PDA

View Full Version : Лампа за ръчна спирачка свети при остър завой



astrosapiens
04-02-2009, 00:39
Здравейте,

Отскоро имам един проблем: Когато завивам при по-остър завой, лампата за ръчната спирачка светва. При излизане от завоя изгасва. Чудех се дали има проблем с датчика на ръчната или нещо друго, и дали трябва да съм притеснен за това :)

а.

Pinky
04-02-2009, 00:45
Нямаш достатъчно спирачна течност.

kajoooo
04-02-2009, 07:35
Здравейте,

Отскоро имам един проблем: Когато завивам при по-остър завой, лампата за ръчната спирачка светва. При излизане от завоя изгасва. Чудех се дали има проблем с датчика на ръчната или нещо друго, и дали трябва да съм притеснен за това :)

а.

На мен така ми започнаха първите симптоми за износване на предните накладки!първо ми стетваше лампата на ръчната при остър завой,после почна на лампата за износване на на накладките :)

MECO_KN
04-02-2009, 07:46
да не би колата да си пада по келешлъци и така да те подсеща да я дърпаш по често :bouncing_smiley::spam:

Dikata_BG
04-02-2009, 22:42
Както каза колегата тя святка при намаляло ниво на лпирачната течност а при остър завои колата се накланя и течноста бяга по силата на гравитацията :)

alfapz
11-02-2009, 08:37
НА мен също пресветка от известно време ... Вчера купих накладки , днес може би ще ги сменям , ще долея и спирачна течност и ще видя резултата :). Като стана въпрос за спирачна течност - каква да търся , препоръчайте някаква :). А колегата , който пусна темата - на теб оправи ли се проблема или се оказа друго ?

soldier
11-02-2009, 13:11
DOT 4

Balagan
11-02-2009, 13:59
На шел има много яка спирачна течност не е много скъпа 7 лв мисля беше YB нещо си...пише че надвишава качеството на дот 3 и дот 4 :) а вижте си хубаво цилиндъра на съединителя че ако е изплякал си еб*ло мамата докато се разглоби :) при мен проблема с губенето на течност беше точно от него :) но сега го оправих и спестих 55 лв за нов като този се рециклира и стана по добре от новия :lol: :D

Mury
11-02-2009, 14:05
На шел има много яка спирачна течност не е много скъпа 7 лв мисля беше YB нещо си...пише че надвишава качеството на дот 3 и дот 4 :) а вижте си хубаво цилиндъра на съединителя че ако е изплякал си еб*ло мамата докато се разглоби :) при мен проблема с губенето на течност беше точно от него :) но сега го оправих и спестих 55 лв за нов като този се рециклира и стана по добре от новия :lol: :D

Едва ли е станал по-добре от новия,хората са казали по-добро от новото нема:wow::wow::wow:

DanchoTodorov
11-02-2009, 14:06
Може да е помпа на съединителя ... като сдуха и тече спирачна течност ... при мен беше така

Balagan
11-02-2009, 14:20
Едва ли е станал по-добре от новия,хората са казали по-добро от новото нема:wow::wow::wow:


ШегуФках се естествено :) за сега е харашо :) :crazy:

alfapz
11-02-2009, 15:04
Как може да се провери дали проблема в от цилиндъра на съединителя ? :)

Balagan
11-02-2009, 19:23
Много лесно---с просто око и гола ръка :)


Гледаш цилиндъра(който се намира под акумулатора) ако е омаслен като го барнеш и съответно ск.кутия която е под него ако сичко е в спирачна течност значи буталото на цилиндъра е отишло :) а за да изтърве значи през маншона фкарва боклуци и от там прецаква опръстените :)

поне при мен беше така и ремонта ми излезе 6 лв като 2 пъти си играх да разглобявам единия път да сменя маншона който се беше скъсал и 2рия път да сменям о-пръстените да полирам цилиндъра :)


Та така загледай се да видиш а и ако ти е отишла помпата съединителя става много твърд(при наличие на кал и боклуци в него)
или другия финт става много мек и потъва защото си прави възд.възглавница :)


Надявам се да съм помогнал :) :wow: