PDA

View Full Version : консумация на ток



mariio
15-01-2009, 16:13
акумолатора е на година,но през лятото ходих с нея на море и я оставих 9,10 дена без да я пала и акумолатора ми беше заминал.отидох на ел техник и тои ми каза 4е тия коли ако пове4е от 5 дена я оставам без да я карам да махам клемата на акомулатора ина4е на самата кола и е голяма консомацията на ток и го изпразва.вярно ли е или ме е метнал?при вас така ставало ли е?

myato
15-01-2009, 17:44
Ако няма допълнително инсталиран консуматор и си убеден,че си изключил всичко,чиято верига не е през ключа,освен заводските такива,значи някъде ти дава утечка.Не е възможно иначе читав акомулатор да се разреди за това време,че и за повече.

spe4elist
15-01-2009, 18:03
акумолатора е на година,но през лятото ходих с нея на море и я оставих 9,10 дена без да я пала и акумолатора ми беше заминал.отидох на ел техник и тои ми каза 4е тия коли ако пове4е от 5 дена я оставам без да я карам да махам клемата на акомулатора ина4е на самата кола и е голяма консомацията на ток и го изпразва.вярно ли е или ме е метнал?при вас така ставало ли е?

Я кажи, ква е таа кола с голема консОмация

mariio
15-01-2009, 18:20
146 1.6 99г 16v

spe4elist
15-01-2009, 18:28
Пет дни са нищо време за един акумулатор.
Смени си елтехника, да ти замерят утечките. Консумацията на ток при неработещ двигател не трябва да е по-висока от 50 mA. Честото откачане и закачане на акумулатора е предпоставка за запомняне на грешки в еку-то, оттам други ядове...

nhg
15-01-2009, 18:45
пълни глупости, кви 5 дни..
вероятно имаш оттечка някъде, смени си ел-техника...

ivan dimitrov
15-01-2009, 20:10
---

mordohy
15-01-2009, 20:55
:th_up:

RaIDeR
15-01-2009, 22:00
Добавям и още един съществен фактор наречен "некъдърни алармаджии" !
Дори и да си оцелил добър алармаджия самата аларма когато е включена пуска ток по доста дълга верига и си черпа малко по-малко но сигурно и постоянно и все пак ако е добре направена и няма отечки и си с читъв акумолатор поне 2 седмици ще изкара на тея температури !

mariio
15-01-2009, 22:35
как да проверя за отечка при изгасен двигател да ли ми смуче и от къде?

kolev
16-01-2009, 10:34
с амперметър. после откачаш съмнителните възли и мериш пак докато намериш от къде е, но най-вероятно или алармата или радиото.

spe4elist
16-01-2009, 12:54
как да проверя за отечка при изгасен двигател да ли ми смуче и от къде?

Откачаш минусовата клема и с ампермер хващаш клемата на акумулатора и кабелната обувка. Изчакваш да изгаснат лампите в купето, естествено всички консуматори трябва да са изключени.

Ток до 50 mA е добре. Ако е повече, трабва да се търси.
Първо се почва от консуматорите, които са слагани допълнително - музики, усилватели, антирадари и всичко подобно (незаводско) за което се сетиш...

Megadet
22-06-2010, 21:32
Колеги вчера отивам в гаража, колата няма грам ток. Заредих акомулатора при един, той ми замери утечка уреда показа 0,48, това много ли е. Кажете какво да правя и някой ако знае читав жичкаджия във Велико Търново.

tonov
22-06-2010, 23:42
Колеги вчера отивам в гаража, колата няма грам ток. Заредих акомулатора при един, той ми замери утечка уреда показа 0,48, това много ли е. Кажете какво да правя и някой ако знае читав жичкаджия във Велико Търново.

Много е. Нормалното е 10 пъти по-малко. За майстор да те посъветват колегите от района. Но определено СИ за майстор.

Mind_Control
23-06-2010, 13:18
Много е. Нормалното е 10 пъти по-малко. За майстор да те посъветват колегите от района. Но определено СИ за майстор.

А бе преди да се каже много ли е, малко ли е, трябва да се уточнят мерните единици :)

ivan dimitrov
23-06-2010, 14:05
---

Sergey_gigov
24-06-2010, 15:01
най-честата грешка е в авторадиото ,а то между другото харчи точно толлкова в режим на готовност 0.5 А

bocko
25-06-2010, 11:48
А бе преди да се каже много ли е, малко ли е, трябва да се уточнят мерните единици :)
:prescription:

най-честата грешка е в авторадиото ,а то между другото харчи точно толлкова в режим на готовност 0.5 А
колега да се надяваме че си искал да кажеш 0.05 А защото ако е 0.5 А то тогава ставаш направо електричка и все ще търсиш контакт

mordohy
25-06-2010, 18:14
Радиото в режим на готовност тегли межди 200 и 300 mA. Може и да има такива, които теглят по половин ампер, но не съм срещал. Тия 480 mA, говорят най-често за крушка 0.3-0.5W.Това от своя страна, да се завреш и да търсиш по жабката и особено багажника.
За аларма с умрял акумулатор, просто не ми се говори, защото съм срещал екземпляр, който лапаше ампер и половина.
Препоръчвам ти да закачиш амперметъра и да започнеш да вадиш бушоните един по един. Щом изчезне утечката- там е. Начина е малко трудоемък, но дава добри резултати.Ако не изчезне, това явно е някаква преправка:аларма; допълнителни кабели за радиото; мигащи светлинки или някоя друга цигания!
Тогава ще трябва да търсиш под таблото, къде са направили пакостта!

viktorivanov
27-06-2010, 19:09
Колеги вчера отивам в гаража, колата няма грам ток. Заредих акомулатора при един, той ми замери утечка уреда показа 0,48, това много ли е. Кажете какво да правя и някой ако знае читав жичкаджия във Велико Търново.

Като цяло започнете да търсите проблема в консуматорите свързани към линия 30. Това са тези които имат постоянна връзка с Акумулатора.