Log in

View Full Version : Хидравликата вие в сегашните студуве



vajvoda
12-01-2009, 16:37
Здравейте!
Споделете с мен дали и при вас е така!Когато е по-студено,както в последните дни,сутрин хидравликата вие много силно.Паля колата и чакам около 20 мин да спре да вие.Явно като се постопли маслото всичко се оправя и не се чува никакъв шум.Но не ми се струва нормално.Има ли зимни хидравлични масла,които да не се държат по този начин?Ако продължавам така ще повредя ли хидравликата в студовете?

didod
12-01-2009, 16:51
А сменял ли си чорбата в хидравликата? С новата чорба моята вие много под -9 някъде. Но спира за макс. 5 минути.

RPWWD
12-01-2009, 16:54
Отнякъде ти влиза въздух в системата, затова вие. Смяната на хидравличното масло също ще помогне, разбира се.

vajvoda
12-01-2009, 18:07
Сменил съм маркуч за високо налягане преди 3 месеца съответно и маслото.Уж е добро и ново.Хидравликата няма течове!Няма как да вземе въздух :)

didod
12-01-2009, 18:16
Аз реших, че рейката ми не е наред нещо. А свиренето идва от запенена течност- т. е. има въздух все пак, но не знам откъде идва. :) Сега съм налял Dexron III (Лики Моли), вместо Dexron II (Тутела) и е малко по- добре. За лятото може да сложа Тутелка пак.

Boby
12-01-2009, 20:40
При мен от 10 години зимата си вие хидравликата при първоначалното палене около 5-10 минути.С Тутела съм и не мисля да го сменям.Не ми пречи че вие стига да работи.:coolio:

Nasko
12-01-2009, 22:05
колеги и при мен вие като "вук от студ" около минута две , после се оправя , ама при тия температури, май е нормално...

mimo_
13-01-2009, 13:48
Износени лопатки!
Гази го затова го пени!

didod
13-01-2009, 13:49
Демек да разбирам хидравлична помпа ли?

Boby
13-01-2009, 18:42
На теб пък хидравликата ти е супер лека.Ако ти е износена помпата мислиш ли,че ще е така?

nachkata
13-01-2009, 19:46
Мисля,че е нещо нормално за нашите драгстери моята поне 5 минути си вие.

Sunny
13-01-2009, 21:43
Значи да си чукам на дървената глава , че моята не вие . Така ли ?
Само при напълно навъртян волан се чува леко , но това си е нормално .

nachkata
13-01-2009, 23:28
И да чукаш и да не чукаш все някога ще започне.

alfaracer
13-01-2009, 23:53
Трябва да чуете моята,ама иначе от миналата зима изведнъж започна , а до преди ,сичко си беше наред.

djoni78
14-01-2009, 00:00
Изобщо не е нормално, това се получажа от няколко фактора
1. малко хидравлична течност
2. ненормален визкозитет за съответния тип двигател(помпа)
3. въздух, това е отворена система и се обезвъздушава сама(палим, пълен ляв, пълен десен,пъл..........)
4. може да има и друго, но не съм запознат:)

didod
14-01-2009, 12:11
На теб пък хидравликата ти е супер лека.Ако ти е износена помпата мислиш ли,че ще е така?

Тя лека, ама напоследък усещам, че като загрее хубаво, леко почва да натежава... Та да видим кога ще :sayjin:

manolito
14-01-2009, 12:12
И моята вие като "Сетра" за 5-10 мин. зависи от минусите навън. След смяна на чорбата проблема си остана и не му обръщам внимание.:cheers:

didod
14-01-2009, 12:16
Днес при минус 2- 3 нямаше нищо. Вие хубаво под -9 -10 някъде вече.

Gligan
14-01-2009, 13:16
И на старата виеше и на тази вие когато е по-студено общо 6г. за двете и никакви ядове. В началото и аз се чудех, но.... Карайте и се не бойте :th_up:

digitalundgrd
14-01-2009, 14:36
Моята хидр. течност е някаква червена.., но нямам си и на идея каква марка... Та въпроса ми е, ако долея че сега ми е на мИН....с какво да доливам. Или по-скоро искам да питам пресича ли се "чорбата", ако сипя някаква друга чорба без да източвам сегашната.???

didod
14-01-2009, 14:42
По принцип това с цветовете е глупост. Получавали сме една и съща течност (лики моли ATF III)- веднъж зелена, веднъж червена. По принцип не вярвам да се пресече. Аз съм смесвал поне 3 вида в моята кола. :baby:

icedoc
14-01-2009, 15:28
Значи да си чукам на дървената глава , че моята не вие . Така ли ?
Само при напълно навъртян волан се чува леко , но това си е нормално .

И при мен няма такива проблеми , надявам се и да няма де, но ми е бая тежък волана . Но ме притеснява педала на съединителя ... понякога не се връща ...

Sunny
14-01-2009, 15:55
И да чукаш и да не чукаш все някога ще започне.
А бой де ;")


И при мен няма такива проблеми , надявам се и да няма де, но ми е бая тежък волана . Но ме притеснява педала на съединителя ... понякога не се връща ...

И на мене ми се струва малко тежък волана ама ... Връщането на педала - при мене беше помпа .

didod
14-01-2009, 16:01
Покарайте малко време Опел Астра примерно и после ще ви е много добре волана. :wierdo:

nachkata
14-01-2009, 17:12
Абе Астрата е песен ами някоя Жигулка.Ще си плачете за управлението на Алфата после.

BatVas
15-01-2009, 10:15
И моята вие в началото когато е по студено от -5 и по студено. Иначе вчера 0 градуса и днес +1 няма виене.

icedoc
15-01-2009, 14:24
А бой де ;")



И на мене ми се струва малко тежък волана ама ... Връщането на педала - при мене беше помпа .

Е къде да я направя тая помпа ... можеби имам частите ама не му разбирам много да не зема да прецакам нещо , иначе имам цялата педална система ...

Sunny
15-01-2009, 15:32
Над педала на съединителя - под арматурното табло . Ама е на много ши*ано място .
Моята я сменя един "тесен" специалист от 9h сутринта до 15h с 1 час почивка докато отида да я купя и да са върна . Въпросният специалист никога не беше правил такава операция на 164 .

Sunny
15-01-2009, 15:35
Покарайте малко време Опел Астра примерно и после ще ви е много добре волана. :wierdo:
Абе и Пунтото ми е с хидравлика но като се кача на Алфата волана е по лек .
А иначе имаме едно служебно Авео-Шевролет без хидравлика - който са издъни го оставяме на него той да го кара една седмица :punk:

vajvoda
17-01-2009, 13:17
Благодаря много.Ще направя така както казвате.Карам докато върви :) Аз съм изключително доволен от колата.Притесняват ме някакви такива неща като виенето,датчика за налягане на маслото,но като почета тук и се успокоявам. :)
Ако 164-ката ми беше със задно предаване щастието ми щеше да е пълно.

icedoc
17-01-2009, 19:55
Благодаря много.Ще направя така както казвате.Карам докато върви :) Аз съм изключително доволен от колата.Притесняват ме някакви такива неща като виенето,датчика за налягане на маслото,но като почета тук и се успокоявам. :)
Ако 164-ката ми беше със задно предаване щастието ми щеше да е пълно.

Е тя ако беше със задно предаване , щеше да е най-добрата кола произвеждана някога в Италия :super:

Sunny
17-01-2009, 21:56
Няма пълно щастие :humpx:

alfaracer
19-01-2009, 20:32
Но пък има такива 4х4 234коня.

Sunny
19-01-2009, 22:37
Но пък има такива 4х4 234коня.
Ама за сметка на това пък са акцизни :big_money::crybaby:

nachkata
19-01-2009, 22:48
Ееее вие искате хем оная работа до края хем душата в рая .

Sunny
19-01-2009, 22:49
Е нали това казвам. Няма пълно щастие :no:

nachkata
19-01-2009, 23:32
Я си представете как щяха да се плашат наще кораби от заснежен наклон ако бяха със задно.

Sunny
19-01-2009, 23:53
Я си представете как щяха да се плашат наще кораби от заснежен наклон ако бяха със задно.
Карал съм BMW 520i две зими . Не е толкова плашещо колкото изглежда . С хубави гуми , известна доза сръчност и малко внимание няма проблеми .

icedoc
20-01-2009, 11:01
наистина най-добриоя вариант е да е 4по4 + опция за пускане на 2та моста отделно :bouncing_smiley:
га искаш предно - га искаш задно , га искаш сите накуп :jason2: + 230 коня под тезгяха :jason2:

digitalundgrd
20-01-2009, 15:16
Даам..Хаха и сигурно и кафе и чай да вари докато чакаш в задръстванията :)

didod
20-01-2009, 15:59
Стига вече :spam: Ако вият, вият. Ако не- браво на колите и кой откъдето е! :rotfl: