View Full Version : Преброяване и прегрупиране
В последно време,колеги,забелязвам.че нашата секция е пълна скръб.Или всички 33-ки са железни или сме на изчезване.Основния речетатив е старт от скрапа и това е подтискащо.Дайте да се преброим и заявим,че сме още живи,за да видим колко сме.Запалянковци на тема 33 също са добре дошли.Наздраве!:Tease::drunk:
rammstein4o
27-01-2009, 11:48
То целия форум на умиране тръгна ти за секцията с коли на по 20 години се чудиш...
:dunno:
Еееее стига па виййй на умиране сме били ,несме бре просто лев няма нал сме в криза кой налива пари днешно време в колата си дет е на 20 г. !
Иначе фенове има мерак нелипсва ама паратааа !
Понякога и аз се чудя за ко наливам пари в возилото ми като ако искам да я продам и два бона няма кой да даде па аз сам налял още толкова отгоре ,че и продалжавам !
Еееее стига па виййй на умиране сме били ,несме бре просто лев няма нал сме в криза кой налива пари днешно време в колата си дет е на 20 г. !
Иначе фенове има мерак нелипсва ама паратааа !
Понякога и аз се чудя за ко наливам пари в возилото ми като ако искам да я продам и два бона няма кой да даде па аз сам налял още толкова отгоре ,че и продалжавам !
Прав си колега в криза сме !!
Ина4е тва за преброяването не е лоша идея :party:
пак ли алкохолни терзания колега автор:holiday2:
Kostadin`
27-01-2009, 13:40
.
пак ли алкохолни терзания колега автор:holiday2:
"Пак" и "алкохолни терзания",някак си не звучи изтънчено,но това е тема , която ще разбереш след най-малко 20 години.Сега няма как да имаш такива.Ако искаш отвори нова тема за пияници и алкохолици.Баш тия изобщо няма да пишат в нея:rotfl:.Та ще помагаш ли по темата или:tequilla:.Сериозно сега.Моята е от подписа ми и е в постоянно движение!:rosso_racers:
Нема нужда да се надъхваш брачед, тая тема която споменаваш неща и да я разбирам. Тряя са напийм някой път де ...:drinking:
Та целта е да живне раздела ли ? Той няма как да живне колеги, щото собствениците на 33ки са си достатъчно малко, а голяма част от тях нямат достъп до интернет, което прави обществото ни малко и разпокъсано из страната. Говореше се по едно време за боксер среща, нали а у 145/6ци щеше да има, немаше да е баш умрела среща с няколко 33ки, но нито откривам темата, нито някой пише какво е станало. Предполагам са се разтурили нещата. Аз лично бях готов да пътувам до София с 33ката само и само да присъствам на срещата и да се запозная с други ентусиасти, но уви ... тогава точно беше катастрофата и нямаше как да дойда със скрапа. Инак тука по Варна като бях със сивата Алфа си махахме, вадихме палците през джама и т.н. когато се засечем две 33ки. Направо са болест тия трентита ... за да си купиш такава тряя да си без грам акъл и с голямо сърце. Аз за акъла са вписвам, за сърцето не знам ... и двете 33ки дет им посегнах сега са недвижимо имущество - едната е тенекия за скрап, другата я продадох на камикадзе и той без акъл строшавайки скоростна кутия ... та сега трябва да се фана да напрая една сносна ... от нищо нещо. Та че си търся сега некъв скраперски вентилиран боксер на купе 907 и да го понаправя прилично, а па да видиме какво ще излезе.
http://img230.imageshack.us/img230/366/0796729033or4.jpg (http://imageshack.us)
http://img230.imageshack.us/img230/0796729033or4.jpg/1/w575.png (http://g.imageshack.us/img230/0796729033or4.jpg/1/)
http://img230.imageshack.us/img230/4814/0983047763wy4.jpg (http://imageshack.us)
http://img230.imageshack.us/img230/0983047763wy4.jpg/1/w575.png (http://g.imageshack.us/img230/0983047763wy4.jpg/1/)
Нещо такова, от към визия ... клоня към светло сив металик, червеното стана банално ... поне за мен. Сдържани добавки отпред и отзад подобни на тези от снимката, колкото да придаде още малко агресия. Страничните прагове предпочитам да са от QV 2ра серия които са издути и отпред и отзад. Окачване жълта серия на кони с червените пружини, смъкване с около 40мм, джанти 16-ки на 7,5J минимум с гума профил на 40-45. Дали е рентабилно толкова ниска кола по тия пътища с гуми и джанти които ще опират най-вероятно в подкалниците ... всичко ще се реши с времето. По двигателя смятам всичко да е заводски, спортен панелен филтър, генерация на 60-70мм и до там. Най-големия тунинг на тоя двигател е основен ремонт. Много малко от 16ките 33ки днес се доближават до вървежа си когато са били сравнително по-нови. Т'ва чепове, портване на глави, мега-смърт и другите тунингарски методи изпробвани върху 33ка в средно добро състояние си е скорошна смърт и ходене по мъките.
И то остана само интериора .... рекаро от имола ... най-доброто. Евентуално олекотяване изразявайки се в махане на всичко зад предните седалки ми е в главата също. Общо взето това е теорията ... сега да намирам 16ка и да почвам практиката.
Надявам се да съм дал неква насока за разговор ... белким живне малко аудиторията:naughty:
Схванал си добре идеята.Понякога ми се налага да се правя и на шут,само и само да живнеме малко.Особено ми хареса идеята ти да не правиш нищо друго по мотора,освен един ремонт.Това за срещата ще си го организираме,като се пооправи времето и предлагам да е някъде около Пловдив.Горе долу в центъра.така повече ще могат да дойдат.А лятото,защо не и на морето.Твоята в какво състояние.Казвай какво да търсиме.Това е и целта на темата.За напиването-ще се постараеме,като се събереме:drinking::metal:.
и според мен преброяването не е лоша идея.Дайте да отворим тема само за 33 и в нея да се опишем кои сме що сме и да качваме манюали за 33 и нейни снимки на модификации,реставрации и такива подобни щуротии
Абе като става дума за модефикации четох за серията Alfa Romeo 33 Savali :bionic: http://home.planet.nl/%7Ekoper193/alex33.jpghttp://home.planet.nl/%7Ekoper193/alex33_5.jpghttp://http://home.planet.nl/%7Ekoper193/alex33_3.jpghttp://http://home.planet.nl/%7Ekoper193/alex33_2.jpghttp://http://home.planet.nl/%7Ekoper193/badg_savl_rear.jpg това зверче верно ли е с 2-ка мотор :wow::tequilla::drool::bangin::clapping: :big_bow_down: Ако е вярно тва лелеееее направо 6те къса сенджира :headbang::laser::pokey::grandpa: :drool: :wow: :bad_evil: :devil: :twisted: :super: :clap2: :shoot: Това е нещо като Limited edition (Ограничена серия) Някои от колегите ЛУДИ ФЕНОВЕ НА ТЕМА 33 ДАЛИ НЕ ЗНАЕ НЕЩО
Мойта е в състояние гола тенекия чакаща да се дигне цената за килограм в Металекса. Сега търся 33ка 16 клапанова що годе със здраво купе и работещ двигател. По възможност предно предаване и без климатик.
Твойта 33ка кога ше я покажеш да я видиме:drool:
JORDANGT
28-01-2009, 00:46
Времето е едно такова судено,гадно.Като се пооправи(на пролет) и ще изникнат темите от самосебеси.Аз няма да изоставя този раздел никога.
А и доста от нашите коли вече отидоха за скрап за съжаление.
ЛУДИ ФЕНОВЕ НА ТЕМА 33 ДАЛИ НЕ ЗНАЕ НЕЩО
Това не е серия. Мисля че е само една.
Това не е серия. Мисля че е само една.
Е да ама гледах статия в един италиански весник и там бяха две една до друга едната жалта другата червена до колкото не се лъжа незнам може и да е само една може да греша ма не това е важно.Тази хубавица е с 2.0 ка мотор ако се багне нещо ми е чудно как ще си тарси части за нея:lupe: и ако е наистина само една тя вече е сефтосана за сажеление 9293
mitaka_cs
28-01-2009, 10:47
Бройте и мен! С 33-ка на село, която виждам по веднъж лятото, но съм замислил да си я прибера, че Пунтиака му изтропаха лагерите вчера пък 33-ката вече е със сменени такива:devil:
valentino
28-01-2009, 11:19
добра тема харесва ми! То на нашите срещи в Варна май само аз присъствам повечето даже май друга 33ка/първа серия/ не е идвала доколкото си спомням
Браво момчета! Хубава тема за един достоен представител на марката- Алфа 33! Преди 3 години се разделих с една прекрасна 33 Спортвагон-сребриста! 93-та година си я докарах от Италия и по думите на всички мои приятели и познати това беше най-красивата кола в квартала! Смених и три двигателя сам /по това време нямаше кой да разбира на тези коли/ и я карах с дизел,бензин и газ и никога не ме е разочаровала! И никога няма да излезе от сърцето ми! Също като Първата любов! Успех на всички!!!:bowdown:
Kostadin`
28-01-2009, 13:07
.
DJ_STIVAN
28-01-2009, 15:53
Викам и аз да се впиша с преброяването. Аз съм единствения от форума в Пловдов, който е с 33-ка (поне на срещите не идва другаде ). Та.. по колата сам налял безбожно много пари и повечето заради некадарни майстори. 2 вала смених и 3 ремонта правих заради крив картер.... цената няма смисал да я казвам. Сега мотора е на около 20 000км след основния ремонт и нямам никви проблеми с него. До сега съм сложил доста прилична музичка в колата,ксенон, чип,реплейсмент филтър JR, задно кърне(скоро ще има генерация на 63мм) и "хубави обувки" 205\45\16. До лятото се очаква пълно пребоядисване и кърпене ако (има нужда) и едни пружини 35мм. Друго неискам да барам по нея, защото мисля, че на 33 не изглежда добре тунинга. Достатачно си е красива за мен. Тази кола е първата ми лубов и едва ли някога ще се разделя с нея ( по скоро тя ще се раздели с мен :jason2: ). Това е за сега от мен... а за малко да забрая и аз издривам рекаро салона :notworthy:
hristo58
28-01-2009, 16:18
и аз съм тука,макар и с наи-старата 33-ка,ама така е,свикнал съм си с нея и не я сменям,като жената.
Сега виждам темата.Интересна е и може да видим кой с какво разполага от 33-те.
Моята 33-ка е 93г 1500 кубика, инжекция.Това е първата ми кола, откакто съм шофьор и имам много спомени с нея. Карам я на газ(сложихме я почти веднага, като я взех).Надявам се да ме вози още време :ritter:
Kostadin`
28-01-2009, 20:20
.
Ехеее тука се заформи не6то интересно да зема да представя и аз моито грозно пате Разполагам с Алфа Ромео 33 1.7 8v 91год. Това е първата ми лична кола и много се радвам че е точно тази. Предстои едно боядисване и леко стягане тук там имам за смяна гарне обаче вазнамерявам да сменя сичко след колекторите и на края нещо да озвучава двигателя :devil: може и някои ласкави обувки да и намеря и се надявам на италфеста да я покажа. То маи само аз ще сам от търговище там ма до тогава има време :BBQ:
И аз чак сега видях темата.....Колата ми е от подписа,черна+климатик.Варненци я знаят.Поздрави
Ема даи снимка да я видим по хубажо де
да се надяваме да не си единствената търговишка:devil:
да се надяваме да не си единствената търговишка:devil:
Между другото много се надявам да не съм единствения дано до тогава да издиря момчето с лудата 33-ка и да се пускаме заедно към на там :super: :tooth:
че да зема ти дам едно телефонче ако ти е спешен ...
Ема даи снимка да я видим по хубажо де
ето заповядай...Опс последната я обърках:hump::hump::hump:
valentino
30-01-2009, 21:11
опс една от автомивките на околовръсното поправете ме ако греша!
vodolaz1
31-01-2009, 17:53
здр колега задвигател и скорости а може и цялата колко и тарсиш
vodolaz1
31-01-2009, 18:00
аз сам от твардица Алфа 33 1,3 боксер 92 надявам се лятото да си взема 166 :)
ето заповядай...Опс последната я обърках:hump::hump::hump:
Бреии хубава количка си имал ти колега :wow:
към кого отправяш въпроса?
Говореше се по едно време за боксер среща, нали а у 145/6ци щеше да има, немаше да е баш умрела среща с няколко 33ки, но нито откривам темата, нито някой пише какво е станало.
Там е работата, че само се поговори и когато трябваше да се присъства бях само аз и се зарекох повече да не повдигам въпроса за срещи, секти и т.н.
Иначе Спринта е жив но спи и чака средно дневни температури над 15 градуса :go:
Там е работата, че само се поговори и когато трябваше да се присъства бях само аз и се зарекох повече да не повдигам въпроса за срещи, секти и т.н.
Иначе Спринта е жив но спи и чака средно дневни температури над 15 градуса :go:
не се оправдавай! и аз чаках за среща,ама си общувах с кипариситеТо като дойда в Перник ,ще ти направя един телефон,та дано се видиме.На лудия канар телефона го имам.Всичко това ще стане ако ми дадеш твоя
Моя е 088 77 33 174
опс една от автомивките на околовръсното поправете ме ако греша!
тъй тъй....
Оооо хич не се оправдавам защото предишната неделя, преди ти да си общуваш с кипарисите на твоето място там бях аз :spam: 0896 464668
Бреии хубава количка си имал ти колега :wow:
хубава я,направо е огън....Лятото май ще и вземем компания.....
Малко за раздвижване на темата, да не кажете че всички сме се отказали от боксерите погледнете в тунинг и рацинг има една темичка за боксерче....
Ти и ти избухна с тая 33ка! К'ви коне е звяра, имаш ли неква представа?
Представа нямам никаква, като стане всичко на 6 ще я замеря...
kolatafan
02-02-2009, 11:58
КОЛЕГИ, ако оправя моята ще я снимам но...а за среща на 33ки, бих искал да стане тая работа.
КОЛЕГИ, ако оправя моята ще я снимам но...а за среща на 33ки, бих искал да стане тая работа.
Колега, от къде си? Какво имаш да и правиш? Дай малко снимкив материал.
Колеги да се включа и аз в преброяването.Карам 33-ката от 2003г. ,колкото нерви съм пръснал по тази кола толкова и удоволствие ми е донесла
Колеги да се включа и аз в преброяването.Карам 33-ката от 2003г. ,колкото нерви съм пръснал по тази кола толкова и удоволствие ми е донесла
а на бас, че кефа е по голям от ядовете???????:clap::clap::clap::clap:
Ето го и Алфонсо сега е джуниарските джанти с нови гуми ,сменил съм : скоростна кутия , предни амортисиори и макферсони , предно стъкло , амортисиори на багажника , жило за гаста , монтирани подкалници отзад ,че там и е слабото място , ролки СКФ ремаци дайко , селения фор алфа ромео , спирачна течност ,помпа на съединителя , горивен филтър ,сфещи денсо ,кабели бош , шарнирни болтове ,уплътнения на вратите ,багажника и двигателното , хидравлично масло ,заменени почти всички кръшки със светодиоди , работещ климатик ,регулаж на колелата , намацана е с грунд антираждин и ново боди отдолу , преправки по ел инсталацията , сменени са почти всички маркучи , свети в багажника при отварянето му ,чяка си новия ТПС сенсор и новата боня както и ремонтиране на предния капак !
Най-после я видяхме тая твойта хубавица! Колелата отпред не са ли малко разкрачени ?
Ето го и Алфонсо сега е джуниарските джанти с нови гуми ,сменил съм : скоростна кутия , предни амортисиори и макферсони , предно стъкло , амортисиори на багажника , жило за гаста , монтирани подкалници отзад ,че там и е слабото място , ролки СКФ ремаци дайко , селения фор алфа ромео , спирачна течност ,помпа на съединителя , горивен филтър ,сфещи денсо ,кабели бош , шарнирни болтове ,уплътнения на вратите ,багажника и двигателното , хидравлично масло ,заменени почти всички кръшки със светодиоди , работещ климатик ,регулаж на колелата , намацана е с грунд антираждин и ново боди отдолу , преправки по ел инсталацията , сменени са почти всички маркучи , свети в багажника при отварянето му ,чяка си новия ТПС сенсор и новата боня както и ремонтиране на предния капак !
Да бе колега и на мен ми се вижда малко разкрачена.Ама иначе лелеееееее перфектна е ако мойе да ми кажеш само до тука колко ти е излязло сичко понеже и аз смятам сега на пролет да и направя един рефреш имам да сменям предно стакло смятам окачжането цялото кони да е съединител и скоростна котия евентуално имам и някое клапанче или повдигач да сменя че леко се чува па ме дразни абе горе долу имам като твоя ремонт да правя :doctor:
Ами за разкраченото разкрачена е защото окачването не е като на другите 33ки имолите са така за по голяма стабилност инъче си е регулирана перфектно !
За стъклото 160 лв за скорости 200 за конита 600 ще ти струва !
А па аз да съм дал 2000 бина за чясти и глезотийки !
Снимките са стари сега изглежда по-лачена скоро ще я снимам !
Колега ... ти наистина ли си вярваш, че имолите са направени така за по-голяма стабилност:-D
Еми да, с три бота са на макферсона и с по голям ъгъл !
Ко се правиш сега ще кажеш, че незнаеш ,че имолите са с различно окачване от другите !
Колега Rayder наистина много благодаря за информацията :respect::big_bow_down:
искам само да кажа че по голяма случаиност неска бях спрял до една имола за да направя сравнение и да видя разликите между двете другата (имолата) със сигорност не беше разкрачена!!! НО Дали ти е разкрачена или не само ще си покаже.Ако я караш редовно след месец само кажи гумите дали се износват равномерно!!!!:picnic:
vikoalfa
05-02-2009, 23:39
Еми да, с три бота са на макферсона и с по голям ъгъл !
Ко се правиш сега ще кажеш, че незнаеш ,че имолите са с различно окачване от другите !
Някой те е сапунисал яко.Разликата на Имола от другите е само в захващането на макферсона.Няма такова нещо с голям ъгъл за стабилност.
Старите 33ки разкрачваха заради дългите носачи и тампони.
Новите са с по-къси носачи,но пак разкрачват след време.Я от удар или тампони или просто щото е Алфа.Мойта всичко бях сменил и пак си беше разкрачена.Кво ви пука дали е разкрачена или не.Неразкрачена 33ка май само съм виждал на Борко-червената.
Разликата е в захвата ,твърдуста , ъгъла и цената !
valentino
06-02-2009, 19:26
те са си така 33ките когато я взех през 1993 си беше разкрачена и до ден днешен си е така без проблем не носи на никаде ..... е реглажа им е малко особен ама се свиква
Стига,бе!Още малко и ще ме накарате да повярвам,че моята не е наред!Имаше едно отклонение в дясното колело,но се оказа шарнир.Не бяха сменявани никога.После на стенда показа оше малко,около 1 градус .След смяна на шенкела се оправи.Виждал съм 33-ки разкрачени от омекнали пружини,но на по 500-600 000 км.Разкрачена ли е,търсете:шарнири,тампони на носачите,пружини и шенкели.Доре-долу в тоя ред!Няма разумна причина , предничата да е разкрачена.Това води само до по-голямо съпротивление и следователно до по -ниска устойчивост и поголям разход,както на гориво,така и на гуми,лагери,амортесьори и тн.Можете да си добавите и още!:doctor:
покажи я твойта най-накрая, показваш липса на уважение:pokey:
покажи я твойта най-накрая, показваш липса на уважение:pokey:
Сега не мога,че съм на гости,ама ако толкова много изкаш,май Райдер я има.Утре ще ви я снимам и ще ви я покажа:comphits:
такава кола купува човек, който незнае нищо за модела или такъв, който знае всичко за модела.Тя е една чаровна усмивка в сивия автомобилен трафик.
Имам снимки само на двигателя ,инъче колицата на колегата mordohy си личи ,че е поддържяна ,небях виждал такава 33ка така да свети под капака !
Да ама сега и под капака.Вече е с нови биелни лагери!Вчера един Мерцедес 350 D си гръмна мотора в желанието си да потдържа моето темпо.Крайния резултат беше:изпушил мотор на Мерцедеса и актове и на двамата за превишена скорост.Вечерта си прекарахме заедно , гарнирана с много пиянски откровения.
boris037
14-02-2009, 01:20
Само 33'ки или и други стари бараки се допускат до преброяването? :locked:
те спринтовете станаха повече от 33те бре ... к'во се притесняваш:mobile:
JORDANGT
14-02-2009, 18:13
А аз от кои да се броя???
Kostadin`
03-08-2009, 21:48
.
ми 22ри август - калояново ... сбирайте се, аз съм там
Kostadin`
03-08-2009, 21:51
ми 22ри август - калояново ... сбирайте се, аз съм там
За сега и аз,,ако не изскочи нещо непредвидено.
Да!!!Всеки доскрибуцал до Калояново е победител!:tooth:
DJ_STIVAN
03-08-2009, 22:59
Да!!!Всеки доскрибуцал до Калояново е победител!:tooth:
Добре,че ми е наблизо та може и да успея да е бутна до там :tooth:
Добре,че ми е наблизо та може и да успея да е бутна до там :tooth:
Добре сте вии ам нии дет сме на ма*ната си.:bg:
Ми да си направиме програма.Аз въже за треглене,по стар навик си имам винаги!:biker:
от мен са кабелите, аз без един чифт отзад не тръгвам :lol: :)
BapHeH4e
07-08-2009, 21:27
33
Хайде ,бе!Давайте предложения!Аз освен това съм зареден с бобини,ремъци,комп,импулсен датчик,свещи и кабели.С релета също.Мисля,че е разумно някой лентяй да вземе какртата и местонахожденията ни и да направи примерни маршрути с контролни точки,където да се събираме и да видиме какво става с останалите.Хайде размърдайте се!
Имам стоманено въже в багажника имам и номера на пътна помощ ко друо трябва :rotfl:
Айде колеги време е да се посъбудите и раздвижите
раздела си
ПОЗДРАВИ за всички маниаци !!!:thumbup:
DJ_STIVAN
09-08-2009, 14:04
От мен пък напълно оборудван гараж с лебедка и канал в близост до Калояново. Та който е закъсал ще го вкараме в бокса. За монтьори изобщо дума да не става да търсим, че като гледам всеки с 33-спринт и т.н. по воля или неволя е доста навътре в нещата :bash: :crazy:
Имам въпрос.Хората които са от пловдив и са с 33 ще се събират ли заедно да ходят на 22-ри в калояново?
Не искам да обещавам(до тогава винаги може нещо да се развали)но ако някои не може да отиде с алфата си в калояново,мога да го взема .
Човек с кеф да закъса в Пловдив ... толко много 33ки на помощ има там.
То там тия 33-ки не помагат,ако не помахаш в ръце с някоя стъдена бира!
Хей,заспалци!Аз тръгвам рано сутринта в събота от Перник.Само не знам през София или през Боровец.Ако някой иска да се уговориме и да пътуваме заедно.Времето напредва!
и библията и корана и мабхарата си ги нося в главата.
Хаджи Иво!
:cry: Аз няма да мога да доидаааа !!!:heavy_cry:
marmalad
23-04-2010, 00:09
да живне малко и тази тема
аз карам 33ка също като вас .... ама не на газ :)
то маи и аз от утре съм горд собственик на 33 91 1.7ie та тепърва ше разберем на каде отива тая пущина
Най-после и аз да мирясам и да се захвана с чоплене!
Здобих се с една осрана от пилците белисима, карана от една дама на почтенна възраст.
Въпросния екземпляр е 1.7 8V I EL;ABS;4x4 и прочие простотии.
Стойката и е много добра, салона перфектен и учудващо всичко и работи.
Проблем е пода, на който има сериозни дупки, но вече е вкаран за кърпене.
Мотора е много добър и няма как да е.Километража показва 158 000 км.
По младото поколение не са искали да я карат, защото каквото и да са правили, колата дърпа, ама е като спъната.
Конявската планина я катереше на 5-та, но като тръгнеш да изпреварваш, нещо подчертано и липсваше.
Имах си своите подозрения и на една чешма, реших да видя какво става.Поразчоплих проблема.
Оказах се прав!
Ограничителя на педала, беше на положение "разработка"!
Имаше само 2/3 газ.
Последната трета, най-хубавата не е работила никога.При тия инжекциони, при пълна газ се включва и ключа за пълно натоварване, което е много важно.
Накратко звяра изрева и много му се кефа!
По маршрута Дружба-Обеля- Кюстендил, около 120 км, при нормално каране изгоря около 7-8 литра.
Снимки в първичен вид ще кача, като се зареди телефона!
Ай да ти е честита и да те слуша много.Чакам снимките.
mitaka_cs
30-05-2010, 12:34
Еее, ЧЕСТИТО!
Само безаварийни и този път с тази ТРЕНТАТРЕ
да подминеш 500-те хиляди и то с МНОГО!
Ще ме прощавате за повечкото ентусиазъм...
Ха сега да видим дали и 1.7 е ЧУК в правилните ръце!
И аз чакам снимки:)
Ха сега да видим дали и 1.7 е ЧУК в правилните ръце!
И аз чакам снимки:)
:shocking::shocking:Ти кво каза?????
Кво му е на 1.71 че не ми е ясно?
1.7 8V е най-хубавия боксер от всички за нормално каране.
Има доволна тяга в целия работен диапазон, изкачва наклони и е достатъчно икономичен. В общи линии най-добрия компромис от всички.
---------- Post added at 09:57 ---------- Previous post was at 09:55 ----------
Последната трета, най-хубавата не е работила никога.При тия инжекциони, при пълна газ се включва и ключа за пълно натоварване, което е много важно.
Един вид да разбирам, че е с Джетроник. Ето това е единствения проблем на тая кола.
mitaka_cs
30-05-2010, 13:39
:shocking::shocking:Ти кво каза?????
Кво му е на 1.71 че не ми е ясно?
1.7 8V е най-хубавия боксер от всички за нормално каране.
Има доволна тяга в целия работен диапазон, изкачва наклони и е достатъчно икономичен. В общи линии най-добрия компромис от всички.
Прав си за всичко!
Наистина 1.7 8V има добра тяга, а и се обслужва като по-малките боксери...
Но наблюденията ми са, че 1.7 има повече проблеми с вал и биелни лагери от другите.
Това е лично мое мнение и отчитам факта, че все пак става въпрос за Алфи на по 20+ години с неизвестно минало.
С джетроник е, но явно работи много добре. След газифицирането няма да има абсолютно никакво значение.
Вече отвътре ме напира да изхвърля делкото, Джетроникса с простотиите му, но това ще е в друг етап.За сега се държи повече от прилично!
mordohy как смяташ да я захраниш с газ че и мен ми предстои тази манишулация тези дни на същия мотор,и какво имаш в предвид "да изхвърля делкото"
Прав си за всичко!
Наистина 1.7 8V има добра тяга, а и се обслужва като по-малките боксери...
Но наблюденията ми са, че 1.7 има повече проблеми с вал и биелни лагери от другите.
Това е лично мое мнение и отчитам факта, че все пак става въпрос за Алфи на по 20+ години с неизвестно минало.
Няма такова нещо. Всички боксери са уязвими по един и същи начин от проблеми с лагерите. Те идват от съвсем друго място. Аз лично съм брал най-много ядове с 1.5 , но това беше в други времена, когато нямаше къде да ти изшлайфат вала като хората.
mordohy как смяташ да я захраниш с газ че и мен ми предстои тази манишулация тези дни на същия мотор,и какво имаш в предвид "да изхвърля делкото"
Идва ми шантавата идея да сваля инжекциона от Алфи и да го забода на Катъра.
Сега всички ще ревнат, че кубатурата е друга и може да не го захранва, ама нищо не ми пречи да си поиграя с налягането в рейката.Все пак Алфи си ми палеше на газ, дори и през зимата.
ще стане някъв хибрид ми се струва,аз редовно си я припалвам на газ с джетроника и пали от раз ама сега си е топло и то с какъв палец е палила.
Кои каза че италианките не се железни коли
Студено-топло, все тая!Палеше от раз.Никога не ми е замръзвал изпарителя, дори и при минусови температури.
Обаче при мене, газовата имаше малко общо с традиционните газови!Взички съклети бяха безмилостно изрязани и добавени някои нещица!
Ами като нищо като я монтирам и да се повозя до Перник и да разлафим за гЪзовите аапаратури хе хе,лоша работа в Ловеч няма с кои да си почешим езиците за Алфичките,сам в пустиня
mitaka_cs
30-05-2010, 20:51
На Ви!
Зяпайте!
Ама ти и по цвят си я уцелил:drool:
Много е добра!
На Ви!
Зяпайте!
Честито бате .
И тази да те слуша дълго време като предната .
Така е, щото не си я видял отдолу.Май я спасява, че подчертано е по-подсилена от Алфи.По него няма и до сега грам ръжда.Ама виж по тая има яки дупки.
Един приятел тенекеджия тръгна с голямата отверка и стана една...
Ентусиазира се , обаче и почна да я кърпи.
Направих един тест по картинг пистата и трябва да кажа, че купето е желязно. Изобщо не се гъне или усуква.
Сега разбирам колегите, като говорят за тенекии и кърпене.
Явно Алфи ще си остане...
Ще покрием дупките с балматум да не загубим някой пътник .. :)
А алфи никоя не може да го замести нали си знаеш . И моята няма кой да я замести - смених 3 коли и пак на нея се върнах .
ами тя слънце бе. айде разкарвай ги тия ръждивите джанти, кръпки по пода + боди и пак ще си гъзар. ако има с какво да помагаме - свиркай и да ти е честита и дъъъълго да вози дъртия ти задник :tequilla:
Благодаря ви за пожеланията!
Както винаги сте много любезни!:Tease:
След дупките ще следва основна ревизия на спирачната система и очовечаване на инсталацията!
Са зимата ше си номер 18)
И не само зимата,па тя много арна бре Танасе
Следва динамото от 145, релета на фаровете, вентилатора и задната чистачка.После свещи и биелни лагери.После аларма mordohy и смяна на всички масла.После изхвърляне на алфа контрола и заменянето му с нещо по-полезно.После ще я оставя пак в ръцете на караудио.бг.Тоест: акумулатор, бушон 63А от жилищна инсталация, кондензатор от телоподаващо 470 000 мк/Ф, усилвател Роад Екстрийм 4х120 плюс 320 суббуфер(това РМС или синус, както ви харесва), български пищялки 240 вата, средни Хед и буфер 10" Сони 380 вата.
Идеите на системата се подават от сложен плеър НЕО и класически касетофон Панасоник!
Простотиите продължават!:grandpa:
И твоя градски така си мисли, ама не я е чувал!
Всъщност всичко е много добре премислено.
Незнанието поражда....
Шо шо ?
Какво за Варна и варналии ?
Бате Иво нали знаеш че аз вярвам в теб .. ;)
Като каза НЕО и нещо в мен се пречупи ... а дано знаете какво правите
Ся ша тъ изправя!
Купих го в Турция!ь
За три-четри години дрънкане по пътищата, още разчита дискове, които други прехвалени марки не могат.Има карт слот и юсб. Освен това и блу тут.Кеф ми да му пращам от телефона, кеф ми да си бъбря , като ми се обадят по телефона.Освен тия екстри има още доста, дето още не съм ги разчоплил.Звука му е на ниво!Какво да искам повече!
проблема е, че хората не виждат, а слушат!
абе ти хващай електрожена че подписа ти така не е добре :twisted:
абе ти хващай електрожена че подписа ти така не е добре :twisted:
Нали ?
По-добре на тавана когато е дупката :new_Eyecrazy:
Сега ще видя тоя тенекеджия, че предишния го уволних. За последния месец и половина съм изгорил 22 кила електроди и то НОРД и ми се повръща.Който разбира, знае за какво става въпрос.Все едно не съм ел.техник, а железар!
Някой патил ли е с такава спирачна система.
Има ли нещо особено.
ей тия много са патили
http://www.alfa-restoration.co.uk/Brakes_restoration/01_rebuilt.htm
http://www.alfa-restoration.co.uk/Brakes_restoration/02_installation.htm
http://www.alfa-restoration.co.uk/Brakes_restoration/03_disaster.htm
http://www.alfa-restoration.co.uk/Brakes_restoration/04_bias_valve.htm
http://www.alfa-restoration.co.uk/Brakes_restoration/05_solution.htm
http://www.alfa-restoration.co.uk/Brakes_restoration/06_rear_brakes.htm
какво им е на твоите спирачки.
иначе както казва колегата- шибидаха обикновено е на тавана :twisted:
Гавраджия!
Благодаря за материала, ама по темата мога да напиша дисертация!
Питането ми беше за задните!
какво им е на тях, не държат ли. абс-а ти работи ли.
Днеска я разчарковах и изтърбуших салона. Майстора влезе под нея с флекса и стана една....
Разглобих единия от задните спирачни апарата и истината лъсна!Ще има основно почистване и пълем ребилдинг. Намислил съм да направя буталата и водачите от неръждавейка.Дисковете са като нови.Предните са вентилирани.
АБС работеше, но сега отказа.След палене, след около 10-15 секунди светва лампата му.На предно дясно колело датчика е счупен.
Някой да има такъв!?
Щеката за маслото е развалена и алфа контрола свети постоянно.
Километража и уреда за водата не работят, но нямах време за тях.Мисля,че е нещо по захранването.Датчика на скоростната кутия е здрав, както и тоя за температурата.
Това е за сега!
по-скоро мойе да прави проблем от тъпото кантарно устройство или както там се нарича ако го има при тоя модел и при мене е зле и ще го махам ,но трябва да направя нови непрекуснати тръбички до задните колела ,за да го разкача това чудо.
ПС: колега какво стана с теглича неможах да ти отговоря на гатанката за него.:bouncing_smiley:
Има го и е напълно клеясало.
За теглича, май само те подведох.Мислех да взема 145/6, но крастата си е краста.
Извинявай, но ще го запазя.
Имам обаче едно предложение!
Като го сваля от алфи, да го скицирам.Ако не можеш да се оправиш, ще ти направя един.Ще платиш само материалите!
колега mordohy съгласен съм с предложението ти ,тъкмо ще си имаш и ти теглич
Днеска, най-после приключих с кърпенето. Направил съм и една фотосесия, ама съм с мобилния и ще кача снимките по-късно. Стана идеално.Поразчоплих кантара и за мое учудване не беше клеясал.Тръбичките и късите и дългите , така бяха изгнили, че се чудя, как съм я докарал от София, без да се пребия.Въртях, суках и къде да се дяна, купих си нови, медни и ги смених.Нагиздих кантара с един куп щуцери и муфи, ама стана горе-долу добре. Следва мазане с Боди и зглобяване.Взех 5 кила и до сега съм го преполовил.Нормалните хора си олекотяват колите , а аз...
Като проблем ми се очертават само задните спирачни апарати.
Да питам: униАКАЛНИ ли са за модела или не, защото искам да ги рециклирам и се чудя, дали ще имам проблем с намирането на ремонтните гумички.
Следва зглобяване и :go:
И друго
Изпуснал съм срока за регистрация и давайте акъл какво да правя!
JORDANGT
28-06-2010, 23:46
В КАТ за закъснение по-голямо от 6 месеца се плаща глоба от 50лв.В общината срока е 14 дни,но не знам колко е глобата.Мисля че е към 200лв.,но може и да се размине в зависимост от настроението на лелката отсреща.
То данъка за общината го платих по банков път още при нотариуса при прехвърляне.Мисълта ми е при моя казус: колата не става за преглед и е в ремонт, какво прав име!?
спираш я от движение и като я подготвиш я пускаш ,в КАТ така няма да ти искат и гражданска за прехвърлянето,само ще ти сменят талона и малкия остава при тях до пускането,самото пускане в движение е около 10 15 лв
ей тия
http://www.scorpion13.com/bg/about.htm
знам че продават ремонтни комплекти на ей тая фирма
http://www.seinsa.es/en/home/home.asp
ама не съм купувал от тях и се чудя що ли като в търново не мога да намеря един прост щуцер за спирачни апарати.
racer666
29-06-2010, 11:48
Мойта я ребилдвах 8 месеца и в резултат при регистрацията в КАТ никой не ми направи проблем, че договора е от преди 8-9 месеца но в данъчното решиха да ми наложат глоба. При мен беше на стойност 40лв. и видях, че по закон е по преценка на началника на данъчната служба.
значи важното е в даначното "да не обеднее държавата с един данък на кола",в КАТ когато можеш и ти изискват само гражданска
ей това са всички китове предлагани за твоята кола
http://www.seinsa.es/en/productos/productos2a.asp?IdGrp=No&Marca=ALFA%20ROMEO&Modelo=33%20(907A)&Fecha=01.1990%3E%3E03.1992&Submodelo=1.7%20i.e.%204x4&Potencia=107&CodMotor=AR%2030736/AR%2030737&Ntecdoc=9104&ContSubModelo=&#referencias
за задните спирачки трябва да видиш какъв ти е диаметъра на буталото и ще намерим кой комплект е за тебе.
Кърпенето привърши и ето резултата.Мисля, че стана много добре. Оказа се, че и резервоара има дупка, която запоих със сребърен припой.Вкарах се във филм, щото дупката стана да си вкараш пръста в нея, а горелката...
Почесах се по тила, после по-долу в стил Стоичков и ми светна в главата.
Свалих поплавъка, надянах един маркуч в ауспуха на Ренетка, който пасна идеално на входната гърловина.Запалих я и обдухах резервоара. Всъщност си го обдухвах, до като залепих дупката. Идеята ми не е нова, защото така си помпах гумената лодка.
Семерингите на задния мост са за смяна.Важното е, че нещата вървят напред!
Снимки пак не качвам, ама е виновен Лудия Канар.
Донесе ми една култова бутилка и почитам Бакхус.
Наздраве банда!
virusalfa
02-07-2010, 12:03
То целия форум на умиране тръгна ти за секцията с коли на по 20 години се чудиш...
:dunno:
Сам знаеш защо е тръгнал на умиране форума.Няма да споменавам.
spe4elist
02-07-2010, 13:47
Сам знаеш защо е тръгнал на умиране форума.Няма да споменавам.
Що не споменеш, не ти ли стиска ... ?!? В противен случай - трия и/или наказвам ...
ша моа ли дъ въ замолуъ да си затрийти писанту шот ний тукъ сми нъ тиема кърпини тиникии и потнъ биръ.
Що не споменеш, не ти ли стиска ... ?!? В противен случай - трия и/или наказвам ...
Да не казвам ,че цитираното мнение е от Януари миналата (2009)година .
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.