View Full Version : малко инфо за помощ АР 145 1.3 Боксер
Здравейте мн съм невеж отностно това което ще питам затова ако някой може да ми даде малко повечко инфо и съответно в цифрово изражение какво ще ми струва.....Алфичкара е Боксер с 1.3 двигател искам малко да я подсиля но без да правя някакви смени ит.н. просто искам малко да и дигна мощността за мене си ......дали има някаква турбинка или нещо такова да е стане най-много докъм 130 коня не повече.............
Благодаря предварително на всеки който се отзове от Варна съм по принцип
Здравейте мн съм невеж отностно това което ще питам затова ако някой може да ми даде малко повечко инфо и съответно в цифрово изражение какво ще ми струва.....Алфичкара е Боксер с 1.3 двигател искам малко да я подсиля но без да правя някакви смени ит.н. просто искам малко да и дигна мощността за мене си ......дали има някаква турбинка или нещо такова да е стане най-много докъм 130 коня не повече.............
Благодаря предварително на всеки който се отзове от Варна съм по принцип
На т'ва боксерче с турбинка трудно ше стане процедурата, виж по-добре за чипче, ама и то нема да ти докара 130коня по-никакъв начин, колегите със силов тунинг да помагат, че според мен без преправки нема как да се докарат 130коня на тоя мотор без опасност да влезе в родилното!!!
мммм и да не са 130 дадох за пример можеби грешката е моя до колко коня може да раздуя без да преправям нищо и да не е опасно за колата и с какво можеби така е по добре въпроса
Благодаря за поправката колега
мммм и да не са 130 дадох за пример можеби грешката е моя до колко коня може да раздуя без да преправям нищо и да не е опасно за колата и с какво можеби така е по добре въпроса
Благодаря за поправката колега
Колко кончета е? а иначе за турбина ти трябва електроника за управление,да смениш дюзи, мисля че и с допълнителни става, ама пак трябва ел. управление, по-мощна помпа за дебит, поставянето на самата турбина(а там са blowoff клапан и други и пак електроника), и незнам с точност, ама не можеш да надуваш над 0.3bara, защото си с фабричния мотор и ще фърли фира, абе неоправдано отвсякъде!!! А дане забравим, че под 2000лв. мисля че няма да стане тая процедура!!! Чипчето ще ти качи около 10ина% мощността, ама няма да се вкарваш във филми от които накрая обикновенно винаги е реване!!!
А това съм ти го обяснил по най-простия начин, иначе е едно смятане иии щуреене, и няма да ми стигне цял ден да пиша тука!!!
Boxer_Power
17-01-2009, 15:13
мммм и да не са 130 дадох за пример можеби грешката е моя до колко коня може да раздуя без да преправям нищо и да не е опасно за колата и с какво можеби така е по добре въпроса
Благодаря за поправката колега
Като за начало можеш да си пооправиш генерацията,ако имаш катализатор го машаш и слагаш едно резонаторно гърне(това доста ще отпуши колата),пък и предава доста приятен звук на боксера ;) .После слагаш един добър спортен филтър K&N или JR,най добре е панелен който ти е в кутията,иначе трябва да се слагат термоизолационни стени и тръби за да не ти смуче топъл въздух коносния.Накрая я чипосваш което ще ти качи още към 10 коня,и от 90 колата ти ще стане някъде към 110-115к.с. Успех!!!
Колко кончета е? а иначе за турбина ти трябва електроника за управление,да смениш дюзи, мисля че и с допълнителни става, ама пак трябва ел. управление, по-мощна помпа за дебит, поставянето на самата турбина(а там са blowoff клапан и други и пак електроника), и незнам с точност, ама не можеш да надуваш над 0.3bara, защото си с фабричния мотор и ще фърли фира, абе неоправдано отвсякъде!!! А дане забравим, че под 2000лв. мисля че няма да стане тая процедура!!! Чипчето ще ти качи около 10ина% мощността, ама няма да се вкарваш във филми от които накрая обикновенно винаги е реване!!!
А това съм ти го обяснил по най-простия начин, иначе е едно смятане иии щуреене, и няма да ми стигне цял ден да пиша тука!!!
мнеее неискам филми определено...аз преди това го писах просто за себе си искам ....аз нямам грам точна представа за тея специално тунинг нещата мн съм бос иначе си имал едни нормални познания като за лиубител шофиор......значи чипче е моя вариянт явно
ааааа това за гърнето наистина го мисля определено можеби вече е и доста запушен осеща се някак по вървенето на колата... имаш ли идея някъде да отида тук във Варна и колко ще ми поизлезе това
мнеее неискам филми определено...аз преди това го писах просто за себе си искам ....аз нямам грам точна представа за тея специално тунинг нещата мн съм бос иначе си имал едни нормални познания като за лиубител шофиор......значи чипче е моя вариянт явно
ааааа това за гърнето наистина го мисля определено можеби вече е и доста запушен осеща се някак по вървенето на колата... имаш ли идея някъде да отида тук във Варна и колко ще ми поизлезе това
До 1000лв. ще се включиш в чипа, генерацията, спортния филтър и катализатора от който даже можеда изкараш някой лев, и няма да се разправяш с глупости и количката ще си е перфектна;-)
А иначе тия откачалки като мене имаме по-сериозни амбиции свързани с главоболието и почваме от проекти, основни ремонти на двигателя с подсилени биели,валове и ковани бутала, минава подсилване на купе и накрая се почват споровете кое е по-добре - турбо или нитро, и като изкараш едни таблици с показатели за даден мотор и и свят ти се завива, то и за това аз още не съм почнал - щот ми излиза безбожни цифри като сметна и нещо не знам колко ще е оправдано накрая!!!
разбирм не е лошо да си така запален и аз имам амбиция та но със слабо подсигурен Джоб а двете не вървят ръка за ръка и затова искам с максимално малко средства добър резултат -почти невъзможна работа ама няма как :)
Оппс само едно въпросче колеги Генерацията ще рече и влючва.....?
извинявам се ако задавам тъпи въпроси
Boxer_Power
17-01-2009, 16:17
мнеее неискам филми определено...аз преди това го писах просто за себе си искам ....аз нямам грам точна представа за тея специално тунинг нещата мн съм бос иначе си имал едни нормални познания като за лиубител шофиор......значи чипче е моя вариянт явно
ааааа това за гърнето наистина го мисля определено можеби вече е и доста запушен осеща се някак по вървенето на колата... имаш ли идея някъде да отида тук във Варна и колко ще ми поизлезе това
отиваш долу на крайезерния път,там има доста сервизи за аспуси.махането на катализатора и слагане на резонаторно гърне ще ти коства към 40-50лв. Но задължително кажи че си искаш катализатора,да не ти го преберат,после можеш да си избиеш разходите че и от горе някой лев да изкараш от него.
Оппс само едно въпросче колеги Генерацията ще рече и влючва.....?
извинявам се ако задавам тъпи въпроси
Ако имаш възможност да подмениш цялата със спортна(изпускателни колектори, тръби, ауспуси), е най-хубавия вариант, ако ли не като за начало махни катализатора(както колегата по-горе каза), а ако ти останат пари пусни прави тръби от всеки изпускателен колектор до под автомобила и там се събират на две и продължават като тръби до края където има само по един ауспух(това премахва пречките пред газовете при преминаване през средното гърне и спъването им от изпускателния колектор).
Това последното е малко кофти вариант, но е изпробвано и действа(и е по-евтино), но да не ти пълня главата с глупости, просто махни катализатора:yes: и ще е екстра!
:) Благодаря ви мн това с катализатора още утре ще го изпробвам дано някои да работи в неделя а къде после да го дам тоя катализатор?
:) Благодаря ви мн това с катализатора още утре ще го изпробвам дано някои да работи в неделя а къде после да го дам тоя катализатор?
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=23439
:-P Ето, разбери се с него и направо да го зима :yes:
мерси мн тои чак във София ама ще го питам....
а колегата от Варна имали някои който може тук да ми помогне
Boxer_Power
17-01-2009, 16:36
а колегата от Варна имали някои който може тук да ми помогне
Колега ас моя точно на Марко го дадох,като го свалиш свържи се с него.С куриерска фирма става,с наложен платеж.
DJ_STIVAN
17-01-2009, 16:57
Колега, ако ще и 2000лв да дадеш по-добър вариант за вдигане на мощноста от това да сложиш 1.7 16в няма. В момента такъв двигател се намира за под 1000лв, смяната не изисква преправяне,освен в електрониката и повярвай ми, по - добри характеристики от тоя двигател едва ли ще искаш. И звука му е звук, и конете не са малко, бързо се развърта (е не е мн икономиче), но кефа си иска жертви. Та ако питаш мен слагай 1.7 16в, пък по нататак си сложи една генерацийка,филтарче и чип и ей ти ги 150коня за около 1500 - 2000лв :naughty:
За всички, които още не са разбрали, конете са скъпи животни :idea:
То ако ставаше с 200-300 или 1 000 лв. всички щяхме да караме бегачки :super:
За всички, които още не са разбрали, конете са скъпи животни :idea:
То ако ставаше с 200-300 или 1 000 лв. всички щяхме да караме бегачки :super:
:-PХаха, епа че аз си карам бегачка и без да съм слагал нищо по нея :naughty:
:-PХаха, епа че аз си карам бегачка и без да съм слагал нищо по нея :naughty:
Бе то и 2,0ТС е една бегачка... ма нейсе. Просто кола която върви добре. Ама чак бегачка...
Колега Perdaha: И триста чипа да сложиш, голямо подобрение няма да има. Твоя 1,3 мотор не е за надбягване. На 33-ка върви, ама на тва тежко купе нема никви шансове. Както ти казаха колегите - или сменяш мотора/колата, или не се занимавай с глупости. В най-добрия случай с чип (ако изобщо има за твоя мотор) ще вдигнеш мощността с 5-6 коня. Филтри-милтри, генерации - само ще се вкараш в разходи.
А за турбина не си и помисляй, освен ако не си солидно финансово подплатен. А ти казваш че не си.
Пък и турбина на боксер е много шантаво нещо. Не че няма, ама доста трудно се слага.
Бе то и 2,0ТС е една бегачка... ма нейсе. Просто кола която върви добре. Ама чак бегачка...
Колега Perdaha: И триста чипа да сложиш, голямо подобрение няма да има. Твоя 1,3 мотор не е за надбягване. На 33-ка върви, ама на тва тежко купе нема никви шансове. Както ти казаха колегите - или сменяш мотора/колата, или не се занимавай с глупости. В най-добрия случай с чип (ако изобщо има за твоя мотор) ще вдигнеш мощността с 5-6 коня. Филтри-милтри, генерации - само ще се вкараш в разходи.
А за турбина не си и помисляй, освен ако не си солидно финансово подплатен. А ти казваш че не си.
Пък и турбина на боксер е много шантаво нещо. Не че няма, ама доста трудно се слага.
:indian: Що ми се базикаш с "бегачката" бре:starwars: много убаво си пърпорка даже:pp:
някои не ме разбраха явно...ас не искам бегачка и не очаквам бегачка нормално 1.3-1.4 е мотора просто искам да знам как малко да я поотпуша еи така за мене си не че ще ходя да се дърпам ако исках това щях да купя 1.7 примерно 16 винтила.....аз просто направих тая тема за да чуя някои друг съвет.....
мисля че вече по ще разберете какво съм имал впредвид но все пак благодаря за вниманието и за мненията
Колега, ако ще и 2000лв да дадеш по-добър вариант за вдигане на мощноста от това да сложиш 1.7 16в няма. В момента такъв двигател се намира за под 1000лв
че и наполовината на 1000 ги дават:naughty:
:indian: Що ми се базикаш с "бегачката" бре:starwars: много убаво си пърпорка даже:pp:
Абе знам колко върви 2,0ТС :) Много убаво си върви даже
някои не ме разбраха явно...ас не искам бегачка и не очаквам бегачка нормално 1.3-1.4 е мотора просто искам да знам как малко да я поотпуша еи така за мене си не че ще ходя да се дърпам ако исках това щях да купя 1.7 примерно 16 винтила.....аз просто направих тая тема за да чуя някои друг съвет.....
Наистина не съм разбрал :(
Начи на първо време махаш катализатора и слагаш едно хубаво гърне, слагаш един спортен филтър, хубави свещи. И бензин от проверена бензиностанция. Разлика ще има.
Абе знам колко върви 2,0ТС :) Много убаво си върви даже
Наистина не съм разбрал :(
Начи на първо време махаш катализатора и слагаш едно хубаво гърне, слагаш един спортен филтър, хубави свещи. И бензин от проверена бензиностанция. Разлика ще има.
ее аз затова пояснявам знам много добре че немога да искам някакви чудеса от тоя мотор просто да си върви малко по добре "не ям доматите с колчетата.." :naughty:
Но отново благодаря на всички колеги които се отзоваха
mitaka_cs
18-01-2009, 01:36
Аз на тоя мотор бих му сложил едно турбо KKK16 от Пунто ГТ и сега обяснявам защо:duel:
1)На Пунтото мотора е с бутала диаметър 80.5mm, а боксера е с 80mm(Тука мое неква фатка на боксера да се сложат ГТ бутала:yes:)
2)На Пунтото хода на буталата е 67.4mm, а на боксера 67.2mm
От 1) и 2) следва идеалната евтина турбина за постигане на 130+к.с да е KKK16......което ще рече 100к.с/литър:naughty:
Аз ако реша да позасилвам 1.3/1.4 боксера бих направил това...друго просто не би дало ефект....всяка модификация по атмосферния му варият няма да се усети.......затова за трети път ще кажа че този мотор плаче за едно KKK16
Сори ако съм прекалил и турбо идеята ми ви се е сторила твърде скъпа и не по темата:-P
Аз на тоя мотор бих му сложил едно турбо KKK16 от Пунто ГТ и сега обяснявам защо:duel:
1)На Пунтото мотора е с бутала диаметър 80.5mm, а боксера е с 80mm(Тука мое неква фатка на боксера да се сложат ГТ бутала:yes:)
2)На Пунтото хода на буталата е 67.4mm, а на боксера 67.2mm
От 1) и 2) следва идеалната евтина турбина за постигане на 130+к.с да е KKK16......което ще рече 100к.с/литър:naughty:
Аз ако реша да позасилвам 1.3/1.4 боксера бих направил това...друго просто не би дало ефект....всяка модификация по атмосферния му варият няма да се усети.......затова за трети път ще кажа че този мотор плаче за едно KKK16
Сори ако съм прекалил и турбо идеята ми ви се е сторила твърде скъпа и не по темата:-P
Няма проблем напротив колега Благодаря за мнението.....аз ако не исках мнения нямаше да пусна тук темата.....
ПЪРВАТА СТЪПКА Е НА ЛИЦЕ........ боксерчето е с избит катализатор и заместител гърне на негово място.... осеща се някаква разлика малко по плавно и добро ускорение и по приятен шум :)
Аз на тоя мотор бих му сложил едно турбо KKK16 от Пунто ГТ и сега обяснявам защо:duel:
1)На Пунтото мотора е с бутала диаметър 80.5mm, а боксера е с 80mm(Тука мое неква фатка на боксера да се сложат ГТ бутала:yes:)
2)На Пунтото хода на буталата е 67.4mm, а на боксера 67.2mm
От 1) и 2) следва идеалната евтина турбина за постигане на 130+к.с да е KKK16......което ще рече 100к.с/литър:naughty:
Аз ако реша да позасилвам 1.3/1.4 боксера бих направил това...друго просто не би дало ефект....всяка модификация по атмосферния му варият няма да се усети.......затова за трети път ще кажа че този мотор плаче за едно KKK16
Сори ако съм прекалил и турбо идеята ми ви се е сторила твърде скъпа и не по темата:-P
Екстра си го измислил, ама като цифри(цени) определено няма да свършат работа, а иначе само защото съвпадат някои от железариите по мотора, не значи че ще стане, тука идват и специални колектори(за смукателен и изпускателен) и едни други дивотии и и и става пак цифричка!!! А иначе става, що да не става, на всеки автомобил може да се сложи турбо, зависи обаче за какви пари, а в случая ще излезе определено неоправдано при положение, че колегата няма да се дърпа, а си го прави за него!!! Иначе идеята ми хареса и ще съм ти благодарен ако ми дадеш малко по-подробно инфо на ЛС ако е възможно де :handshake:
Екстра си го измислил, ама като цифри(цени) определено няма да свършат работа, а иначе само защото съвпадат някои от железариите по мотора, не значи че ще стане, тука идват и специални колектори(за смукателен и изпускателен) и едни други дивотии и и и става пак цифричка!!! А иначе става, що да не става, на всеки автомобил може да се сложи турбо, зависи обаче за какви пари, а в случая ще излезе определено неоправдано при положение, че колегата няма да се дърпа, а си го прави за него!!! Иначе идеята ми хареса и ще съм ти благодарен ако ми дадеш малко по-подробно инфо на ЛС ако е възможно де :handshake:
Колега искам за себе си щото и така грижите ми стигат без тва хубажицата си е капризна и гледам да си я гледам достоино за да не се изоставяме ааа определено тея промени водят до доста повечче подръжка и капризи...не че нямам спортен дух напротив по принцип съм спортист и като чуя тоя рев на боксера адреналина ми почва да се качва ама гледам да не се престаравам в натиска на десния педал че всяко нещо си иска своето а това каране ......определено е свързано с доста искане и така...
така отоново доиде време да се обърне пак внимание на тази тема и малко съвети...смених гърнета и т.н дивотиии ма квото и да си говорим колата почти няма разлика...сега ми се върти нещо по щуро както един колегата спомена за Турбинка, дали тази от 1.4 фиата ще стане без мн преправки няма да търся максимална мощност просто искам да вдигна някои друго конче в рамките на нормалното без да влизам в големи филми....
ще съм мн благодарен за съвети и мнения ...
J_I_V_K_O
14-01-2010, 19:36
Колега, имал съм такава алфа с такъв мотор. Всичко което правиш и влагаш в нея е абсолютно безсмислено имайки в предвит че говорим за 1.3 90кс и цената на колата като цяло. Ако искаш повече сила и по евтина за обслужване си търси боксер 1.7 16 клапанов, Пример: http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11256464879525028&f1=details
Успех :drunk:
ReLeFNIQ
14-01-2010, 22:01
Колега направо ми се струва супер абсурд това което искаш да направиш,освен ако не го направиш от чиста мания. За да има някакъв смисъл от влагането на толкова средства трябва да има налице някакъв резултат. А ти ще си играеш на нерви и разходи и ще загубиш доста повярвай ми а накрая ще имаш кола да речем 130-140 коня на предела на вазможностите и а защо просто не си вземеш за тея пари такав мотор както колегите казват 1.7 16 V e перфектен вариант при положение че ти ще дадеш 2 пъти повече пари да се опитваш да го изсмукваш този..
mitaka_cs
14-01-2010, 23:45
Ако изпадне на части някоя 33-ка 1.3 3-та серия модификация V или VL може да се мине на карбуратори. Колата няма да е по-мощна, но ще стане по-рязка. Мисля, че точно това се иска от една малолитражна Алфа.
Доста неща има за сменяне затова е добре направо цял двигател с карбуратори да се сложи в 145-цата, а не от два един да се сглобява. Пък и така инжекционният може да се продаде комплект с всичко готов за монтиране в друга кола.
Основните разлики са в наличието на делко и липсата на компютър при карбураторната версия:bangin: Също главите с карбуратори нямат изрези за дюзи на смукателните портове. Абе по запалване и хранене има куп разлики.
Знаете ли.....Прави сте ....Но незнам ще си взема 1.7 мотор слагам го толкова,Алфа 1.7 Боксер и...? Незнам просто някак чувството да имам нещо оригинално...иначе всичко тва което казвате съм го мислил много...
Благодаря все пак за отговорите и се надявам някои колега с опит в тва да даде мнение...все пак съм решил нещо и искам мнения по тва...
J_I_V_K_O
16-01-2010, 00:21
слагаи 1.7 16в и в него наливай, по смислено е :)
И какво правим,пак безмислици, и то яко.
Всички колеги се опитват да му дадът акъл,при положение ,че той не дал ясна цел.
Ето затова ни се смеят по другите форуми,искаме 100кс от литър,но ако може и без пари,е нема такова животно,КЕФ ЦЕНА НЯМА.
Към колегата с боксера ,не се занимавай с скраб тунинг,ще си провалиш колата и няма да имаш какво да караш.
Това за 100кс от литър си едоста понапомпен мотор и си иска доста занимавка и средства,ако нямаш излишни 4-5-6 хилки изобщо не си помисляй да правиш каквото и да е.
А относно идеите на колегите ,повярвай ми ще има много такива,кои по реални ,кои невероятни.
Но от опит ти казвам,всеки тунинг,било то подмяна на двигател с по мощен си е скъпо знимание и под 1000,1500лв няма да минеш.
Дори и да намериш 1,7 16в за 500лв с електроника,ревизията на мотора е около 700-1000лв,ако искаш всичко да е надежно и наред,а от там сумата нараства стремглаво нагоре.
За да се избегнат по нататъчни коментари,моля дай да се разбере за какъв бюджет става дума.
да може би около 2 хил. горе долу за толкова става въпрос,понеже искам да си направя нещо.. но мисля че пари от рода на 5-6 хил далеч не е оправдано по добре да си взема по нова кола....
цялата работа е че последните 1-2 месеца хвърлих около 2 хиляди да я постегна и не искам да взимам нещо което пак ще хвърлям пари да го стягам а просто вече ми се вижда малко слабичка моята в началото ми беше добре ама сега....
---------- Post added at 12:54 ---------- Previous post was at 12:52 ----------
Определено вече мисля че тва с подмяната на двигателите е по оправдано .....
Колега преди години имах Alfa Romeo 33 1.4 imola и аз бях зарибен като теб да я направя по бърза какво ли не правих по нея целия мотор навънка пълен основен ремонт права генерация спортни филтри пипаха ми и електрониката малко разпределителните валове ги навариха леко по твърди пружини на клапаните смених и всички възможни скоростни кутии от модела да видя с коя ще бяга повече ....ефект разбира се имаше но минимален не си струваше средствата които налях в нея голяма зарибявка е като почнеш няма спиране :) Кеф цена няма ;)
Колегите са прави сменяи двигателя направо или колата защото средствата които ще хвърлиш спокоино можеш да си вземеш нещо по мощно което да има по голям мегдан за напомпване!!!
Колега, замисли се за покупка на друга 145 например някое QV.
Ще е далеч по-лесно, ако купиш по-нов и мощен екземпляр и продадеш твоя.
колега на 1 хал сме ;) Слагай 1.7 16в и не му мисли по-добре набий в пари твоята колаа да знеш после че всичко и е в ред от колкто да земеш некоя кошница и да се стяга на ново.ЗАЩОТО никои не си продава колата защото разбираш ли и няма нищо и е едва ли не от магазина излезнала току що:bouncing_smiley::wow:
мдааа така е сега си мисля ако сменя само главите от 1.7 боксер докколкото съм чувал буталата са с едни и същи размери
---------- Post added at 16:34 ---------- Previous post was at 16:32 ----------
и аз незнам но тука всеки ...искаш някакво мнение и се почва луд ли си купувай друга кола и ала бала ,нека аз си преценя има мн хора правили тези процедури и затова питам а от там нататък ще си преценя ама нещо на никой не му се дава информация...
mitaka_cs
23-01-2010, 22:38
мдааа така е сега си мисля ако сменя само главите от 1.7 боксер докколкото съм чувал буталата са с едни и същи размери
---------- Post added at 16:34 ---------- Previous post was at 16:32 ----------
и аз незнам но тука всеки ...искаш някакво мнение и се почва луд ли си купувай друга кола и ала бала ,нека аз си преценя има мн хора правили тези процедури и затова питам а от там нататък ще си преценя ама нещо на никой не му се дава информация...
Буталата са с разлика 7 mm и няма да продължавам, защото това е достатъчна разлика...
Ще дам обаче още една идея за 1.3 моторчето.
Може да се мине на механични повдигачи и да се поръчат разпределителни валове с много по-добри характеристики от оригиналните. Нататък един ремап и си подминал 100те коня:th_up:
Пич,земи си един TS/1.8 или 2.0/ и ше се побъркаш от кеф!:wow: E тва е твоита кола http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=620874#post620874 :drunk:
ммм Силно се съмнявам мен си ми харесва Боксера то аз ако исках друга кола досега 1000 пъти да съм го направил!!!
Един съвет от знаещите колеги...интересува ме каква е разликата между 1.3 и 1.6 Боксер,мога ли само да сменя главите и компа или трябва и други преправки
Благодаря ви предварително...
Един съвет от знаещите колеги...интересува ме каква е разликата между 1.3 и 1.6 Боксер,мога ли само да сменя главите и компа или трябва и други преправки
Благодаря ви предварително...
Ами разликата е в целия мотор или по точно в коляновия вал ,блока,буталата,но главите са едентични.
А пък не виждам и смисъл от такава интервенция за 13кс.
Най-лесното и безболезненото е да си сложиш чип :):) Така би трябвало да вървиш колкото 1.6 :):) Всичко останало ще ти коства многоооо пари със съмнителен ефект. И макар че ще повторя най-разумно е да си купиш едно QV и поне ще знаеш защо го правиш и наливаш пари в него:go::)
сложи си супер чарджер електронен 100 лв
А колега ма;лко повече информация за тва ако обичаш....откъде мога да го взема и как действа и какъв ще е ефекта в цифри горе долу
сложи си супер чарджер електронен 100 лв
Това е пълна глупост !!!! Такива мнения е добре да се трият. Ако ти си сложиш подобен шит, замериш колата на дино, преди и сред монтажа на тоя шит, и се докаже резултата, тогава пиши подобни нещо. Докато не го покажеш черно на бяло си остават глупости тия твърдения.
---------- Post added at 14:11 ---------- Previous post was at 14:06 ----------
Най-лесното и безболезненото е да си сложиш чип :):) Така би трябвало да вървиш колкото 1.6 :):) Всичко останало ще ти коства многоооо пари със съмнителен ефект. И макар че ще повторя най-разумно е да си купиш едно QV и поне ще знаеш защо го правиш и наливаш пари в него:go::)
Истината е, че 1.3 и безнадеждно слаб мотор за това купе. само при 33-ката горе-долу върви тоя мотор, като пак не е нищо особено. Дори и с чип нищо съществено нама да се промени.
А иначе съм съгласен, че колегата ако иска по-силна кола, трябва да налее бая пари или да продаде тази и да вземе по-силна
Ок така и не разбрах каква толкова им е разликата между 1.3 и 1.6
alfonco147GTA
19-02-2010, 21:38
Ок така и не разбрах каква толкова им е разликата между 1.3 и 1.6
Ами разликата е в целия мотор или по точно в коляновия вал ,блока,буталата,но главите са едентични.
А пък не виждам и смисъл от такава интервенция за 13кс.
също и електрониката е друга 1.3 е с magnet mareli a 1.6 e bosch
Ок така и така си ползвам темата за разни въпросчета отностно автомобила....
Мисля да направя следната интервенция...да сложа на колата от подписа Карбове два двойни делорто ако несе лъжа 40.....
Ще съм благодарен на малко мнения от запознати...
също и електрониката е друга 1.3 е с magnet mareli a 1.6 e bosch
Бош на 1.6 много рядко ще видиш. Почти всички са с GM Rochester, който ползва части на Марели.
mitaka_cs
27-02-2010, 19:15
Ок така и така си ползвам темата за разни въпросчета отностно автомобила....
Мисля да направя следната интервенция...да сложа на колата от подписа Карбове два двойни делорто ако несе лъжа 40.....
Ще съм благодарен на малко мнения от запознати...
Виж мнение #35 от предишната страница...
Ок така и така си ползвам темата за разни въпросчета отностно автомобила....
Мисля да направя следната интервенция...да сложа на колата от подписа Карбове два двойни делорто ако несе лъжа 40.....
Ще съм благодарен на малко мнения от запознати...
И кво от това. Пак същите коне, само, че по-висок разход с много работа. По-добре си сложи чип.
Брат, аз и одеве ти казах, че това което искаш да направиш е безпредметно, от което ще пострада само джоба и свободното ти време. Ясно е, че искаш да се занимаваш с конете и да пипнеш тук и там, но като цяло най-евтиното и логично нещо е да вземеш една 33ка макар и не 16 клапанова и да се занимаваш. Цените им са колкото една средна месечна заплата. 145 1.3 боксер е мъртвец по рождение, едни най-спънатите 90 коня под капак на Алфа.
Ок така и не разбрах каква толкова им е разликата между 1.3 и 1.6
Какво не разбра? Двата мотора имат еднакви глави. Само това им е еднакво. 1.3 е с диаметър на цилиндъра 80мм и ход на вала 67мм. 1.6 е с диаметър на цилиндъра 84мм и ход на вала 72мм. Кае още не ти е ясно?
аз затова пуснах тук тема да чуя малко отоговори от знаещи хора ..понеже ми беше казано че ще си качи кончетата с 20 тина поне след слагането на такива карбове и че само махам моята инжекция и слагам карбовете с историиките си..
аз затова пуснах тук тема да чуя малко отоговори от знаещи хора ..понеже ми беше казано че ще си качи кончетата с 20 тина поне след слагането на такива карбове и че само махам моята инжекция и слагам карбовете с историиките си..
Е кой е тоя гениален специалист дето с щракане на пръсти вдига по 20 коня? Вдигането на мощност от базов и най-маломощенн в гамата мотор, на която и да е кола е много трудно.
Gosheto30v6
02-03-2010, 17:20
аз затова пуснах тук тема да чуя малко отоговори от знаещи хора ..понеже ми беше казано че ще си качи кончетата с 20 тина поне след слагането на такива карбове и че само махам моята инжекция и слагам карбовете с историиките си..
И с карбораторите ще береш ядови колега,остават едни отвори на главите(кьдето са били дюзите).Та мисьлта ми беше че, ще има преправяне малко ,карбовете не пасват добре на главите;-)ама успех все пак
Благодаря ви колеги аз разбрах че и карбове 40 не пасват на моя мотор колегата който ми ги продава каза че стават ама добре че се консултирах с хората които ще ги слагат...
Еми няма как раздт ми се разни идеи ама...добре че първо питам все пак затова е форума и е полезен :)
И с карбораторите ще береш ядови колега,остават едни отвори на главите(кьдето са били дюзите).Та мисьлта ми беше че, ще има преправяне малко ,карбовете не пасват добре на главите;-)ама успех все пак
Тука се изказа неподготвен. На 3-та серия 33-ка всички глави са с хедравлични повдигачи и главите за 1.3, 1.5 и 1.7 8V са абсолютно еднакви. Без значение дали мотора е с карбове или инжекцион. Всичките глави имат зарези за дюзи. Но ако да речем си с карбове, фланеца между главата и карбуратора запушва зареза на главата за дюза и така си излизат от завода колите.
---------- Post added at 18:26 ---------- Previous post was at 18:21 ----------
Благодаря ви колеги аз разбрах че и карбове 40 не пасват на моя мотор колегата който ми ги продава каза че стават ама добре че се консултирах с хората които ще ги слагат...
Еми няма как раздт ми се разни идеи ама...добре че първо питам все пак затова е форума и е полезен :)
Пак са те излъгали. 1.3 33-ка от 3-та генерация от завода си излиза с карбове и то 40-ки. А тия дето ще ти разглабят колата, като слушам какви глупости ти говорят, по-добре си дръж колата далеч от тях, щото после ще страдаш.
Като цяло пак ти казвам, с карбове или с инжекция тоя мотор е едни и същи коне при 1.3 и не виждам смисъл от цялото начинание.
По написаното колега разбирам,примерно че може без проблем да се сложи блок от 1.7 8в,на 1.3 8в ....Правилно ли съм разбрал...?
mitaka_cs
06-05-2010, 20:46
По написаното колега разбирам,примерно че може без проблем да се сложи блок от 1.7 8в,на 1.3 8в ....Правилно ли съм разбрал...?
Да, точно така;)
Ок ,само още един въпрос който възникна така в мен ,този блок трябва да е от 33-ка щото 145 нямат 1.7 8В а главите не са ли различни на 145 и 33-ката всмисъл може ли да стане блок 1.7 8в от 33-ка на 145 1.3 8в ?
mitaka_cs
07-05-2010, 20:21
Ок ,само още един въпрос който възникна така в мен ,този блок трябва да е от 33-ка щото 145 нямат 1.7 8В а главите не са ли различни на 145 и 33-ката всмисъл може ли да стане блок 1.7 8в от 33-ка на 145 1.3 8в ?
Да, нужен ти е само блок(всичко без глави) от 33 1.7 8в.
Без проблем можеш да използваш твоите глави от 145-цата.
Общо взето всеки 1.7 ти върши работа БЕЗ най-първите и най-последните модификации.
Най-първите са с глави с механични повдигачи и за карбуратори, а най-последните са 16в, но и двата вида са редки и лесно се отличават....в сглобено състояние:lol:
Това важи в случай, че се спреш на вариант 1.7 8в със закупуване на минимален брой части.
Спри се на една конфигурация и започни да набавяш части!
Ние ще помагаме;) Кой с части, кой с инфо...
колеги здравейте дойде време да ползвам пак темата и да не отварям друга ще пиша тук
от няколко дена ми прави впечатление странно нещо,това се появява при първо палене или когато е стояла повечко време лампата за маслото изгасва 3-4-5 сек. след другите....дали маслената помпа почва да дава фира или може нещо датчик да се ебава...?
Благодаря на всички предварително...
Jivko7777
20-06-2010, 11:02
колеги здравейте дойде време да ползвам пак темата и да не отварям друга ще пиша тук
от няколко дена ми прави впечатление странно нещо,това се появява при първо палене или когато е стояла повечко време лампата за маслото изгасва 3-4-5 сек. след другите....дали маслената помпа почва да дава фира или може нещо датчик да се ебава...?
Благодаря на всички предварително...
Свети ти лампа, докато се напълния масления филтър ;)
Затова другия пт си купи филтър с клапанче и няма да го имаш този проблем ;)
Благодаря колега,наистина скоро мн скоро смених маслото ма тоя път в сервиза на Алфа че сменях и на скоростната кутия и т.н.и че не съм го купувал аз ми те си ми сложиха....ии възможно е да е някакъв друг от предния щото сякаш имаше малко разлика от стария...
lazar2005
22-08-2012, 16:26
Колеги аз само неразбрах чип за 1.3 боксер откаде може да се изрови :) 7-8 коня да ми вдиге ми е предостатъчно да се оптимизира малко мотора.....с чип при нормално каране винаги сваля около 0.5-1 литър на 100
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.