View Full Version : Много слабо светят късите ксенонови светлини 166, не знам защо ...
teodor80
11-01-2009, 21:31
Много слабо светят късите ксенонови светлини незнам защо-нищо не се вижда.Уж лупи уж незнам си какво и не светят.Ксенона е слаган тук от предния собственик.Как се свалят фаровете искам да достигна до вътрешната и външната страна на лупите та да ги изчистя може да са замърсени ама незнам и с какво да ги изчистя.Приемам съвети всякакви.
п.с. Дългите са ми номер 1 святят прекрасно.
Много слабо светят късите ксенонови светлини незнам защо-нищо не се вижда.Уж лупи уж незнам си какво и не светят.Ксенона е слаган тук от предния собственик.Как се свалят фаровете искам да достигна до вътрешната и външната страна на лупите та да ги изчистя може да са замърсени ама незнам и с какво да ги изчистя.Приемам съвети всякакви.
п.с. Дългите са ми номер 1 святят прекрасно.
Позната история. Лекува се с нови фарове. Рефлекторите са се олюпили и нищо не може да се направи.
Писал съм по въпроса, пусни търсачката.
teodor80 - пробвай първо с нови крушки и тогава чак целите фарове. Ето и темата за какви крушки да си вземеш. (http://clubalfaromeo.com/forum/showpost.php?p=389065&postcount=141)
genko1982
11-01-2009, 23:45
и аз съм по същия начин дълги супер-къси никви с ксенон
teodor80
12-01-2009, 00:58
Позната история. Лекува се с нови фарове. Рефлекторите са се олюпили и нищо не може да се направи.
Писал съм по въпроса, пусни търсачката.
Добре съгласен съм.И не че ти пренебрегвам мнението и бързия отговор(за което съм благодарен),но все пак ще се мъча по някакъв начин да ги сваля тия фарове и да ги изчистя и пак ако не светне чак тогава да се набуча яка сума пари да си купя нови.
Еми факт си е, че фаровете на много 166-и светят калпаво ако трябва да бъда честен. А да отвориш фара според мен няма как, защото е пломбиран. По принцип има хора, които могат да ти го отворят ама си е рискована работа и не всеки би се хванал.
teodor80
12-01-2009, 08:14
Еми факт си е, че фаровете на много 166-и светят калпаво ако трябва да бъда честен. А да отвориш фара според мен няма как, защото е пломбиран. По принцип има хора, които могат да ти го отворят ама си е рискована работа и не всеки би се хванал.
Сигурен ли си че е пломбиран аз до сега не съм виждал такъв фар.По принцип фаровете са захванати със силикон и по няколко щипки за по сигурно-предполагам,одрязва се силикона и фара се отваря.Самоче тук ми е по сложно-имат ел реглаж и нищо не се вижда.
Много слабо светят късите ксенонови светлини незнам защо-нищо не се вижда.Уж лупи уж незнам си какво и не светят...Дългите са ми номер 1 святят прекрасно.
Позната история. Лекува се с нови фарове. Рефлекторите са се олюпили и нищо не може да се направи...
и аз съм по същия начин дълги супер-къси никви с ксенон
Еми факт си е, че фаровете на много 166-и светят калпаво ако трябва да бъда честен...
Така е, не са добри късите на 166 и това няма нищо общо с ксенона, а както каза Пинко, е от рефлекторите. Лошото е, че новите фарове са около 5 стотака единия, а 2-ра ръка не ти вършат работа, защото вече си имаш такива :)
Сигурен ли си че е пломбиран аз до сега не съм виждал такъв фар.По принцип фаровете са захванати със силикон и по няколко щипки за по сигурно-предполагам,одрязва се силикона и фара се отваря.Самоче тук ми е по сложно-имат ел реглаж и нищо не се вижда.
Както ти казах, така е. Ако намериш наистина смел и добър майстор може и да стане.
old alfist
12-01-2009, 21:40
Колеги, чистенето на фаровете е доста бъгава работа, "повервайте ми" ! И аз съм се вкарвал в този филм. Когато тръгвате по тези стъпки имайте нагласата, че трябва да се отдели една сума за нови фарове и ако всичко стане благополучно, тогава резултатът носи едно голямо удовлетворения за свършената работа и спестените пари. С една дума не е ясно какво ще стане. Така, че всеки трябва да си направи сметка дали да рискува, дали направо да си купи нови фарове или да се задоволи със съществуващото положение. Има доста писано по темата в другите раздели. И аз бих могъл да споделя опит, но не знам дали мога да обхвана всичко, за това най-добре е да прочетете сами, а пък и не съм го правил на 166-цата, макар, че и тя има нужда вече. В крайна сметка на 146-цата ги оправих сам, но благодарение на мненията на колегите от форума. Моля, ако някой го направи, да снима пътя за свалянето на целия фар от купето.
Kolega ако ти се занимава и найстина не се е прецакал рефлектора може да си поиграеш.Знам че е доста тегава маниполация това с чистенето,защото трябва да свалиш фара, да го разлепиш и после залепиш така че да не влиза вода. Но сега при тези температури най много да строшиш пластмасите ако не го правиш на топло.
Виж дали са регулирани ксеноните,може и за това да не светят като хората.
old alfist
12-01-2009, 22:18
Kolega ако ти се занимава и найстина не се е прецакал рефлектора може да си поиграеш.Знам че е доста тегава маниполация това с чистенето,защото трябва да свалиш фара, да го разлепиш и после залепиш така че да не влиза вода. Но сега при тези температури най много да строшиш пластмасите ако не го правиш на топло.
Виж дали са регулирани ксеноните,може и за това да не светят като хората.
В момента наистина е проблем, защото няма топло в радиаторите. При нормално положение при един час върху радиатора, целия фар се загрява. По отношение на залепването аз го направих с топлоустойчив силикон.
Така е, не са добри късите на 166 и това няма нищо общо с ксенона..
Аз пък откакто сложих ксенона се родих :)
teodor80
13-01-2009, 07:03
Аз пък откакто сложих ксенона се родих :)
Дай боже всеки му!
Аз пък откакто сложих ксенона се родих :)
Щото са ти читави рефлекторите ;) Нямаш представа какъв кеф изпитвам като се кача на баба Ланча и си включа фаровете - 2 по-добре осветяват от тези на Ромина Пауър. Кажи ми, това нормално ли е - кола от началото '95-та няма никакви грижи и прави бял ден и то с обикновени халогенни крушки от 5 лв едната, а от фаровете на тия модерни параходи от '99 - '02 г. всички се оплакват. Просто не са читави и това е. Не е нормално за 5 години да ти се развали рефлектора.
Щото са ти читави рефлекторите ;) Нямаш представа какъв кеф изпитвам като се кача на баба Ланча и си включа фаровете - 2 по-добре осветяват от тези на Ромина Пауър. Кажи ми, това нормално ли е - кола от началото '95-та няма никакви грижи и прави бял ден и то с обикновени халогенни крушки от 5 лв едната, а от фаровете на тия модерни параходи от '99 - '02 г. всички се оплакват. Просто не са читави и това е. Не е нормално за 5 години да ти се развали рефлектора.
Едното за сметка на другото ;)
teodor80
22-01-2009, 22:37
И все пак някой ще ми каже ли как се свалят фаровете.Дали е лесно или трябва да разглобя половината предница и да сваля чак и бронята.Аз като гледам на моята ми се вижда че и лупите ми са мръсни поне тях да изчистя.И на десния ми фар като са ми слагали ксенона са ми счупили крушката и я лепнали със силикон.Онзи ден като разглеждах се отлипи.За това пак се налага свалянето на фара.
И все пак някой ще ми каже ли как се свалят фаровете.Дали е лесно или трябва да разглобя половината предница и да сваля чак и бронята.
Доколкото знам, за да свалиш фара се сваля бронята.
...И на десния ми фар като са ми слагали ксенона са ми счупили крушката и я лепнали със силикон.
Някой кадърен човек ще да е бил :)
Онзи ден като разглеждах се отлипи.За това пак се налага свалянето на фара.
Защо ще сваляш фара за една крушка?
teodor80
23-01-2009, 07:49
Доколкото знам, за да свалиш фара се сваля бронята.
Някой кадърен човек ще да е бил :)
Защо ще сваляш фара за една крушка?
Ами не е лепена саму крушката за фасунката а и фасунката за фара.Свети много нагоре и си мисля че на водачите пред мен няма да им е много приятно.
teodor80
23-01-2009, 15:12
Трябва да се сваля и бронята.Само че незнам дали е само на болтове или има и щипки.
teodor80
23-01-2009, 15:46
Дали става да се вади само лупата от фаровете без да се сваля фара?
Трябва да се сваля и бронята.Само че незнам дали е само на болтове или има и щипки.
Има и щипки.
Дали става да се вади само лупата от фаровете без да се сваля фара?
Не става.
Дали става да се вади само лупата от фаровете без да се сваля фара?
Абе разберете бе хора, проблема е в рефлектора, лупата изобщо не пречи, даже и да е мръсна и прашасала.
Зад нея има рефлектор, на който след 2-3 години амалгамата се отлюпва и толкоз - свети само колкото да не спрат катаджиите.
Linkestis
23-01-2009, 18:09
Е добре де,неможе да няма накакъв начин да се оправят тези фарове.
Втора ръка не става.
Варианта за 2х480лв не е много хубав.
Извинете невежеството ми, но чие производство са тези фарове? :info:
Linkestis
23-01-2009, 18:19
И на двете алфи пише Valeo.Но за новите не попитах какви са...само като казаха околооо 4-стотин...мерсии.
Е добре де,неможе да няма накакъв начин да се оправят тези фарове.
Втора ръка не става.
Варианта за 2х480лв не е много хубав.
Това е единствения вариант, вервай ми.
Втора ръка ще са приблизително същите като твоите. Просто тези фарове имат живот 2-3 години, след което просто се отлюпва амалгамата на рефлекторите.
Сичко друго е ала-бала - ще се изгърбите да разглобявате, чистите, приспособявате и накрая пак ще сте на изходна позиция. За съжаление е така. Минал съм по тоя път.
Linkestis
23-01-2009, 18:41
Слагането на Ксенон ще реши ли до някъде "слепотата"?
Слагането на Ксенон ще реши ли до някъде "слепотата"?
Изобщо не решава нищо. Пак ще бъдеш сляп, ама фьешън:paddle:
Има случаи, в които крушките са на умиране и тогава светят много по-слабо. Така че първо нови крушки и ако проблема остане - Пинко е прав - нови фарове.
teodor80
23-01-2009, 20:32
Има случаи, в които крушките са на умиране и тогава светят много по-слабо. Така че първо нови крушки и ако проблема остане - Пинко е прав - нови фарове.
Моите не са на умиране.Четох в разни форуми че поправяли рефлекторите в София.Трябва да има начин.Всяка година нови фарове-незнам!
teodor80
23-01-2009, 20:44
Май намерих решение!!! Кой ще е първи?
http://www.ideabg.com/clients/ewert/new/8-reflektor.jpg
http://www.ideabg.com/clients/ewert/new/10.jpg
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?p=1526089&sid=261a05a713aa1401cfe58fc9e02554d1
http://www.ideabg.com/clients/ewert/bg-index.php (http://www.ideabg.com/clients/ewert/bg-index.php)
Аз мисля да им звънна днес.
Попрочетох бая... и мисля че и аз се зарибих... хората са професионалисти - гледам камери за лакиране пещи и т.н.
Немци я държат фирмата... карта (http://www.bulmaps.bg/index.php?q[0]=yMF8zNTA7&q[1]=c0NDIwNi41OzQ&q[2]=jszMjEwMzM7ND&q[3]=YnVsZ2FyaWE7M)
Колега ако ще звъниш после пиши.
Linkestis
24-01-2009, 11:40
Добре де,нашият проблем не идва ли от самото покритие на лупата.А не от рефлектора?
genko1982
24-01-2009, 12:08
вътре в лупата има рефлектор.тои ебава нещата да не свети
Linkestis
24-01-2009, 12:17
вътре в лупата има рефлектор.тои ебава нещата да не свети
Това значи ли че тази фирма няма да може да направи покритие,щом е вътре в лупата?
Ако мислите че може още в понеделник отивам..
genko1982
24-01-2009, 12:32
звънни и питаи.обаче да не стане да отидеш и да ти кажат ела след три дни да си ги вземеш как ще се връщаш без фарове
Linkestis
24-01-2009, 12:37
Лошото е че незнам точно какво да им обясня.Иначе съм навит,ще отида и ще се върна пък ако трябва по куриер.Важното е да решим проблема с тези фарове.Пътувам по международен път докато се прибера и шофиране на дълги не става.В София горе долу виждам колкото де не е без хич,ама после карам по "слух". :)
genko1982
24-01-2009, 12:48
кажи им че нищо не виждаш и дали могат да ги оправат и не забравяи да им кажеш че не са на щипки хванати стъклата
teodor80
24-01-2009, 12:56
кажи им че нищо не виждаш и дали могат да ги оправат и не забравяи да им кажеш че не са на щипки хванати стъклата
Днес звънях но явно не работят.Моето намерение е да им разглобя фара и да им пратя само лупата.Защо да бутам покритието на дългите като са ми перфектни.Само че незнам дали ще мога да изкарам лупата.Първия да прави снимки как се сваля маската.Защото без нея фара не излиза.
Linkestis
24-01-2009, 12:56
кажи им че нищо не виждаш и дали могат да ги оправат и не забравяи да им кажеш че не са на щипки хванати стъклата
:cheers:
genko1982
24-01-2009, 13:04
колега teodor80 то проблема е че не може да махнеш стъклото от фара защото е залепено и може да се счупи.ако го свалиш и човека на бул.Константин Величков може да ти го направи
Linkestis
24-01-2009, 13:12
колега teodor80 то проблема е че не може да махнеш стъклото от фара защото е залепено и може да се счупи.ако го свалиш и човека на бул.Константин Величков може да ти го направи
Ако се затопли фара и с макетен нож или скалпел,няма ли да се отдели стъклото.Пробвал ли е някои?
old alfist
24-01-2009, 13:58
Ако се затопли фара и с макетен нож или скалпел,няма ли да се отдели стъклото.Пробвал ли е някои?
Да ! След като се затопли фарът, лепилото, което е нещо от рода на болкит омеква и тогава с права отверка, която леко се усуква, по малко и на малки интервали се минава по цялата дължина двукратно или трикратно.
teodor80
24-01-2009, 14:41
колега teodor80 то проблема е че не може да махнеш стъклото от фара защото е залепено и може да се счупи.ако го свалиш и човека на бул.Константин Величков може да ти го направи
Аз днес погледнах фара от отзад там къдесо се маха пластмасовия капак за късите и като че ли ми се видя че лупата е хваната с някакво болче и подкривени ламаринки.Не се вижда добре трябва с огледало.Но прецених така или иначе трябва го сваля защото ми е залепена фасунката на крушката със силикон а крушката е отделена от фасунката.И тогава ще гледам подробно дали става да се свали само лупата.
Linkestis
24-01-2009, 14:57
....Но прецених така или иначе трябва го сваля защото ми е залепена фасунката на крушката със силикон а крушката е отделена от фасунката.И тогава ще гледам подробно дали става да се свали само лупата.
Да не забравиш да пишеш резултата.Ще те пишем "Пионер":firstprize: по сваляне на лупи.
teodor80
24-01-2009, 16:46
Да не забравиш да пишеш резултата.Ще те пишем "Пионер":firstprize: по сваляне на лупи.
Винаги пиша резултата само ми е малко трудно със снимките(защото като болен алфонсо съм болен и аз на квадрат)но се старая:surrender:
teodor80
25-01-2009, 22:34
Никой ли още не се е заел със отделянето на лупата от фара.Аз ще се заема ама чак около 10 март.Сега не мога да си позволя да остана без кола трябва ми постоянно.
http://www.alkar.es/english/imagen.asp?F=2741474.jpg&J=ALFA%20166%20(98-03)%20%20izquierdo%20faro%20el%E9ctrico%20%20H7+HB 3
Вижте тук за фарове. Не били лоши май. :smoke:
http://www.alkar.es/english/imagen.asp?F=2741474.jpg&J=ALFA%20166%20(98-03)%20%20izquierdo%20faro%20el%E9ctrico%20%20H7+HB 3
Вижте тук за фарове. Не били лоши май. :smoke:
Е убу де, ама няма цени :(
Знам. Обаче не знам дали има някой в България да ги внася. Ако ви се занимава, запитайте испанците.
Dear Mr.,
We regret to inform you that unfortunately we don´t sell our products to particulars.
If you want to establish a commercial relation please give us your Company Details and the responsible of your area will contact you.
Sorry for the inconveniences and have a nice day.
Laura Ortiz
Export department
www.alkar.es
Hello,
I am interested in the price of these two items: 2741474 and 2742474.
Could you please send me a quote of the price including shipping to Sofia, Bulgaria.
Thank you in advance
Best Regards
P. S.
Демек на физически лица НЕ СТАВА :(
Греда! Дали наистина никой в БГ не внася такива?
teodor80
29-01-2009, 18:50
Никой ли още не се е заел със отделянето на лупата от фара.Аз ще се заема ама чак около 10 март.Сега не мога да си позволя да остана без кола трябва ми постоянно.
Колеги днес се свързах с тази фирма за рефлекторите със седалище Стрелча.
Цялата тази процедура ще я направя като се затопли, ако трябва ще сменя и крушките и двата фара абе.. всичко, но определено съм се зарекъл фаровете да станат убийка.
Като се затопли и аз се заемам с фаровете, не че не ми светят, а са ми различни- единият е по мръсен от другия и мисля да ги чистя.
teodor80
31-01-2009, 09:15
На нашите лупи дали може да слагаме 100 ватови.Ще махна ксенона.
Linkestis
31-01-2009, 09:24
Аз до скоро карах с 100/светещи като 130w/.Абсолютно никаква разлика.Само си дадох по 16лв на бройка.
teodor80
31-01-2009, 09:39
Аз до скоро карах с 100/светещи като 130w/.Абсолютно никаква разлика.Само си дадох по 16лв на бройка.
Ок спести ми 16лв.И между другото снощо понаваля сняг и много яко светеха фаровете.Ще ги караме само като има сняг.През другото време трябва да си купим други:go:
Linkestis
31-01-2009, 10:05
Лошото е че пътната настилка и самата маркировка/ако я има/,е отвратителна.А и с нашите фарове съвсем става интересно.Единственото място около София,където виждах хубаво с моите фарове е спускането от разклона за Елин Пелин към София.Въпросните крушки ги пробвах и на другата Алфа същата работа.Явно са ми много зле лупите,и на двете.
Аз мойте лупи днес ще ги чистя :) То пак се вижда много добре , но да видим дали ще може да стане още по-хубаво или ще е само за визия :)
Linkestis
31-01-2009, 10:18
Ще го разглабяш,или ще бъркаш в лупата с парцал?
Ще го разглабяш,или ще бъркаш в лупата с парцал?
Ще бъркам в лупата .. тя и без това се цапа само отвътрешната страна ;) Няма смисъл да отварям фара :)
Linkestis
31-01-2009, 10:34
Ще ли ни открехнеш на начина,че аз се борих с:
пръчка с микрофибър
пръчка със салфетка
отверка с микрофибър и т.н.Не съм малоумен ама с нищо не можах да бръкна.Като свършиш сподели челният си опит с какво си бръкнал :)
teodor80
01-02-2009, 16:39
Има напредък.
genko1982
01-02-2009, 17:03
тоест може да извадиш рефлектора на лупата от дупката за крушката или се бъркам
teodor80
01-02-2009, 17:21
Лупата се вади от фара.Държисе на две болчета от долната страна и от горе на една планка която е нещо като на панта.
Вади се
Колега дай по добре снимки как се прави ако можеш.
Инак евалата дано има ефект цялата процедура.
genko1982
03-02-2009, 18:43
колега какво стана с фаровете.докаде стигна
колеги НЕ СЛАГАЙТЕ КРУШКИ ПО СИЛНИ ОТ ТЕЗИ КОИТО СА ПРЕДВИДЕНИ.Изгаря рефлектора.
колеги НЕ СЛАГАЙТЕ КРУШКИ ПО СИЛНИ ОТ ТЕЗИ КОИТО СА ПРЕДВИДЕНИ.Изгаря рефлектора.
Рефлекторите на 166 изгарят за ~3 години и със стандартните крушки.
nikolaaaay
03-02-2009, 20:59
Рефлекторите на 166 изгарят за ~3 години и със стандартните крушки.
А ксенона удължава ли живота им?!
за ксенона не знам ама като си взех алфата фаровете ми светеха жълто(кофти крушки)купих си осрам-найтбрейкар вадя старите и кво да видя.гадовете хакнали по силни крушки уж да светят а на мене покритието на рефлектора ми на прах.и съм станал на луд по темите да питам кво да правя.завода в стрелча маи ще ми реши проблемите с фаровете.и аз като някои се свързах и ми обчсниха че 4 дни е зора.
за ксенона не знам ама като си взех алфата фаровете ми светеха жълто(кофти крушки)купих си осрам-найтбрейкар вадя старите и кво да видя.гадовете хакнали по силни крушки уж да светят а на мене покритието на рефлектора ми на прах.и съм станал на луд по темите да питам кво да правя.завода в стрелча маи ще ми реши проблемите с фаровете.и аз като някои се свързах и ми обчсниха че 4 дни е зора.
За 156 или 166 става дума все пак?
Рефлекторите на 166 изгарят за ~3 години и със стандартните крушки.
както каза КОКИ 5 стотака един фар!?!?!?На три години по хилядарка само за фарове:new_Eyecrazy:ТА ТОВА Е ПРЕКАЛЕНО.не мислите ли?
genko1982
03-02-2009, 22:42
колегата teodor80 ми запали главата отново с тиа е.... фарове.Бях се примирил.Сега чакам с нетърпение да каже дали се разглабя или не
nightroller
03-02-2009, 22:48
...
genko1982
03-02-2009, 22:52
абе ако не ми беше почернел рефлектора на лупата сигурно можеше да свети както описваш нещата.Поне се надявам де
teodor80
04-02-2009, 07:51
Колеги не се сърдете но в момента съм адски скъсан.За това ви казах че мелко по нататък ще ги пратя във Стрелча.Както писах по предни мнения в момента лупата ми не е закачена никъде във фара даже лопа вътре ще ви направя и една снимка та да се уверите.Няма страшно и червата им ще изкарам тия фарове но ще светнат.
Определено като се оправят рефлекторите ще светнат :lsabre:
И аз така съм се заканил на моите фарове.По мои сметки до 10-ина дни трябва са са като заводски.Ето ви един саит с фарове на 166:
http://www.shop4parts.co.uk/index.cfm?action=catalogue.list
цените са малко по реални
genko1982
04-02-2009, 11:29
като лопа сигурен ли си че може де я извадиш от фара:
teodor80
04-02-2009, 13:31
Само че преди да излезе напълно трябва да се свали механизъма за ела.Това става като се изкара фара.Преди това трябва да се свали и маската.Смятам ви става ясно защо не съм снимал.Като изкараме колата на борислав82 от бокса 156 влизам аз 166.И тогава ще ви постна и снимки.
това е
както каза КОКИ 5 стотака един фар!?!?!?На три години по хилядарка само за фарове:new_Eyecrazy:ТА ТОВА Е ПРЕКАЛЕНО.не мислите ли?
Никога няма да дам 500-600 лева за един фар. Ако ми трябва, колегата ... в раздел ,,продава'', продава чисто нови за по 160 лв, пък ако ще и наи големите ментета да са....
Никога няма да дам 500-600 лева за един фар. Ако ми трябва, колегата ... в раздел ,,продава'', продава чисто нови за по 160 лв, пък ако ще и наи големите ментета да са....
и за мене тая цифра е нереална при положение че един фар се вазстановява за около 20-25лв. а ако е строшен и в моргите може да се намери.
И в моргите- т.е. тия дет зимат евтино алфи и скубят се праят на тарикати. Ето пресен пример-може и банален да ставам, но откакто си купих колата търсих един халоген. В александърауто ми предлагаха за 180, в моргите за 150, колегата в ,,продава'' - чисто нов - за 75 - макар може би и не дотам качествен ако има сериозно значение..... Друг е въпросът аз с какъв се сдобих...
leketo84
04-02-2009, 23:45
И в моргите- т.е. тия дет зимат евтино алфи и скубят се праят на тарикати. Ето пресен пример-може и банален да ставам, но откакто си купих колата търсих един халоген. В александърауто ми предлагаха за 180, в моргите за 150, колегата в ,,продава'' - чисто нов - за 75 - макар може би и не дотам качествен ако има сериозно значение..... Друг е въпросът аз с какъв се сдобих...
И с какъв халоген се намерихте !!!:busted_cop:
историята беше следната:казах че един фар за 166 струва 500лв.друг каза че на 3години се сменят.а аз пуснах саит за фарове под 500лв.пак ти казвам 4е ако не е строшен фара нов няма да си купя.че и строшен да е ще мисля някакви схеми за да НЕ дам толкова пари.за мен лично са грешни ама много грешни пари.не си ли съгласен
И с какъв халоген се намерихте !!!:busted_cop:
намерил го е паднал до някоя гърбица:meeting:
leketo84
04-02-2009, 23:59
намерил го е паднал до някоя гърбица:meeting:
А ясно , късмет значи ... хахха!!!;-)
който си е късметлия си намира всичко.един приятел си търси вал по гърбиците ама не намира.късмет
80 лв от кола за части - поне работи...
genko1982
05-02-2009, 00:19
значи пичове въпроса седи така/моите фарове нищо не светят и примерно прежалвам 326лв за два нови фара от колегата.като ги сложа от голямата температура ако се стопи рефлектора или изкриви стъклото на втората седмица кво праиме.326лв в кофата за боклук;затова ако се свали рефлектора на моите и дам 50ина лв за никелиране и нищо не стане маината му ама едно е 50 друго е 326;некои ако каже че с тиа ДЕПО няма да имам проблем сериозно ще се замисля за два нови
Незнам какво да кажа, колега....
значи пичове въпроса седи така/моите фарове нищо не светят и примерно прежалвам 326лв за два нови фара от колегата.като ги сложа от голямата температура ако се стопи рефлектора или изкриви стъклото на втората седмица кво праиме.326лв в кофата за боклук;затова ако се свали рефлектора на моите и дам 50ина лв за никелиране и нищо не стане маината му ама едно е 50 друго е 326;некои ако каже че с тиа ДЕПО няма да имам проблем сериозно ще се замисля за два нови
Решението е много просто - взимате два нови фара, слагате ксенони и забравяте за проблемите. И ще се радвате на хубава светлина, гарантирам.
Рефлекторите се изпичат от нормалните крушки, ксеновоните почти не греят.
teodor80
05-02-2009, 07:27
Решението е много просто - взимате два нови фара, слагате ксенони и забравяте за проблемите. И ще се радвате на хубава светлина, гарантирам.
Рефлекторите се изпичат от нормалните крушки, ксеновоните почти не греят.
И аз съм решил така да правя ако не стане както трябва със метализирането.Само ,че и на дългите трябва ксенон.И накрая идеята ми беше,че-нали знате вица за Акулата и Свирката.Да не стане така и при нас-Ксенон за мигача няма.Да се стопи от там фара.
genko1982
05-02-2009, 10:41
аз съм сложил ксенон и пак нищо не виждам;требва си рефлектори
teodor80
09-02-2009, 20:28
Готово момчета.Разглобих ги проклетите фарове.Лупите са заминали.Рефлекторите са ми здрави и мисля да не отварям стъклото на фара.
Е да де рефлектора на лупата е заминал а не самата лупа. Може да се даде имаше една фирма която ги правеше някъде по нагоре колега беше пуснал сайта. Виждам как ще има разглабяне на поне 5-6 166-ци за правене на рефлектори :tv:
teodor80
09-02-2009, 21:17
Е да де рефлектора на лупата е заминал а не самата лупа. Може да се даде имаше една фирма която ги правеше някъде по нагоре колега беше пуснал сайта. Виждам как ще има разглабяне на поне 5-6 166-ци за правене на рефлектори :tv:
Нали аз пусна линка за Стрелча.
Вътре фаровете първо ги изтрих.После ги напълних със препарат за стъкла клатих малко излях после вода пак малко клатене и накрая спирт.Подсуших ги със сешоара.Не ги клатете много защото явно като се намокри се бели рефлектора като са сухи няма проблем трият се с мек парцал.
С какво ги три, какъв е този препарат за стъкла?
От кое може да се обели рефлектора от препарата или от търкането?
Linkestis
09-02-2009, 23:59
На мен пък ми казаха за много сполучлив и интересен метод:пълните фара с накъсани на ситно парченца вестник.Пълните със студена вода и почвате да друсате.Ефекта е невероятен.
П.П. Колега,трудно ли се сваля бронята?
Linkestis - трябва да направим една среща с тези които имат проблеми с фаровете, разбираме се за една събота и неделя и разфасоваме кочините. :meeting:
Linkestis
10-02-2009, 00:05
Linkestis - трябва да направим една среща с тези които имат проблеми с фаровете, разбираме се за една събота и неделя и разфасоваме кочините. :meeting:
Подкрепям!!
teodor80
10-02-2009, 07:27
На мен пък ми казаха за много сполучлив и интересен метод:пълните фара с накъсани на ситно парченца вестник.Пълните със студена вода и почвате да друсате.Ефекта е невероятен.
П.П. Колега,трудно ли се сваля бронята?
Недей.
Linkestis
10-02-2009, 07:33
.....По подробно от това незнам как да ви обясня.
:big_bow_down::bravo::big_beer:
old alfist
10-02-2009, 09:28
Намесвам се в разговора, защото ако не го направя, ще ми бъде съвестно.
Рефлекторите не трябва да се пипат от човешка ръка. Препаратът трябва да бъде някакъв неагресивен. Доколкото си спомням ползвах на времето някакъв обезмаслител, който го напръсках с помпичка, която разпрашава течността/нещо от рода като на тези за цветя или стъкла/. Изплакването по същия внимателен начин с дестилирана вода за да не оставя петна от варовик. Изсушава се с негорещ въздух за да може да се разстелят капките равномерно. Стъклени части спокойно могат да се трият с кърпи.
teodor80
10-02-2009, 16:18
Намесвам се в разговора, защото ако не го направя, ще ми бъде съвестно.
Рефлекторите не трябва да се пипат от човешка ръка. Препаратът трябва да бъде някакъв неагресивен. Доколкото си спомням ползвах на времето някакъв обезмаслител, който го напръсках с помпичка, която разпрашава течността/нещо от рода като на тези за цветя или стъкла/. Изплакването по същия внимателен начин с дестилирана вода за да не оставя петна от варовик. Изсушава се с негорещ въздух за да може да се разстелят капките равномерно. Стъклени части спокойно могат да се трият с кърпи.
Става става
old alfist
10-02-2009, 18:44
и нищо им няма.
Е, как нищо им няма, като виждам от снимките, че се е олющил рефлектора.
teodor80
10-02-2009, 19:09
Е, как нищо им няма, като виждам от снимките, че се е олющил рефлектора.
От кои снимки коя снимка е с олющен рефлектор?
genko1982
10-02-2009, 20:30
как коя бе колега/кадето си снимал рефлектора от долната страна не е ли олющен,а иначе евала че си открил как да си оправиме фаровете
От кои снимки коя снимка е с олющен рефлектор?
Ето това
http://www.clubalfaromeo.com/forum/attachment.php?attachmentid=10294&d=1234203936
е рефлектора с олющената амалгама.
На 99,9% от Алфите 166 с нормални крушки (на останалите 0,01% са сменяни фаровете) рефлекторите изглеждат точно така, много често доста по-зле.
При ксеноните рефлекторът почти винаги е добре, щото там няма висока температура.
teodor80
11-02-2009, 08:16
как коя бе колега/кадето си снимал рефлектора от долната страна не е ли олющен,а иначе евала че си открил как да си оправиме фаровете
Да аз го развалих.
Хайде някой от Модовете да извади от темата описанието на демонтажа и да го сложи в отделна тема в решени тех. въпроси.
old alfist
11-02-2009, 09:52
Рефлекторите са ми здрави
Виж какво си написал - затова никой не може да те разбере.В същото време отдолу показваш снимки с олющен рефлектор.
teodor80
11-02-2009, 11:32
Виж какво си написал - затова никой не може да те разбере.В същото време отдолу показваш снимки с олющен рефлектор.
Съгласен съм.
Объркването на всички идва от това че колегата казва че рефлектора му е ок като има предвид дългите и че лупата е скапана, но всъщност е скапан рефлектора зад лупата - демек не основният а само на самата лупа. Иначе лупа се води само стъклото а цялата част лупа с рефлектор поставена във фара е оптика. Той Пинко много отдавна е писал че всъщност това е проблема.
И моля стига сте пълнили темата с мнения които са се родили във вашите глави понеже не сте изчели всичките мнения до КРАЙ а само началото им и после гледате снимките и има коментари това си мил ти си го развалил и това е.
Момченцеее, ти накъдето си тръгнал, аз оттам се връщам.
И още нещо - това на снимката е рефлектор. И то олющен, а не мръсен. Лупата е онова кръглото стъкленото(демек прозначно) с двойноизпъкнала форма. Аман от неграмотници.
old alfist
11-02-2009, 12:01
Момченцеее, ти накъдето си тръгнал, аз оттам се връщам.
И още нещо - това на снимката е рефлектор. И то олющен, а не мръсен. Лупата е онова кръглото стъкленото(демек прозначно) с двойноизпъкнала форма. Аман от неграмотници.
Добре, че се включи - бях започнал да се чудя какво става всъщност, как да обяснявам.
Linkestis
11-02-2009, 12:26
Добре де,защо нападате колегата?Лупата на всички е заминала.Тои го казва по един начин вие го разбирате по друг.Дайте сега да му ударим един бои.
Добре де - сега като извадя лупата и рефлектора, минавам ли с едно почистване или трябва да се изпращат някъде за наслояване ли там полиране ли...
teodor80
11-02-2009, 17:59
Добре де - сега като извадя лупата и рефлектора, минавам ли с едно почистване или трябва да се изпращат някъде за наслояване ли там полиране ли...
Незнам.Явно така е по добре.Прави добро и яж лайно се получи.
teodor80
11-02-2009, 19:16
Момченцеее, ти накъдето си тръгнал, аз оттам се връщам.
Да бе с парите напред всеки може.Тук така като пишем за кви ни взимаш за идиоти ли че не си купуваме нови фарове като теб.Просто не всеки може да си позволи да сменя всичко с ново при условие че може да се рециклира старото.Теб те знаем магазините за авто части работят за теб Чичкоооооо.С тия пари дето си ги дал за колата си по добре да беше си вземал нова на лизинг и с гаранция.Истината е че караме дърти кошници и искаме да ги подмладим като ги напудрим ама баба си остава баба с изключение на Лили Иванова.
nightroller
11-02-2009, 20:01
...
Мдаааа нещо се изострят нещата..... Благодарности на teodor80 за това че се е занимавал и е споделил тук за да ни улесни с снимков материал и подробни обяснения :)
old alfist
11-02-2009, 20:07
Да бе с парите напред всеки може.Тук така като пишем за кви ни взимаш за идиоти ли че не си купуваме нови фарове като теб.Просто не всеки може да си позволи да сменя всичко с ново при условие че може да се рециклира старото.Теб те знаем магазините за авто части работят за теб Чичкоооооо.С тия пари дето си ги дал за колата си по добре да беше си вземал нова на лизинг и с гаранция.Истината е че караме дърти кошници и искаме да ги подмладим като ги напудрим ама баба си остава баба с изключение на Лили Иванова.
Колега, Теди, с никой от вас не се познавам и не искам да бъда адвокат на никой,но явно не си разбрал Пинко - смятам, че не тълкуваш правилно цитатът който си дал. Предполам, че има впредвид, че се е сблъсквал с тези проблеми отдавна.
Реакцията му е такава, защото в някои случаи колеги, които въпреки добрите си намерения, вместо да помогнат могат да навредят. За това се намесих и аз с моите обяснения. Никой не се съмнява в добрите ти намерения.
Как да си вземем нов модел, като ние харесваме само 16Х. Доколкото знам последния такъв е 166, които небих го сменил за нито една нова кола.
genko1982
11-02-2009, 22:36
колега теодор кви пари ти казаха от Стрелча и колко време ще ги правят че нещо не мога да се свържа с тях
колко време ще ги правят
Това май е най-важния въпрос, защото аз друго кола нямам и никак не си представям седмица или повече да съм безколесен.
teodor80
14-02-2009, 18:58
Колеги пращайте рефлекторите на лупите в Стрелча.До сега ходих да карам и да се кефя.Вън се стъмни пред колата не.Ден е напрово.Страшно съм доволен.
Колко струва услугата в стрелча
Колко струва услугата в стрелча
На мен ми казаха от15-25лв. на рефлектор и ги обработват за 4 дни.пращаш ги с куриер и те ти ги вращат пак чрез куриерска фирма.
Къде изчезна описанието на колегата за разглабянето на фаровете да попитам ако може?????
Или колегата го е махнал????
genko1982
21-02-2009, 16:54
ето каде в София правят рефлектори,момчето ми каза след около месец,че в момента не бачкали.http://www.kampaints.com/BG/index.html
emil georgiev
27-02-2009, 08:57
Много слабо светят късите ксенонови светлини незнам защо-нищо не се вижда.Уж лупи уж незнам си какво и не светят.Ксенона е слаган тук от предния собственик.Как се свалят фаровете искам да достигна до вътрешната и външната страна на лупите та да ги изчистя може да са замърсени ама незнам и с какво да ги изчистя.Приемам съвети всякакви.
п.с. Дългите са ми номер 1 святят прекрасно.
нямаш ли халогени на бронята ,
и при мен късите са зле но ги подсилвам с тези от бронята
Linkestis
24-03-2009, 17:11
Едно въпросче към колегата teodor80.
Сложил съм двата фара на масата,как де го....се сваля лупата?МАхнал съм двете винтчета,но тя не излиза.Голямата пластмасова кора която е на щипки на самият фар как се маха?Или да не би да трябва да се маха стъклото,за да излезне лупата?
И последно,направиха ли ти покритие на рефлектора на лупата отвътре и от вън?Доволен ли си?
Благодаря ти..
П.П А колко ти струваше удоволствието?
teodor80
24-03-2009, 19:55
Едно въпросче към колегата teodor80.
Сложил съм двата фара на масата,как де го....се сваля лупата?МАхнал съм двете винтчета,но тя не излиза.Голямата пластмасова кора която е на щипки на самият фар как се маха?Или да не би да трябва да се маха стъклото,за да излезне лупата?
И последно,направиха ли ти покритие на рефлектора на лупата отвътре и от вън?Доволен ли си?
Благодаря ти..
П.П А колко ти струваше удоволствието?
имаш лично
Linkestis
24-03-2009, 20:10
имаш лично
:big_beer::big_bow_down:
Кажете и ние да разбереме.
Linkestis
25-03-2009, 12:26
Значи,преди някои да се развика,аз ще разделя рефлекторите на основен и на този на лупата.
Не съм правил снимки на свалянето на предната броня,но при необходимост мога да снимам местата на които е закачена.
При мен положението беше повече от плачевно,Никога не слагайте крушки с по-високи ватове от оригиналните!!!
Ако искате да свалите само лупата и неиният рефлектор,то не е нужно да махате стъклото на фара.Целият пласмасов капак,заедно със системите за хоризонтален и вертикален реглаж се държат на трите щипки,които от своя страна за захванати към основният рефлектор.С внимателно дърпане и с помоща на часовникарска отверка,която напъва контричките на водачите,въпросният капак излиза.След това развивате винтчетата,махате металните скоби които придържат допълнително лупата към основният рефлектор.Запомнете положението на всички съставни елементи на лупата с цел правилно сглобяване.След което спокоино махате рефлектора на лупата,измивате самата лупа/стъклото/,и правите с рефлектора каквото сметнете за нужно.Аз постъпих по следният начин:рефлекторите на лупите заминаха за Стрелча!Самият фар напълних с много парченца накъсан вестник и студена вода.Стабилно друсане около 20 мин.на всеки.Резултатът е налице:почти чисто нови фарове!Разбира се основният рефлектор е с ненарушено покритие.След като пристигнат и рефлекторите на лупите,ще пусна снимки да видите и вие.
Като допълнение:абсолютно целият фар бе пълен с прах и частици от покритието на рефлектора на лупата,плюс явно опушването от по силните крушки,коиtо за мои късмет не са изгорили покритието на основният рефлектор.Карах само два дни с тях.Имам съмнения и че капачката на късите светлини не уплътнява добре,тъй като гуменото уплътнение е леко накъсано.
На тези които се захващат с тази процедура....Успех!Надявам се и аз да съм доволен като колегата teodor80
Задължително ли се сваля предната броня, за да излезе фара.
Linkestis
25-03-2009, 16:50
Задължително ли се сваля предната броня, за да излезе фара.
Да,няма как да си извиеш ръката за да бръкнеш за последната гайка.:) пробвах ама не става :)
Лайсната под фара ми е счупена поръчах нова, ще се видя в приключение при сманата.
old alfist
26-03-2009, 00:33
Малко отзиви за никелирането :
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=32122
Linkestis
26-03-2009, 02:55
Малко отзиви за никелирането :
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=32122
Надявам се да е единиствения случай,или че е от вида на рефлектора.
Колеги имайте в пред вид че фаровете могат да да започнат да светят слабо и по една много банална и проста причина.А именно нагар,ерозия или охлабване на контактните площи на кабелните обувки в захранващите букси.Това е една много често срешана причина за немощта на фаровете.Лекува се много лесно-смяна с други(нови) кабелни обувки в случай че са стандартни.Ако не е възможна смяната се предприема профилактика но ефекта е по краткотраен.
Linkestis
26-03-2009, 18:00
Днес постигнах и завиден ефект и с халогените :beer:
Linkestis - трябва да направим една среща с тези които имат проблеми с фаровете, разбираме се за една събота и неделя и разфасоваме кочините. :meeting:
Това може да го направим на всяка една от редовните ни срещи, щото май няма някой, който да няма проблеми с фаровете :) С изключение на тези с фабричния ксенон, които сте 3-ма души на кръст :)
Готово момчета.Разглобих ги проклетите фарове.Лупите са заминали.Рефлекторите са ми здрави и мисля да не отварям стъклото на фара.
Браво, човече! Честно казано, подозирах, че ще стане работата и нарочно чаках да видя как ще се справиш, преди да предприема нещо.
Само се опитай да си по-точен с термините, щото стават големи обърквания. В крайна сметка, проблеми създават най-вече късите. Това, което жаргонно наричаме "лупа", всъщност е фар за къси светлини. Както всички други фарове, той се състои от рефлектор, стъкло и крушка. Разликата е, че стъклото не е разсейващо като на другите фарове, а е фокусиращо - нарича се леща, но в разговорния език е известно като лупа.
Linkestis
30-03-2009, 13:38
Описание как се разглобяват,малко по-назад :)
Колеги имайте в пред вид че фаровете могат да да започнат да светят слабо и по една много банална и проста причина.А именно нагар,ерозия или охлабване на контактните площи на кабелните обувки в захранващите букси.Това е една много често срешана причина за немощта на фаровете.Лекува се много лесно-смяна с други(нови) кабелни обувки в случай че са стандартни.Ако не е възможна смяната се предприема профилактика но ефекта е по краткотраен.
Колега, снимките на Теодор ясно показват причината - рефлекторът е останал без покритие. Замърсяването на лупата също е важен фактор, а и той произхожда от първия - отлюпените частици от покритието полепват по лупата. Затова, след операцията - ксенон и проблемът приключва. На моята съм проверявал буксите и са перфектни. На тази кола фаровете не са изложени на кал, прах и мръсотия. Проблемът е в изпичането на рефлекторите на късите заради малкия обем на фаровете на късите.
Описание как се разглобяват,малко по-назад :)
Рефлекторите в Стрелча ли ги прати?
Linkestis
30-03-2009, 21:31
Рефлекторите в Стрелча ли ги прати?
Да,обадиха ми се и ми казаха че били много малки и ще ми струва всичко 27 лв.и за куриери/под всякаква критика/14 лв.
Да,обадиха ми се и ми казаха че били много малки и ще ми струва всичко 27 лв.и за куриери/под всякаква критика/14 лв.
Кои са тия куриери - да не ги ползваме?
Linkestis
30-03-2009, 21:44
Кои са тия куриери - да не ги ползваме?
Как кои Спиди Куриери..най бързите!Доставка на пакет 0.500кг на сто километра става за три дни!
Как кои Спиди Куриери..най бързите!Доставка на пакет 0.500кг на сто километра става за три дни!
Ами толкова, ти какво искаш? Пеша, по 33 километра на ден, с почивки, с преспиване ... :grin:
teodor80
30-03-2009, 22:55
Ами толкова, ти какво искаш? Пеша, по 33 километра на ден, с почивки, с преспиване ... :grin:
Не е това проблема колеги не бъдете дребнави.Все пак е далечко а и те имат нужда от почивка.А и все пак носят доставките с някакви си Пежа Боксер или някакви подобия на автомобили.Трябва Алфа Ромео да се замислят да измайсторят някой нов самолет с вид на микробус-товарен стига са ги правили с форма на леки коли само:gayfight:и чак тогава ще са на ниво доставките.
Колеги някъде писах по темата но ще си направя труда да пиша и тук.Без да съм корифей и навътре в спецификата на точно този модел ще кажа че проблема може дa е и много прост и елементарен от към финансова страна.Та значи на коли които вече не са първа младост има един електрически проблем и той се нарича хлабави ел.връзки.С течение на времето буксите на захр.кабели на фаровете се охлабват от нагряването и изстиването и в следствие на хлабините се получават нагари и въобще осветеността пред автомобила може да намелее доста благодарение на това.Цаката е да се направи профилактика.Успеха после е гарантиран,лично аз съм подменил(запоени) всички кабелни обувки на захр.кабели на фаровете и пред колата стана ден.Проблема може да се констатира при оглед на въпросните букси, ако има такъв то те са с видоизменени с променен цвят и леко поразтопени а кабелите са "опечени" и потъмняли.
Linkestis
31-03-2009, 22:27
Колеги някъде писах по темата но ще си направя труда да пиша ..
Колега, ....Проблемът е в изпичането на рефлекторите на късите заради малкия обем на фаровете на късите.
:surrender:
Linkestis
03-04-2009, 10:05
Рефлекторите пристигнаха,всичко е монтирано,обаче...Винаги едно обаче,левият фар не може да се регулира.Свален е в най-долно положение.От врътката в купето се вдигат и свалят.А от ръчната настроика отпред не иска,въртят се безкрайно без никакъв ефект.Въпросните водачи за реглажа не са счупени.Някакви идеи как да вдигна фара малко нагоре?
П.П До сега не съм имал автомобил с такава светлина :)
Според мен не е зацепена машинката за регулиране със рефлектора. Трябва да извадиш крушката да вдигнеш рефлектора с ръка през отвора на крушката и тогава да сложиш машинката и тя да задържи рефлектора. :thumbup:
Linkestis
03-04-2009, 20:12
Според мен не е зацепена машинката за регулиране със рефлектора. Трябва да извадиш крушката да вдигнеш рефлектора с ръка през отвора на крушката и тогава да сложиш машинката и тя да задържи рефлектора. :thumbup:
Това ужким го направих както трябва докато го сглобявах,ама може и да съм оплескал нещо
Абе някой гледал ли е лупите в какво състояние са? Ако и те са изпържени ще стане ли работата само с рециклиране на рефлекторите?
Абе някой гледал ли е лупите в какво състояние са? Ако и те са изпържени ще стане ли работата само с рециклиране на рефлекторите?
Ептен от хора дето не четат целите теми.... Да човека това е направил... рециклирал си е РЕФЛЕКТОРА на ОПТИКАТА
Абе някой гледал ли е лупите в какво състояние са? Ако и те са изпържени ще стане ли работата само с рециклиране на рефлекторите?
Aхахахахахахахахахахахаха!!! :rotfl:
Linkestis
18-04-2009, 18:01
Абе някой гледал ли е лупите в какво състояние са? Ако и те са изпържени ще стане ли работата само с рециклиране на рефлекторите?
На лупата няма какво да и стане.
Да с полагане на нов слой аламагама,проблема се решава.
Както е писал и колегата Теодор,а и аз сле дпроцедурата става като ден.
old alfist
18-04-2009, 18:14
Да с полагане на нов слой аламагама,проблема се решава.
Искренно ви пожелавам да е за дълго - дано да е така.
Linkestis
18-04-2009, 18:17
Искренно ви пожелавам да е за дълго - дано да е така.
Ми аз сложих ксенон,мисля че след като няма точка на кипене :) трябва да изкара доста дълго.Друг е въпроса ако се сложи нормална крушка,предполагам "пърженето" започва отново и ще завърши скоро
Изчетох всичко от началп -до край.От малък минавам за будно дете,но сега ще кажа нещо ,дето може на повечето от вас да се стори глупаво.Аз не съм виждал 166 без фарове за мъгла.Следите ли ми мисълта?Не ти стигат късите-хоп пускаш си халогенките за мъглта,спестяваш си разправии за рециклиране и нерви достатъчни да осиновиш дете сигурно, да не говорим за тия прословути 1000 лева на 2-3 години.За мен тва е решението.Чакам ГРАДИВНА критика колеги.Може и да бъркам някъде...:brickwall::idea2:
Linkestis
19-04-2009, 05:28
Изчетох всичко от началп -до край.От малък минавам за будно дете,но сега ще кажа нещо ,дето може на повечето от вас да се стори глупаво.Аз не съм виждал 166 без фарове за мъгла.Следите ли ми мисълта?Не ти стигат късите-хоп пускаш си халогенките за мъглта,спестяваш си разправии за рециклиране и нерви достатъчни да осиновиш дете сигурно, да не говорим за тия прословути 1000 лева на 2-3 години.За мен тва е решението.Чакам ГРАДИВНА критика колеги.Може и да бъркам някъде...:brickwall::idea2:
Предпочитам за няколко дни срещу няма и 40 лв.да чакам да ми върнат рефлекторите.Мисля че е доста по-добре от това през ден да ме спират катаджийте за това че карам на халогени.А аз изминах доста километри с кандила вместо фарове,и честно да ти кажа халогенките не успяха да ми свършат работа.Очите ми се изморяваха след половин час шофиране.Едно е да имаш хубав фар и да пуснеш халоген...ама с кандило и халоген не става...
teodor80
19-04-2009, 09:26
Предпочитам за няколко дни срещу няма и 40 лв.да чакам да ми върнат рефлекторите.Мисля че е доста по-добре от това през ден да ме спират катаджийте за това че карам на халогени.А аз изминах доста километри с кандила вместо фарове,и честно да ти кажа халогенките не успяха да ми свършат работа.Очите ми се изморяваха след половин час шофиране.Едно е да имаш хубав фар и да пуснеш халоген...ама с кандило и халоген не става...http://clubalfaromeo.com/forum/images/icons/icon14.gifhttp://clubalfaromeo.com/forum/images/icons/icon14.gifhttp://clubalfaromeo.com/forum/images/icons/icon14.gifhttp://clubalfaromeo.com/forum/images/icons/icon14.gif
http://clubalfaromeo.com/forum/images/icons/icon14.gif
Добре,аз трябваше да ти кажа,пък колата си е твоя,парите-също.Късмет и да пишеш дали е по-добре,защото за едно си прав-40 лева не са болка за умиране.Пиши като имаш резултати
Linkestis
19-04-2009, 11:09
Добре,аз трябваше да ти кажа,пък колата си е твоя,парите-също.Късмет и да пишеш дали е по-добре,защото за едно си прав-40 лева не са болка за умиране.Пиши като имаш резултати
Е колега,то отдавна има резултат...
Разбира се положителен.Щом скептично настроената ми жена,успях да я убедя че това са старите фарове а не съм купил нови :)
...Не ти стигат късите-хоп пускаш си халогенките за мъглта,спестяваш си разправии за рециклиране и нерви достатъчни да осиновиш дете сигурно, да не говорим за тия прословути 1000 лева на 2-3 години.За мен тва е решението.Чакам ГРАДИВНА критика колеги.Може и да бъркам някъде...:brickwall::idea2:
Ето ти градивна критика: ползвайки този метод може и да "спестяваш" нещо, но вместо както казва колегата
срещу няма и 40 лв. да решиш проблема, рискуваш тези 40 лв да отидат още при първите ченгета, които те спрат. Защото това с халогенките е лллеко нарушение на ЗДП.
Ами мойто виждане за нещата, след изминати много километри по тъмно, са че на една кола и трябват хубави къси фарове. Нито халогенни нито дългите са важни. Общо взето няма никакъв смисъл от ксенон на дългите например. Та като караш с нормалните 100 -110 при силно светещи и добре регулирани къси ако е средоточен човек вижда какво се случва и може да избегне дупка, препядствие както и недай си боже нещо да изкочи. Халогенните светят прекалено близко и при лоши къси виждаш дупката, но е прекалено късно да я избегнеш например. Също така колкото по надалеч е силна концентрирана светлина толкова по не се изморяваш. При много силни дълги, които в БГ може да ползваш доста рядко, се вижда наистина перфектно, но като ги изключиш се получава като все едно нямаш къси и за няколко секуди изпускаш почти всичко на пътя а после се мъчиш да видиш какво става. Та за извънградско нощно каране, трябват много хубави къси, и добри дълги но не прекалено силни, халогенните са в помощ, осветяват пред колата по силно и малко настрани та умората е по малка ама може и без тях. На 166 е най лошата комбинация силни дълги силни халогени и слаби къси ако е заминал рефлектора. Та моя съвет е ако ви се занимава направете като колегата, на мойта кола макар и с ксенон десния фар вече не свети като хората и сега ще го правя че аз съм много претенциозен на тема фарове и без друго.
Ето ти градивна критика: ползвайки този метод може и да "спестяваш" нещо, но вместо както казва колегата да решиш проблема, рискуваш тези 40 лв да отидат още при първите ченгета, които те спрат. Защото това с халогенките е лллеко нарушение на ЗДП.
Дотук добре.Само ,че ЗДП наистина регламентира това,но ушевите рядко се заяйдат за това и аз като човек ,който си взе административното право с 5 тоя семестър мога да споделя,че един евентуален подобен акт за халогенни още с 1 обжалване няма да издържи,защото винаги можеш да кажеш ,че 2 км по назад има мъгла.Спор няма ,че е подобре да си с хубави къси,аз и макар с 3 год. шофъорски стаж ,знам ,че е така.Просто предложих една алтернатива за 0 лева,която на първо време става според мен.
Дотук добре.Само ,че ЗДП наистина регламентира това,но ушевите рядко се заяйдат за това и аз като човек ,който си взе административното право с 5 тоя семестър мога да споделя,че един евентуален подобен акт за халогенни още с 1 обжалване няма да издържи,защото винаги можеш да кажеш ,че 2 км по назад има мъгла.Спор няма ,че е подобре да си с хубави къси,аз и макар с 3 год. шофъорски стаж ,знам ,че е така.Просто предложих една алтернатива за 0 лева,която на първо време става според мен.
Не е работа на халогени да се кара мното е неудобно и гадно. Това е хаярене. На мен лично ми обявиха 20 лв. за двате рефлектора като ги изпратих. Предпочитам за 20 лв. да си имам нормални фарове и като нови. А в големите градове няма как да спорим, че 2 км назад имало мъгла и тука полицаите са съвсем други. Предпочитам да карам изправна кола с нормални фарове и да си нямам грижи.
Дотук добре.Само ,че ЗДП наистина регламентира това,но ушевите рядко се заяйдат за това...
Мен са ме спирали поне 5-6 пъти точно затова, а веднъж и акт отнесох.
...и аз като човек ,който си взе административното право с 5 тоя семестър мога да споделя,че един евентуален подобен акт за халогенни още с 1 обжалване няма да издържи...
Значи би следвало да си наясно, че НП до 50 лв не могат да се обжалват ;)
Както и да е, мисълта ми е, че е по-добре да инвестираш 50 лв в колата си, отколкото да не ги инвестираш. В крайна сметка, добрата видимост е за твое добро, а не на някого другиго. По същата причина си слагам колана не заради ченгелите, а заради мен самия.
Така да бъде.Безмислено е да спорим. За суми от от 50 лева за ремонт няма какво да ги говорим.Да припомня ссамо ,че ставаше дума преди 10 поста за 1000 лева:pokey:
Така да бъде.Безмислено е да спорим. За суми от от 50 лева за ремонт няма какво да ги говорим.Да припомня ссамо ,че ставаше дума преди 10 поста за 1000 лева:pokey:
Такова нещо даже не се е и споменавало. Те два нови фара не струват 1000 лв.
Linkestis
19-04-2009, 20:50
Такова нещо даже не се е и споменавало. Те два нови фара не струват 1000 лв.
Почти толкова са!Освен ако не са Депо метро или тем подобни самозапалващи се фарчета
Почти толкова са!Освен ако не са Депо метро или тем подобни самозапалващи се фарчета
http://cgi.ebay.de/Alfa-Romeo-166-Scheinwerfer-Beifahrerseite-NEU-original_W0QQitemZ380090227641QQcmdZViewItemQQptZA utoteile_Zubeh%C3%B6r?hash=item380090227641&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1229|66%3A2|65%3A12|39%3A1|240%3A13 18
http://cgi.ebay.de/Alfa-Romeo-166-Scheinwerfer-rechts-komplett-original_W0QQitemZ170322637840QQcmdZViewItemQQptZA utoteile_Zubeh%C3%B6r?hash=item170322637840&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1229|66%3A2|65%3A12|39%3A1|240%3A13 18
Айде да не са 1000 лв. То ако става въпрос може и за 2000 да ти ги продадат ако искаш.
Linkestis
19-04-2009, 22:15
Тъй де,написал съм почти 1000,от ибея около 800-850лв.
:cheers::cheers:
По мои сметки пък излиза не повече от 400 лв. :)
Абе 2 нови си струват 1000 от ма.Един приятел си докара 166 2.0 т.с без фар от Италия.Тук в бг му искаха 650 парцала за 1 фар,но той вкара от Турция за 220 евра някъде,такаче драги ми смехурко май такмо за 1000 говорим.Сега ще потърся поста
Е добре де,неможе да няма накакъв начин да се оправят тези фарове.
Втора ръка не става.
Варианта за 2х480лв не е много хубав.
Така.... 2 по 480,момент да взема калкулатора...такааа....960 лева.Извинявай,няма да разочаровам повече:no:
Така е . В александър ауто струва 630 единия. В раздела ,,продава'' има по 160 на депо.
Извинете за грешката ми, сметнах само единия фар. Човек съм все пак. Но въпреки това 800 лв , а не 1000. В рязана турция, сашо ауто и тн може да им слагат цени каквито си искат. Дал съм пример за европейска цена. И да се върнем в началото, че никой драги ми "не-смехурко" не е споменавал цени от 1000 лв. никъде в темата. А рециклиране, което е къде ти по-евтино.
Linkestis
20-04-2009, 08:56
...И да се върнем в началото, че никой драги ми "не-смехурко" не е споменавал цени от 1000 лв. никъде в темата. ...
За да не се карате...
12.01.09 г., 09:07
......Лошото е, че новите фарове са около 5 стотака единия.....
23.01.09 г., 17:09
.....
Варианта за 2х480лв не е много хубав.
Е добре де , че са скъпи скъпи са. немога да разбера защо се пишат излишни работи .. След някое и друго време и аз ще рециклирам моите и от излишни постове няма да мога да намеря къде да пратя фаровете..:bad_evil:
Linkestis само дето това горе не е било относно рециклирането на фаровете.
Спирам,че стана мазало тука.........
Остава НЯКОЙ да поразчисти излишните постове и моят включително.
:tongue2: Няма да показвам на какво са мязали преди да ги пратя в Еверт Лак. Приличаха на стари тенджери, а не рефлектори.
leketo84
24-04-2009, 17:26
:tongue2: Няма да показвам на какво са мязали преди да ги пратя в Еверт Лак. Приличаха на стари тенджери, а не рефлектори.
Еха , браво това е истината ! :respect:
Аплодисменти за teodor80 Все пак той ни "светна" за Еверт Лак.
teodor80
25-04-2009, 11:22
Аплодисменти за teodor80 Все пак той ни "светна" за Еверт Лак.
Благодаря за вниманието.Радвам се,че съм бил полезен.Сега съм замислил вариант да я дигна отпред малко но достатъчно та да не си губи силата в завоите.После ще пиша какво е станало.Самоче с тази криза незнам кога ще започна проекта.
Спешно ме интересува, дали мога да сваля рефлекторите на късите, но без да свалям целия фар, респективно бронята
Спешно ме интересува, дали мога да сваля рефлекторите на късите, но без да свалям целия фар, респективно бронята
Ами май без да сеаляш целия фар, няма да ти се размине.
Linkestis
11-05-2009, 18:42
Спешно ме интересува, дали мога да сваля рефлекторите на късите, но без да свалям целия фар, респективно бронята
Можеш,но няма да можеш да ги сглобиш :coolio:
teodor80
11-05-2009, 18:53
Можеш,но няма да можеш да ги сглобиш :coolio:
Да да може ама не.Да кажем че на левия фар ще успее да свали механизма за ела ама на десния как ще стане без да свали фара?
Гадно се получава значи.
Трудно ли се сваля бронята, трябват ли някакви по-специални инструменти?
Linkestis
11-05-2009, 19:03
Аз моята броня я свалих без да я вдигам или махам предните гуми.Е малко се поизкривих..
Основното е гедоре с камък 10.
Махаш или дърпаш назад към гумите,подкалниците и има три болта от всяка страна,захванати към калниците.Другите болтове и гайки се виждат като застанеш пред муцуна на колата.
Linkestis
11-05-2009, 19:04
Да да може ама не.Да кажем че на левия фар ще успее да свали механизма за ела ама на десния как ще стане без да свали фара?
Става става...:-P
Вчера се срещнахме със колегата Linkestis и решихме че е крайно време да "пооправим" и моите фарове.
Свалихме бронята а след това и фаровете. Използвахме момента и отидохме на автомивка и измихме много добре радиатора и кулера. Процедура, която препоръвам на всеки да направи. Нямате си на идея колко мирерия се беше насъбрала. След тази процедура климатика започна да духа студено - веднага а не както преди топло и след минутка две студено.
За тези, които си мислят че фаровете са елементарна работа и че могат да се справят сами се лъжат.
Да внимават много най-вече колегите със фабричен ксенон.
Тъй като искахме да отделим баластите от фаровете за да може по-лесно да се измият направихме голяма грешка - видяхме че има букса на самият баласт и с "леко" дърпане успяхме да отскубнем от платката и буксата и всички крачета (запоени са за платката).
Отворихме ги и с треперещи ръце успяхме да запоим обратно всички крачета. Та така и със двата баласта.
Процедурата е много пипкава и е за хора бая оптимисти без нерви :)
Нещо много важно - след измиването на фаровете трябва задължително със сушоар да се обдъхат внимателно докато не останат капчици иначе ще се образуват петна.
След като бяхме вече готови сглобихме фаровете а след това и бронята.
След 10 часа работа и като видяхме резултата - масата беше задължителна - биричка и мезе.
Погледнете на снимките без фаровете колко би и утивало на колата малко по-големи фарове и колко много ще се връзват със задните стопове :)
Страшно много искам да благодаря на колегата Мариан (колко е доволен на 3тата снимка) за свършената работа. Евала на такива приятели!
Ето и малко снимки: (не е много добро качетвото но фаровете настина нямат нищо общо с това което бяха)
Linkestis
20-07-2009, 12:10
Абе мани мани,беше напрежение с тия баласти :)
ама сме си "майсторчета" та оправихме нещата.
Абе мани мани,беше напрежение с тия баласти :)
ама сме си "майсторчета" та оправихме нещата.
И все пак, можело значи, ЕВАЛА Бате Маряне!!!!!:drunk:
Абе мани мани,беше напрежение с тия баласти :)
ама сме си "майсторчета" та оправихме нещата.
Иначе нали се сещаш жената, какво каза за изтривалката :paddle: :)
Фабричните ксенонови фарове биксенон ли са или само на късите?
Дебна тука едни в ибей и се чудя има ли смисъл да влизам в тоя филм.
Фабричните ксенонови фарове биксенон ли са или само на късите?
Дебна тука едни в ибей и се чудя има ли смисъл да влизам в тоя филм.
Само къси :)
Никелират и в София , днес дадох моите :) Ще кажа впечатленията си като взема рефлекторите и ако ми харесат ще кажа къде е :)
Ето аз какво направих днес :)
Това може да стане интересно.
Снимай отново, като ги върнеш на колата.
Jivko7777
19-10-2009, 14:58
Ето аз какво направих днес :)
Красиво, но намалява видимоста ;)
leketo84
19-10-2009, 17:26
Ето аз какво направих днес :)
Нямам търпение да го вида монтирано това чудо !!! :jason2:
на мен едното "око" понякога не ще да се включи...
като "цъкна" веднъж-дваш светва, ама пак не са еднакви двата... единия е по-ярък от другия...
туй на смяна мяза ...
а ?
Красиво, но намалява видимоста ;)
Мисля , че си в голяяяма грешка :) това е просто декоративната част на фара :) Рефлекторите са ми преникелирани ;) Видимостта няма да се намали , а напротив , с "новите" рефлектори ще се вижда още по-добре и с изчистените лупи и полирани стъкла на фаровете :)
Емо какви са ти впечатленията от никелирането на рефлекторите...и само лупата ли ,или и дългите ги освежи..
Емо какви са ти впечатленията от никелирането на рефлекторите...и само лупата ли ,или и дългите ги освежи..
Само тези на късите , рефлектора на дългите е като нов .. просто го забърсах и светна :) След малко ще го снимам и ще кача снимка. А впечатления като сглобя колата и сложа фаровете :)
Ето снимката , но е с лошо качество .. снимах с телефона :)
на мен едното "око" понякога не ще да се включи...
като "цъкна" веднъж-дваш светва, ама пак не са еднакви двата... единия е по-ярък от другия...
туй на смяна мяза ...
а ?
Крушка :)
Jivko7777
20-10-2009, 02:36
Мисля , че си в голяяяма грешка :) това е просто декоративната част на фара :) Рефлекторите са ми преникелирани ;) Видимостта няма да се намали , а напротив , с "новите" рефлектори ще се вижда още по-добре и с изчистените лупи и полирани стъкла на фаровете :)
Е браво колега ти предварително си се подготвил :)
на мен едното "око" понякога не ще да се включи...
като "цъкна" веднъж-дваш светва, ама пак не са еднакви двата... единия е по-ярък от другия...
туй на смяна мяза ...
а ?
Така е и при мен - гледам отражението в предния или в някоя стена и щракам. А единия е по-ярък от другия само за няколко секунди докато загрее.
Така е и при мен - гледам отражението в предния или в някоя стена и щракам. А единия е по-ярък от другия само за няколко секунди докато загрее.
да де ... ама не е редно да е така май...
ама първо имам некои други дертове да оправям по МПС-то и тогава просто ще взема нов комплект...
да де ... ама не е редно да е така май...
ама първо имам некои други дертове да оправям по МПС-то и тогава просто ще взема нов комплект...
Защо просто не си вземеш нова крушка? :)
Защо просто не си вземеш нова крушка? :)
не е ли по-доре да са две еднакви ?
не е ли по-доре да са две еднакви ?
Ами попринцип е най-добре , ако са ти още в гаранция да си вземеш от там крушка или поне да си я купиш там откъдето си си купил ксенона - най-голяма е вероятността да няма разлика :)
да де ... ама не е редно да е така май...
ама първо имам некои други дертове да оправям по МПС-то и тогава просто ще взема нов комплект...
Защо просто не си вземеш нова крушка? :)
не е ли по-доре да са две еднакви ?
Абе вие сменихте цялата кола бе :)
По-добре някой жичкаджия да види за какво става въпрос. На мен не ми е останало време да се занимавам, но някой ден ще я закарам да я видят.
Веднъж ме спряха ченгелите, че не ми работел фара. Обедно време, посред бял ден, нямаше как да разбера, че единия не свети. В първия момент даже не се сетих за какво ме спират, но оня вика "като не са ти наред фаровете, защо караш и през деня с тях, че да те хванем?". Докато ми разглеждаше документите обаче, аз си щракнах копчето, фарът светна и му викам: "Как да не работят бе, всичко си е наред". Оня погледна, чуди се, чеса се и накрая вика: "Абе сигурно нещо сме се объркали щото е светло" :)
leketo84
21-10-2009, 19:39
"Как да не работят бе, всичко си е наред". Оня погледна, чуди се, чеса се и накрая вика: "Абе сигурно нещо сме се объркали щото е светло" :)
Хахахахаххааахах :rotfl: тва ми хареса много !!!
teodor80
21-10-2009, 19:47
Абе вие сменихте цялата кола бе :)
По-добре някой жичкаджия да види за какво става въпрос. На мен не ми е останало време да се занимавам, но някой ден ще я закарам да я видят.
Веднъж ме спряха ченгелите, че не ми работел фара. Обедно време, посред бял ден, нямаше как да разбера, че единия не свети. В първия момент даже не се сетих за какво ме спират, но оня вика "като не са ти наред фаровете, защо караш и през деня с тях, че да те хванем?". Докато ми разглеждаше документите обаче, аз си щракнах копчето, фарът светна и му викам: "Как да не работят бе, всичко си е наред". Оня погледна, чуди се, чеса се и накрая вика: "Абе сигурно нещо сме се объркали щото е светло" :)
На мен ми прави десния така.Спряха и мен по този начи самоче ме нявряха зад една кола и гледам десния не е светнал щракнах копчето.След огледа на кетапите ченгето ме светва защо ме е спрял и уви в грешка е!
Емо как изкара стъклото на фара?Аз не успях очеква се.
На мен едни така ми свалиха стъклото на фара, че .................
На мен едни така ми свалиха стъклото на фара, че .................
Izvinqvam se purvo za latinicata - moite dobre stanaha , kato za purvi put :)
Емо монтира ли фаровете вече ? :new_Eyecrazy::new_Eyecrazy:и кажи къде ги никелират рефлекторите в София де...:kissy:,не бъди толкова потаен .Кви парички искат и добре ли се получава.Мерси баце
Linkestis
02-11-2009, 13:46
EMo0o "фърли" един поглед на темата :))
И аз чакам инфо за софийското никелиране :)
Значии имах малко забавяне , сега точно ще ходя да ги взимам :) До довечера ще пусна снимки и обяснение ;)
---------- Post added at 11:54 ---------- Previous post was at 11:53 ----------
До 2-3 дни ще ги сглобя сигурно и се очаква после монтаж като имам време :)
Linkestis
02-11-2009, 13:59
Мен повече ме интересува цената :)
Значии имах малко забавяне , сега точно ще ходя да ги взимам :) До довечера ще пусна снимки и обяснение ;)...
Кажи къде ги правят.
Такаа , значии взех си рефлекторите - адски доволен съм , просто са НОВИ :) 20лв на парче ми излезе , демек 40лв общо , само дето почаках малко повече , но имаха работа момчетата. Значи дадох ги в КАМ MOTORS DESIGN http://www.kampaints.com/BG/index.html това им е сайта , НО адреса е друг , намират се в кв. Бенковски (улицата не я знам как се казва) точно преди картинг пистата едно голямо хале боядисано в сиво и синьо. Разглобявате си фаровете , сваляте рефлектора , чистите си лещата , рефлекторите ги носите там. Момчето , собственика , е почти постоянно там , показват мостра, казват цена и решавате дали искате да ги оставите при тях :)
А някой има ли представа как да се справя с този проблем - стъклата на фаровете целите са на точки отпред , било то от камъчета , пясъци , буби .. могат ли да се оправят с някаква паста , или шлайфане и да се полират ? :hmm:
Смяташ ли дали тези хора ще работят с куриери.
Смяташ ли дали тези хора ще работят с куриери.
Не съм ги питал затова , но знам , че в Стрелча работят и също ги правят много добре :)
Смяташ ли дали тези хора ще работят с куриери.
Ето тези работят с куриери, изпитано е - половината народ там си ги направи, както и половината пасаторджии:
...
http://www.ideabg.com/clients/ewert/new/8-reflektor.jpg
http://www.ideabg.com/clients/ewert/new/10.jpg
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?p=1526089&sid=261a05a713aa1401cfe58fc9e02554d1
http://www.ideabg.com/clients/ewert/bg-index.php (http://www.ideabg.com/clients/ewert/bg-index.php)....
Просто разрови по-назад в темата ;)
---------- Post added at 20:45 ---------- Previous post was at 20:43 ----------
Такаа , значии взех си рефлекторите - адски доволен съм , просто са НОВИ :) 20лв на парче ми излезе , демек 40лв общо , само дето почаках малко повече , но имаха работа момчетата. Значи дадох ги в КАМ MOTORS DESIGN http://www.kampaints.com/BG/index.html това им е сайта , НО адреса е друг , намират се в кв. Бенковски (улицата не я знам как се казва) точно преди картинг пистата едно голямо хале боядисано в сиво и синьо. Разглобявате си фаровете , сваляте рефлектора , чистите си лещата , рефлекторите ги носите там. Момчето , собственика , е почти постоянно там , показват мостра, казват цена и решавате дали искате да ги оставите при тях :)
Мерси, Емо! А случайно да имаш наблюдения за бояджийските им услуги?
Ето тези работят с куриери, изпитано е - половината народ там си ги направи, както и половината пасаторджии:
Просто разрови по-назад в темата ;)
---------- Post added at 20:45 ---------- Previous post was at 20:43 ----------
Мерси, Емо! А случайно да имаш наблюдения за бояджийските им услуги?
Ами да когато ходих да си ги взема изкарваха новия мустанг , точно след боя :) Освен , че беше направен перфектно за първи път видях комбинация от черен и жълт мат с никелирани 20'' джанти :shocked: Просто нещо уникално :) Но нямам представа какви са им цените и някакви други подробности.
0889 49 88 88
0895 44 61 22
Това са телефоните - на тях отговаря собственика , казва се Климент. Ако имате въпроси може да се обърнете към него.
Сега погледнах намира се в кв.Бенковски като карате по главната бул. Лазар Михайлов като подминете площадчето се пада 4-тата улица вдясно ул. Геле Китов след като завиете там карате само направо по улицата и се вижда сервиза от дясната страна боядисан в сиво и синьо.
---------- Post added at 20:03 ---------- Previous post was at 20:00 ----------
Ето и карта :) Мястото е това широкото , заграденото , т.к. има и паркинг за камиони там ;) http://maps.google.co.uk/?ie=UTF8&ll=42.742568,23.352583&spn=0.006824,0.018711&t=h&z=16
Въпросните рефлектори.
ужас... :|
BlackBaron
22-11-2009, 21:24
Нека колегите направили МАГИЯТА на фаровете (говоря за първите), тъй като вече са набрали около 6 - 7 месеце опит. Дали има някаква промяна. В смисъл дали не е почнало да пада покритието и данеби радостта да трае само няколко месеца.
П.С. Щото е прекалено хубаво да е истина за да смениш около 500 лв с 20 лв!!!
ето ги и моите разглобени и изпратени за Стрелча за никелиране
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.