PDA

View Full Version : Mаи е ламбда сонда



kavalista
26-01-2009, 23:37
колата като загрее и премине на газ мирише на неизгорели газове.като застанеш отзад все едно от ауспуха мирише на газ.разхода ми е бая висок 13,14,пък е 1.7 газов инжекцион.дали е възможно да е сонда като ходих в софия ми казаха че е забила на бедна смес ама си минавала в авариен режим и нямало проблем.чудя се какво да правя

pr_00f
28-01-2009, 11:03
Колега свържи се с qni3 - ще го намериш в газовият раздел.
Наблизо ти е и ще може да ти помогне.

Бобби
28-01-2009, 12:27
Не съм много запознат...но щом си с газова инжекция, би трябвало да имаш още една сонда, която да командва компа на газта....а с другата която си е оргинално на колата би трябвало да я лъжат, че колата работи на бензин(някъкав симолатор се връзва към нея)...за да няма проблеми!
Найстина някой газаджия трябва да ти разясни тия неща.

kavalista
28-01-2009, 13:44
Като доида тия дни към София за газта ще питам пичовете,щото иначе голям разход ебаси 13,14

cobra_11
28-01-2009, 20:53
Ако ти е забила сондата на бедна смес правилно си усетил миризмата на неизгоряло гориво , ЕКУ -то обогатява сместа . Обаче това дето са ти казали , че минава в авариен режим и няма проблем са те метнали . Няма машина дето като мине в авариен режим и да няма проблем . Правилно са ти казали колегите , трябва ти читав диагностик . Поздрави

kavalista
29-01-2009, 12:21
Ако ти е забила сондата на бедна смес правилно си усетил миризмата на неизгоряло гориво , ЕКУ -то обогатява сместа . Обаче това дето са ти казали , че минава в авариен режим и няма проблем са те метнали . Няма машина дето като мине в авариен режим и да няма проблем . Правилно са ти казали колегите , трябва ти читав диагностик . Поздрави
и от там вече дига и разхода значи ще се сменя сонда

kavalista
29-01-2009, 12:26
някои може ли да ми каже кви пари е сондата с монтажа и ако има гаранция за 1.7

robygas
29-01-2009, 12:52
Когато сондата"забие" на бедна смес -означава ,че подава информация към компа ,че не стига гориво, той съответно коригира ижекторното време и започва да блъска гориво за да обогати. В този случаи ако колата е само на бензин е добре да се откачи сондата , тогава комп. минава в така наречения Авариен режим/който е заводски зададен от производителя,защото винаги може нещо да се случи/ и всичко е наред. В твоя случаи това е почти невъзможно ,защото Г.И. Виале ползва сондата като основен датчик , а не като колата която го ползва замо за коректор/Говоря за Алфа/. Така ,че е най - добре да се смени въпросната сонда. Цената и е около 150 лв., Естествено има и по евтини ментета /така наречените универсални сонди / ,но не ти ги препоръчвам. Хубаво е смяната да се извърши в сервиз /Около20лв./,защото може да има ядове при отвиването.

kavalista
29-01-2009, 13:06
а иначе ако е на бензин и се откачи всичко е наред така ли.от къде мога да я откача че то сега да я карам на бензин и на газ ми излиза едно и също като на газ ми дава 15 и отгоре.имам чувството че след всяко зареждане все повече гори ебаси

kavalista
29-01-2009, 13:08
така или иначе ще я сменям и мисля маи като доида в софия следващата седмица да стане тая работа маи в аутодикс ако имат време.ако не някои друг ако има желание

robygas
29-01-2009, 13:29
Като застанеш пред колата,до казанчето за спирачна течност в ляво има 2 букси с по два кабела в едната влизат сив и черен а в другата два бели. Откачи ги и ако не ти е проблем откачи след това плюсовата клема на акомулатора и я опри на маса към купето за 5 мин.
Като се наканиш ми се обади за да ти взема сонда и ще я сменим.

kavalista
29-01-2009, 13:47
Ok,ще се чуем следващата седмица само да видя как ще съм с парите че тая криза;)

kavalista
10-02-2009, 11:36
някои знае ли къде се намира ламбда сондата че е време да я сменям 155,1.7

TRENDi
10-02-2009, 15:54
След меката връзка, в началото на катализатора(ако имаш). Буксите и са 2 двойки и принципно се падат, около казанчето за спир течност.

kavalista
11-02-2009, 14:55
трябва да е на канал иначе не става нали

The_Game
11-02-2009, 20:18
трябва да е на канал иначе не става нали


С крикове и трупчета, става но е такова гъзене, че клаустрофобия те хваща :not-fair:

gelle
31-05-2017, 11:24
Здравейте ,колеги.
За да не започвам нова тема ще пиша тук.
От 3-4 дни имам следния проблем. Първо започнаха да танцуват оборотите 700-950.
Това е на загрял мотор, докато е студена е щогоде добре. След това започна да гасне почти на всеки светофар. Освен това от ауспуха мирише яко на бензин и при форсиране изпушва черно, направо не се стои около колата от смрад.
Разхода в момента е.... никога не е харчила толкова бензин.
Колата е 2.0 верижна няма газова винаги се е карала на бензин.
Никога не съм имал подобен проблем . Не съм сменял ламбда сонда и затова си мисля,че тя е причината.
Патилите да споделят опит за което ще съм благодарен.

mimouzunov
31-05-2017, 12:25
Здравейте ,колеги.
За да не започвам нова тема ще пиша тук.
От 3-4 дни имам следния проблем. Първо започнаха да танцуват оборотите 700-950.
Това е на загрял мотор, докато е студена е щогоде добре. След това започна да гасне почти на всеки светофар. Освен това от ауспуха мирише яко на бензин и при форсиране изпушва черно, направо не се стои около колата от смрад.
Разхода в момента е.... никога не е харчила толкова бензин.
Колата е 2.0 верижна няма газова винаги се е карала на бензин.
Никога не съм имал подобен проблем . Не съм сменял ламбда сонда и затова си мисля,че тя е причината.
Патилите да споделят опит за което ще съм благодарен.

Откачи сондата и виж дали ще има промяна... Трябва да се движи нормално без нея и пушеците да изчезнат...
Откачи и двете и букси (подгрев и сигнал) за да си сигурен че е изключена... Кабелите ги търсиш около сервоусилвателя за спирачките (в ляво от него неиде са)..

gelle
31-05-2017, 13:55
Да точно това мисля да направя и ще си покаже.
И съм в размисъл,ако е умряла ква да слагам ?
Звънях за инфо на няколко места и ми предлагат само универсални.Ако ще се слага универсална каква да взема ( Бош,НГК ) или каквато намеря?

mimouzunov
31-05-2017, 16:20
NGK
Аз слагам свещи от тая марка на всичко що е с двигател (коли мотори резачка дори) и нямам проблем!

nedko87
31-05-2017, 16:24
И аз бях с ngk(ntk) на бабата

gelle
02-06-2017, 09:02
Здравейте,да споделя набързо какво се случи при Свалих дебитомера,МПХ и ТПС всичко беше изчистено прилежно,прверени бяха всички въздуховоди+свещи и кабели ,ламбдата е в норми и мотора заспа.След няколко кръгчета из квартала обаче гръмна сервото.
Не че нямаше симптоми ,че е пътник,но се надявах да ми се размине.
Мойто е от големите(тумбестото) без АБС съм. Ще ми се да сложа от по нова кола, но не знам дали ще стане такова от 145/146 или няква фиатка преправя ли се нещо?

nedko87
03-06-2017, 00:51
Слгагай серво от 145/6.

gelle
05-06-2017, 20:18
Сервото е сменено+нова спир.помпа и нови свещи.
Бабата пак разкърщи снага.

the_crazy_driver
07-06-2017, 18:13
Кажете ми на 1.7 от друг мотор става ли ламбда сонда ?:Topic-is-closed-bg:

gelle
07-06-2017, 18:22
За верижните мотори мисля,че ламбдите са еднакви.

Furious 155
08-06-2017, 21:29
За верижните мотори мисля,че ламбдите са еднакви.
точно!