 бързо упътване спретнах.

На снимка 1 със стрелки се вижда къде са 2-те шестограмчета, които се развиват. Таблото се издърпва. Означените с кръгчета 2 ъгъла се пазят, докато се издърпва и върти за докопване до буксите, защото са чупливи :-D.

На снимка 2 са означени въпросните букси, които се откачат (фиксиращите зъбчета се случва да скъсат някой и друг нерв при демонтаж, но не са кой-знае какво - има поне 100-ина много по-неприятни нервокъсачи в модела 155). На снимката са означени и 3-те щипки, които и да счупиш не е фатално, защото към декоративния пластмасов капак таблото е хванато с 4 шестограма.

На снимка 3 отново са 3-те щипки (с допуск за жертвопринушение) с изглед отдолу :pp:.

На снимка 4 са показани местата на засегнатите в коментара към снимка 2 въпросни 4 шестограма (по-дългите стрелки). По-малки са като номер от първите 2, които са на снимка 1. Принципно вниманието към щипките и свалянето на 4-те шестограма е за удобство, но изобщо не е задължително. Може и така да се сменят крушки, ако не си с някакви огромни ръце :strong:(както знаем ти не си :spoko:). На снимката са означени и местата на крушките отговорни за осветлението на таблото (късите стрелки).

Сменяваш и сглобяваш в обратен ред - това е.

lulin racing
06-01-2009, 08:06
Благодаря ти много за точната информация! В събота най-вероятно ще се пробвам.В Т&Н дали ще има цветни крушки защото искам да са сини?!И остава да запаля и елхата посредата пак в същия цвят :super:

Furious 155
06-01-2009, 08:36
Благодаря ти много за точната информация! В събота най-вероятно ще се пробвам.В Т&Н дали ще има цветни крушки защото искам да са сини?!И остава да запаля и елхата посредата пак в същия цвят :super:

ми те оригиналните са си бели (жълто светят) и реално минава през зелен филтър - за да свети зелено! Ако сложиш сини, незнам какво ще стане като цвят :).

Бобби
06-01-2009, 08:50
Карай ти вечер с нито една лампичка,пък ще те питам :tongue:
...няма начин всички да са изгоряли наведнъж!!!
..ако нищо не свети...бушон ще да е...:gruebel:
Има едни запалки с фенерчета:)
п.с.....извини ме, ама още ми е весело след празниците:)

Iltcho
06-01-2009, 11:11
Колега Iltcho ти защо не спретнеш едно гаражно сервизче из Софииското равно поле? Ще си идваме при тебе като закъсаме и ще си ровичкаме по колите и ще си раздумаме сладко сладко.
Сериозно се позамисли над идеята ми. :spoko:

Поздрави.

Скоро почвам работа на различно място от Враца, което ме отдалечава на още 80+ километра от София. Прехода става общо 200, та ще ми е супер неудобно да прескачам. Аз гараж в момента нямам. Много ми дигнаха наема. Иначе повечето лапета съм ги обслужвал за 1 мерси. Пари от приятели не обичам да вземам. Само за части.

Живко с ЛИБРА-та от форума може да го потвърди как за 10 минути насред центъра на града му смених филтъра на климатика, а бях отишъл да купя и да сменя крушка на късите на 164-ката... :grin:

lulin racing, както ти е написал TRENDi таблото се сваля на 2 винта. Фасунките се отвиват от таблото посредством малки клещи (аз лично ползвах хирургически форцепс, щот това ми беше под ръка, а до багажника за клещи не ми се слизаше). След като ги свалиш крушките излизат от фасунките с издърпване. на тяхно място поставяш светодиода със запоен резистор 1 килоом. Самият диод обаче за да разсейва светлината трябва да бъде предварително матиран с фина шкурка.
Ако имаш въпроси - питай, че така ми е неудобно да пиша. Може нещо да пропусна без да искам.

п.п. - много е съмнително това, как изведнъж е изгаснало цялото осветление на панела. По мои спомени всичкото беше на бушон май... не съм сигурен. Обърни внимание още какво не работи по колата. Не може да е само 1, или поне така мисля.

The_Game
06-01-2009, 19:11
Крушките на чек панела също се сменят много лесно.
Една кръстата отвертка и си готов. Ако искаш мога да ти ги сменя. Примерно на 18-ти. :)

lulin racing
06-01-2009, 22:22
Чек панела свети! Часовника до него НЕсвети,в пепелника НЕсвети и нагоре всичко е на същото дередже! Така я взех угаснала :bash: .А това с километража е лесно,но ако има цветни ..... иначе с матиране и т.н става мн сложно !


@Бобби

Батка с тия от запалките много скъпо излиза иначе бая силно светят :kicking: :roll2:

Abarth
07-01-2009, 00:12
За смяна на цвета на осветлението се откажи по добре,адски трудно и занимавка е ;)

DJ Vladic
07-01-2009, 00:17
Я аз малко да се мушна не на място.Ама виждам че има хора дето разбират от тия неща.
Проблема ми е следния.Като слущам радио (оригиналното на колата) и като пусна подргева на задното стъкло и радиото се губи.Това нормално ли е..... ?

ПС: не намерих подобна тема в форума, и пък не искам да отварям нова цяла за да не ме нахокат пак МОДЕРАТОРИТЕ... "глеи го тоя за кви глупости отваря цяла тема"

Бобби
07-01-2009, 09:27
Я аз малко да се мушна не на място.Ама виждам че има хора дето разбират от тия неща.
Проблема ми е следния.Като слущам радио (оригиналното на колата) и като пусна подргева на задното стъкло и радиото се губи.Това нормално ли е..... ?

ПС: не намерих подобна тема в форума, и пък не искам да отварям нова цяла за да не ме нахокат пак МОДЕРАТОРИТЕ... "глеи го тоя за кви глупости отваря цяла тема"
Оргинално казваш....?...каква марка е..?
Май не свързано като хората.....или някой е проявил излишно творчество в инсталацията!!!!.....
При 155...си има отделни букси за захранване на касетофона и колонките....при мен оргинално бяха на "Blaupunkt"...и като взех същият модел касетофон буксата заспа.....

Alexanderbb
07-01-2009, 10:02
Отзад над реотаните са двете линии които са антената на радиото. Ако има някакъв проблем с кабелите или буксите е възможно да се генерира някакво смущение при включени реотани

Alexanderbb
07-01-2009, 10:11
а що се отнася до осветлението крушките найстина се сменят много лесно обаче са доста и трябва да заделиш малко време. Диоди според мен е безсмислено да опитваш да слагаш защото първо е доста трудно да им насочиш посоката на светене а и светопроводите в таблото са си зелени и няма как да ги смениш. Едно време на Ладата доста си играх и я направих цялата да свети в синьо и като знам какво ми се наложи да извърша просто не мисля че е изпълнимо за 155

The_Game
07-01-2009, 13:24
Чек панела свети! Часовника до него НЕсвети,в пепелника НЕсвети и нагоре всичко е на същото дередже!

Е то на чек панела е крушката за часовника, и тази за пепелника.





ПС: не намерих подобна тема в форума, и пък не искам да отварям нова цяла за да не ме нахокат пак МОДЕРАТОРИТЕ... "глеи го тоя за кви глупости отваря цяла тема"

Аз като си цъкна багажника и ми се губи радиото

MUROMAN
11-01-2009, 14:18
На мен ми си губи и се смушава радиото като си пусна фаровете/ксенонките/.Консумащцията идва по-голяма и се получават смущения.

Furious 155
11-01-2009, 15:56
На мен ми си губи и се смушава радиото като си пусна фаровете/ксенонките/.Консумащцията идва по-голяма и се получават смущения.
тука може да умра направо...бисер до бисер!

DJ Vladic
11-01-2009, 17:16
На мен ми си губи и се смушава радиото като си пусна фаровете/ксенонките/.Консумащцията идва по-голяма и се получават смущения.

Брато тук уби рибата. Уби змея с прашка.

MUROMAN
12-01-2009, 13:56
вие се смеете ,но това си е истината спамери.:pfbbt: