View Full Version : Дразнещ проблем след завиване
StreetGlow
27-01-2009, 22:34
Здравейте! От няколко месеца забелязвам, че когато завивам някъде на кръстовище или ми се наложи малко повече да навия волана без значение в коя посока, след като го изправя колата започва да дърпа дразнещо в посоката, в която е бил навит. Днес смених предни и задни селенови втулки на носачите, понеже бяха леш и се надявах да се оправи, но нанайци. Имате ли представа от какво може да го прави това? Рейка, тампони или лагери на макферсон?
Лагерите, които са между тарелката на пружината и амортисьора. Викам им аксиални лагери. Едни такива с жълта пластмаса, сплескани. По 15- на лева са в ТиН, на Birth. :devil: От малките лагери в тампоните горе едва ли може да задържа толкова. При мен тези големите лагери бяха монтирани наобратно от предишния собственик- 'майстор' и бяха се сплескали завинаги. :)
Номер 5 на картинката.
Здравейте! От няколко месеца забелязвам, че когато завивам някъде на кръстовище или ми се наложи малко повече да навия волана без значение в коя посока, след като го изправя колата започва да дърпа дразнещо в посоката, в която е бил навит. Днес смених предни и задни селенови втулки на носачите, понеже бяха леш и се надявах да се оправи, но нанайци. Имате ли представа от какво може да го прави това? Рейка, тампони или лагери на макферсон?
След ремонт по ходовата част се ходи на диагностика !
Части от марката BIrth никога небих си взел , познат смени носачи от въпросната марка и полсе се въртя по таван на магистралата - счупен шарнир....
успех
И при мен става нещо подобно но мисля че при мен е от хиравличната кормилна система по точно мястото на закрепването на рейката има едни гуми
Е как тез гуми ще ти пречат да се връща волана? От тях цялата рейка трябва да мърда...
А към автора на темата- извикай някой да върти волана, а ти гледай дали пружината тръгва да се върти заедно с амортисьора. По принцип не трябва да се върти.
При мен рейката мърда и кормилото остава крива кофти работа само едната гума 5то ъгълното има и го взех ама засега не ги сложих много гадно място са
А снимките на твоята рейка ли са? Гледам е от S версия. :)
от мойта не са имам над 15000 снимки свързани с АР 164 много са поучителни
от мойта не са имам над 15000 снимки свързани с АР 164 много са поучителни
Можеш да ги споделиш с нас в темата за менюъли (мисля, че там им е мястото). А за този проблем 99% причината са лагерите за които ви каза Дидо. Те са пластмасови и всяка година си ги сменям - при мен не карат повече. Можете да проверите и също като навивате волана и ако някоя от пружините мърда леко (гледайте в долната част на пружината).
Можеш да ги споделиш с нас в темата за менюъли (мисля, че там им е мястото). А за този проблем 99% причината са лагерите за които ви каза Дидо. Те са пластмасови и всяка година си ги сменям - при мен не карат повече. Можете да проверите и също като навивате волана и ако някоя от пружините мърда леко (гледайте в долната част на пружината).
мястото им е 1.4GB как да ги много място вземат или един ден даги Zip осам и да ги кача в Rapidshare :sad2:
мястото им е 1.4GB как да ги много място вземат или един ден даги Zip осам и да ги кача в Rapidshare :sad2:
Еми примерно ако не те затруднява запиши ги на едно CD or DVD и ги изпрати на някой колега в София който ше ги качи доста по лесно .
А по темата това са си лагери на макферсона , би трябвало да се чува и едно пукане откъм амортисьора ако са са строшили тотално . Лагерите са ефтини ама трябва да се свали амортисьора и пружината и така .
По темата: Както всички казаха лагери на макферсоните и аз залагам на тях.
Относно рейката: тези тампони са за да оберът вибрацийте които се получават от неравностите и по възможност да не се предадът на купето..Те не държат рейката да не се мести.
Имам чувството че и на мен ми го прави тоя проблем , ако отида във сервиз как да им обясня кво прави незнам изобщо.
Имам чувството че и на мен ми го прави тоя проблем , ако отида във сервиз как да им обясня кво прави незнам изобщо.
Aко са виждали Алфа ще разберат с две думи само като има кажеш че се съмняваш в лагерите на макферсон-а . Ако можеш да си намериш скоби с които да свиеш пружините може и сам да си ги смениш , няма нищо сложно .
В Бриколаж са по 15лв тези скоби
В Бриколаж са по 15лв тези скоби
Дано да са читави защото изтърват ли и да се разлетят тези ми ти пружини нали се сешаш какво става .
Аз моите си ги сменях сам но със Jocker - автомонтьора ми си остави ключовете от сервиза а приспособлението му за свиването на пружините беше (и още е де ) хидравлично - голям кеф ;)
P.S. От Бриколажа и клечки за зъби не купувам .
Между другото въпросните лагери се произвеждат и от FAG мисля. Ако някой намери- да вика. :)
Дано да са читави защото изтърват ли и да се разлетят тези ми ти пружини нали се сешаш какво става .
Аз моите си ги сменях сам но със Jocker - автомонтьора ми си остави ключовете от сервиза а приспособлението му за свиването на пружините беше (и още е де ) хидравлично - голям кеф ;)
P.S. От Бриколажа и клечки за зъби не купувам .
Е какво да стане... в най-добрия случай оставаш без зъби. В най-лошия,продаваш алфата за да можеш да си платиш пластичната операция.:no:
Е какво да стане... в най-добрия случай оставаш без зъби. В най-лошия,продаваш алфата за да можеш да си платиш пластичната операция.:no:
Меко казано ;)
Е какво да стане... в най-добрия случай оставаш без зъби. В най-лошия,продаваш алфата за да можеш да си платиш пластичната операция.:no:
Тая работа е невъзможна и да я продаде няма да му стигнат парите :tooth:
Избягахте от темата пак :chair:
Тая работа е невъзможна и да я продаде няма да му стигнат парите :tooth:
За съжаление си прав.:lol:
Избягахте от темата пак :chair:
Е какво пък,трябва да има и малко забавление,не само "не пали","не върви","харчи" и т.н.:chair:
Тогава пуснете тема 'общи приказки за 164' и там... :smackbum:
Защо си толко критечен подяволите :question::question::question: :offtopic::spam:
Е що... Разводняваме темата и тя спира да е полезна. :) Аз сериозно предлагам да сложим една 'общи приказки'
Днес си поръчах въпросните лагерчета за под пружините. Понеже Бърд, които сложих преди 1,5 години, пак заскърцаха, си поръчах SKF. Пък да видим какво ще дойде. 56 лв. ще са двата лагера. :joly:
Днес си поръчах въпросните лагерчета за под пружините. Понеже Бърд, които сложих преди 1,5 години, пак заскърцаха, си поръчах SKF. Пък да видим какво ще дойде. 56 лв. ще са двата лагера. :joly:
За тези аксиалните ли говориш ? къде ще я ремонтираш , в сервиз ли ?
В сервиза, да.
Само да пристигнат нещата де. :Tease:
Чувал съм за разни хипотези , че е добре да се напълнят допълнително с грес тези лагери на макферсона . Лошото е ,че ми го казаха след като смених моите преди година . И аз сложих Бърт значи им остават 6 месеца още ;)
Ами аз лично не посмях да ги разглобявам преди монтажа. Иначе има нещо вярно за греста.
didod
Има ли някакъв вариант да оправиме и моята лодка че несмея да я давам по сервизи честно казано . Даже днес сам си сменявах маслото ...
Опитах да намеря датчика за налягането на маслото , обаче неуспях дори отдоло не го видях.
Гледах и маслото на диференциала , под минимума е , а незнам от къде се долива и какво масло трябва да купя ???
Как го гледа маслото? На пръчката ли?
Оттам доливам аз - вадя щеката и с шприц пълня. Иначе налях 75W90 масло за скоростни кутии.
За сервиза - честно казано скъпо излиза за външни хора. 25 лв./ час без ДДС е тук за леки коли. 2-ро - ако изникне нещо допълнително за сменяне, трудно е за реагиране вече. Щото не сме в София все пак.
Как го гледа маслото? На пръчката ли?
Оттам доливам аз - вадя щеката и с шприц пълня. Иначе налях 75W90 масло за скоростни кутии.
За сервиза - честно казано скъпо излиза за външни хора. 25 лв./ час без ДДС е тук за леки коли. 2-ро - ако изникне нещо допълнително за сменяне, трудно е за реагиране вече. Щото не сме в София все пак.
Да , маслото го гледах на пръчката .
Помислих че си от София , но няма проблем.
От къде да го взема този шприц ? и колко горе доло трябва да досипя ?
То всичкото е около 1.9 литра, вероятно 500 мл. ще ти стигнат. Можеш и с голяма спринцовка, ако нямаш шприц.
То всичкото е около 1.9 литра, вероятно 500 мл. ще ти стигнат. Можеш и с голяма спринцовка, ако нямаш шприц.
ще опитам да долея , а има ли вариант да объркам маслото ? обикновенно масло за скоростни кутий ?
Днес добих лагерите - в кутия SKF, комплект. Произведени в Канада, а самите лагери са FAG. Каквито май са и оригиналните. По новите системи излязоха на 40,80 лв. двата, което за мен е добра цена спрямо тези от ТиН.
Как го гледа маслото? На пръчката ли?
Оттам доливам аз - вадя щеката и с шприц пълня. Иначе налях 75W90 масло за скоростни кутии.
Мммм а моята според лепенката под капака я дават с 80W90 . Въпроса е ако и сложа 85W90 limited slip ( на далавера ми е ) какво ли може да се случи ?
http://www.mobil.com/Australia-English/Lubes/PDS/glxxencvlmomobilube_ls_85w-90.pdf
Може да имаш затруднено включване на скорости при студено време.
ivo_v.i.p
27-04-2009, 14:23
За да не отварям нова тема специално да питам тук , предстои ми смяна на всички тампони по ходовата част и искам да не са birth примерно,а да взема нещо по-качествено ,предложете какви да са ..
Аз съм най-доволен от Malo.Карам вече 15000км с тях и няма ядове.Сменях с Бирт и разни безименни втулки изкарваха по 2-10000км.Другия вариант е Делфи.;-)
Делфи са ми шарнирите и вече 20 000 Км не са мръднали (да не чува дявола )
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.