View Full Version : Пома на съединител
WhitePower
22-01-2009, 14:24
Ето днеска колата пак е при Румен скапа помпата на съединителя по план утре рябва да е готова.
чакаме развъска ще пиша какво и как е направено
Това упражнение го правих през май миналата година:dunno:
Ето днеска колата пак е при Румен скапа помпата на съединителя по план утре рябва да е готова.
чакаме развъска ще пиша какво и как е направено
Колега, тебе нещо не мога да те разбера. Раздаваш го тунер, имаш оборудван гараж и ги разбираш нещата, пък караш колата на сервиз !
Извинявай за ОФФ-а, но нещо не ми се връзва .
и аз минах през тази интервенция миналата година,честито на печелившия.:razz:
pesho ot vraca
22-01-2009, 19:40
Моята е със същия проблем. Долната помпа ми протече преди един месец купил сам нова но неща да се занимавам да я сменям. Обезвъздушаването е свинска история. Никой не знае кога ще я правя. Сега се возя с един Форд и сам си доволен.
ALFA 155 1.8TS 94г.
WhitePower
23-01-2009, 11:24
Колега, тебе нещо не мога да те разбера. Раздаваш го тунер, имаш оборудван гараж и ги разбираш нещата, пък караш колата на сервиз !
Извинявай за ОФФ-а, но нещо не ми се връзва .
нали ;)) и аз не го разбирам - не се занимавам с алфа ромео - вече мразя тази кола , предпочитам чужда пред моята
а за гаража - занимавам се само и единсвено с Пунто ГТ или други познати за мене бензинови турбинирани коли
алфата да си я прави друг а и чесно казано за нея нямам нито желание нито нерви
пък и този път колата ми трябваше за вчера ;) така да се каже а аз време нямах никакво и нямах избор, а и електроникара си е по моята част предимно
WhitePower
23-01-2009, 11:28
Този път румбата се справи чудесно , колата беше уговорена за петък , аз я закараж четвуртък щото гаража ми трябваше и ето че в същия ден се обади че е на 6 , срещу 80 лева всичко ( труд и помпа)
сега там има едно ГТ за заден мост да се постегне
nachkata
23-01-2009, 17:34
Значи днес я свърших тая работа нова помпа с отстъпка 38 лева на МЕТЕЛИ и 30 минути работа.
WhitePower
23-01-2009, 22:55
Значи днес я свърших тая работа нова помпа с отстъпка 38 лева на МЕТЕЛИ и 30 минути работа.е при мене са повече от 30 минути щото имам и комютър на гаста и филри за гаста ..
Няма горна и долан помпа - има помпа и работен цилиндур! Тва с горната и доланата така и не мога да разбера кой го измисли.
Сманата на самато помпа си е доста гърч и ако някой се навие за 30-40 лв давай ако ще да имаш 3 гаража и подемник.
аз дадох 89 лв за труд и част.
Сманата на самато помпа си е доста гърч и ако някой се навие за 30-40 лв давай ако ще да имаш 3 гаража и подемник.
A смяна на серво с ABS ??? над 6 часа ми отне, че не бях и нацелил подходящото серво.
@WhitePower съвет махай я .От опит говоря проблените валят 1 след друг. След акато смених серво , помпа и работен цилиндър- нови изненади : водна помпа, датчик, полуоска дясна -;лиците на игли, след малкосе сгъби скоростна кутия, смених я и к-т съединител , започна ABS а да се гъне и да не работи, започнаха проблеми с управлението на климатроника / кутията на радиатора/.Продадох я с ръмжаща бензинова помпа - след 2 месеца се скапа тотално.
Тия коли са на км или години- като премине времето започват мъки. Само мотора дето макарн и лапа масло си беше на 6 никакъв проблем с него освен маслото
WhitePower
25-01-2009, 21:45
аа тая кола е до живот , тя с това окачване , джанти с гумета , аколулатор, нови ремаци и ролки , водна помпа, газова инжекция за 2000 лв , КиН нова генерация
то не остана нещо дето да не съм правил и кво да дам на новия да се вози само 100000 км без да пипа - ааа не , като се разкапе тогава
за сега ще я оставя на жената пък аз като си навинтя звера ще го карам него
27 lv meteli rabota 10/15 minuti
WhitePower
27-01-2009, 18:33
27 lv meteli rabota 10/15 minuti
е хубаво де който нема време оди до майтора да се оправя ;))
Христо_Сираков
28-01-2009, 21:14
с 2.60лв за гумички и 1 час работа вече година и малко няма проблеми това за двете помпи
И моя кошер е със сменени гумички - един майстор Шкодрата в Пловдив ги продаде за 2-3 лева.
Много е гъзнич смяната, поне за моите 100 кг :))
pesho ot vraca
02-02-2009, 19:58
Днес най-сетне реших да сменям работното цилиндърче на моята Алфа. Сложих ново защото не ми се занимаваше с гумички и такива глупусти. Смених вапросното цилиндърче и резултата беше никакъв. Появи се някакав педал но доло ниско в мокета. Обезваздушавах колкото можах но нищо. Какво да права? Да не трябва и горната помпа да сменям.
ALFA 155 1.8 TS 94г.
Христо_Сираков
02-02-2009, 20:03
Днес най-сетне реших да сменям работното цилиндърче на моята Алфа. Сложих ново защото не ми се занимаваше с гумички и такива глупусти. Смених вапросното цилиндърче и резултата беше никакъв. Появи се някакав педал но доло ниско в мокета. Обезваздушавах колкото можах но нищо. Какво да права? Да не трябва и горната помпа да сменям.
ALFA 155 1.8 TS 94г.еми иска още да обезвздушаваш и да налееш течност ако случаино си забравил и пак няма да е много добре колкото и да обезвъздушаваш ще се стигне до едно полужение и после се досамообезвъздуши поне при мен беше така
Значи днес при нормално каране осетих леко удряне, отдолу на педала на съединителя.само леко като си задържа подметката се усешта удряне отдолу,моля дайте мнения,чуваше се и някакъв шум.Благодаря ви предварително
dani_ku4eto
10-02-2009, 19:14
Значи днес при нормално каране осетих леко удряне, отдолу на педала на съединителя.само леко като си задържа подметката се усешта удряне отдолу,моля дайте мнения,чуваше се и някакъв шум.Благодаря ви предварително
Здрасти колега да нете стряскам но според мен е притескателниа диск или в най добриа случай лагера.
Съвет сменяй и работния цилиндър - скапават се почти едновременно с помпата.
И чукай на дърво да не се скапе сервото, че е голям гърч за разглобяване докато се стигне до сервото. Ако ти е намалявало нивото на течността без външни течове - пълни се сервото с течност и мембраната се скапва. много е шибано развиването, а още по шибано завиването на горната гайка на сервото под кормилото.
Успех
Колеги за смяна на помпа (на педала) не е ли по-добре да се смени само буталото с гумичките, а корпуса на помпата да не се бара. Сваля се само един зегер и буталато излиза. Който има мнение по този жъпрос нека го изрази!
Благодаря!
Имам един въпрос относно смяната на гумички на помпата(на педала на съединителя), а именно как се поставят новите при положение , че трябва да се напъхат през буталото , което е с по-голям диаметър?
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.