View Full Version : ПАРНО АЛФА 164 2000 TS
ЗДРАВЕИТЕ КОЛЕГИ ИМАМ ПРОБЛЕМ С МОЯТА КОЛИ4КА СМЕНИХ РАДИАТОР НА ПАРНОТО ТЕРМОСТАТ BEHR ,ДАТ4ИК НА ИЖЕКЦИОНА С КЛИМАТРОНИК САМ НИАМАМ ФЕРЕОН В СИСТЕМАТА И ПАК НИАМАМ НИКАКЖО ПАРНО СИЛНО ДУХА ПЕРКАТА НА ПАРНОТО НО НАИ МНОГО ДА ДУХА ХЛАДКО КОЛАТА СИ ЗАГРЕЖА НА 80Г. ВКЛУ4ВА ПЕРКАТА И ПАК НИАМАМ ПАРНО . МОЛЯ ПОМОГНЕТЕ ВЕ4Е НИАМАМ СИЛИ. МЕРСИ ПРЕДВАРИТЕЛНО.:big_whoops:
Явно не се е обезвъздушила системата.Някъде из форума имаше обяснение как се объзвъздушава Т.С.,но не можех да я намеря. Колегата Дидо има опит в обезвъздушаването и предполагам,че ще те опъти.
От жабката чува ли се нещо да щрака,пука,скърца като дадеш на контакт?
И за да изключим проблем с клапата- преди смяната на термостата имаше ли парно колата?
И ако е възможно да се пише с малки букви... :notify:
НЕ ИМАШЕ ПРОБИТО РАДИАТОР4Е, И АЗ ГО СМЕНИХ С НОВО ДУХАШЕ ХЛАДКО ТОГАВА
Искаш да кажеш,че още преди смяната е духало хладко?
да духаше хладко ,ако е проблем с клапата ,как дая оправя каде се намира
Сега за обезвъздушаването- на термостата маркучите са с винтови скоби, с изключение на една- тази на маркуча към парното. Пълниш казанчето на макс, с клещи охлабваш скобата, с едната ръка вадиш маркуча и го вдигаш нагоре (до нивото на водата в казана), с другата запушваш отвора на термостата. Ако има въздух в радиатора на парното, ще започне да излиза на балони от маркуча. След като потече само вода, бързо мушкаш маркуча обратно. Палиш, загряваш колата и гледаш дали и двата маркуча за парното са загрети хубаво- т. е. трябва да парят. А пък ако и сега си парят- значи имаш проблем с клапите. :yes:
Ъп: ето и снимчица за какво иде реч.
жабката чува се нещо да щрака,пука,скърца като дам на контакт. маи са клапите ра4но можели да я оправя.мерси предварително.а и термостата на 80г. като вдигне вклу4ва перката това нормално лие.:yes:
При мен тръгва перка почти на 90 по уреда. За клапите Боби ще каже- той ги ръчка постоянно. :naughty:
много ште се радвам да ми кажете как да си оправя клапите,а можели да не работи парното заштото нямам фереон в системата нали сам с климатроник ,като си наглася градусите и тогава да изклю4ва климатроника. незнам кажете ,какво да правя .
Фреона има отношение само за охлаждането. За клапата - проблема не е в клапата, а в моторчето. Отваряш жабката, в левия и край има квадратно капаче, с отвертка го махаш. Като погледнеш вътре ще видиш моторчето и края на клапата прикрепена към него. Откачаш клапата от моторчето и връзваш свинска опашка. Като дръпнеш към теб - топло, буташ до край навътре - студено (на старата карах така доста време). Като дадеш на контакт моторчето винаги се завърта и за това е добре да откачиш клапата и да действаш ръчно. Проблема, е че зъбните колела на моторчето са пластмасови и се износват. Ново е към 300 лв. иначе бате Боби имаше техника за ремнта му.
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=11700&page=2
Ето снимки как става процедурата,къде се намира въпросното редукторче и жилото.
Преди да започнеш този ремонт си намираш някой и почвате една малка процедура.
Даваш на контакт и някой да цъка на температурата до Hi и после до LO,а ти гледаш другия край на жилото дали се движи от единия край до другия.На снимката съм посочил къде да търсиш жилото.
П.П. направи си желаните градуси,натисни Auto след това Econ и си карай така асвен ако не искаш са ди смениш силата и посоката на духане.
благодаря ти много днес ште го направя,макар 4е мърдах клапата ра4но през мотора и пак духаше студено .ште пиша пак мерси много
напражих го тожа ,но пак ми духа хладко какво стажа с таз кола .какжо да пражя по на там
колега
Какво си направил? Провери ли дали се движи жилото както ти казах?
не се движеше ,от ка4их го от редукторното мотор4е и драпнах жилото кьм мен ,клапата се затвори до краи,нали така трябваше да направя,а не да го бутам на пред жилото към мотора ,тои вдигна 80г вклу4и перката и сега духа по силно но хладко .марку4ите на парното са много топли парят дори но парно няма .хахахаха напражо моята кола е уникална .да не сам сбаркал някаде боби.какжо да направя на сега
Ако си обезвъздушил и клапата си я дръпнал трябва да има парно!
Радиатора за парното- нов ли сложи?
радиатора го купих от стамболииски 4исто нов 60лв.с едно приател4е разглобих цялата кола свалих таблото на колата долу през мотора вкарахме радиатор4ето на парното ,тои вьрза марку4ите преди това ми изте4е фереона ,каквото беше останало от него, затото пипна компресора тоя тапак моя приател хаха.жарзахме вси4ко преди това духаше хладко имаше пробито радиатор4е на парното затова го смених ме . колата запали вклу4и перката ниамасхе парно пак и даже ми духа само на предното стакло ,немога да регулирам посоката на духане на климатроника,какво направи тои тогава не знам и така си остана от миналата година .и сега кадето ти казах смених термостат BEHR. направих вси4ко каквото ми каза и пак ниамам парно .колата много сия оби4ам ,но накрая ште я оставя да изгние предблока .имам и бмв карам сиго никога ниамам проблеми с него ,но аз ОБИ$АМ АЛФАТА. ето ти тел .0885784058.,ако нете затроднявам званими ,аз ше те набера дами кажеш какво да правя. благодаря
virusalfa
05-02-2009, 12:20
Ако си обезвъздушил и клапата си я дръпнал трябва да има парно!Остава и клапата да е заседнала:spoko:
При него е сваляно цялото табло и със сигурност нещо не е сглобено както трябва или не е включена някоя букса и някоя клапа не работи.Няма друг вариант
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.