View Full Version : Вал и пружини за клапаните.....
Търся някои линк или инфо за какви малко или по-твърди пружини на клапаните има като опций за сток вала или направо някои ако продава малко по-агресивен вал "KIT" ?!
MainaCore
25-01-2009, 14:44
Ето малко идеи :)
http://www.colombo-bariani.com/catalogo.php?lang=eng
http://www.catcams.be/index.htm
http://www.autodeltashop.com/product_info.php?cPath=23_65&products_id=150
Това намерих и аз:
http://www.avl-schrick.com/dat/MK/AVL_SCHRICK_2008_E.pdf
http://www.autodeltashop.com/product_info.php?cPath=23_65&products_id=150&osCsid=u6vftljti22lroi1p240k1c3u7
Novachev
25-01-2009, 17:16
По принцип повечето фирми имат по няколко модела валове и най "лекичките" варианти не изискват подмяна на стандартните пружини и повдигачи.
http://www.kentcams.com/
http://www.pipercams.co.uk/NewPiperWeb/redesign/PiperCamFrames.html
Освен валове ще ти трябва чип и някой да ти ги зацепи
и аз преди време се бях замислил доста за валове, НО разхода заминава и за сега съм до положение в което колата върви добре в ниските а като се сложат валовете ще почне да се развърта пак от по високи обороти.
Цената на валове монтаж и чип за тях ще е към 1500лв най изгодния вариант при положение че валовете са 800-900лв, а цените са такива ако се пратят стари валове които те да наваряват.
Да над ROAD/Street ниво ниските стават нестабилни ,а 1,6TS не е върха на тягата в ниските така че този ефект е нежелан от никой! Но колата върви доста добре а над 7000rpm почва да "тъпче" ...така че търся варианти на малко по-твърди пружини /защото тези "плуват" на високите/,а за малко въздух още ще си купя една главица портване! Но ако има някакъв малко по-агресивен вал за сток карантий ще се ослушам за предложение от някои ;-)
MainaCore
25-01-2009, 19:42
за твоя мотор питай Нено мисля, че той знае най-добре :)
Novachev
25-01-2009, 20:14
Да над ROAD/Street ниво ниските стават нестабилни ,а 1,6TS не е върха на тягата в ниските така че този ефект е нежелан от никой! Но колата върви доста добре а над 7000rpm почва да "тъпче" ...така че търся варианти на малко по-твърди пружини /защото тези "плуват" на високите/,а за малко въздух още ще си купя една главица портване! Но ако има някакъв малко по-агресивен вал за сток карантий ще се ослушам за предложение от някои ;-)
Ти сигурен ли си че тъпче от пружините чипа ти кой го е правил аз на не че искам да те разубеждавам но колата на ниските няма да е каквато е сега. Със стоковия вал няма как да търсиш въвреш след 7000 макар че аз не мога да се оплача от такова нещо.
Ако искаш обороти ти трябва вал сгъстяване на мотора колкото позволява вала едно чипче и за да е ефекта максимален генерация. А само генерация та е от 1000-1500лв и се смята.
Питам те какъв ти е чипа щото тук един колега с една 156 2,0 не може да я накараме да върви във високите и работата отива на кофти софтуер.
Лично мое мнение че един двигател ще ти излезе доста по евтино от ъбгредването на 1,6.
Моята е с валове на каткамс най-лекия вариянт.
Преди вървеше от 3500 до около 5000,после тъпчеше
Сега тръгва от 5000 до 8000, до 5 е мъртва
Ако си готов да дадеш поне 2000 лв само за валовете чипа и зацепването,а това далеч не са всички разходи,и няма да ти пречи по-високия разход(+2 литра при нормално каране) Екстрийм тунинг имат доста опит а аз лично съм страшно доволен от тях.
IXIBIT, би ли споделил разликата във вървежа след тази операция.
Тенкс
Моята е с валове на каткамс най-лекия вариянт.
Преди вървеше от 3500 до около 5000,после тъпчеше
Сега тръгва от 5000 до 8000, до 5 е мъртва
Ако си готов да дадеш поне 2000 лв само за валовете чипа и зацепването,а това далеч не са всички разходи,и няма да ти пречи по-високия разход(+2 литра при нормално каране) Екстрийм тунинг имат доста опит а аз лично съм страшно доволен от тях.
какъв опит имаме само на твоята кола.......... ЖИВ И ЗДРАВ ДА СИ И СЕ ОБАЖДАЙ ........................
Да над ROAD/Street ниво ниските стават нестабилни ,а 1,6TS не е върха на тягата в ниските така че този ефект е нежелан от никой! Но колата върви доста добре а над 7000rpm почва да "тъпче" ...така че търся варианти на малко по-твърди пружини /защото тези "плуват" на високите/,а за малко въздух още ще си купя една главица портване! Но ако има някакъв малко по-агресивен вал за сток карантий ще се ослушам за предложение от някои ;-)
валовете са пред мен .... но това е началото ако искаш някакво инфо звънни... без да се обиждат съфоромците но темата е дълга и не ми се спори с клавиатурни тунингьори.....
Ти сигурен ли си че тъпче от пружините чипа ти кой го е правил аз на не че искам да те разубеждавам но колата на ниските няма да е каквато е сега. Със стоковия вал няма как да търсиш въвреш след 7000 макар че аз не мога да се оплача от такова нещо.
Ако искаш обороти ти трябва вал сгъстяване на мотора колкото позволява вала едно чипче и за да е ефекта максимален генерация. А само генерация та е от 1000-1500лв и се смята.
Питам те какъв ти е чипа щото тук един колега с една 156 2,0 не може да я накараме да върви във високите и работата отива на кофти софтуер.
Лично мое мнение че един двигател ще ти излезе доста по евтино от ъбгредването на 1,6.
Чипа е добре,вървежа също,разхода си е нормален за 1,6....но всеки от вас си знае колата и усеща дори на първа и втора на какви обороти почва да "тъпче" . Вариантите за това са:
-малко отваряне на клапаните и малко въздух съответно заради OEM вала
-"плуване" на омекнали сток пружини над определени обороти
-малко въздух доставян от портовете главата
...от трите неща най-вероятно и съответно евтинно за проверка/отстраняване са пружините. Промяна на вала на кола под 250-300 коня не си струва парата,а портването на главата ще бъде направено на резервната глава /предвидена за закупуване/.
Чипа е добре,вървежа също,разхода си е нормален за 1,6....но всеки от вас си знае колата и усеща дори на първа и втора на какви обороти почва да "тъпче" . Вариантите за това са:
-малко отваряне на клапаните и малко въздух съответно заради OEM вала
-"плуване" на омекнали сток пружини над определени обороти
-малко въздух доставян от портовете главата
...от трите неща най-вероятно и съответно евтинно за проверка/отстраняване са пружините. Промяна на вала на кола под 250-300 коня не си струва парата,а портването на главата ще бъде направено на резервната глава /предвидена за закупуване/.
брат гледай сега... тъй като имам три такива мотора от до.... с три глави и т.н.. съм задълбал яко около 1.6....
та има истина в това което казваш но не и в последователността.
за валовете - 110% симъл има и ти огромен.
Повярвай ми ако някога си се возил или карал мотор 1.6 около 215 коня атмосферни ще забравиш за тези коне които си споменал. Но..... не е голям проблема да направим и мотора който сглобяваме сега 200+ коня... проблема е че живота му става 800-1200км ;). Днеска се рових из глави на супер 1600 и нищо космическо няма... данеби в ен технолоджи да са магове...
ако имаш някакви ядове или ти трябва нешто пиши
брат гледай сега... тъй като имам три такива мотора от до.... с три глави и т.н.. съм задълбал яко около 1.6....
та има истина в това което казваш но не и в последователността.
за валовете - 110% симъл има и ти огромен.
Повярвай ми ако някога си се возил или карал мотор 1.6 около 215 коня атмосферни ще забравиш за тези коне които си споменал. Но..... не е голям проблема да направим и мотора който сглобяваме сега 200+ коня... проблема е че живота му става 800-1200км ;). Днеска се рових из глави на супер 1600 и нищо космическо няма... данеби в ен технолоджи да са магове...
ако имаш някакви ядове или ти трябва нешто пиши
Преди няколко месеца имах и аз възможността да видя на живо двигател от PUNTO ABARTH 1600cc 236hp.
Първото нещо, което ми направи впечатление, бяха кухите разпределителни валове, с някакъв супер агресивен профил на гърбиците. Клапаните естествено бяха супер леки от някакви специални сплави... Отделно, смукателния колектор беше с 4 дроселни клапана. Явно има и сума ти др нещо по компонентите на двигателя и електрониката, но идеята ми е, че определено един 1,6 двигател крие в себе си доста потенциал за развитие ;)
Чипа е добре,вървежа също,разхода си е нормален за 1,6....но всеки от вас си знае колата и усеща дори на първа и втора на какви обороти почва да "тъпче" . Вариантите за това са:
-малко отваряне на клапаните и малко въздух съответно заради OEM вала
-"плуване" на омекнали сток пружини над определени обороти
-малко въздух доставян от портовете главата
...от трите неща най-вероятно и съответно евтинно за проверка/отстраняване са пружините. Промяна на вала на кола под 250-300 коня не си струва парата,а портването на главата ще бъде направено на резервната глава /предвидена за закупуване/.
Колега, не подценявай така кубатурата от 1600см!
Не са чак толкова малко колкото изглежда!
Нено е прав, ако си се возил или карал кола с мотор 1.6 читаво направен върви доста сериозно, а и всеки си угажда на акъла...
А и друго си е усещането като знаеш какво е било и какво е сега!!!
Колега, не подценявай така кубатурата от 1600см!
Не са чак толкова малко колкото изглежда!
Нено е прав, ако си се возил или карал кола с мотор 1.6 читаво направен върви доста сериозно, а и всеки си угажда на акъла... А и друго си е усещането като знаеш какво е било и какво е сега!!!
Съвсем не подценявам 1,6 кубатурата....двама мои приятели имаха Toyota Corola GT от които едната рядката модификация със задно /мечтата на младия японски дрифтър/ и при нея бе направена пълна фитнес програма на мотора.....няма такова вървене просто. Апропо днес се свързах с Нено и ме поохлади със "street" мераците за бързо и евтино направено 1,6TS....просто вал и генерация са задължителни,освен по-евтините: добре направена глава, чип, термощит, филтър
Novachev
29-01-2009, 07:44
о. Апропо днес се свързах с Нено и ме поохлади със "street" мераците за бързо и евтино направено 1,6TS....просто вал и генерация са задължителни,освен по-евтините: добре направена глава, чип, термощит, филтър
Да бе и аз бях решил да тръгвам по този път и валове си намерих за около 800лв нови и хубави и Нено ми каза какво ще струва монтажа и чипа и бях си направил разчети за бюджета ама като почна то без генерация няма смисъл ти тая кола за какво ще я ползваш и т.н.
А като се замислих че един 2,5 мотор струва 1800-1900лв със всичките му части са пресаждане и конските му сили винаги ще са повече от тези примерно на 1,8 със 2500лв туининг и ще гори по малко и ще върви повече.
Идеята е ако имаш кола която да ти е хоби и да си вкарваш пари в нея и да си я правиш но тя вече няма да става за ежедневна.
.....Идеята е ако имаш кола която да ти е хоби и да си вкарваш пари в нея и да си я правиш но тя вече няма да става за ежедневна.
....за ежедневна е много тънка границата където слагаш пари над тези да си купиш 2,5 мотора.....ако ще се кара в рамките на някаква хомологация за състезания е оправдано,но иначе не.
те затова дизел....
и аз су купих дизел, наточих го хвърлих едни 5 иляди лева... и разбрах че дизел немига да карам... вярно е върви много... ама си карам 2.0 бензин и си пея
WhitePower
30-01-2009, 16:27
Ей аз като обяснявам че нафтата е за топлене, а не за каране не мъ слушат ората ( са очаквам воина - дизелфеновете срещу бензин феновете )
Ей аз като обяснявам че нафтата е за топлене, а не за каране не мъ слушат ората ( са очаквам воина - дизелфеновете срещу бензин феновете )
няма бе,те тая воина е спечелена вече
нали знаеш двигателя на ОТО къв е.............:usaflag:
Ей аз като обяснявам че нафтата е за топлене, а не за каране не мъ слушат ората ( са очаквам воина - дизелфеновете срещу бензин феновете )
Ей палиш фитилите а най-много бараш белисимите и не споделяш пикантерий от кухнята....Сега е момента да кажа на хората от кои си купих G-Tech-ка и тогава осъзнах колко бавни са всъщност колите ми. След G-Tech-ка съм фърлил маса ти левове за човъркане ей...и само ти си виновен :respect:
няма бе,те тая воина е спечелена вече
нали знаеш двигателя на ОТО къв е.............:usaflag:
хвърлям ти шапка с 8 клапанов дизел срещу бъдещата ти кола (дано стане и върви на зла гад)..... вярвай ми ще ти е гадно колкото и на мен ми беше... ама както си обикалям с колата и прас 15ка..... или 14ка зависи от рапидката на турбото....
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.