PDA

View Full Version : Тунинг на атмосферка или на турбина или конверсия?



WhitePower
30-01-2009, 15:02
Тунинг на атмосферка или на турбина или конверсия от атмосферка към турбина?
Какво бихте предпочели като вариант ???

Mury
30-01-2009, 15:06
По-голям кеф от мощна атмосферка няма:innocent::innocent:

hsr
30-01-2009, 15:14
По-голям кеф от мощна атмосферка няма:innocent::innocent:

Напълно подкрепям :yes:
Предпочитам големия литраж пред турбината :twisted:

Mury
30-01-2009, 15:28
що един 3.2 с компресор:innocent::innocent::innocent:

Ma7e4k0
30-01-2009, 15:36
Конверсия от атмосферка към турбо :biker: По-голям кеф от кола 1.4 200-250 коня няма :usaflag: :biker:

WhitePower
30-01-2009, 15:39
що един 3.2 с компресор:innocent::innocent::innocent:

тука пак отиваме на принодително пълнене , кмпресора е механична турбина така че ....

WhitePower
30-01-2009, 15:40
просто ми е е интересно колко хора са карали атмосферки и колко турбини ,щото аз чувам от фолклора че човек качил се веднъж на турбинирана кола не иска и да чуе за атмосферки

Mury
30-01-2009, 15:40
Напълно подкрепям :yes:
Предпочитам големия литраж пред турбината :twisted:
що не си гласувал тогава а:innocent::innocent:


Конверсия от атмосферка към турбо По-голям кеф от кола 1.4 200-250 коня няма

Тфа не е много лесно за постигане:twisted::twisted:

Mury
30-01-2009, 15:42
тука пак отиваме на принодително пълнене , кмпресора е механична турбина така че ....

Отговарям на момчето,което не ми променя мнението:yes::yes::yes:


просто ми е е интересно колко хора са карали атмосферки и колко турбини ,щото аз чувам от фолклора че човек качил се веднъж на турбинирана кола не иска и да чуе за атмосферки

Кажи ти,нали вече си от фолклора:duel::duel:

hsr
30-01-2009, 15:47
Гласувал съм: "немам пари или ме мързи да си пипам колата", което предпочитам пред "тунинг на атмосферка" :innocent:

ПП: нека е 4.0 , но без компресор :)

1912
30-01-2009, 15:55
до сега карах атмосферки сега преминавам към турбонадув иначе можех да избирам дали да карам атмосферка 2.0 16 200коня или 2.0 16 турбо 280 коня
и в двата случая заминават много пари някой ако си мисли че правенето на турбо кола е по евтино бая се лъже вече от личен опит знам за кфо става въпрос:humpx:

WhitePower
30-01-2009, 15:57
Отговарям на момчето,което не ми променя мнението:yes::yes::yes:



Кажи ти,нали вече си от фолклора:duel::duel:


ми след като моята стоя 1 месц у бокса и караг ГТ то ( черното ) , и после си взех моята кола с препаснати клапани перфектна тинтири минтири уж вече е на 6 , да ама не все ендно се бях качил на спънат кон

MainaCore
30-01-2009, 16:13
Атмосферния тунинг е много, много скъп иначе го предпочитам :)

MONI
30-01-2009, 16:21
Аз май турбо бензин не съм карал. Тряя да взема най-накрая на кума ми MPSa. На вид е много як, а и той казва че и много върви.

WhitePower
30-01-2009, 16:24
Атмосферния тунинг е много, много скъп иначе го предпочитам :)

и както пишеше в една книга , ъгъла на въздуха трябва да влизам незнам си как си , тука трябва да се полират , после пълненето да се подобри ....... и тъй като резултатите винаги са незадоволителни спрямо хвърлените средства и усилия и пари минаваме на стъпка 2
стъпка 2 >Двигатели с Газови турбини .:pancake:

drigata
30-01-2009, 16:33
е тука стана интересно-зависи кой кво иска от колата си

атмосферния-неблагодарен мотор,чупиш една торба с пари и накрая ..........20кс,но по надежден и по търпелив на проба грешка

атмосферен към турбо-този който не го е правил не може да разбере,ко му предстои

турбо -абсолютно ,много благодарен мотор,влагаш 1000лв и оп още 40 процента,ама много нетърпелив към проби и неглиже части

на атмосфрния се стараеш всичко да е леко ,а на турбо мотора по масивно и здраво,щото сивикаш ,аааааа аз само на 0,5 бара и накрая станали 1,5

аз съм твърдо и за двата мотора

но в моя случай атмосферка щеше да ми излезе поне 2 пъти по скъпо-ми само валовете са 1700лв

повече няма да пиша че и двата са ми болна тема

1912
30-01-2009, 16:58
така е всеки иска една яка атмосферка и една турбо бегачка ама...мейду другото да се похваля скоро ще съм горд собственик на ето това
http://www.hksusa.com/products/?id=704

TRENDi
30-01-2009, 17:35
Аз мисля да мина първо скромно през т.1. Ако ми писне или не ме кефи, или се счупи през т.3, пак скромно. Естествено скромно и най-вече бавно, защото имам и т.4, където "ме мързи", се заменя от "нямам време"...:innocent:

FreeStyler
30-01-2009, 17:36
По темата .. атмосферен мотор с многооо оборотиии :humpx::humpx:

WhitePower
30-01-2009, 17:50
Аз мисля да мина първо скромно през т.1. Ако ми писне или не ме кефи, или се счупи през т.3, пак скромно. Естествено скромно и най-вече бавно, защото имам и т.4, където "ме мързи", се заменя от "нямам време"...:innocent:

значи те мързи ;))

ако времемто не ти стига - денонощието има 24 часа , ако станеш един час по рано стават 25 ;)

отговор на мой бивш шеф - за обяснението не ми стигна времето

WhitePower
30-01-2009, 17:51
така е всеки иска една яка атмосферка и една турбо бегачка ама...мейду другото да се похваля скоро ще съм горд собственик на ето това
http://www.hksusa.com/products/?id=704

отвори направо една отделна тема за твоя тунинг проект ;)) и там да пишем какво милиш и ние какво мисли , а ти какво си направил щото си мисля че има още по добър варинат за това което милиш да е твое

drigata
30-01-2009, 17:52
е тя мойта ще я развъртам до 7500,ако тия обороти ти се виждат малко,трябва пистов мотор

WhitePower
30-01-2009, 17:54
е тя мойта ще я развъртам до 7500,ако тия обороти ти се виждат малко,трябва пистов мотор

според мене много хора гледат формула едно и се подвеждат по това , а не са гледали едно време Ф1 да видят как от 1.5 се вадят 1500 коня ама забраниха турбините мамка им

ne0
30-01-2009, 23:06
NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT

ne0
30-01-2009, 23:11
според мене много хора гледат формула едно и се подвеждат по това , а не са гледали едно време Ф1 да видят как от 1.5 се вадят 1500 коня ама забраниха турбините мамка им

при съвременни правила за литраж на резервоара и ако няма сликове, забраната за нови мотори и т..н.... сегашните коли са по бързи...... не го казвам аз.. ако невярвате ще ви цитирам....

знам че не ви се вярва, ако се съди по правилника говорим за 1500сс турбо, срещу 2550сс атмосферка.. спора е хубав

mitaka_cs
31-01-2009, 02:00
100% атмосферен тунинг...просто защото силната атмосферка би ми била достатъчно силна:D:innocent:
Такаммм...ако се вкарам във филма, сценария е следния:
Взимам Алфа 33 1.5 боксер с два двойни карба...
...модификации:
- от 84 mm бутала скачаме на 87 mm
- запазвам стандартния ход от 67,2 mm
- сменям стандартните карбове 36-ци с 40-ки
- портване на глави с механични повдигачи от 1.7 боксер(много трудно се намират такива...има ги само на 1.7 с карбове)
- сгъстяване на мотора до 11:1 (има няколко вариянта - от главите малко, от блока малко...0,25 мм от двете страни на блока ще докарат това сгъстяване ако ползвам стандартните глави)
- олекотяване на маховика
- заигравка с делкото за високи обороти
- къстъм егзост систем
......няма да продължавам, че не му е мястото, но мотор с параметрите, които дадох напълно удовлетворява изискванията ми за силна атмосферка:yes:
...Формула 1 турбо ерата...мммм...1.5 литра на 4.5 бара срещу 3.0 V10 от близкото минало....
....това е като да избираш между ръчна граната и 50 сантиметровия нож на Рамбо за динозавърски кокали......

Boxer_Power
31-01-2009, 07:53
просто ми е е интересно колко хора са карали атмосферки и колко турбини ,щото аз чувам от фолклора че човек качил се веднъж на турбинирана кола не иска и да чуе за атмосферки

Ас до сега кола с турбо съм карал само Форд Транзит ;-) а за тунинг мисля че по подходящи са турбините?

Stoyan Georgiev
31-01-2009, 13:04
при съвременни правила за литраж на резервоара и ако няма сликове, забраната за нови мотори и т..н.... сегашните коли са по бързи...... не го казвам аз.. ако невярвате ще ви цитирам....

знам че не ви се вярва, ако се съди по правилника говорим за 1500сс турбо, срещу 2550сс атмосферка.. спора е хубав

е все пак ги делят и 25-30 годи :)

иначе мен ме кефат 15 иляди оборота :)

MainaCore
31-01-2009, 14:31
Моята мечта е 75ТС и с още 25к мисля, че може да се получи прилична бегачка. Запланувал съм едни хави, но все още Not enough minerals :) Обаче при първа възможност се мятам във филма :)

WhitePower
02-02-2009, 09:04
е все пак ги делят и 25-30 годи :)

иначе мен ме кефат 15 иляди оборота :)

ми предтави си сега ако им разрешат да сложат турбини за какво иде рече
пак ще са 15( емнайсе хиляди оборота ) + една хи тек изродска турбина с незнамси какви електроники в нея ;))
просто забраната им спира и тестовете в този бранш и инвестициите за технически разработки стават безсмисленни и за това не се правят

аз знам едно ,че докато не се качих на турбо кола , много си обичах атмосферката - сега е обратното

drigata
02-02-2009, 10:10
ето малко инфо от близкото минало

http://www.gurneyflap.com/bmwturbof1engine.html

WhitePower
02-02-2009, 10:55
ето малко инфо от близкото минало

http://www.gurneyflap.com/bmwturbof1engine.html


ehaa

VGZ
02-02-2009, 22:04
турбо на предно над 200 коня е обречена кауза ... не става за нищо освен магистрални гонки ... винаги бих предпочел голям атмосферен пред малък турбо

abart_
02-02-2009, 22:28
Хммм,всички предпочитат атосферен тунинг,пък почти половината са гласували за "турбо" :bounce8:
цялата работа е "според-зависи" за какво ще се ползва колата,но хубавото за мен е че при турбо-колите дори и да се "бутнат доста" остава варианта да се кара и нормално,докато при изцедена атмосферка тая работа не става,или със огромни компромиси ....
НА приказки е много лесно иначе,всички искат големи атмосферни мотори,но не е толкова лесно

mochko1
02-02-2009, 23:04
Абе май си трябват две коли направо ! Аз гласувам за голям мотор с би-турбо :go:

WhitePower
03-02-2009, 10:34
Хммм,всички предпочитат атосферен тунинг,пък почти половината са гласували за "турбо" :bounce8:
цялата работа е "според-зависи" за какво ще се ползва колата,но хубавото за мен е че при турбо-колите дори и да се "бутнат доста" остава варианта да се кара и нормално,докато при изцедена атмосферка тая работа не става,или със огромни компромиси ....
НА приказки е много лесно иначе,всички искат големи атмосферни мотори,но не е толкова лесно


ейй каза го ная накрая

чудех се кой ще прозре истината
че изнасилена турбо кола може да се кара леко без проблеми и после много бързо

а пипната атмосферка - олекотени маховици и ...... почва едни прекъсваници и празен ход на 4000 оборота

а за големите литражи - аз предпочитам голям литраж с турбо :))

abart_
03-02-2009, 17:50
Тя истината отдавна е прозряна,но нали трябва да си чешем езиците :)
п.п а предпочитам голям мотор Би-турбо :mrgreen:

WhitePower
03-02-2009, 19:05
Тя истината отдавна е прозряна,но нали трябва да си чешем езиците :)
п.п а предпочитам голям мотор Би-турбо :mrgreen:

що бе - някой от нас не си чешат езиците