View Full Version : Общи приказки за газта и проблемите ни
Pages :
1
2
[
3]
4
5
6
7
8
Аз съм същия , бууум -бумммммм .
Генерацията уж ми я правиха , взеха ми една торба пари. Катализатор нямам .
Давай нещо друго да го мислиме. :shocking:
Ти пък си толкова несериозен. Само си ползваме форума за чат.
При мен също се чува понякога такова пукане. Когато рязко натисна педала на газта и е студена колата. Казаха ми, че това се получава от бедна смес, тоест повече въздух влиза в смукателните колектори от колкото трябва.По принцип дебитомера би трябвало да управлява този процес. Със спортен филтър съм /конус/. Това пукане се чуваше на бензин. Сега имам вече и газ, но нямам проблем с пукане и гръмове, когато карам на газ. Газовото е обикновенно а разхода ми градско на газ е 12л/100км :rosso_spider:
Говориме за детонаций в изпускателната система ,при отпускане на педала. Дебитомера няма нищо общо с обикновената газова уредба. Разхода е нормален за тази кола.
kavalista
18-11-2009, 21:08
да ти имам разхода моя с инжекцион е 16/100 градско а извън 9,10/100 как става тая работа незнам
Излага тука,хаха
Да Кире излъгах за 3 -4 заварки - 200 лв.
Евтиния бате - честно.:shocking:
---------- Post added at 20:57 ---------- Previous post was at 20:55 ----------
да ти имам разхода моя с инжекцион е 16/100 градско а извън 9,10/100 как става тая работа незнам
13 - градско в СФ беше последния път като засичах при мен разхода.
Ми Роби ползваме го за чаг ,защото няма пара да дойда пич.
В събота работиш ли и до колко?
Да Кире излъгах за 3 -4 заварки - 200 лв.
Евтиния бате - честно.:shocking:[COLOR="Silver"]
Тва при на Васил човека ли бе :shocking:
digitalundgrd
18-11-2009, 23:02
При мен също се чува понякога такова пукане. Когато рязко натисна педала на газта и е студена колата. Казаха ми, че това се получава от бедна смес, тоест повече въздух влиза в смукателните колектори от колкото трябва.По принцип дебитомера би трябвало да управлява този процес. Със спортен филтър съм /конус/. Това пукане се чуваше на бензин. Сега имам вече и газ, но нямам проблем с пукане и гръмове, когато карам на газ. Газовото е обикновенно а разхода ми градско на газ е 12л/100км :rosso_spider:
Колега според мен конуса е виновен за пукането...Махнах го и сложих панелен риплейсмънт (пак спортен JR) в оригиналната кутия ...таа, от както махнах конуса няма пукане, няма нищо, а не е да не я настъпвам ( особено след леките модификации от Бобо хехе).
Според мен пробвай и ти да го махнеш и виж дали ще изчезнат пукотевиците :wow:
Колега според мен конуса е виновен за пукането...Махнах го и сложих панелен риплейсмънт (пак спортен JR) в оригиналната кутия ...таа, от както махнах конуса няма пукане, няма нищо, а не е да не я настъпвам ( особено след леките модификации от Бобо хехе).
Според мен пробвай и ти да го махнеш и виж дали ще изчезнат пукотевиците :wow:
Пичове разграничавайте Пукотевици в изпускателните колектори и пукотевици в изпускателната система/гърнетата/. :wow:
Да Кире излъгах за 3 -4 заварки - 200 лв.
Евтиния бате - честно.:shocking:
Ми Роби ползваме го за чаг ,защото няма пара да дойда пич.
В събота работиш ли и до колко?
Тия заварки да не са + гърнетата:shocked:
Като има за какво и след уговорка съм в работилницата от 9,30 до към 13-14ч.
Взех си нови свещи, че старите вече на 40 хиляди станаха. Сега ще чакам поне кило икономия. :) BERU UXT5.
Най малко. Що не си купи некой Шампионки ,бе братле?
Днес явно никой не разбира когато се базикам:screwy:
Забравил съм муцуната да туря... :)
Шампион последно купувахме, когато още имаше корекоми. :drinking:
Просто днес ми върви да чета некакви неща по другите раздели:- кабели с тиксо..., некви измислени силиконки..., и за това се базикам. Явно народа не му доиде акъла, че евтинийката е мизерия.:heavy_cry:
digitalundgrd
02-12-2009, 23:38
Аз пък тамън си помислих, че разполагаш с извънземни технологии и изолирбан :)
Защо колата върви на газ до 5500 примерно, не, че ми е някъв пробелм или я карам до толкова, просто ми е интересно Фобуса си може толкова или не е настроена?
Защо колата върви на газ до 5500 примерно, не, че ми е някъв пробелм или я карам до толкова, просто ми е интересно Фобуса си може толкова или не е настроена?
Толкоз си може баце!
П.П. Тва последното дет го написах не е вярно, ама ,ако те устройва така по добре не се задълбочавай.
Защо колата върви на газ до 5500 примерно, не, че ми е някъв пробелм или я карам до толкова, просто ми е интересно Фобуса си може толкова или не е настроена?
Отиди във Фобус и им кажи да се консултират с Бургаския си колега, мойта от 4500 върви повече от на бензин. Вероятно си с 2.8 мм дюзи, и аз бях така докато не пуснахме 3.3 мм , чак тогава дойде горивото във високите обороти. От значение е и какви са дюзите и дали си с чип. А настройките са най важни после, ако им се занимава ще стане самолет, а вероятно и Роби може да ти я пипне.:thumbup:
За пипане мога да я пипна, ама без софтуерни намеси. А иначе бургий имам всякакви...
Аз пък неусетно направих 14000 на газ от последния ремонт... :dance:
А сега в събота и неделя ще търся майстор да ми сложи свещите правилно. :)
Честито! Това за правилното слагане -добре, ама ще Ви стигнат ли 2 дни?:shocked:
Надявам се. Само забравих специалната паста Беру за кабелите да си взема... Иначе шестограм и динамометричен ключ уредих.
Погледна ли в каталога с колко кг. се натягат твойте свещи?
Мда, 25 Nm. Иначе принципно за М14 резба, алуминиева глава и 'плосka' свещ - 15-30 Nm.
То тея UXT5 изглеждат същите като UXF56, само централния електрод е с друг цвят. :)
Тея са си точно за тебе. 56-цата е за турбо.И двете се водят Титаниев електрод. Предполагам ,че разликата в килограмите е точно поради тази причина.
Е ще видим дали ще ми остане време уикенда да ги монтирам. През обедните почивки ще трябва да е. Замислил съм и кабели да сменя, ма много пари и криза...
Как звучи само:
- Обедните почивки през уикенда...........:roll:
Странно звучи, ама съм на работа... :jumping:
Някой да сподели дали се е сблъсквал със следния проблем!!!
Индикатора за налягане превключва на бензин с съответния звуков сигнал, все едно, че съм изчерпил горивото в бутилката/40л/,обаче в нея има 10 и повече литра!Това ми се случва за 4-ти пореден път! Инжекцион BSM-KARGAS, с БГ софтуер. Имам някакви съмнения, но нямам време за ремонти в момента,та ако може колегите да споделят преди да запретвам ръкави! Мерси предварително!!!:bowdown:
Тъй, смених свещовете. Старите ги свалих на ръка.
И си намерих отверката, която загубих преди седмица... :bg:
Ти каква подготовка направи!!!- пък то на ръка?
Първо смяна на Филтри!
Ако този цитат касае мен, то и двата ги смених скоро...на рейката преди 1000км., а на клапана преди 850км., като втория беше затлачен с графитови люспи, което наложи да сменя газстанцията! :no:Но все ми се струва,че проблема е от регулатор на налягането,който просто ме е страх да бъзикам,пък и заради това се налага да смъквам и разглобявам изравнителя...:dunno: Иска ми се някой да ме убеди да не си създавам главоболия, обаче няма да ми се размине !!! :doctor:
За тебе се отнасяше. От там се почва ,но ти не го спомена. Всичко друго е чоплене. Твърдите частици остават в клапана ,но това далеч не е всичко. После остават в изпарителя, после в финия филтър и рейката. Могат да бъдат много неща. Ако имаш софтуера провери за грешки - може да те ориентират. Това ,че си сменял филтри също не е гаранция. Случвало ми се е и на първо зареждане. Не мога да ти опиша всички възможни проблемни места ,пък и да го направя няма да реша проблема. Показателя е ,че не стига гориво, затова обръща. Може и МАП да не отчита верни стойности.....затова ти казах най елементарното и бързо.:stretcher:
Толкоз си може баце!
П.П. Тва последното дет го написах не е вярно, ама ,ако те устройва така по добре не се задълбочавай.
Не аз я карам 2000-3000, за това ми е газта, просто питам, знам, че на никой не му се занимава с нищо, а случайно филтри да имаш, че трябва да ги сменям вече, и на какви км е хубаво да се сменят, те ми казаха 10 000, ама вече не е гаранционна и аз сам си решавам.
Отиди във Фобус и им кажи да се консултират с Бургаския си колега, мойта от 4500 върви повече от на бензин. Вероятно си с 2.8 мм дюзи, и аз бях така докато не пуснахме 3.3 мм , чак тогава дойде горивото във високите обороти. От значение е и какви са дюзите и дали си с чип. А настройките са най важни после, ако им се занимава ще стане самолет, а вероятно и Роби може да ти я пипне.:thumbup:
ами като я сложиха нърво беше с 2.1, после 2.5 сложиха, и накрая майче 2.8, не ме притеснява за сега, може да си купя само кабела за диагностика, ако още е 100лв.
Щом можеш да взимаш самостоятелни решения -добре:bowdown:.Филтри некакви ще ти сглобим :roll:
ами като я сложиха нърво беше с 2.1, после 2.5 сложиха, и накрая майче 2.8, не ме притеснява за сега, може да си купя само кабела за диагностика, ако още е 100лв.
Разширявай смело, ще хукне и във високите обороти, мойта с 2.8 не вървеше а е 1.8 .
...затова ти казах най елементарното и бързо.:stretcher:
Мерси...ще чопля, няма как!:Suicide:
ivaylo_gr
16-12-2009, 15:06
ИМАХ ПРОБЛЕМ С ОБОРОТИТЕ НА ПРАЗЕН ХОД НА ГАЗ С БАРДОЛИН -145 1.6ts! ГОДИНА И ПОЛОВИНА МЪКИ И СЕ ОКАЗА НАКРАЯ ЧЕ С ОТКАЧЕН КАБЕЛ НА СТРЕЛКОВИЯ УРЕД ЗА НИВО НА ГАЗ(бАРДОЛИНА РАБИРА ВСЕ ЕДНО Е ВИНАГИ ПЪЛНА БУЪИЛКАТА)! ЧУДО НИКВИ ПРОБЛЕМИ!
МОЛЯ ЗА СЪВЕТ ЯВНО НЕЩО ТРЯБВА ДА СЕ КАЛИБРИРА , НАСТРОИКИ В ГАЗОВИЯ КОМПЮТЪР ?? ПРОБВАХ С НОВ СТРЕЛКОВИЯ УРЕД ЗА НИВО СЪЩОТО АКО ГО ВРЪТНА РЪЧНО ,ЧЕ Е ПЪЛНА БУТИЛКАТА ПРОБЛЕМА ИЗЧЕЗВА. АКО СТРЕЛКАТА Е НАСРЕДАТА (1/2 БУТИЛКА) ОБОРОТИТЕ ИГРАЯТ, АКО СТРЕЛКАТА ПОКАЗВА ПРАЗНО ПАК СТАБИЛНИ ОБОРОТИ!
Колега ,моля те пиши с нормални букви а не с главни! Датчика за нивото НЯМА нищо общо с работата на колата.
П.П. Тая кола не е ли Ботевградска?
ivaylo_gr
16-12-2009, 21:21
Колега има защото като го завъртя ръчно на средата към 1/2 бутилка и клати с по 100 200 оборота , завъртам го ръчно да показва пълна бутилка (или му откачам кабела което е равносилно явно става мега омове съпротивление) оборотите са съпер стабилни 850 ( +- 10)! Разбирачите нещо са объркали жиците или е грешно избран датчика!Знамли утре ще разбера ! Отчитанията не отиват ли в контролера на газта да отиват утре ще проверя за нещо сбъркано там (пад на напрежеие ли било в определен момент ) тря да има неква логика ?
Не е Ботевградска !
Не съм виждал подобно нещо, нито съм чувал. Връзвал съм какви ли не датчици, като им въртя жиците произволно /когато нямам схема/, но не мога да си представя за какво говориш и какво общо има със софтуера. В последния има поле от което се избира вида на датчика ,но това има общо единствено и само с показанието на ключа. Като не монтираш датчик ,просто не светят диодите, или светят всичките. Нищо повече. Пак ти казвам -не мисля ,че там е проблема. По скоро нещо по кабелажа може да е сбъркано и към датчика да ходят жици дето не трябва.
Бате Роби, днес/утре (Четвъртък 17.12.09г.) няма да мога да дойда :):) Изникнаха ми важни ходения :) :)
Ходи мойто момче.....ходи! Сега ти е времето!
ivaylo_gr
17-12-2009, 10:58
Избиран е точния датчик(от 0-90ома) и се подава аналогова стойност към газовия контролера там на определените пинове и там нещо се оказа фабрично сбъркано! Сменихме го с чисто нов Бардолин копирахме настроиките без да правин никакви промени по тях или кабелите и всичко заработи норамално! Намам схема на Бардолина но нещо е сбъркано вътре и данните от датчика за ниво не отиват където трябва и бъркат работата на двигателя! Отива за ремонт! Не казвам,че трябва да ми вярваш !
Не си ме разбрал. Казах ,че не вярвам проблема да е от датчика. Както се оказа, проблема е в компа.
Ходи мойто момче.....ходи! Сега ти е времето!
хахаххаха нали;)
---------- Post added at 18:43 ---------- Previous post was at 18:42 ----------
Бате Роби, днес/утре (Четвъртък 17.12.09г.) няма да мога да дойда :):) Изникнаха ми важни ходения :) :)
Венци какъв разход ти дава примерно за 20 кинта у софия
Какъв разход бе Токич? Той Хапва една Вафла ,прокара с един Редбул и в кревата. После пак така......... За разход на кое го питаш?
:-D:-D Така е...особенно тия дни много вафлички ми се събраха :):)
Иначе с 20лв. газ си минавам 180-200км.(70% каране по околовръстното и 30% задръствания...и не се набивам в някакви адски задръствания или пък да работя на 3км. от вкъщи..всяко пътуване ми е по 15км. поне).. сега обаче мислех да ходя при Роби защото нещо ми качи до към 14-15литра, ама май си е заради студът и това че последното време почнах много да я натискам...
Стана студено и моята отиде на 15-15.5/100. Всеки ден с различен разход! Ама аз съм само в задръстванията.
Колеги, весело посрещане на празниците и безаварийно шофиране. Бъдете здрави- друго всичко се оправя някак.
Двигателист
26-12-2009, 12:22
Честита Коледа!
Да питам, най-често на каква температура на охл. течност през изпарителя за преминаване към пропан-бутан се настройват уредбите? При мен май е на 35 градуса и ги достига за 1-2 км (без работа на място). Единствено, когато беше -15 и трябваха 3 км... Чудя се, единствено за икономия има ли смисъл да свалям въпросната температура, без естествено да се появят някакви неизправности (непълно изпаряване, и капки течна фаза, които да са вредни за филтъра или самите инжектори, чиито уплътнения май бяха полимерни)?
Хм... Сега гледам инструкциите на Бигас - пише за малки мотори 20-30 градуса, за по-мощни 30-50 градуса.
Ето,отговори си. Това се прави не само с цел изпарителя да не замръзва ,въпреки ,че често се допуска грешката да се разсъждава , сравнявайки изпарител за ниско налягане/при обикновената уредба/ и такъв за високо налягане /Г.И./. При втория температурата трябва да е по-висока за нормално изпаряване. Обяснявал съм го и друг път:
Оптимален режим се постига над 60гр. Преди тази температура пропан -бутана е газообразен ,но молекулите не са разбити поединично а са на групи. Съответно кислородните молекули се прилепят по една към група ,а не към молекула. Така в горивната камера постъпва смес която е в пъти по-богата отколкото ще бъде след достигане на пълното разбиване. Следствието е ясно. Богата смес ,разход и не ефективна работа на ДВГ.
Другата причина си я изпитал на гърба си доколкото помня. Недостатъчно загряване на изпарителя и ........
Mind_Control
28-12-2009, 16:25
:-D:-D Така е...особенно тия дни много вафлички ми се събраха :):)
Иначе с 20лв. газ си минавам 180-200км.(70% каране по околовръстното и 30% задръствания...и не се набивам в някакви адски задръствания или пък да работя на 3км. от вкъщи..всяко пътуване ми е по 15км. поне).. сега обаче мислех да ходя при Роби защото нещо ми качи до към 14-15литра, ама май си е заради студът и това че последното време почнах много да я натискам...
Аз каквото и да правя разхода ми е твърд- 20 л за 150 км.+-5 км, а като монтираха газовата преди 2 години ми даваше 20л за 200 км. първите няколко месеца. След това заредих веднъж на бензиностанция Симона и си е.а капаците. Може и съвпадение да е, може и газта им да ми е преебала нещо. От тогава съм ходил 3 пъти на настройка при различни майстори, включително и при Роби, но ефект нямаше. Незнам, може да е нещо от мембраните в изпарителя. Между другото тогава се беше случило веднъж нивото на антифриза да е под минимума и изпарителя беше замръзнал посред лято, та може и от там да се е прецакал нещо.
31.5литра газ хвана и с тях минах 215 извънградско и 117градско... Извънградското беше при сухо време :go: А градското си имаше и пилежи и доста работа на място...
Супер съм доволен...Това е второто засичане на пълно-празно от миналата седмица насам след настройката при Роби :)
Колега незнам защо твоя боксер толкова много харчи...И ти ли беше с обикновенна?? Принципно 8Вто на 155 си е икономичен мотор...Aма и твоя по каталог не го дават много лаком... Ама фактори много има за разхода...нз..
Аз каквото и да правя разхода ми е твърд- 20 л за 150 км.
За боксер мисля ,че си е нормално - 13,3 / 100. Предполагам ,че става дума за градско. Не , че не може и по-малко.........но нали съм Ви казвал:
-Сменяш майстора , като пак не става - сменяш колата!:bad_evil:
pisa_misho
29-12-2009, 09:12
Здрасти и от мен.Колеги аз лично много се дразня като се заговори за пустия разход.Значи ние правим всевъзможни подобрения с цел увеличаване на кончетата,и за това като ни видят на улицата да се объщат след нас,а в същия момент започваме да мрънкаме че на газ харчат по 12/13на100 в градски условия.Това е ALFA ROMEO,тя с това е известна - че бяга и ,че харчи!Колкото повече натискаме педала толкова по голям разход дава.
Здрасти и от мен.Колеги аз лично много се дразня като се заговори за пустия разход.Значи ние правим всевъзможни подобрения с цел увеличаване на кончетата,и за това като ни видят на улицата да се объщат след нас,а в същия момент започваме да мрънкаме че на газ харчат по 12/13на100 в градски условия.Това е ALFA ROMEO,тя с това е известна - че бяга и ,че харчи!Колкото повече натискаме педала толкова по голям разход дава.
По-принцип си прав, но аз ще съм си доволен на 12/13 градско.Екстра си е така.
Някой да сподели дали се е сблъсквал със следния проблем!!!
Индикатора за налягане превключва на бензин с съответния звуков сигнал, все едно, че съм изчерпил горивото в бутилката/40л/,обаче в нея има 10 и повече литра!Това ми се случва за 4-ти пореден път! Инжекцион BSM-KARGAS, с БГ софтуер. Имам някакви съмнения, но нямам време за ремонти в момента,та ако може колегите да споделят преди да запретвам ръкави! Мерси предварително!!!:bowdown:
След упорито "чоплене" в различни посоки се оказа следното: Заяжда клапанчето с пружинката,която се намира в тръбичката на сондата на бутилката.Освен това, кривината на самата тръбичка не на определен ъгъл поради което не посигурява течна,а само газова фаза при изчерпване на 2/3 от съдържанието! Решението беше кардинално- премахнах клапана с пружинката и огънах тръбичката и сега всичко е 6! Весело посрещане на Новата година!:th_up:
Да ти имам "Майсторите"!!:stretcher:
Mind_Control
30-12-2009, 21:53
За боксер мисля ,че си е нормално - 13,3 / 100. Предполагам ,че става дума за градско. Не , че не може и по-малко.........но нали съм Ви казвал:
-Сменяш майстора , като пак не става - сменяш колата!:bad_evil:
Ами и аз съм го приел за нормално :) Въпросът е защо в началото харчеше около 11-12. Иначе съм си много доволен от газовата, преди се бях наплашил, че ще има сума ти проблеми, но за радост не е така :)
Ми, не знам какво е преди, ама трафика става все по-зле, колите ни все по-стари, горивата по-скапани и.т.н.
Карай докато може и не дава ядове, пък после ще се мисли. :stretcher:
Понякога при стартиране на двигателя се се случва(много рядко) да гръмне в колекторите. После мотора като заработи тресе яко. Гася,паля отново и вече си работи гладко. От какво може да е това тресене след "кихането"?
От това ,че в двигателя не постъпва кислород а изгорели газове следствие на детонацията. Там където трябва да има чиста гориво-въздушна смес:- колектори ,филтър ,въздуховод, всичко е пълно с изгорели газове.
:) Така си е. Чак в купето почва да мирише на зла гад. А възможно ли е детонацията да дава отражение на работата на моторчето за празен ход или да побърква някой датчик?
При теб освен да изпочупи нещо няма какво друго да стане. Лошото е ,че понякога детонацийте стигат и до изпарителя и променят работата му. Но това е трайно и е необходим ремонт, а в случая става дума за паразитноа детонация. То затова е добре да се правят тези коли с автоматични ключове/ специално за паленето/ не ,че и с тях не се получават издънки ако нещо не е наред по колата.
Да ти имам "Майсторите"!!:stretcher:
Ма не е от майсторите, а от "газът" раиш ли?:shoot:
rosboy23
05-01-2010, 23:12
Тъй като търсих и търсих в търсачката не намерих отговор на моя въпрос, който е следния : Днес си взех колата от сервиза (беше и сменяна долна помпа на съединителя) и отварям капака, и гледам един кабел до акумулатора, който преди това го нямаше. Сигурно не си е на мястото и като го гледам завършва с някъкъв датчик, вероятно е за ГИ (ланди ренцо) Някой може ли да ми каже къде стои и за какво е ? А колата да не се чудите е Алфа 156 1.8 98 година.
Ако е това което си мисля /температурен датчик/ колата няма да обръща на газ. И на Ренцо кабелите към датчика са два а не един /оранжев и черен/.
rosboy23
06-01-2010, 10:31
А къде трявба да го завра?
Това е само датчика без корпуса, които е хванат /или поне е бил/ някъде на единия воден маркуч към изпарителя. Провери водните маркучи към изпарителя. Ако някъде има снадка с пъхнат преход- там е бил. Но в това състояние няма къде да го монтираш. Не ми отговори обръща ли на газ колата?
svetlastf
06-01-2010, 14:27
...
Цената за демонтаж на Г.И. в повечето сервизи е около 100лв.:choice:
rosboy23
06-01-2010, 21:22
Колата си обръща на газ и извинявай за бавния отговор.
Значи не е от нашия телевизор...
rosboy23
06-01-2010, 22:02
:grin: мерси
Здравейте Алфисти,
Днес ми се появи странен проблем с газта! значи не ме питайте какъв ми е Г.И. защото не му разбирам :-/ , знам, че май пишеше на него един надпис "Easy Gas" , а бутончето за превключване е само едно копче с буквата "G" като на плочката има диоди които сигнализират колко газ има в бутилката. (до вчера винаги ми е показвало, че бутилката е пълна ... но днес стана нещо странно ...)
Значи, карах си я на газ нормално (двигателя е топъл, 80 градуса), без проблеми, набираше си перфектно, докато дойде един момент в който я натиснах и стигна някъде 6К обороти, превключих на следваща предавка, и колата изгуби мощност! и плочката за газта изревна, че няма ГАЗ! (свирва постоянно докато не цъкна G-то), след което на бензин запали и пак си продължи!
Цъкам пак бутона, тръгва да минава на Газ, но на момента сигнализира, че няма Газ (а бутилката е пълна), и докато не цъкна пак бутона за да мини на Бензин, няма в нея живот! И най-странното, че за първи път, както никога до сега, тези диодчета, които сигнализират за "количеството Газ" в бутилката, за първи път сработеха. Значи те са 4 диодчета, и почна да премигва само едното, като индикация, че няма газ!
Идеи? Причини за това да се случи? Аз си мисля, да не би някой кабел, да се е откъснал? или дали е някой филтър да е просто се е задръстил тотално след като я натиснах в повече, и потока от газ (или мръсна газ) да е дошъл в повече? Или нещо друго?
П.С: До сега никога не ми го е правила този проблем, а филтри отдавна не са сменяни (не помня километри даже :-/ ), ама до преди този момент нямало е „мудност” в нейната мощност на газ. :shutup:
Поздрави и благодаря предварително ...
Здравей колега и добре дошъл!
Защо не пробваш първо да заредиш???
Здравей колега и добре дошъл!
Защо не пробваш първо да заредиш???
Това се случи 20 КМ след като заредих от Петрол (за първи път зареждам в Петрол) , и обикновенно като зареждам Газ, зареждам до макс (до горе)
П.С: Винаги зареждам Газ от ОМV, днес просто се наложи, и стана така, че заредих от Петрол ... и след 20 КМ изминато разтояние, стана този номер! :-/
П.С2: Петрола на Омуртаг ...
Това се случи 20 КМ след като заредих от Петрол (за първи път зареждам в Петрол) , и обикновенно като зареждам Газ, зареждам до макс (до горе)
П.С: Винаги зареждам Газ от ОМV, днес просто се наложи, и стана така, че заредих от Петрол ... и след 20 КМ изминато разтояние, стана този номер! :-/
П.С2: Петрола на Омуртаг ...
Смени си филтрите на клапана и този преди рейката и тогава пак кажи какъв е резултата! Че нещо ми се струва познат дефект!!!:paddle:
А може да са те прецакали на газстанцията и да са ти сложили малко количество газ:shutup: Или нарочно или някаква грешка...Първо зареди да си напълно сигурен преди да почнеш с "ремонтите"
Поздрави и благодаря предварително ...[/FONT][/COLOR]
Eдинственото което ми иде в акъла е -смени филтри!
А може и датчика за налягане да е сгънал ...
Също много вероятно......
Много ви благодаря за мненията!
Днес нямам време да я гледам, но утре или в събота ще я видя и ще почна с вашите съвети. Ако открия проблема и го реша ще ви напиша пълен анализ за проблема.
Поздрави и до скоро ;-)
То кой знае какви мнения няма, но синтезирано:
-Отвори капака, ако можеш смени филтри/ на газовия клапан и след изпарителя/ , Ако си с ел.клапан на сондата , викни някой да ти помогне и да се убедиш, че работят електрически /сонда и газов клапан/. От двигателя и изпарителя излизат тънки маркучета ,които влизат в една малка кутийка с букса-провери всичко ли е закачено и дали не са протрити някъде.
През интернет толкова ... засега. Успех!
Здравейте,
Значи брат ми вчера вдигна капака да проследи проблема, и се оказало, че Г.И. имал два бушона, малко са били скрити до акумулатора, един от бушоните е гръмнал (15 Ампериов бушон ), смени и бушона и колата запали на момента на Газ :)
Но това не пречи, да и сменя филтрите естествено, но най-странното филтъра, който е след изпарителя и преди 4-те инжекциона е такъв който излизат от него кабели? По принцип знам за филтърчето на клапана , но този (втория филтър) е много странен (за мене де :) ), и да си призная, не знаех преди, че това всъщност е филтър, малко инфо за тези „кабелчета” каква роля имат? И дали някой гаф може да стане, ако се тръгне да се отваря? :unsure:
Друго нещо ме притеснява, и то защо изгърмя бушона? Дано да е само от „годините му”, но факта, че гръмна като вдигна 6000 обороти, ме кара да се притеснявам за статуса на Генератора :hmm:, защото очевидно при тези обороти, тока от генератора се е усилил и бушона по незнайна причина издъхна, дано да е само от това, че е „остарял” :) защото след смяната на новия, пак при високи обороти (на място), 5-6-7 000 нямаше никакъв проблем.
Благодаря ви още веднъж за показаното съдействие, и дано този случай да е от полза на някой друг за да го има в предвид :flowers:
П.С: За тези които нямат допълнителни бушони в жабката, ВИНАГИ си носете по един два от различните категории (10А, 15А, 20А …) защото никога не знаеш на пътя кой бушон ще ти изгърми, както стана с мене :jumping:
Поздрави и лек ден на всички. :thumbup:
Бушон гърми от голяма консумация, не от високо напрежение.
Бушон гърми от голяма консумация, не от високо напрежение.
Признавам, че физиката и токовете не са моята силна страна :) но си прав, явно при високите обороти консумацията се увеличава, и ако бушона вече издавал багажа, при тези обороти (консумация) просто не е издържал и е гръмнал. Май точно това се е случило :thumbup:
За пореден път се доказа тезата, че не е лошо първо да се отвори капака.......и после да се пита.
digitalundgrd
16-01-2010, 13:57
Искам малко "джокери" :
1.До колко негативно ще се отрази изтърбушването на тия катализатори непосредствено след изпускателния колектор върху работата на ламбдите? Имам съмнение, че са запушени....
2.Ще ми светне ли "чек" лампата след като ги изтърбуша?---->http://image.hondatuningmagazine.com/f/honda-tips-advice/check-engine-light/8132406+w200+h160+cr1+re0+ar1/check-engine-light.jpg
3.Евентуално, ако светне тоз "чек" ще ме вкара ли в авариен режим или просто ще си свети без да оказва влияние върху работата на мотора?
Благодаря предварително
п.с. Говорим за ЦФ3 двигател...
Ако са запушени, не би ли трябвало и сега да ти свети чек-а? Все пак затова са тези 2 сонди преди това. След избушване със сигурност ще светне, но как реагира колата не знам. :)
digitalundgrd
16-01-2010, 14:29
не ми свети чека в момента ;)
Има едно момче от форума hektor..Със същата 147ца като моята 1,6ТС с ГИ...Изтърбушил си е тия катализатори, но при него и преди да ги избуши пак си е светел чека, просто сега разхода му паднал 2л и колата тръгнала по-добре ;)
Принципно мен чека не ме бърка нека свети, стига да не ме вкарва в някакви аварийни режими на работа на мотора....
Махането на питите на катализатора ще доведе ли до "прегаряне" на ламбда сондите?
Още като си купих колата си резнах последния катализатор и съм с резонатор...Не ми е отчело никакви грешки и никакви лампи не са ми светнали...Колата се отпуши малко и разхода ми падна...Та питам дали толкова безболезнено ще бъде, и ако махна тия пити след колектора ;)
Махай ги тогава. По-натам ще си намериш един симулатор на 3-та ламбда сонда и готово. Нищо няма да свети. :)
nikolaaaay
16-01-2010, 19:31
Не знам дали ще ти светне чека, но ако свети не е добре. Освен, че вкарва колата в сервизен режим, ти пищи на всяко палене гоу ту дилър... На мен Румен ми беше казал, че не можеш просто така да ги избушиш, но се надявам да не е прав.
digitalundgrd
16-01-2010, 22:42
Аз ще се жертвам да ги избуша, защото така или иначе имам да правя колектор, защото ми църка от някъде...(изпуска) ии направо ще гледам и таз работа да направя...Надявам се да не ме вкара в авариен режим :)
Румен не знам какво е казал, но аз говорих с Бобо и той ми каза на мен лично, че нямало проблеми да ги избуша :) Вече дали се слагат някакви "магии" там да не дава грешка е друг въпрос, но стига целта да е постигната всичко ще опитам ;)
Двигателист
16-01-2010, 23:05
Въпрос за ТАП... Има ли смисъл да го слагам на двигател с ГИ за пропан-бутан? За информация - запалителната уредба е с датчик за интензивност на детонационното горене.
nikolaaaay
17-01-2010, 14:37
Роби, аз като лаик имам 2 въпроса:
1. Като се сменя филтъра на газовия клапан как се спира газта? Аз си мислех, че като не е на контакт колата, няма да подава газ, пък то си тръгна и не посмях да го доотвия.
2. Като смених цилиндричния филтър от изпарителя към рейката, видях, че от самото тяло на новия филтър се бяха отронили алуминиеви стружки в маркуча към рейката. Поизтърсих ги, но не знам дали всичките. Къде отиват тия стружки и има ли опасност? Ако трябва да сменя целия маркуч?
Роби, аз като лаик имам 2 въпроса:
1. Като се сменя филтъра на газовия клапан как се спира газта? Аз си мислех, че като не е на контакт колата, няма да подава газ, пък то си тръгна и не посмях да го доотвия.
2. Като смених цилиндричния филтър от изпарителя към рейката, видях, че от самото тяло на новия филтър се бяха отронили алуминиеви стружки в маркуча към рейката. Поизтърсих ги, но не знам дали всичките. Къде отиват тия стружки и има ли опасност? Ако трябва да сменя целия маркуч?
1. Отвори багажника и погледни сондата дали е с ел. клапан. Ако има такъв значи трябва да изчакаш да излезе налягането по тръбата за около 1 мин. Можеш също да запалиш и обърнеш на газ след което да откачиш едната кабелна обувка от електромагнита на сондата. Колата ще поработи на празен ход малко докато изхарчи горивото в тръбата и ще загасне . След това отвиваш газовия клапан. Ако няма ел. клапан на сондата просто завиваш кранчето от страната на ТЪНКАТА тръба и действаш както казах по нагоре. Само ,че като свършиш отваряш бавно крана за да не сработи защитата.
2. Не трябва да има никакви механични отпадъци след филтъра- все пак това е идеята му.Ако искаш почисти маркуча като го свалиш и издухаш или промиеш.
---------- Post added at 12:59 ---------- Previous post was at 12:53 ----------
Въпрос за ТАП... Има ли смисъл да го слагам на двигател с ГИ за пропан-бутан? За информация - запалителната уредба е с датчик за интензивност на детонационното горене.
Слагай - не пречи. Доста коли се чувстват по-добре с него. Но общо взето малко е въпрос на проби. Ако можеш вземи си такъв дето можеш с джъмпери да променяш градусите за да си правиш експерименти.
nikolaaaay
17-01-2010, 16:53
1. Отвори багажника и погледни сондата дали е с ел. клапан.
ОК, благодаря! Смених ги, ама сега тръбата е пълна с въздух и като тръгне ГИ веднага се изключва. Кво се праи натам?
запали я пак!!! или задръж на обороти.
nikolaaaay
17-01-2010, 19:46
запали я пак!!! или задръж на обороти.
Пробвах 10 пъти ама не се напълни и реших, че може да има друга врътка. Утре ще я пусна в движение.
М/у другото ето как изглежда филтъра на клапана на 40 к км.
Проблема тогава не е в пълненето. Крана отворен ли е ?Ел. клапаните включени ли са. Огледай какво си разкачил.
nikolaaaay
17-01-2010, 23:38
Проблема тогава не е в пълненето. Крана отворен ли е ?Ел. клапаните включени ли са. Огледай какво си разкачил.
Нищо не съм разкачил, тя е с ел. клапан явно. Като развих капачката на клапана, потече малко газ и спря. После завих всичко по обратния ред обаче не тръгва. Единствено имаше едно малко гумено О пръстенче в комплекта с филтъра (Валтек), което в стария го нямаше. Него го сложих под филтърчето около болта, освен да не е за там?! Друго всичко е както си беше, посоката на другия (цилиндричния) филтър е по стрелката.
Газта тръгва мигновено. При прехвърляне след спиране може и да има едно загасване и това е.Обикновено се преодолява с по- високи обороти.
Щом не се получава значи ще се виждаме!:dance:
BillyBoy`
18-01-2010, 10:35
Искам и аз да задам едно въпросче става въпрос за колата от подписа ми значи моята кола е със обикновенна газова уредба та мисълта ми е има ли и моя газов клапан такова филтърче и ако да от къде мога да си набавя такова?Съжалявам за въпроса може и да не е зададен правилно но си нямам понятие от АГУ.
Имаш филтърче в газовия клапан. Всеки модел клапан е с различен филтър. Снимай го и ще ти отговоря или пратя.
П.П. Газовия клапан седи на металната тръба преди изпарителя.
BillyBoy`
18-01-2010, 16:57
Ето го клапанчето снимката е ужасна правена е със телефон.Ако можеш да ми пратиш или ако има филтърче за този вид клапан добре защото се съмвяам на 100% да е сменян от как е сложен на колата и си представям вътре каква мръсотия е.
BillyBoy`
18-01-2010, 16:59
На него пише че е Бедини.Номер не можах да открия за съжаление.Мисля че е ето това http://www.alibaba.com/product-free/103742511/LPG_SOLENOID_VALVE.html
Този клапан колега изобщо не пипай да го отваряш и чистиш щото после не можеш да го уплатниш. Вътре има една съчма и едно кече което служи за филтър. Проблема е със сглобяването после. Карай докато може и не пипай. Ако ти е толкова зор ще ти пратя елемента ,но не си заслужава да се плаща куриерската услуга.
digitalundgrd
25-01-2010, 00:53
Таз вечер скачам в колата. Гледам по борд комп показва -12. Паля, изчаквам 30 секунди да поработи на място и тръгвам...Както и да е...Карам около 5-7 мин и газта се включи.ОБАЧЕ тия газови инжектори ли какво е там започнаха да ТРАКАТ адски много! Смисъл такъв по принцип си знам колата и знам, че на газ е по-шумна поради цъкането на въпросните инжектори...Ама тоз път шума е поне 10 пъти по-силен! Въпроса ми е това заради студа ли е или имам някакъв проблем ?
Като превключа на бензин мотора мърка и настъпва тишина ;) Дефакто проблем по двигателя е изключен като вариант (в първия момент като чух това тракане си помислих за най-лошото ;) )
Карай и си увеличи музиката. Студа е едно на ръка. Второто по-малко вероятно е реглаж на рейката и евентуална подмяна на ограничителните "О" пръстени в газовите дюзи. Просто на този студ въпросните пръстени не са гумени а пластмасови и не могат да обезшумяват както трябва.
cyberhill
26-01-2010, 11:52
Да питам и аз нещо...
От няколко дни забелязвам, едно леко приглъхване на празен ход. Да кажем на 20 сек, лека промяна в оборотите и пак така , 20 сек и отново....
Само на празен ход съм забелязъл проблема ( ако е такъв де... )
ГИ Ловато.
Идей ?
Като се сдуха съвсем -то ще си покаже какво е:gruebel:
Да питам и аз нещо...
От няколко дни забелязвам, едно леко приглъхване на празен ход. Да кажем на 20 сек, лека промяна в оборотите и пак така , 20 сек и отново....
Само на празен ход съм забелязъл проблема ( ако е такъв де... )
ГИ Ловато.
Идей ?
И моята правеше така, оказа се ламбда сонда. Смених я и се оправи. За по-сигурно иди на диагностика , всичко ще си покаже .
ivan dimitrov
27-01-2010, 22:30
---
Имам монтирана обикновена газова уредба BRC.Питането ми е - правилно ли е и двата газови клапана да са вързани паралелно елктрически.В смисъл тоя преди изпарителят и тоя на самият изпарител.-ДАНяма ли да е по добре тоя преди изпарителят да включва още като дам на контакт и превключи на газ,-НЕ а и минусът му да е вързан на /инерцианният сензор,/- тая срожна дума не знам какво значи, заедно с бензиновата помпа.А тоя на изпарителят да си се включва от ключето газ - бензин само при работещ двг.- НЕ Май ще си разработвам нова превключваща електроника.Искам ка включва автоматично на газ в зависимост от температурата /има такива ключове на Ловато или с една термо двойка да ти затваря контактите на 30гр. и 1 реле/ на моторът оборотите и полужението на дроселовата клапа.Мисля да спирам газта при над 1500 об и затворен дросел. /има готова, или четене обороти и затворен контакт на ТПС/Ако обаче не е редно изпарителят да е пълен винаги като съм на контакт и газ - нещата няма да се получат.- Не е редно! ЩО да не се получат?
Ако имаш въпроси питай!
ivan dimitrov
29-01-2010, 08:53
---
Нормално ли е да имам повече 'пара' от ауспуха при движение на газ, отколкото на бензин?
digitalundgrd
29-01-2010, 10:33
Ами принципно при горенето на газта крайни продукти, ако не се лъжа са въглероден диоксид (СО2) + вОда (Н2О)...Та в този ред на мисли...голямото количество вОда, под формата на пара е напълно нормално да е повече като караш на газ, от колкото на бензин... Така си го обяснявам аз :)
cyberhill
29-01-2010, 10:48
Определено е нормално.
Добре, ще направя паралел между моята машина и 2 други - Фиат и Опел. Едната е с обикновена газова, другата инжекцион. При напълно загряли двигатели, движение извън града със 110 примерно от ауспуха на Фиата не излиза нищо, Опела леко 'изпушва'. При мен е 'мъгла', която виждам постоянно на огледалата. :)
cyberhill
29-01-2010, 11:05
Ми някой по наясно да се изкаже, но при мен разликата е усезаема.
Миналия ден на магистралата до София , ясно се виждаше доста пара , а на бензин не е така...
digitalundgrd
29-01-2010, 11:06
Ами, ако фиата е 1,1 опела 1,6...Твоята е 2,0...от там при твоята повечко изгорели газове примерно... :)
Какви са ти притесненията колега? Ако те успокоява факта, че и моята си прави "мъгла" сега като е студено, докато когато е топличко (над 10 градуса) от ауспуха не се забелязва никакъв дим, пушек, мъгла итн...
Притеснения нямам, интересно ми е просто. :)
И Фиат-а и Опел-а са 2.0. Ако има значение изобщо.
И аз съм постоянно в мъгла:clap: Ама е преимущество, защото никой около мен не вижда и не смеят да ме изпреварва:upsidedwnsmiley:...
Иначе и аз го отдавам на факта 2.0 :wub: спрямо 1.6 1.4 примерно:)
Макар че разликата в разхода при 90-100км. ме е голяма, ама пък градско си е различно:)
Ами, ако фиата е 1,1 опела 1,6...Твоята е 2,0...от там при твоята повечко изгорели газове примерно... :)
Какви са ти притесненията колега? Ако те успокоява факта, че и моята си прави "мъгла" сега като е студено, докато когато е топличко (над 10 градуса) от ауспуха не се забелязва никакъв дим, пушек, мъгла итн...
И при мен е мъгла знам,че е нармално.
Колеги не знам на вас сега зимата колко ви харчат колите ,но при мен доста се е повдигнал разхода.
Въпреки това не го засичам,сипвам и си карам.
Възможно ли е от студа нещо да е намръзнато по системата?
Kакто си карам премирно на 2-ра скорости искам да дам пълна газ,но не нещо отвреме на време се бъзика и просто след 3000 оборота все е едон няма газ и забива.Превклячвам на следваща предавка и си върви.:shocking:
Благодаря за отговорът!Инерционният сензор е тоя който спира бензиновата помпа при удар.Ако минусите на газовите клапани са вързани на него, при евентуален сблъсък(недай си Боже) би трябвало да спира газта.Значи ще си потърся ключе с желаните опции щом ги има готови.
Това всичкото което се случва в главата ти е добре. Само да уточня:
1,- От нова година нещата доста се затегнаха и с течение на времето всички сонди на бутилките ще се заменят с ЕВРО сонди. Те са снабдени с ел. клапан за да спират газта при изгасяне на мотора- така ,че това дето го мислиш е безмислено.
2,- Контрола над Газовите системи изисква също така уредбите да бъдат окомплектовани и монтирани с елементи и от хора минали съответната сертификация от производителите и оторизираните органи, та в тоя ред на мисли ВСЯКАКВИ подобни самоделни у-ва нямат място във и към газовата система.
3,- Ако ми дойдеш на преглед просто няма да те пусна ,щото е крайно време да се сложи ред в КОЧИНАТА.
П.П. Това е само информация, с която не е длъжен никой да се съобразява, пък и живеем в БГ което автоматично означава , че като не те пусна -Пешо ще ти вземе парите!
ivan dimitrov
29-01-2010, 23:18
---
Това което казах не беше насочено специално към теб ,а по-принцип. Ключ можеш да си купиш, направиш, сглобиш и.т.н. ,какъвто искаш. Само ,че нещата си отиват на мястото и ще става все по-трудно да се слагат неща правени от кой падне/не , че са по-лоши/, и рано или късно това неминуемо ще се отрази на цените на уредбите и труда.
Роби имам чувството че колата харчи много напоследък.
Може ли да е от заспалата ламбда и ,ако я сменя дали ще се оправят нещата?:???:
digitalundgrd
30-01-2010, 19:38
Според мен е от газта.Зимата е егати бъркоча...Аз на извънградско отпрах весел разход от 10/100 при скорост около 120-130-140км/ч, което мисля че е множко ;(
kavalista
30-01-2010, 19:55
градско съм 16,17 така че споко нормално е :D:D:D
Роби имам чувството че колата харчи много напоследък.
Може ли да е от заспалата ламбда и ,ако я сменя дали ще се оправят нещата?:???:
Ела и ще я събудиме....с чука:paddle::paddle:
Шегувам се бе.Ще я измериме с всичката възможна техника:tooth:
Иначе нещо ми се глезите май:whistle:
Moята чукна разход от 16-17литра :):) Ама го приемам нормално в тия студове и каране на къси отсечки:):)Отделно часове работа на място... Даже смятам че е малко:drunk:
Карайте в момента и не го мислете...като се затопли и оправят гадната газ ще се оправи всичко :):)
kavalista
30-01-2010, 22:53
Moята чукна разход от 16-17литра :):) Ама го приемам нормално в тия студове и каране на къси отсечки:):)Отделно часове работа на място... Даже смятам че е малко:drunk:
Карайте в момента и не го мислете...като се затопли и оправят гадната газ ще се оправи всичко :):)
оффффф олекна ми значи не съм сам.тия къси отсечки са голям мор направо ;)
digitalundgrd
31-01-2010, 00:00
Какво имате предвид "къси отсечки" ? Моите маршрути обикновено са около 6-7км и спирам, след някой друг час пак 6-7км и така на ден около 30-50км...Разход в града около 13,8-14л/100км
Моите отсечки са от 2-3-4км.. после оставям колата да работи 30мин на място за да не истива...(най-често е от вкъщи до сервиза при Румен..та там работи.).После отивам някаква работа да свърша напред назад...Леко настъпя газста..все пак е 2.0...После изстине пак 2-3км. после изляза с гадже 2 часа на място...После се прибера...сутринта запаля я обърна я на газ и след 30мин работа на място отивам да седна в перфектно топлата ми кола:moon::moon:
Ама ти на ден минаваш 50км...а аз 20-30км. прекосили :):) и то през 2 дни :)
Това разбирам под къси отсечки и работа на място:pp:
digitalundgrd
31-01-2010, 11:28
... после изляза с гадже 2 часа на място..
Хехех бате Венци, значително по-икономична ще ти е колата, ако посъкратите любовната игра :thumbup: :humpx:
Хехех бате Венци, значително по-икономична ще ти е колата, ако посъкратите любовната игра :thumbup: :humpx:
Ауууу аз съм я забравил...е с нея стават 4 часа :tooth: :tooth:
Моя съвет към всички с газови котлони в тия условия...Карайте и да не ви пука :) Тази промяна от 10-15градуса в рамките на 2-3 дни много бърка сметките:):) Ходете като искате на профилактични настройки и да пиете по кафенце с Роби, ама не го мислете толкова :):)
Аз от толкова кафенца ще се напи....орезиля! Пък и като сте се разтърчали:sad:
Аз от толкова кафенца ще се напи....орезиля! Пък и като сте се разтърчали:sad:
Въх сакън ;)
А сега на въпроса .
При евентуално разцентрован дебитомер на 164-ка и конвенционална газова може ли да окаже влияние на разхода на газ ?
Какво имате предвид "къси отсечки" ? Моите маршрути обикновено са около 6-7км и спирам, след някой друг час пак 6-7км и така на ден около 30-50км...Разход в града около 13,8-14л/100км
Eми тоав са къси отсечки .
Същото е и при мен , сигурно за това е висок разхода.:-?
Вярно ли е ,че зимата Газта е по-гадна отколкото лятото примерно?
BillyBoy`
01-02-2010, 14:31
Може незнам,предишното ми зареждане беше от една газстанция на Литекс и чесно да си кажа направо си миришеше на коресилин или нещо такова какво са и слагали незнам но откак се помня такова нещо за първи път ми се случва:)
Не знам гадна ли е, хубава ли е, ама на газ постоянно се налагат корекции в работата на Мотроника. Иначе реве за ламбда регулиране. :calc:
digitalundgrd
01-02-2010, 17:54
Eми тоав са къси отсечки .
Същото е и при мен , сигурно за това е висок разхода.:-?
Вярно ли е ,че зимата Газта е по-гадна отколкото лятото примерно?
Вярно е... :crybaby: Или казано по друг начин съотношението м/у пропана и бутана е по-кофти, от колкото през лятото (кое е повече и кое по-малко вече някой друг трябва да каже).
Не знам гадна ли е, хубава ли е, ама на газ постоянно се налагат корекции в работата на Мотроника. Иначе реве за ламбда регулиране. :calc:
Е ти барем можеш да си го човъркаш кога как ти е на кеф:whistle:
Мога да виждам само какво става с времената. Ама след всяко зареждане на газ настройките се променят. В момента при частични натоварвания (извън града, 5-та предавка, 80-90 км/час) ми свети лампата. Ако настъпвам - угасва. Но пък паленето сутрин е добре на бензин. До следващото зареждане... :)
Хм, пропуснал съм да отида за чистене на филтъра... Да видим след толкова километри какво ще е...
Какво да е .......пепеляк! Дидо ти с коя помпа си? Старата или новата?
Имам нещо предвид, та за това питам.
Електрониката си е външна, ако това питаш. :) Би трябвало да е старата.
ОБЩИ ПРИКАЗКИ - ЗА ГАЗТА И ПРОБЛЕМИТЕ
айде сега даваите?!?!
Ако Модератора прецени да го изтрие!!!
имам въпрос ако някой може да помага от една година съм с газов ижекцион но сега зимата ми заглъхва около 4000 оборота прави го само на газ
имам въпрос ако някой може да помага от една година съм с газов ижекцион но сега зимата ми заглъхва около 4000 оборота прави го само на газ
Ако това те успокоява :- Не си само ти така!
Като се оправи времето всичко ще си дойде на мястото. Може и да направиш една контролна диагностика за евентуален проблем или пренастройване.
Двигателист
09-02-2010, 23:29
Както си седя пред компа, се сещам де питам нещо. На повечето обикновенни АГУ има пробка на редукторите за източване на тежки фракции и замърсявания (т.нар. гняс). Как стои въпроса при ГИ? Гледам редуктор-изпарителя на моя Bigas и не виждам пробка? Аз ли съм кьорав, или просто няма такава опция?
mimouzunov
10-02-2010, 08:50
Както си седя пред компа, се сещам де питам нещо. На повечето обикновенни АГУ има пробка на редукторите за източване на тежки фракции и замърсявания (т.нар. гняс). Как стои въпроса при ГИ? Гледам редуктор-изпарителя на моя Bigas и не виждам пробка? Аз ли съм кьорав, или просто няма такава опция?
При мен също няма такава пробчица...
Мислех си ,че щом няма значи няма и нужда да има ,но това си го мислех само докато не го отворих редуктора след изминати 35000 на газ!!!!Вътре беше.... страшно...
Наскоро човека от Иком ми писа, че вече има филтри за вграждане на тръбопровода м/у пълначката и бутилката. Според вещите ще има ли полза реална от него?
Аз пък сложих спортен филтър на колата и ми дигна с 2 л на 100км! А уж нямало пробеми разпавяха тука във форума:hmm:
Наскоро човека от Иком ми писа, че вече има филтри за вграждане на тръбопровода м/у пълначката и бутилката. Според вещите ще има ли полза реална от него?
Ми аз не съм от вещите, но по пътя на логиката ще сменяш един филтър в повече .:flirt:
Аз пък сложих спортен филтър на колата и ми дигна с 2 л на 100км! А уж нямало пробеми разпавяха тука във форума:hmm:
А с газова инжекцион ли си или с обикновенна плочка??
Защото като сложиш филтър, който пропуска много повече въздух, то трябва да отидеш и на настройка на сместа...поне това ми диктува елементарната логика на неукия ми мозък:)
mimouzunov
11-02-2010, 12:07
А с газова инжекцион ли си или с обикновенна плочка??
Защото като сложиш филтър, който пропуска много повече въздух, то трябва да отидеш и на настройка на сместа...поне това ми диктува елементарната логика на неукия ми мозък:)
Ми то и аз съм с газов инжекцион ама нямам проблем с разхода!!!Карал съм с нормален филтър стар/нов карам и сега с едно менте конус на над 25000 и пак нямам проблеми откъм разход!!!
Имам повишен разход ако наливам газ от разни менте газостанции (като например близкия ми Шел...)
Смяната на филтъра с нов според мен неможе да повиши разхода!!!!
digitalundgrd
11-02-2010, 23:40
И аз съм с ГИ и спортен филтър и разхода не се е покачил....
kavalista
07-03-2010, 17:10
газовия филтър на колко км се сменя че малко темата застаря ;)
Когато ти скимне... а иначе като почне да прави проблеми:gruebel:
kavalista
07-03-2010, 19:06
значи има време докато не спре чак тогава :D:D:D
nikolaaaay
08-03-2010, 00:35
Днес на Шел отказаха да ми заредят газ, щот нямам преглед на АГУ :busted_cop:
digitalundgrd
08-03-2010, 00:57
ДАам от последните 4 зареждания на 3 от тях поискаха да им покажа стикера за преглед на Газта...Аз си бях редовен де...Нещо май са ги позатегнали нещата
Днес на Шел отказаха да ми заредят газ, щот нямам преглед на АГУ :busted_cop:
И така трябва да бъде. Лошото е ,че тръгваме пак наобратно. Миналата седмица имаше проверка по газстанцийте. Съответно те затягат контрола по зареждането. Да ама повечето сервизи не правят прегледи както преди щото нямат лицензи за тази година издавани точно от проверяващите. И така кръга става пълен...
Mind_Control
09-03-2010, 16:27
И така трябва да бъде. Лошото е ,че тръгваме пак наобратно. Миналата седмица имаше проверка по газстанцийте. Съответно те затягат контрола по зареждането. Да ама повечето сервизи не правят прегледи както преди щото нямат лицензи за тази година издавани точно от проверяващите. И така кръга става пълен...
И на мен на Лукойл най- често ми искат преглед. Но е бошлав работа това, като не ми налеят на едната- отивам на другата :)
Аз имам преглед валиден, ама не ми харесва всеки да ми гледа в багажника примерно...
digitalundgrd
14-03-2010, 18:05
Напоследък забелязвам, че при сутрешното палене, когато колата е студена нещо гърми, докато карам на бензин. След като привключи на пропан бутан, при по-рязко подаване на газ също припуква, погледнах и в този момент уреда ми отчиташе 55 -60 градуса на охл. течност...
Като загрее колата (80-90 градуса) всичко е ОК не пука, гръми или трещи :)
Та питам аз: На какво се дължи това припукване на студено и опасно ли е? Къде пука в изпускателния колектор или в смукателния ?
Ламбдите са ми тествани на диагностика и си работят перфектно, с нови свещи Дензо Иридиум съм и с нов дебитомер...Вие сте на ход с предположенията
На мен не ми харесва цената н Газта.:lupe:
nikolaaaay
14-03-2010, 20:26
Напоследък забелязвам, че при сутрешното палене, когато колата е студена нещо гърми, докато карам на бензин.
Това с вече избушени предни катализатори или с все още не?!
---------- Post added at 20:26 ---------- Previous post was at 20:19 ----------
На мен не ми харесва цената н Газта.:lupe:
Е, сега е пак по-добре 1,11 при бенз 2,08. Преди на 1,15/1,94 карах на бенз но разлика пак си има. Явно успоредно с поскъпването на горивата ще намалява съотношението в цените газ/бенз., т.е. вече едва ли ше е 1:2 ма разликата за 100 км. си е пак съществена. В момента я смятам към 8 лв.
Напоследък забелязвам, че при сутрешното палене, когато колата е студена нещо гърми, докато карам на бензин. След като привключи на пропан бутан, при по-рязко подаване на газ също припуква, погледнах и в този момент уреда ми отчиташе 55 -60 градуса на охл. течност...
Като загрее колата (80-90 градуса) всичко е ОК не пука, гръми или трещи :)
Та питам аз: На какво се дължи това припукване на студено и опасно ли е? Къде пука в изпускателния колектор или в смукателния ?
Ламбдите са ми тествани на диагностика и си работят перфектно, с нови свещи Дензо Иридиум съм и с нов дебитомер...Вие сте на ход с предположенията
в смукателния трябва да е !!бедна смес ! прегледаи да не ти смуче въздух от некаде като за начало
на филма ;)
digitalundgrd
14-03-2010, 20:50
Добре де, но защо като се сгрее колата (над 70 грауса) няма и помен от "бедна смес" и от "смучене на въздух" ?
Катализаторите за мое огромно съжаление са си все още там... Имам нужните железа за смяната им, само пари няма да отида да ги махнат и да ми сложат колектор от 2,0ТС, че моя нещо от някъде "пръцка"
Добре де, но защо като се сгрее колата (над 70 грауса) няма и помен от "бедна смес" и от "смучене на въздух" ?
Катализаторите за мое огромно съжаление са си все още там... Имам нужните железа за смяната им, само пари няма да отида да ги махнат и да ми сложат колектор от 2,0ТС, че моя нещо от някъде "пръцка"
Това може да се дължи на недобре адаптиран дросел или слаба искра, или неправилно отчитане на входящия въздух.
Чакай да посъживя темата за общи приказки :choice:
Ford с газова уредба в BTCC (http://news.automedia.bg/read/9262.html) :gas:
То ние гушнахме букета, та какво остава за темата...
То ние гушнахме букета, та какво остава за темата...
да сме го гушнали ,да сме го гушнали ...колко да сме го гушнали:flirt:
Хайде на 0,97 ст. газчицата!
Е сега ако не сте доволни.:calc:
Хайде на 0,97 ст. газчицата!
Е сега ако не сте доволни.:calc:
Още искаме .
Миналата година по това време беше 75ст ;)
digitalundgrd
05-04-2010, 23:13
охоо и още как...Доволен съм!
Още искаме .
Миналата година по това време беше 75ст ;)
А бе, че няма да изкара много така е ясно ама...Гледам графиките на борсата как лети нагоре петрола...
kavalista
05-04-2010, 23:39
на ЕКО-то с карта 0.92 ст. ;) и сега е и по топло и разхода падна идеално
Аз пък заредих в събота на 0.89 на Лукойл в Стара Загора... ???
А бе Вие Заралийте сте все готини хора.... и все Гяволи..
Хайде на 0,97 ст. газчицата!
Е сега ако не сте доволни.:calc:
/Грешка - 0,97лв/Тук на Картала даже има и по 0,94! Обаче то си трябва и бензинец от време на време / поне за изправарване/. И какво ни чака от "утре"! :brickwall:
ALFA155Ts
09-04-2010, 17:26
ох миналата година по това време газчицата съм я зареждал на 68ст. еееееееееееееееееех
Абе да не минава 1 лв. До 1 лв. търпи се, че на фона на покачващия се петрол, 0.97 лв. си я бива цената.
Колегите с дизелки ще им се иска сега да имаха Газ бутонче в купето хехе ... :-D
digitalundgrd
09-04-2010, 23:57
а като че ли ми и спадна леко разхода...Нещо са я подобрили таз ГАЗ ххихи
цената е идеална ,дано се задържи по дълго ;)
като изключим ,че идва летния сезон изапочват почивките , балкан ,,много вода ,много пясък ,щЕ Я ВДИГНАТ... пак боклуците:-D
Много добре знаете ,че пропан- бутана е остатъчен продукт от преработката на нефта. Няма как петрола да се качва а газта не. А по-принцип корекция нагоре се прави края на август.
Едно време беше отпадъчен и го изгаряха!:-|
друго е да се гориии изгоряла газ:Tease:
The_Game
11-04-2010, 01:12
Леле дано се задържи така :) 92ст с отстъпката е супер :)
Двигателист
12-04-2010, 19:57
Да питам и аз нещо - с колко ви пада налягането на газта в рейката при пълен товар и високи обороти (5000-6000), когато времената са големи в сравнение с налягането на празен ход?
Тук в Стара Загора има аномалии някакви... Пак съм тук и пак зареждам за 0.89 на лукойл. А на омв и еко е 0.84. Бензина пък е като навсякъде.
Тук в Стара Загора има аномалии някакви... Пак съм тук и пак зареждам за 0.89 на лукойл. А на омв и еко е 0.84. Бензина пък е като навсякъде.
Дидо, какви тези таблици бре ?:roll2:
Тези в подписа ти. Път, време, километри....
Ааа, спритмонитора ли? Таблица с реалните разходи по колата - гориво, обслужване и т.н.
Колеги, опитах при загрял мотор да настъпя колата.
На първа предавка на около 4500 оборота все едно свършва газта, след секунда, поема пак но доста по тромаво от на бензин.
Същото се случва и на втора.
Открих тема с подобен проблем, но не става ясно:
- при всички ли е така
- гадна е газта
- ГИ-то не е толкова скъпо колкото е необходимо за да се режеш така
- просто на газ това се получава и да не се тормозя
При вас така ли е?
Не, просто си иска корекции...на ГИ в натоварен режим.
Не, просто си иска корекции...на ГИ в натоварен режим.
Значи скоро ще се видим.:th_up:
Колега Robygas, имаш ли впечатления от Ситроен Берлинго 1,4 бензин 2007-ми набор, че имам една такава оферта за софийските дупки и задръствания? Имам предвид вариантът да му се сложи ГИ, колко би струвало и евнтуални проблеми?
Mind_Control
24-04-2010, 12:35
А дали има значение бутилката пълна или празна е за динамиката на колата?
nikolaaaay
24-04-2010, 20:51
Колега Robygas, имаш ли впечатления от Ситроен Берлинго 1,4 бензин 2007-ми набор, че имам една такава оферта за софийските дупки и задръствания? Имам предвид вариантът да му се сложи ГИ, колко би струвало и евнтуални проблеми?
Гъзов инжекцион ли ще слагаш, ужас :brickwall: Да си прецакаш колата за некви 10 лв. на 100 км., ти си знаеш.
---------- Post added at 20:51 ---------- Previous post was at 20:47 ----------
А дали има значение бутилката пълна или празна е за динамиката на колата?
При мен няма, само вече като остане съвсем малко газ почва да се усеща във високите обороти, но това е буквално секунди преди да свърши изцяло. Иначе да кажем с 5 л. няма разлика, ма аз съм с евро сонда и тва май има значение.
А дали има значение бутилката пълна или празна е за динамиката на колата?
Има много значения. Времето-топло-студено, Бутилката -пълна догоре или полу празна, състояние на мембраните при АГУ и.т.н. Преди време беше питал за събота. Работя от 9,30 до 13ч.
Гъзов инжекцион ли ще слагаш, ужас :brickwall: Да си прецакаш колата за некви 10 лв. на 100 км., ти си знаеш.
---------- Post added at 20:51 ---------- Previous post was at 20:47 ----------
Тебе пък какво ти стана?!? Нали съм ти казвал, че две еднакви коли няма. Стига си се надувал с тия 10лв...:paddle:
На колегата с Берлингото- Цени на ЛС. /че модератора ще ме бие/
Гъзов инжекцион ли ще слагаш, ужас :brickwall: Да си прецакаш колата за некви 10 лв. на 100 км., ти си знаеш.
Драги, аз си оставам твърд нафта фен ;-) Това Берлинго просто е за много добри пари, на малко километри, собственикът е на зор...и по стечение на обстоятелствата е бензиново. И понеже съм карал такова служебно от по-старото поколение, и му знам разхода за мизерните 75 кончета като няма да върви, поне да не ме набутва. Пък и е по-маневрено в градски условия и по-евтино на окачване от 156-цата ;-) Ще видим тази седмица дали ще се получи.
Алоооооооо гАзарите !
Заспахте ли какво Ви стана? То бива криза ама чак пък да няма кой да се обади...:big_whoops:
Ми да се обадя, уж кат стар гАзар...:spiteful:
Вчера преди да ми заредят поискаха да ми видят стикера за годишен преглед на уредбата! Неудобство е да се отваря багажника за да видят лепенката върху бутилката! Мисля, че едно стикерче на прозореца е по-подходящ вариант!А??? Какво ще кажете?:roll:
Аз им показвам паспорта на уредбата.
Аман от стикери.
Аз пък нямам стикер...и паспорт. :roll2:
Аз пък нямам стикер...и паспорт. :roll2:
Значи от сервиза който ти е монтирал газовата да ти издадат .
т.е. за си издадеш сам :roll2:
Там е работата, че тия дето я слагаха ги уволних преди 7-8 години :death:и сега духам супата:priest: . А бе гадна работа:angry1:
Моят стикер е - като отворя багажника на капака залепен.. По-удобно е - мога ли всеки път да ровичкам багажа докато стигна до бутилката.. Май забравих да спомена че от около 3 седмици съм на газ и при разход - градско от 15 бензин на 17 - газ направо вече си карам колата с кеф и без да се интересувам кол.ко ще ми изгори..:innocent:
digitalundgrd
28-05-2010, 22:52
Абе Роби, дюзи от 1,6ТС (моите), могат ли да захранят 2.0ТС мАтор или ще трябва смяна с по-големи?
Абе Роби, дюзи от 1,6ТС (моите), могат ли да захранят 2.0ТС мАтор или ще трябва смяна с по-големи?
Мисля, че няма да има ядове, ако се налага после може да се калибрират твойте.
Аз им показвам паспорта на уредбата.
Аман от стикери.
Например: На задното стъкло има един триъгълен :gas:, който е избелял вече! Но ако всяка година след прегледа ти го сменят със съответната индикация и защита, ще е по-практично!:idea:
Мисля, че няма да има ядове, ако се налага после може да се калибрират твойте.
А, че на БиГас дюзите може ли да се калибрират?
Някой да знае къде в София имат кабел за AG Zenit? Имам 1-2 неща да се настроят.
Колеги, от другата тема ви стана ясно, че вече и аз съм сред вас. Днес настрох газовото по мап карта и сега върви въ всички диапазони както на бензин. Дори в средните обороти май-даже е по-добре. Сега ще засичам разход обаче. Очаквам да се озъбя и да намалям времената, но да видим. Не съм ходил на газоанализатор, незнам дали е необходимо. Отзад не мирише на неизогряла газ, но все пяк някой ден може да ида и да я донастроя.
Интересно обаче (не съм запознат с новите бутилки) при първото зареждане събра едва 22 лв газ. а бутилката се води 36 литра по думите на продавача, а иначе на нея пише 41 или 44. Бутилката е на мястото на резервната гума. Ще пробвам като я изпраня до край да видим колко ще и заредят пак, но ако пак зареди нещо подобно на 22 литра да махам клапанчето на поплавака или има нещо друго което може да се направи?
Най-важното в настройките ти е при ускоряване да дава богата смес. :)
Най-важното в настройките ти е при ускоряване да дава богата смес. :)
Аз не съм връзвал ламбдата към газовото, че не ми се режеха кабели, със сигурност ще дава богта смес. Едно, че компиутара на колата си обогатява прилично с чип-а и отделно на газовото аз обогатих още по прилично :) Ще видя разхода как е, ако е много висок ще ходя на газанализатор да си я настройвам или ще си налепя една палтка тука от кога се каня да си направя анализатор с една сонда да ми показва АФР.
Не знам за какво рязане на кабели става дума , като можеш само да се закачиш в буксата за сигнал от сонда. Имаш да закачиш един кабел в точка. Не виждам смисъл и от газ анализатор при положение, че поне софта на тая уредба е достатъчно добър за да можеш да следиш всичко във всякакви режими на работа.
Един въпрос имам Роби,
Някакво инфо за Тамона про гас, виждам че няма сертификати R-6701и R-110 на сайта им(без последния чух че нямало да се дава технически преглед АГУ от догодина) . Тези сертификати какво представлявят, за качество, безопасна експлоатация....или? Повече ме интересува качеството на системата т.е. според теб добра ли е, или да се въздържа от нея.
Един въпрос имам Роби,
Някакво инфо за Тамона про гас, виждам че няма сертификати R-6701и R-110 на сайта им(без последния чух че нямало да се дава технически преглед АГУ от догодина) . Тези сертификати какво представлявят, за качество, безопасна експлоатация....или? Повече ме интересува качеството на системата т.е. според теб добра ли е, или да се въздържа от нея.
Какво е -Тамона про гас?
Не знам за какво рязане на кабели става дума , като можеш само да се закачиш в буксата за сигнал от сонда. Имаш да закачиш един кабел в точка. Не виждам смисъл и от газ анализатор при положение, че поне софта на тая уредба е достатъчно добър за да можеш да следиш всичко във всякакви режими на работа.
Не ми трябва да я гледам тая сонда. Ама ще видя ако е само с един кабел да взема сигнал ще го мушна в буксата някак :)
Аз от 2 дена съм с газ още не съм и се нарадвал. Ще потърся кабела за ламбдата и мое и да я вържа.
Ми с един кабел е баце. Само в точка. Сондата ти дава само информация как се движи сместа. Не е коректор. Мисълта е да можеш да си я наблюдаваш в движение в различни режими.
А иначе за настройките е добре да не я преобогатяваш, а да следиш какво се случва с бензиновите времена докато си на газ.
Ми с един кабел е баце. Само в точка. Сондата ти дава само информация как се движи сместа. Не е коректор. Мисълта е да можеш да си я наблюдаваш в движение в различни режими.
А иначе за настройките е добре да не я преобогатяваш, а да следиш какво се случва с бензиновите времена докато си на газ.
Аз не я преобогатявам зверски. Примерно коригирам само времената във ниски обороти 800 - 1500 и на горе след 3500 имаше едни падания дето ми се чудеше колата да върви или не. Аз не корогирам целите(главните) времена, а гледам по мап картата която си е съставила от автоматичния режим и там по нея изравнявам където има за израваняване. Примерно до 3500 об. в някое от времената дава постоияно 1.40 мс. от 3500 до 4200 примерно дава 1.36 мс. и после от 4200 до 6000 пак 1.41 мс. И гледам в режим на натоварване точно там където е 1.36 ми се замисля дали ускорява ли или да спира и ги изравнявам там на 1.40 и сега е добре. Просто този автоматичен режим на настройка не е много подходящ и така сега мисля, е добре. Та в такива граници де. Не, че е малко, но така ми харесва как върви :)
Това е най-важното. Да ти харесва как върви. Щото нали се сещаш, че ти си единствения който може да прецени. Щом ти харесва -значи е добре. Пиятно возене!
Какво е -Тамона про гас?
Ами ГИ е някакъв латвийски и ме убеждават че е много качествен ама....??? Тук производителя дава някякво инфо http://www.tamona.lt/index_en.php?parametr=ProGAS&kategorija=lpg
Ами ГИ е някакъв латвийски и ме убеждават че е много качествен ама....??? Тук производителя дава някякво инфо http://www.tamona.lt/index_en.php?parametr=ProGAS&kategorija=lpg
Аз съм с такова... Сложих го преди 1-2 месеца - горе -долу... Газаджиите казаха , че е полско... Засега мога да кажа, че съм много доволен и нямам никакви проблеми.... Като свърши газта автоматично преминава на бензин, има лампички на ключа в купето , които показват горе-долу колко газ има в бутилката, а на бутилката има такъв клапан който се изисква сега.... Всичко ми излезе 850лв...
Я да питам аз тези BRC-та добри уредби ли са? Не знам само модела на инжекциона точно кой е. Харесах си щото една 166 3.0 с такова нещо... С 80 л. бутилка.
И ще смениш кораба майка за неква 166-ца?
ВРЦ имат доста модели ГИ... някой вече не се поддържат дори и от вносителите. Затова винаги Ви казвам:- Не се мятайте на коли с ГИ монтирани навън. Никога не знаеш нито в какво състояние е, нито на колко километра, нито има ли подръжка това в нас. На пазара в БГ има /и излизат/все нови и нови уредби. Било наши или вносни от незнайни краища на света. Практика е, производителите да свалят от подръжка уредби и версии след определено време.
Аз съм с такова... Сложих го преди 1-2 месеца - горе -долу... Газаджиите казаха , че е полско... Засега мога да кажа, че съм много доволен и нямам никакви проблеми.... Като свърши газта автоматично преминава на бензин, има лампички на ключа в купето , които показват горе-долу колко газ има в бутилката, а на бутилката има такъв клапан който се изисква сега.... Всичко ми излезе 850лв...
Благодаря ти за отговора,
А усеща ли се някаква разлика във динамиката( в ниските или високите обороти) или разхода спрямо тези на бензин?
Благодаря ти за отговора,
А усеща ли се някаква разлика във динамиката( в ниските или високите обороти) или разхода спрямо тези на бензин?
Аз не усещам никаква разлика м/у газ и бензин, но имай предвид , че 166 2.0 по принцип си е малко тромава...:upsidedwnsmiley:
Разликата се усеща на големи предавки и високи скорости. Градско няма как да се усети наистина ако газовата е настроена както трябва. Хеле пък ако има и повечко аванс :)
Разликата се усеща на големи предавки и високи скорости. Градско няма как да се усети наистина ако газовата е настроена както трябва. Хеле пък ако има и повечко аванс :)
Мии аз тва във подписа го карах 5 г. сЛанди ренцо
и тая разлика дето ми я обясняваш я нямаше.Пък и аванса
как се дига не знам въртех делкото ама не мърда, ти на твойта как го дигаш аванса? И тази система дето я обсъждаме с колегата а и всички други до колкото знам, нямат възможност за корекция на ъгъл на запалване.
Без да влагам нищо лично, смятам че поста ти беше напълно безпредметен.
Чип тунинг му се вика. Така се бута и аванса.
Пък и аванса
как се дига не знам въртех делкото ама не мърда, ти на твойта как го дигаш аванса?
Кое делко въртя колега ?
Ако говорим за колата от подписа ти Алфа 156 НЯМА с делко .
То заради тоя аванс са направили TAP-чето. То да ти го бута.
А при ГИ това си е вградено и се пипа със софта.
То заради тоя аванс са направили TAP-чето. То да ти го бута.
А при ГИ това си е вградено и се пипа със софта.
Не разбрах какво точно каза, но аванса при колите с електронно запалване се бута само от бензиновия компютър. Газовия, поне аз не съм чувал да има такива който могат да боравят и с аванс. Въпреки, че предполагам не е сложно да се направи.
Не разбрах какво точно каза, но аванса при колите с електронно запалване се бута само от бензиновия компютър. Газовия, поне аз не съм чувал да има такива който могат да боравят и с аванс. Въпреки, че предполагам не е сложно да се направи.
ТАП :
http://www.aeb.it/products/timing-advance-processors
ТАП :
http://www.aeb.it/products/timing-advance-processors
Това за аванс процесор ами е ясно. Не разбрах съкращението. Ама при ГИ кое е вградено не разбрах? Има ли газови компютри с функии да се вържат и към запалването и да управялват? Аз преди да сложа моя ГИ четох доста и разглеждах доста оферти и съм питал и такива газови компютри не ми предложиха никъде. Даже не съм чел никъде да има обсъждано.
ТАП - Timing advance processor . По принцип ти е по-нужен когато колата е на метан, ама на мен ще ми е интересно да видя такова нещо вързано на ТС. ако колата е с чип, аванса е бутнат леко и ТАП става безсмислен за пропан-бутан.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.