View Full Version : Фиат Груп + Крайслер = ?
днес обявиха, че са подписали документ за 'global strategic alliance' :)
http://autoreader.net/?p=713
Е ся ше има Крайслер 300 С 2,4 JTD :rotfl:
днес обявиха, че са подписали документ за 'global strategic alliance' :)
http://autoreader.net/?p=713
Тва е щото аз повлекох крак и купих един един Jeep и го паркирах до Алфата.
Брех кви хора, да не видят нещо от мен:rotfl:
Аз мисля да последвам примера ти с един Dodge, че нещо много Алфи станаха по улиците ;-)
spe4elist
20-01-2009, 17:37
Американците ще пускат за европейския пазар малолитражка Крайслер Себринг 2.2 JTS 185 коньове ... :roll2:
Общо казано Фиат придобиват 35% от Крайслер безвъзмездно. Днес го съобщиха по новините в САщ , още в заводите на Крайслер ще се сглобяват Фиати и Алфи може би.
Първо бях шокиран (заради голямата вероятност от фалит на крайслер), но после сметнах че е добър ход след като прочетох това ...
http://www.investor.bg/?cat=6&id=74572
+голям дистрибуторска мрежа
+ нови пазари
+ разни американски платформи за големи колички
+ Живот и здраве да излезем от кризата ще станем многооо големи и силни :)
И наистна май да очакваме 300с 2.4 JTDM :razz:
Какво ще стане с частта на Мерцедес в "Даймлер-Крайслер" ?
Или то вече нямаше такова животнУ? :roll:
Май бях чел скоро някъде, че са се развели.
Какво ще стане с частта на Мерцедес в "Даймлер-Крайслер" ?
Или то вече нямаше такова животнУ? :roll:
Отдавна се разделиха :) даже слушах един доклад , в който определят това за най-грешния си ход в историята на фирмата :):)
Е, сега ако стане реалност изкупуването от ФИАТ-Груп, ще им е двойно по-по-най-грешния ход :?
Stoyan Georgiev
20-01-2009, 18:26
Е, сега ако стане реалност изкупуването от ФИАТ-Груп, ще им е двойно по-по-най-грешния ход :?
ндам...
адекватен модел ще видят ама през крив макарон...
Stoyan Georgiev
20-01-2009, 18:30
И наистна май да очакваме 300с 2.4 JTDM :razz:
хубаво звучи ама няма да са случи никогиш
на големите модели на крайслер италиански двигатели ще има ама йок...
ще ги слагат на таралясниците им с предно за компактни и икономични коли
а платформите на крайслер са вече стари (уж) ... не виждам как евентуално ще влязат в употреба ;)
хубаво звучи ама няма да са случи никогиш
на големите модели на крайслер италиански двигатели ще има ама йок...
ще ги слагат на таралясниците им с предно за компактни и икономични коли
а платформите на крайслер са вече стари (уж) ... не виждам как евентуално ще влязат в употреба ;)
Повечето платформи на Крайслер всъщност са мерцедесови.
Например 300С на практика е Е-класа с друга каросерия.
Stoyan Georgiev
20-01-2009, 20:02
Повечето платформи на Крайслер всъщност са мерцедесови.
Например 300С на практика е Е-класа с друга каросерия.
е именно де !
на е-класата платформата смятам много добре знаеш от кога е ...
nightroller
20-01-2009, 20:18
ей този 300 Ц е егати и евтино изглеждащ автомобил а като дизайн няма да го коментирам, че ще се напия от мъка ... те май затва се и разделиха щото някак си Мерцовете няма как да се продват в Америка ако не са баш Мерцове нали ;) така ми се струва... ама като видях са се слели с Фиат ами ... дали да чакаме реално SUV от Алфа и на Пинко да не му се налага да си купува ТИР-ове повече ???!!! ;);)
?
Един вид Крайслер им преотстъпват 35% без да получават някакви пари или активи а срещу бъдещи ползи от съвместната им работа.
155_8000rpm
20-01-2009, 20:43
Един вид Крайслер им преотстъпват 35% без да получават някакви пари или активи а срещу бъдещи ползи от съвместната им работа.
Не е точно така.Срещу тези 35%,Крайслер получават достъп до технологиите на ФИАТ-груп за икономия на гориво и правене на издути от към коне малолитражки общо взето.Те нали знаеш,че тези технологии струват пари,който иска да ги вгражда в автомобилите си си заплаща или в случая на принципа на бартера.Силно се съмнявам,че това е правилен ход на фиат,та те Крайслер са много по-зле от тях.Почти беше на фалит положението при тях.
Не е точно така.Срещу тези 35%,Крайслер получават достъп до технологиите на ФИАТ-груп за икономия на гориво и правене на издути от към коне малолитражки общо взето.Те нали знаеш,че тези технологии струват пари,който иска да ги вгражда в автомобилите си си заплаща или в случая на принципа на бартера.Силно се съмнявам,че това е правилен ход на фиат,та те Крайслер са много по-зле от тях.Почти беше на фалит положението при тях.
Ами ти казваш същото което аз казах само че с някои подробности, които дали са истина никой не знае. Иначе Крайслер са в криза но това се отнася и за другите автопроизводители в САщ и която е главно следствие от финансовата криза.
ей този 300 Ц е егати и евтино изглеждащ автомобил а като дизайн няма да го коментирам, че ще се напия от мъка ... те май затва се и разделиха щото някак си Мерцовете няма как да се продват в Америка ако не са баш Мерцове нали ;) така ми се струва... ама като видях са се слели с Фиат ами ... дали да чакаме реално SUV от Алфа и на Пинко да не му се налага да си купува ТИР-ове повече ???!!! ;);)
Е, тука изби рибата:rotfl: 300С в последният му вариант е всичко друго, но не и евтино изглеждащ автомобил. Качвал съм се за кръгче в едно Хеми 5,8, колата е трепач! Колкото до пластмасата в купето, всички американски коли са такива, пък и в алфите има бая пластмаса така чеееее..... Аз пък се надявам, чрез Крайслер Фиат/Алфа най-накрая да успеят да направят модел в класа на големите Мерцедеси, БМВ-та и Аудита.
155_8000rpm
20-01-2009, 21:01
Ами ти казваш същото което аз казах само че с някои подробности, които дали са истина никой не знае. Иначе Крайслер са в криза но това се отнася и за другите автопроизводители в САщ и която е главно следствие от финансовата криза.
Така е да,обаче откакто се разделиха с мерцедес са много под вода.
П.П. То и в европа има световна криза(тя за тва е световна,не щатска:usaflag:)
Кви са тия мераци пък за вагони и влакови композици от вас бе.Не е ли по добре да шибнат един 5-6 литров мотор в 169 например отколкото да слагат GM малолитражки.
Така е да,обаче откакто се разделиха с мерцедес са много под вода.
П.П. То и в европа има световна криза(тя за тва е световна,не щатска:usaflag:)
Кви са тия мераци пък за вагони и влакови композици от вас бе.Не е ли по добре да шибнат един 5-6 литров мотор в 169 например отколкото да слагат GM малолитражки.
Не е щото няма да насмогнем с проклетия акциз ;-)
155_8000rpm
20-01-2009, 21:29
Не е щото няма да насмогнем с проклетия акциз ;-)
Е пък който иска ние ще си търкаляме малолитражните фурии(кой twinspark кой jtd).Аз си представям TWINSPARK,ама старият(алфовият),обаче едно 5-6 литра в купето на една 75-ца битурбо с малко фейслифтче,абе бърза модерна бабичка(еееееееееееех мечтииииииии).
nightroller
20-01-2009, 22:02
Е, тука изби рибата:rotfl: 300С в последният му вариант е всичко друго, но не и евтино изглеждащ автомобил. Качвал съм се за кръгче в едно Хеми 5,8, колата е трепач! Колкото до пластмасата в купето, всички американски коли са такива, пък и в алфите има бая пластмаса така чеееее..... Аз пък се надявам, чрез Крайслер Фиат/Алфа най-накрая да успеят да направят модел в класа на големите Мерцедеси, БМВ-та и Аудита.
такаааа надявам се да не досаждам:) но колегата е имал изключително рядко щастие да прай кръгчета :) понеже този матор в Европа е ерес ;) ще очаквам ЛС от колегата скоро да удваим в бира спора по въпросната тема а именно какво е това Хеми ?? и какво е това Крайслер 300 Ц :)
такаааа надявам се да не досаждам:) но колегата е имал изключително рядко щастие да прай кръгчета :) понеже този матор в Европа е ерес ;) ще очаквам ЛС от колегата скоро да удваим в бира спора по въпросната тема а именно какво е това Хеми ?? и какво е това Крайслер 300 Ц :)
Тва е добра идея :big_beer: Тоя мотор сега има една готина характерестика да работи на 4 цилиндъра на ниски обороти, с цел икономия (20/100 в София), и като го понастъпиш да включи и другите 4 да ги докара пак до толкова, но на извънградско ;-) 300 C е една от мечтите ми, но за съжаление все още малко скъпа за мен
nightroller
20-01-2009, 22:25
колега, ако идеш в Америка ич нема да е скъпо ;);)
колега, ако идеш в Америка ич нема да е скъпо ;);)
Дай боже! Имам някакви планове за американска кола, но бях загледал един Додж Калибър(че е по-евтин), успея ли да се организирам за Щатите,обаче, "одмах" скачам на една гангстерска лимузина:Yeeeehaaa:
nightroller
20-01-2009, 22:35
:tequilla:начи аз доколкото виждам се приближаваме все повече до алкохолно отравяне :) смисъл ше развием ени тези :tequilla: които в крайна сметка ще те доведът до истеричното търсене на Алфа 166 с двувален дизел със 174 коня който захапват пътя и го разхвърлят на парчета зад колата и тогава ще си говорим за Хеми и други подобни бири ;)
:tequilla:начи аз доколкото виждам се приближаваме все повече до алкохолно отравяне :) смисъл ше развием ени тези :tequilla: които в крайна сметка ще те доведът до истеричното търсене на Алфа 166 с двувален дизел със 174 коня който захапват пътя и го разхвърлят на парчета зад колата и тогава ще си говорим за Хеми и други подобни бири ;)
Прав си, да му се не види! Планираш ли да се появяваш на срещата на 24-ти пред Невски? Може да се домъкна със спалния вагон, и да видим кво ще стане?
nightroller
20-01-2009, 22:41
е как :) там съм :) идвай смело и ще се видим и после ... каквото чаша покаже ;);)
Дай боже! Имам някакви планове за американска кола, но бях загледал един Додж Калибър(че е по-евтин)
Просто забрави за Калибъра - нема такъв кош, вервай ми. УжасТ безподобен.:Suicide:
е как :) там съм :) идвай смело и ще се видим и после ... каквото чаша покаже ;);)
Просто забрави за Калибъра - нема такъв кош, вервай ми. УжасТ безподобен.:Suicide:
Айде ще се видим в събота и ще обсъдим американското автомобилостроене:tequilla:. Съвети за Калибъра приемам всакакви, защото наистина е една загадка за мен...
nightroller
20-01-2009, 22:49
е тука няма ка да не се съглася с Пинко :) така е ама тва там на фона на съзвездията дали си го пробвал и в оффроуд.бг че пичовте там имат доста по-различно мнение ...
е тука няма ка да не се съглася с Пинко :) така е ама тва там на фона на съзвездията дали си го пробвал и в оффроуд.бг че пичовте там имат доста по-различно мнение ...
Мчи аз нямам намерение да го карам офроуд, тва ми е ежедневната кола, Бебевоз.
Нейния офроуд ще е града на пожарникаря.
Кефи ме как, без изобщо да намалявам, минавам по дупките и легналите полицаи из София с 60 км/ч и вместо Джаааас, картера на земята, огромна локва масло или крива джанта и срязана гума се чува само едно тихичко Туп-туп:razz:, все едно съм сгазил цигарена кутия
Stoyan Georgiev
20-01-2009, 23:26
Мчи аз нямам намерение да го карам офроуд, тва ми е ежедневната кола, Бебевоз.
Нейния офроуд ще е града на пожарникаря.
Кефи ме как, без изобщо да намалявам, минавам по дупките и легналите полицаи из София с 60 км/ч и вместо Джаааас, картера на земята, огромна локва масло или крива джанта и срязана гума се чува само едно тихичко Туп-туп:razz:, все едно съм сгазил цигарена кутия
стига дразни хората де... ( аз откровено ти завиждам )
nightroller
20-01-2009, 23:31
аз хич не завиждам за тва с твърдите мостове ама Пинко - Респект!!!! понеже ти следя постовете от две години :) са малко ми е криво задето купи този Жип ама те разбирам ... сериозно ... абе не зимай мноо сериозно ;)
Ама има едно малко кофти полюшване в тоя джип, дето така и не мога да му свикна :?
Ама има едно малко кофти полюшване в тоя джип, дето така и не мога да му свикна :?
Така е, няма пълно щастие. Макар че аз вече минах около 600 км и почна да не ми прави впечатление. Освен това моя е с 17-ки и полюшването на задницата не е толко изразено.
Няма голяма разлика м/у Крайслер 300 и Додж Калибър. Първият където има повече екстри и затова е по-скъп. Иначе ДВГ и платформа са едни и същи.
Няма голяма разлика м/у Крайслер 300 и Додж Калибър. Първият където има повече екстри и затова е по-скъп. Иначе ДВГ и платформа са едни и същи.
Грешка. Двата автомобила нямат абсолютно нищо общо. Освен дето са от един концерн.
Крайслер 300С е построен на платформата на старата Мерцедес Е-класа W210.
The Chrysler 300 is based on the rear-wheel drive Chrysler LX platform which features components derived from the discontinued W210 Mercedes-Benz E-Class of 1996 to 2002. Such components include the suspension design, front seat frames, wiring harnesses, steering column, the 5-speed automatic's design, and a derivative of the 4Matic all-wheel drive system.
Додж калибър е построен на платформата на Jeep Patriot и Jeep Compass. Тази платформа е разработена заедно с Митсубиши и се използва и при Лансер.
The GS platform (also known as "Project Global" by Mitsubishi) is a compact car platform co-developed by Mitsubishi Motors and DaimlerChrysler, which underpins the companies' compact cars. After DaimlerChrysler and Mitsubishi went their separate ways in 2004, DaimlerChrysler made substantial changes to the platform. The modified GS platform is now called JS platform by DCX for mid-size cars and PM/MK for compact cars. All cars from Mitsubishi using the GS platform are made in Japan, starting with the 2005 Mitsubishi Outlander crossover SUV. PM/MK vehicles from Chrysler are assembled at Belvidere Assembly in Belvidere, Illinois (Dodge Caliber and Jeep Compass) and JS Vehicles at the Sterling Heights Assembly (Chrysler Sebring and Dodge Avenger). Chrysler currently states that the Sebring and Avenger are not using the GS platform, though that was their starting point.
Ето списък на автомобилите с платформа Mitsubishi GS platform:
Mitsubishi
* 2005–present Mitsubishi Outlander/Citroën C-Crosser/Peugeot 4007
* 2007–present Mitsubishi Lancer (GS41 sedan, GS44S hatchback)
* 2007–present Mitsubishi Lancer Evolution X
* 2007–present Mitsubishi Delica
Chrysler
* 2007–present Chrysler Sebring (JS)
* 2007–present Dodge Caliber hatchback (PM)
* 2007–present Jeep Compass sports wagon (MK)
* 2007–present Jeep Patriot crossover SUV (MK)
* 2008–present Dodge Avenger (JS)
* 2009 Dodge Journey (JC49)
Грешка. Двата автомобила нямат абсолютно нищо общо. Освен дето са от един концерн.
Крайслер 300С е построен на платформата на старата Мерцедес Е-класа W210.
The Chrysler 300 is based on the rear-wheel drive Chrysler LX platform which features components derived from the discontinued W210 Mercedes-Benz E-Class of 1996 to 2002. Such components include the suspension design, front seat frames, wiring harnesses, steering column, the 5-speed automatic's design, and a derivative of the 4Matic all-wheel drive system.
Додж калибър е построен на платформата на Jeep Patriot и Jeep Compass. Тази платформа е разработена заедно с Митсубиши и се използва и при Лансер.
The GS platform (also known as "Project Global" by Mitsubishi) is a compact car platform co-developed by Mitsubishi Motors and DaimlerChrysler, which underpins the companies' compact cars. After DaimlerChrysler and Mitsubishi went their separate ways in 2004, DaimlerChrysler made substantial changes to the platform. The modified GS platform is now called JS platform by DCX for mid-size cars and PM/MK for compact cars. All cars from Mitsubishi using the GS platform are made in Japan, starting with the 2005 Mitsubishi Outlander crossover SUV. PM/MK vehicles from Chrysler are assembled at Belvidere Assembly in Belvidere, Illinois (Dodge Caliber and Jeep Compass) and JS Vehicles at the Sterling Heights Assembly (Chrysler Sebring and Dodge Avenger). Chrysler currently states that the Sebring and Avenger are not using the GS platform, though that was their starting point.
Ето списък на автомобилите с платформа Mitsubishi GS platform:
Mitsubishi
* 2005–present Mitsubishi Outlander/Citroën C-Crosser/Peugeot 4007
* 2007–present Mitsubishi Lancer (GS41 sedan, GS44S hatchback)
* 2007–present Mitsubishi Lancer Evolution X
* 2007–present Mitsubishi Delica
Chrysler
* 2007–present Chrysler Sebring (JS)
* 2007–present Dodge Caliber hatchback (PM)
* 2007–present Jeep Compass sports wagon (MK)
* 2007–present Jeep Patriot crossover SUV (MK)
* 2008–present Dodge Avenger (JS)
* 2009 Dodge Journey (JC49)
Обърках се с Додж чарджер иначе калибър си е абсолютен боклук.
Айде ще се видим в събота и ще обсъдим американското автомобилостроене:tequilla:. Съвети за Калибъра приемам всакакви, защото наистина е една загадка за мен...
Човек стой далеч от Калибър!
Въпреки, че най-малката версия е 150коня, колата се чувства много бавна (ако си се насочил към автоматик).
Даже не повярвах, че е толкова мощен.
Таблото свети като електронен часовник (типично за американците) .
Пътувах с такова нещо около 4 хил. км.
Е няма такъв кошмар! Таблото пред пътника до шофьора е изтумбено и ако има някой седнал отзад ти се разказва играта.
Най-лошото е , че отвън изглежда голямо и масивно, а отвътре е тясно :dunno:
Според мен това е недомислена кола.
vaklinator
21-01-2009, 08:46
И крайслер... се предадоха.
Поне няма да са като шевролет - "жълти" ментета.:razz:
Ама има едно малко кофти полюшване в тоя джип, дето така и не мога да му свикна :?
Возих се в него наистина е лукс ама за морската болест си прав,много люлее.
Сега какво да очакваме?Фиат с емблемата на Додж за щатите?Или Крайслер?
Човек стой далеч от Калибър!
Въпреки, че най-малката версия е 150коня, колата се чувства много бавна (ако си се насочил към автоматик).
Даже не повярвах, че е толкова мощен.
Таблото свети като електронен часовник (типично за американците) .
Пътувах с такова нещо около 4 хил. км.
Е няма такъв кошмар! Таблото пред пътника до шофьора е изтумбено и ако има някой седнал отзад ти се разказва играта.
Най-лошото е , че отвън изглежда голямо и масивно, а отвътре е тясно :dunno:
Според мен това е недомислена кола.
Един комшия си взе такова чудо-юдо, ще трябва да го изкрънкам за тест драйв. Иначе си прав, искам автоматик, че ми се откачи ръката да ръчкам скорости из тоя скапан град, нищо че 3-тата на JTD-тата е нещо като автоматик. Все пак ще се вслушам във вашият съвет - vox populi, vox dei! Лошото е, че всички други варианти за американска машина са доста по-обемисти, а съм малко кът откъм място за паркиране...
Тъпото е, че вътре не се чувстваш като в американска кола , а като в корейска.
Няма лукс, не вози меко, мирише гадно, малък багажник.
И все пак я пробвай.
vaklinator
21-01-2009, 21:25
И без друго повече от 10 години крайслер монтират италянски двигател "винченцо и мартели" VM на всичките си вояджери и други щурявини:rotfl:
Вояджъра е чудно ванче :big_bow_down: С удоволствие бих покарал едно от по-новите.
Няма какво да се чудите за Калибъра - карам такъв вече 41 200 км (случайно погледнах километража сутринта пред офиса) и няма такова недоразумение на колела - масивен отвън, адски тесен и неергономичен отвътре, никакъв багажник (вчера карах две летви 2.50 на отоврен багажник по околовръстното - това при спуснати задни седалки и предна дясна!), грозна пластмаса,трака - хлопа - тресе като 20 годишна талянка карана последните 10 г. в БГ, твърда возия съчетана с никаква стабилност над 140 км/ч, шумна работа на окачването, неефективна работа на климатична/отоплителна с-ма, бързо износващи се налкадки без визуална сигнализация (няма лампичка) - само триеща пластинка в спирачния диск, разтропано окачване още на 25 000 км пробег, никаква видимост -особено дебела А-колна а и назад пожението не е по-добре, силни аеродинамични шумове при скорорости над 150 км/ч, не се предлага 4х3 за БГ, наистина с автомата ще се откажеш от тази кола - адски муна, при мен е с 6 скорости мех. - откачат ми се ръката и съеднителя от смяна при градски каране, много къси предавки вследствие на което няма по-пъргаво тръгване без "пила" дори и лятото на сухо ако сменяш над 2 500 об/мин, много тесен оборотен диапазон - под 2 000 заглъхва (изпада в турбодупка) а над 3 500 само тъпче и бучи, ФВ ПД мотор 140 к.с., адски грозна задница.
Малко плюсове - сраванително висок, добър разход на гориво в СФ - около 7.5 до 8.2 но пък ако караш над 150 км/ч разхода не е под 7.5, сравнително прилична аудио-уредба (Boston) иначе стандартната е трагедия но и в 2-та случая е само CD, удобен и лесен за работа МФ волан, има си плафон-фенерче :rotfl:, някои хора го имат за привлекателен, често на мивката те питат "Бате, бате какъв тази кола?", моя го карам от 1 г. и 4 м. - засега все още е рядко срещан по улиците.
Има и други дреболии но сега не се сещам - ако искаш питай, а като се събирате Алфистите - пусни Л.С. да дойда и ако искаш да му направиш 1 кръгче за да прецениш какво е след около 40-50 х.км. В замяна искам кръгче с лачена 166-ца:notify:
Stoyan Georgiev
22-01-2009, 15:00
Няма какво да се чудите за Калибъра - карам такъв вече 41 200 км (случайно погледнах километража сутринта пред офиса) и няма такова недоразумение на колела - масивен отвън, адски тесен и неергономичен отвътре, никакъв багажник (вчера карах две летви 2.50 на отоврен багажник по околовръстното - това при спуснати задни седалки и предна дясна!), грозна пластмаса,трака - хлопа - тресе като 20 годишна талянка карана последните 10 г. в БГ, твърда возия съчетана с никаква стабилност над 140 км/ч, шумна работа на окачването, неефективна работа на климатична/отоплителна с-ма, бързо износващи се налкадки без визуална сигнализация (няма лампичка) - само триеща пластинка в спирачния диск, разтропано окачване още на 25 000 км пробег, никаква видимост -особено дебела А-колна а и назад пожението не е по-добре, силни аеродинамични шумове при скорорости над 150 км/ч, не се предлага 4х3 за БГ, наистина с автомата ще се откажеш от тази кола - адски муна, при мен е с 6 скорости мех. - откачат ми се ръката и съеднителя от смяна при градски каране, много къси предавки вследствие на което няма по-пъргаво тръгване без "пила" дори и лятото на сухо ако сменяш над 2 500 об/мин, много тесен оборотен диапазон - под 2 000 заглъхва (изпада в турбодупка) а над 3 500 само тъпче и бучи, ФВ ПД мотор 140 к.с., адски грозна задница.
Малко плюсове - сраванително висок, добър разход на гориво в СФ - около 7.5 до 8.2 но пък ако караш над 150 км/ч разхода не е под 7.5, сравнително прилична аудио-уредба (Boston) иначе стандартната е трагедия но и в 2-та случая е само CD, удобен и лесен за работа МФ волан, има си плафон-фенерче :rotfl:, някои хора го имат за привлекателен, често на мивката те питат "Бате, бате какъв тази кола?", моя го карам от 1 г. и 4 м. - засега все още е рядко срещан по улиците.
Има и други дреболии но сега не се сещам - ако искаш питай, а като се събирате Алфистите - пусни Л.С. да дойда и ако искаш да му направиш 1 кръгче за да прецениш какво е след около 40-50 х.км. В замяна искам кръгче с лачена 166-ца:notify:
таа кола я обмислях като вариант :rotfl:
Направо да черпиш щом не си я взел:cheers: Не знаеш от какво си се спасил! Култовото беше като ми обясниха в сервиза (Балкан Стар) че нямат при "Калибър" 17-ки джанти и съответно не могат да се поръчат като рез. част (а в действителност моя идва заводски с такива). Другото изпълнение е че не можеш да си смениш крушките на фаровете сам и трябва да ходиш в сервиза им, като това обикновено отнема половин ден:roll:
Другото изпълнение е че не можеш да си смениш крушките на фаровете сам и трябва да ходиш в сервиза им, като това обикновено отнема половин ден:roll:
За тая си пък изгъзица според мен на Крайслер требе да им присъдят награда: 1 място за инженерна-oлигофрение :Suicide:
Направо да черпиш щом не си я взел:cheers: Не знаеш от какво си се спасил! Култовото беше като ми обясниха в сервиза (Балкан Стар) че нямат при "Калибър" 17-ки джанти и съответно не могат да се поръчат като рез. част (а в действителност моя идва заводски с такива). Другото изпълнение е че не можеш да си смениш крушките на фаровете сам и трябва да ходиш в сервиза им, като това обикновено отнема половин ден:roll:
Ти си спасителят в ръжта, предпазваш ме от голяма грешка;-) То не че и на 156-цата й се сменят много лесно крушките... Остава да се оглеждам за някой 300 С, когато смогна да си го позволя, че даже ще преглътна и задното предаване.
Най-голямата олигофрения при Додж Калибър (като изключим всички споменати по-горе) със селскостопанския двигател на Холцваген е факта, че този ИЗКЛЮЧИТЕЛНО СИЛНО ВИБРИРАЩ И БЕЗУМНО ШУМЕН дизел е окачен на твърди тампони за бензинов мотор:dunno:
Шумоизолацията също е нещо неописуемо - явно тия хамериканци никога не са се опитвали да шумозаглушат дизел.
В резултат забелязах нещо много странно - при работа на празен ход по целия автомобил минават толкова гадни и ситни вибрации, че ме засърбя кожата по цялото тяло. И докато чаках на светофари, постоянно давах малко газ и държах двигателя на около 1500 об./мин, щото иначе не се траеше.
Безумна работа.
За вибрациите: когато е загрял (особено лятно време) и двигателя работи на празен ход, само му подаваш малко газ и пускаш - точно преди да закове празен ход се усеща една мн. странна вибрация която поклаща цялото купе и несвикналите спътници ме гледат учудено какво става. И е така не самопри мен - във фирмата имаме още два на по 20 000 км и симптомите и аморизацията въврви 1:1 с моя.
А сутрин особено когато беше по-студено (-10-на градуса) студения старт е трагедия. Навремето търкаляхме една 90-ка 2.4 ТД - е тя определено имаше по-малко вибрации и тракане!
Шумоизолацията също е нещо неописуемо - явно тия хамериканци никога не са се опитвали да шумозаглушат дизел.
Хамериканците в дизелите ич ги няя завалийките, чужда Планета е това за тях :doctor:
Хамериканците в дизелите ич ги няя завалийките, чужда Планета е това за тях :doctor:
Двигателя не е американски, а е ФВ помпа дюза, но е кофти насаден в коша :) и не е изолиран :)
Иначе моите впечатления от това чудо са само от разглеждане и то точно на колегата Tie :)
Двигателя не е американски, а е ФВ помпа дюза, но е кофти насаден в коша :) и не е изолиран :)
Иначе моите впечатления от това чудо са само от разглеждане и то точно на колегата Tie :)
Да съм казал, че е хамерикански....?
Казвам само, че незнаят ко е туй дизел и с кво се храни...:lol:
Е как с кво - M'cdonalds!
Е как с кво - M'cdonalds!
Мухахаха да бе верно, как можах да не се сетя :rotfl:
blacksnoopy
27-01-2009, 11:04
PSA Peugeot Citroen ще се присъедини към алианса Fiat-Chrysler?
Сега обаче този съюз може да стане още по-интересен, защото се заговори за възможно присъединяване и на PSA Peugeot Citroen. Заговори се за възможно сливане на френската и на италианската групи, но засега няма нищо конкретно.
Появиха се информации, че Fiat търси гаранти за кредитна линия най-малко за 5 милиарда евро, за да осъществи сливането с френската група. Ако се стигне до сливане или някаква друга форма на съюз между Fiat, PSA и Chrysler това ще стане третата по големина автомобилна група, след Toyota и GM.
http://news.automedia.bg/read/6077.html
:gives[1]:Въх потресен съм от тез присъединявания.
PSA Peugeot Citroen ще се присъедини към алианса Fiat-Chrysler?
http://news.automedia.bg/read/6077.html
Пак може да се повторя,но според мен това сливане може да има само полза за всички страни:mobile::mobile:
Някой да е чул нещо...По конкретно? Да се говори за дати и подписвания? :):)
Преди време се чудехме как алфа ще стъпи на американския пазар ей го на и това се разбра. Американците сякаш са го закъсали от към технологий и затова се присламчват до фиат.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.