PDA

View Full Version : Дразнещ проблем след завиване



StreetGlow
27-01-2009, 22:34
Здравейте! От няколко месеца забелязвам, че когато завивам някъде на кръстовище или ми се наложи малко повече да навия волана без значение в коя посока, след като го изправя колата започва да дърпа дразнещо в посоката, в която е бил навит. Днес смених предни и задни селенови втулки на носачите, понеже бяха леш и се надявах да се оправи, но нанайци. Имате ли представа от какво може да го прави това? Рейка, тампони или лагери на макферсон?

didod
28-01-2009, 09:34
Лагерите, които са между тарелката на пружината и амортисьора. Викам им аксиални лагери. Едни такива с жълта пластмаса, сплескани. По 15- на лева са в ТиН, на Birth. :devil: От малките лагери в тампоните горе едва ли може да задържа толкова. При мен тези големите лагери бяха монтирани наобратно от предишния собственик- 'майстор' и бяха се сплескали завинаги. :)

Номер 5 на картинката.

icedoc
28-01-2009, 12:43
Здравейте! От няколко месеца забелязвам, че когато завивам някъде на кръстовище или ми се наложи малко повече да навия волана без значение в коя посока, след като го изправя колата започва да дърпа дразнещо в посоката, в която е бил навит. Днес смених предни и задни селенови втулки на носачите, понеже бяха леш и се надявах да се оправи, но нанайци. Имате ли представа от какво може да го прави това? Рейка, тампони или лагери на макферсон?

След ремонт по ходовата част се ходи на диагностика !
Части от марката BIrth никога небих си взел , познат смени носачи от въпросната марка и полсе се въртя по таван на магистралата - счупен шарнир....
успех

alex37
28-01-2009, 18:51
И при мен става нещо подобно но мисля че при мен е от хиравличната кормилна система по точно мястото на закрепването на рейката има едни гуми

didod
28-01-2009, 18:55
Е как тез гуми ще ти пречат да се връща волана? От тях цялата рейка трябва да мърда...

А към автора на темата- извикай някой да върти волана, а ти гледай дали пружината тръгва да се върти заедно с амортисьора. По принцип не трябва да се върти.

alex37
28-01-2009, 19:08
При мен рейката мърда и кормилото остава крива кофти работа само едната гума 5то ъгълното има и го взех ама засега не ги сложих много гадно място са

didod
28-01-2009, 19:11
А снимките на твоята рейка ли са? Гледам е от S версия. :)

alex37
28-01-2009, 19:21
от мойта не са имам над 15000 снимки свързани с АР 164 много са поучителни

Gligan
28-01-2009, 19:35
от мойта не са имам над 15000 снимки свързани с АР 164 много са поучителни

Можеш да ги споделиш с нас в темата за менюъли (мисля, че там им е мястото). А за този проблем 99% причината са лагерите за които ви каза Дидо. Те са пластмасови и всяка година си ги сменям - при мен не карат повече. Можете да проверите и също като навивате волана и ако някоя от пружините мърда леко (гледайте в долната част на пружината).

alex37
28-01-2009, 20:51
Можеш да ги споделиш с нас в темата за менюъли (мисля, че там им е мястото). А за този проблем 99% причината са лагерите за които ви каза Дидо. Те са пластмасови и всяка година си ги сменям - при мен не карат повече. Можете да проверите и също като навивате волана и ако някоя от пружините мърда леко (гледайте в долната част на пружината).

мястото им е 1.4GB как да ги много място вземат или един ден даги Zip осам и да ги кача в Rapidshare :sad2:

Sunny
28-01-2009, 23:19
мястото им е 1.4GB как да ги много място вземат или един ден даги Zip осам и да ги кача в Rapidshare :sad2:
Еми примерно ако не те затруднява запиши ги на едно CD or DVD и ги изпрати на някой колега в София който ше ги качи доста по лесно .
А по темата това са си лагери на макферсона , би трябвало да се чува и едно пукане откъм амортисьора ако са са строшили тотално . Лагерите са ефтини ама трябва да се свали амортисьора и пружината и така .

Boby
29-01-2009, 10:01
По темата: Както всички казаха лагери на макферсоните и аз залагам на тях.

Относно рейката: тези тампони са за да оберът вибрацийте които се получават от неравностите и по възможност да не се предадът на купето..Те не държат рейката да не се мести.

didod
07-02-2009, 17:01
Кво стана с проблема?

icedoc
07-02-2009, 17:57
Имам чувството че и на мен ми го прави тоя проблем , ако отида във сервиз как да им обясня кво прави незнам изобщо.

Sunny
07-02-2009, 22:34
Имам чувството че и на мен ми го прави тоя проблем , ако отида във сервиз как да им обясня кво прави незнам изобщо.
Aко са виждали Алфа ще разберат с две думи само като има кажеш че се съмняваш в лагерите на макферсон-а . Ако можеш да си намериш скоби с които да свиеш пружините може и сам да си ги смениш , няма нищо сложно .

Boby
07-02-2009, 23:04
В Бриколаж са по 15лв тези скоби

Sunny
07-02-2009, 23:44
В Бриколаж са по 15лв тези скоби
Дано да са читави защото изтърват ли и да се разлетят тези ми ти пружини нали се сешаш какво става .
Аз моите си ги сменях сам но със Jocker - автомонтьора ми си остави ключовете от сервиза а приспособлението му за свиването на пружините беше (и още е де ) хидравлично - голям кеф ;)

P.S. От Бриколажа и клечки за зъби не купувам .

didod
08-02-2009, 10:31
Между другото въпросните лагери се произвеждат и от FAG мисля. Ако някой намери- да вика. :)

Boby
08-02-2009, 21:00
Дано да са читави защото изтърват ли и да се разлетят тези ми ти пружини нали се сешаш какво става .
Аз моите си ги сменях сам но със Jocker - автомонтьора ми си остави ключовете от сервиза а приспособлението му за свиването на пружините беше (и още е де ) хидравлично - голям кеф ;)

P.S. От Бриколажа и клечки за зъби не купувам .

Е какво да стане... в най-добрия случай оставаш без зъби. В най-лошия,продаваш алфата за да можеш да си платиш пластичната операция.:no:

Sunny
08-02-2009, 22:39
Е какво да стане... в най-добрия случай оставаш без зъби. В най-лошия,продаваш алфата за да можеш да си платиш пластичната операция.:no:
Меко казано ;)

Gligan
09-02-2009, 11:17
Е какво да стане... в най-добрия случай оставаш без зъби. В най-лошия,продаваш алфата за да можеш да си платиш пластичната операция.:no:

Тая работа е невъзможна и да я продаде няма да му стигнат парите :tooth:

didod
09-02-2009, 11:18
Избягахте от темата пак :chair:

Boby
09-02-2009, 23:07
Тая работа е невъзможна и да я продаде няма да му стигнат парите :tooth:

За съжаление си прав.:lol:

Boby
09-02-2009, 23:09
Избягахте от темата пак :chair:

Е какво пък,трябва да има и малко забавление,не само "не пали","не върви","харчи" и т.н.:chair:

didod
10-02-2009, 10:05
Тогава пуснете тема 'общи приказки за 164' и там... :smackbum:

icedoc
10-02-2009, 21:03
Защо си толко критечен подяволите :question::question::question: :offtopic::spam:

didod
10-02-2009, 22:23
Е що... Разводняваме темата и тя спира да е полезна. :) Аз сериозно предлагам да сложим една 'общи приказки'

didod
09-04-2009, 14:43
Днес си поръчах въпросните лагерчета за под пружините. Понеже Бърд, които сложих преди 1,5 години, пак заскърцаха, си поръчах SKF. Пък да видим какво ще дойде. 56 лв. ще са двата лагера. :joly:

icedoc
09-04-2009, 23:10
Днес си поръчах въпросните лагерчета за под пружините. Понеже Бърд, които сложих преди 1,5 години, пак заскърцаха, си поръчах SKF. Пък да видим какво ще дойде. 56 лв. ще са двата лагера. :joly:
За тези аксиалните ли говориш ? къде ще я ремонтираш , в сервиз ли ?

didod
10-04-2009, 09:34
В сервиза, да.
Само да пристигнат нещата де. :Tease:

Sunny
10-04-2009, 11:12
Чувал съм за разни хипотези , че е добре да се напълнят допълнително с грес тези лагери на макферсона . Лошото е ,че ми го казаха след като смених моите преди година . И аз сложих Бърт значи им остават 6 месеца още ;)

didod
10-04-2009, 11:20
Ами аз лично не посмях да ги разглобявам преди монтажа. Иначе има нещо вярно за греста.

icedoc
10-04-2009, 11:58
didod

Има ли някакъв вариант да оправиме и моята лодка че несмея да я давам по сервизи честно казано . Даже днес сам си сменявах маслото ...
Опитах да намеря датчика за налягането на маслото , обаче неуспях дори отдоло не го видях.
Гледах и маслото на диференциала , под минимума е , а незнам от къде се долива и какво масло трябва да купя ???

didod
10-04-2009, 12:09
Как го гледа маслото? На пръчката ли?
Оттам доливам аз - вадя щеката и с шприц пълня. Иначе налях 75W90 масло за скоростни кутии.

За сервиза - честно казано скъпо излиза за външни хора. 25 лв./ час без ДДС е тук за леки коли. 2-ро - ако изникне нещо допълнително за сменяне, трудно е за реагиране вече. Щото не сме в София все пак.

icedoc
10-04-2009, 14:02
Как го гледа маслото? На пръчката ли?
Оттам доливам аз - вадя щеката и с шприц пълня. Иначе налях 75W90 масло за скоростни кутии.

За сервиза - честно казано скъпо излиза за външни хора. 25 лв./ час без ДДС е тук за леки коли. 2-ро - ако изникне нещо допълнително за сменяне, трудно е за реагиране вече. Щото не сме в София все пак.
Да , маслото го гледах на пръчката .
Помислих че си от София , но няма проблем.
От къде да го взема този шприц ? и колко горе доло трябва да досипя ?

didod
10-04-2009, 14:25
То всичкото е около 1.9 литра, вероятно 500 мл. ще ти стигнат. Можеш и с голяма спринцовка, ако нямаш шприц.

icedoc
10-04-2009, 16:20
То всичкото е около 1.9 литра, вероятно 500 мл. ще ти стигнат. Можеш и с голяма спринцовка, ако нямаш шприц.
ще опитам да долея , а има ли вариант да объркам маслото ? обикновенно масло за скоростни кутий ?

didod
24-04-2009, 16:25
Днес добих лагерите - в кутия SKF, комплект. Произведени в Канада, а самите лагери са FAG. Каквито май са и оригиналните. По новите системи излязоха на 40,80 лв. двата, което за мен е добра цена спрямо тези от ТиН.

Sunny
24-04-2009, 23:21
Как го гледа маслото? На пръчката ли?
Оттам доливам аз - вадя щеката и с шприц пълня. Иначе налях 75W90 масло за скоростни кутии.

Мммм а моята според лепенката под капака я дават с 80W90 . Въпроса е ако и сложа 85W90 limited slip ( на далавера ми е ) какво ли може да се случи ?
http://www.mobil.com/Australia-English/Lubes/PDS/glxxencvlmomobilube_ls_85w-90.pdf

didod
25-04-2009, 12:40
Може да имаш затруднено включване на скорости при студено време.

ivo_v.i.p
27-04-2009, 14:23
За да не отварям нова тема специално да питам тук , предстои ми смяна на всички тампони по ходовата част и искам да не са birth примерно,а да взема нещо по-качествено ,предложете какви да са ..

Boby
27-04-2009, 22:44
Аз съм най-доволен от Malo.Карам вече 15000км с тях и няма ядове.Сменях с Бирт и разни безименни втулки изкарваха по 2-10000км.Другия вариант е Делфи.;-)

Sunny
27-04-2009, 23:01
Делфи са ми шарнирите и вече 20 000 Км не са мръднали (да не чува дявола )