Log in

View Full Version : дълго време без ток



mariio
22-01-2009, 19:29
колеги вчера ми падно акумолатора но понеже се разболях и са колата е без ток.ше и станели нещо ако седи повече време така.мерси

spe4elist
22-01-2009, 19:32
Ако и за момент се съмняваш, че акумулатора е слаб, въобще не се опитвай да я палиш. Най-добре го свали, зареди го добре и тогава. В противен случай, при опит за старт, компютъра ще отчете ниско напрежение, ще натрупа грешки, може да има други негативни последствия...

Каква е колата все пак?

trustworthy
22-01-2009, 21:21
Не е задължително да трупа грешки при опит за палене със слаб акумулатор. И едва ли нещо може да се случи, ако стои така колата. Най-много да не отвори централното :)

spe4elist
23-01-2009, 12:14
Не е задължително да трупа грешки при опит за палене със слаб акумулатор. И едва ли нещо може да се случи, ако стои така колата. Най-много да не отвори централното :)

Ако Галин го напише тук, ще повярваш ли?
75% от грешките в компютрите са от "ниско напрежение" или "високо съпротивление" (следствие от ниското напрежение)....

Искам да обърна внимание - при опит за старт със слаб акумулатор

455115
23-01-2009, 12:57
Ако Галин го напише тук, ще повярваш ли?
75% от грешките в компютрите са от "ниско напрежение" или "високо съпротивление" (следствие от ниското напрежение)....

Искам да обърна внимание - при опит за старт със слаб акумулатор

Колега за 145/6 ли става въпрос?

mariio
23-01-2009, 14:36
146 1.6 тс

trustworthy
23-01-2009, 22:41
Ако Галин го напише тук, ще повярваш ли?
75% от грешките в компютрите са от "ниско напрежение" или "високо съпротивление" (следствие от ниското напрежение)....

Искам да обърна внимание - при опит за старт със слаб акумулатор

Да трупа грешки е едно, но чак пък да има негативни последствия... ;) Иначе вярвам, защото на мен често ми присветват АБС+ЕБД при палене, дори и лятото, понеже са чувствителни системи, които се вляят силно от тока на акумулатора, но си гасне лампата за по-малко от 4-5 секунди след запалване и няма грижи. А негативни последствия не съм забелязал ;)
С други думи, не е задължително да е слаб акумулаторът. Моментния спад на напрежението по време на палене също може да бъде отчетен като грешка

PEPI-2ALFA
24-01-2009, 07:00
На колана едва ли , но на акумулатора може да му стане нещо. Ето ако имаш време прочети полезно четиво за него:
http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=20091

spe4elist
24-01-2009, 13:02
Да трупа грешки е едно, но чак пък да има негативни последствия... ;) ...
Любимият на много фенове модел 156, страда от един често срещан проблем - а именно свети лампата на еър бега, т.е. не работи. Супер капризната френска централа на първите екземпляри (`97 - `00 г.) с една възглавница, се скапва от регистрирано ниско напрежение в акумулатора. Това е рапорта на диагностичната апаратура...

Това е само един от многото случаи на дефекти, следствие на ниско напрежение...

mariio
24-01-2009, 14:11
колко трябва да ми е голям акумолатора,моят е 62ah.

trustworthy
24-01-2009, 16:41
Любимият на много фенове модел 156, страда от един често срещан проблем - а именно свети лампата на еър бега, т.е. не работи. Супер капризната френска централа на първите екземпляри (`97 - `00 г.) с една възглавница, се скапва от регистрирано ниско напрежение в акумулатора. Това е рапорта на диагностичната апаратура...

Това е само един от многото случаи на дефекти, следствие на ниско напрежение...

За първите централи, с по една възглавница и аз съм чувал лоши вести. Даже е проблем да се намери друга, защото такива, за две възглавници, не ставали.

spe4elist
24-01-2009, 21:39
колко трябва да ми е голям акумолатора,моят е 62ah.

Това е верният капацитет...