View Full Version : ABS ..
Значи ситуацията беше такава карах си по бул. България и се прибирах от работа , натиснах педала за да намаля и той трепна както когато се включва ABS-a , но само един път .. светна лампата (ABS) на таблото и от тогава нямам ABS .. :( Някой има ли представа какво може да е или ще се наложи да ходя на сервиз ? :(
Нямаш ABS? Значи остава да свети лампата?
Значи ситуацията беше такава карах си по бул. България и се прибирах от работа , натиснах педала за да намаля и той трепна както когато се включва ABS-a , но само един път .. светна лампата (ABS) на таблото и от тогава нямам ABS .. :( Някой има ли представа какво може да е или ще се наложи да ходя на сервиз ? :(
При всички случаи трябва да идеш в сервиз, за да прочетат каква грешка е записал кампютъраи така да установят какъв е проблемът.
Нямаш ABS? Значи остава да свети лампата?
Лампата ми свети постоянно , ДА :(
Има ли шанс някой от бушоните да е думнал? Но както пише по- горе, на сервиз мирише...
При всички случаи трябва да идеш в сервиз, за да прочетат каква грешка е записал кампютъраи така да установят какъв е проблемът.
Ами май така ще е най-добре :/ Но много странно , като натиснах педала нито беше толкова силно , че да се включи ABS-a .. пък какво стана :(
Дано е дреболия някоя. Че с продуктите на Бош ме хващат нервите понякога. :bionic:
Просто е заминало нещо... я датчик я бушон... Сега щом свети лампата внимавай щото имаш най-обикновенни спирачки :(
Просто е заминало нещо... я датчик я бушон... Сега щом свети лампата внимавай щото имаш най-обикновенни спирачки :(
Това го усетих .. :(
П.П. Някой знае ли кой е бушона за ABS-а и къде се намира?
Linkestis
28-01-2009, 09:01
При мен е отпред при казанчето със спирачна течност
При мен е отпред при казанчето със спирачна течност
След 5 минути слизам да проверя !! Дано е бушон :) А само един ли е там и кой по-точно да гледам?
Linkestis
28-01-2009, 09:28
След 5 минути слизам да проверя !! Дано е бушон :) А само един ли е там и кой по-точно да гледам?
До 5 мин.мога да го снимам
То обикновено си пише кой за какво е.
Linkestis
28-01-2009, 09:36
Ето.Макар че е 60 амп,и малко ме съмнява да е изгорял.Дано да е от него.Провери и тези под волана
genko1982
28-01-2009, 09:38
емо единиа е зад казанчето на охл.течност 60А
genko1982
28-01-2009, 09:40
маи е само тоя
Ами понеже мойта е "уличница" и на този дъжд не ми се разглобява много много .. ще е довечера или утре :)
9328 Виж това дано ти помогне.
Поне стана ясно, че са 2 бушона. :)
В1 не е ли бушонното табло?
Бушоните са последното нещо ,което може да се е преебало
Те обикновено горят точно когато най- малко очакваш. Иначе съм съгласен, че е слабо вероятно. :)
Един познат каза , че при него е направило същия проблем на Форд Скорпио и е бил датчик някакъв .. но за всеки случай ще видя бушоните :)
Емо с гадаене няма да стане.
Направи една диагностика, ако след нея не свети честито.
Ако ли не - смяна на датчика.
И двата бушона са здрави .. явно е датчик :/ другата седмица ще ходя на диагностика .. :thumbdown:
Crusader
31-01-2009, 18:18
Гласиш едни 200 кинта и....
Диагностика - 25 лева
Дарчик - 60 лева втора ръка (във Ванто нов е 230 лева със доставката + около 20 дни чакане)
Труд - 10 лева
Абе приготви стотина :)
Диагностика - 25 лева
Дарчик - 60 лева втора ръка (във Ванто нов е 230 лева със доставката + около 20 дни чакане)
Труд - 10 лева
Абе приготви стотина :)
Мерси :) Вече съм сигурен , че е датчик , защото на моменти се включва ABS-a и лампата изгасва за няколко секунди после пак светва :) ако го няма втора ръка ще трябва да се изръся :(
Звънкай на Сотир в Елин Пелин. Ако е останал някой датчик ходи и го вземай.
old alfist
02-02-2009, 22:53
Мерси :) Вече съм сигурен , че е датчик , защото на моменти се включва ABS-a и лампата изгасва за няколко секунди после пак светва :) ако го няма втора ръка ще трябва да се изръся :(
Колега, приложи системния подход - от простото към сложното. Ако имаш възможност огледай добре контактите и пътя на кабела и тогава тръгвай към смяна.
Колега, приложи системния подход - от простото към сложното. Ако имаш възможност огледай добре контактите и пътя на кабела и тогава тръгвай към смяна.
Ами проблема е , че колата ми трябва всеки ден и не мога да намеря време да я оставя .. сега ще говоря с приятелката ми да взема нейната да върша работа и ще я закарам на диагностика за най-сигурно :)
Двата задни са еднакви ,няма значение ляв десен,предните са различни тоез далжината на кабела е различен
За въпроса за и против ABS аз съм изключил ABS много по добре е, спира много по добре в градско каране.
teodor80
07-02-2009, 12:10
Днес светна и моята лампа за ABS.И не работи.Да видим какво ще правя.Вие в софия поне си имате сервиз.Ако датчик как да разбера кой е?Имали връзка с лагера на главината.Тия дни започна да вие доста силно.До къде трябва да е пълно казанчето със спирачна течност.Не успях да видя минимум и максимум.
Като махнеш капачката на нея няма ли минимум и максимум? :pokey:
Като махнеш капачката на нея няма ли минимум и максимум? :pokey:
Минимум и максимум на капачка? :screwy:
teodor80
08-02-2009, 22:59
Като махнеш капачката на нея няма ли минимум и максимум? :pokey:
Ами гледах ама не видях.Ама май работите взеха да се нареждат.В смисъл то въобще не е добре ама поне знам болката на моя алфонсо.Преден десен лагар-главина така взе да дрънчи сякаш съм изсипал една шепа куртаци вътре в него.Вероятно се е натрошил вътре.Нали имал магнити и давал сигнал на ABS-датчика ама като се е строшил явно го бърка сега и за това се прецака.Това е във плюс и за останалите колеги.Утре колата влиза в бокса.След като сваля лагера и съм убеден че от него дрънчи докато пристигне новия ще сваля бронята вадя фаровете и ги пращам във Стрелча за рефлекторите.Ще правя и снимки.
п.с. гледам имам едни кабелчета на накладките.Едната накладка(баш където е захванат кабела) е свършила.Защо не ми дава никъде сигнал.И ако го подаде коя лампа сигнализира за това?
Минимум и максимум на капачка? :screwy:
Ами да колкото и да е странно... там е мин и макса... просто има нещо като пръчка на капачката отвътре :-)
Ами да колкото и да е странно... там е мин и макса... просто има нещо като пръчка на капачката отвътре :-)
Знам , че има пръчка , но не съм се заглеждал за мин и макс .. нали като се разклати колата и ще се намаже цялата пръчка :D:D:D:D
teodor80
09-02-2009, 21:30
Гледам имам едни кабелчета на накладките.Едната накладка(баш където е захванат кабела) е свършила.Защо не ми дава никъде сигнал.И ако го подаде коя лампа сигнализира за това?
Никой ли не знае?
old alfist
09-02-2009, 21:48
Обикновенно са прекъснати някъде, защото e давало сигнал на предишния собственик. Доколкото знам на около 30% от пълният им капацитет почва да свети лампата. Виж в книжката коя точно е тя..
teodor80
14-02-2009, 16:49
Със смяната на лагера ми продължава да свети ABS лампата.Възможно ли е заради не обезвъздушени спирачки да ми свети АВS и да не работи.Днес забелязох,че като натисна спирачките сурка гумите около 2-3 метра връщами педала веднъж и продължава да сурка докато спре.И педала много потъва ми се струва.
Провери си клемите на датчика,ако не от спирачната течност,не можеш да не знаеш къде е минимума.Ако са ти блокирали спирачките(или накладките на някоя от гумите),обикновенно течноста отива на кино и трябва да доливаш.
teodor80
15-02-2009, 08:14
Гледах една схема на АBS на нея има три релета обаче нещо не мога да ги открия.Знаете ли къдеса?
Отметки за нивото на спирачната течност има отвън върху съдчето.
Релетата от схимата по спомени,мисля че бяха в блока на ABS-са.
От въздух в системата спирачките немогат да блокират,а по-скоро никакви ги няма.Щом блокират или има мизерии в системата и се запушват компенсационните отвори и тръбичките,или самите спирачни апарати са за боклука.
Смяната на лагер няма отношение към ABS-са,освен ако е пренатегнат и блокира или да са преебали датчика и/или гривната при смяната.
old alfist
16-02-2009, 11:53
Има вероятност да са клеясали спирачните цилиндърчета от сол, кал и др., особенно ако не е карана редовно колата./говоря по принцип, незнам за модела дали е така/.
Могат буталцата евентуално да се поразкарат или да се тръкнат по окръжността при натиснат педал с водна шкурка, като се махнат предварително гумените маншончета/ако има такива/. Не е гаранция, че ще се оправят.
Някой има ли идея как се обезвъздушават спирачките?
Linkestis
16-02-2009, 19:18
На кръст от двама човека.От най-далечното към най-близкото колело.Единият помпа здраво педала,няколко пъти,след което задържа а другият отпуска щуцера.Проверявай да не свърши течноста в казанчето.:)
На кръст от двама човека.От най-далечното към най-близкото колело.Единият помпа здраво педала,няколко пъти,след което задържа а другият отпуска щуцера.Проверявай да не свърши течноста в казанчето.:)
Благодаря :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.