PDA

View Full Version : Защо вози като .. кару.а :(



pstaykov
22-01-2009, 17:12
Здравейте,
Смениха ми предните амортисьори (защото единия засече)
за 250лв (със смяната), някакви Оптимал - газови и сега все едно съм седнал в колата на Флинтстоун. трябва ли да мине време нещо да се разработят или ... съм захапал дървото и чак при следваща смяна ще има разлика?

tonov
22-01-2009, 18:45
Просто явно са по-твърди. Щот са нови :) Кат изпуснат ше омекнат.

Не знам оригинално кви са, дали едностранно действащи или двойно. Че са газови е ясно. Аз като сменях мойте задните се получи същото дърво. Оригиналните ми бяха газови едностранно действащи, а аз сложих двустранно. И сега е като лагерна количка :( Ще ги сменям пак.

kirilsk
22-01-2009, 20:07
При мен беше обратно, имах двустрани задни, смених ги с маслени едностранни и колата си е супер не потскоква... патищата не са ни баш за тври амортисори..

phoenix
22-01-2009, 23:45
газови = твърда возия и стабилност на пътя
маслени = мека возия
газови действащи в едната посока = твърда возия
в двете посоки = колата на флинстоун, ама пък супер за картинг пистата... всеки сам си избира.
на 145, ако няма да се състезава някой, аз лично препоръчвам маслени двойно действащи... ако има:rotfl:
или просто маслени. Колата няма багажник назад както 146 и съвсем става като картинг с газовите.
на темпрата сложих газови и колата си стана супер.. но темпрата си има ясно изразено рамо/багажник зад оста на задния мост.
145 си е картинг по природа така че, не очаквайте мека возия, просто колата е така устроена... да се чувства добре на писта.

trustworthy
23-01-2009, 08:58
Истината е, че возията на тези коли по принцип е дървена.

code
23-01-2009, 09:16
Газовите са така - лесни каручка маллеле :rosso_racers: ох ох леко по релсите, че ми стана хубаво . .

digitalundgrd
23-01-2009, 09:34
Преди смяната на оригиналните амортисьори с "Кони" пак си беше твърда возията, но като че ли сега с новите е една идея по-комфортно! Явно по-добре поемат бабуните. Ама по релси или дюнообразни павирани псевдо улици ....мамата си трака...друса ли друса....и това на 15ки...Лятото на 17ки не ми се мисли :(
Та в тоя ред на мисли...Всички алфи са с твърда возия по дифолт...

blabla
23-01-2009, 17:40
Преди смяната на оригиналните амортисьори с "Кони" пак си беше твърда возията, но като че ли сега с новите е една идея по-комфортно! Явно по-добре поемат бабуните. Ама по релси или дюнообразни павирани псевдо улици ....мамата си трака...друса ли друса....и това на 15ки...Лятото на 17ки не ми се мисли :(
Та в тоя ред на мисли...Всички алфи са с твърда возия по дифолт...

Ти със 147цата си си ок, за 145 по черен път последния ти проблем са амортисьорите :) , на всяка неравност си оставяш вътрешностите и слизам да гледам какво пак е задрало, бронята или картера :paddle:

Заро
24-01-2009, 11:12
146 TS е същата работа, вече пуках картер веднъж, сега като вляза в някоя малка лунообразна уличка и съм на нокти докато мина... :(

nhg
24-01-2009, 15:01
бе и моята твърдичко си вози, ама като цяло е ОК, не е като лагерна количка
пък и сравнително стабилна... не знам, май phoenix най-добре го е написал

kirilsk
25-01-2009, 13:48
Ас мисля че алфата е по тврда одколко стабилна???

bobi_kz
25-01-2009, 13:57
и моята си вози по твърдо но свикнах отностно стабилността мисля че не е много стабилна незнам това е мое мнение :)

tokata_pz_flex
27-01-2009, 08:55
С какви гуми ги карате тия вашитее коли , та са нестабилни ? Моята е с 195/50/15 и се залепя за пътя като муха на лайно . А за возията , да като каруца е ... ама от ония старите с металните колелета :)

toto99
27-01-2009, 15:17
Колега, Алфа 145/146 излиза фабрично само с газови амортисьори, и в Tecdoc също по фабричен номер пак само газови.... но стават от Fiat, Lancia -маслени.....