PDA

View Full Version : високи обороти



Rider_alfa155
05-02-2009, 11:48
предварително искам да се извиня на модераторите за новата тема, но пиша от работа и нямам време да гледам за други подобни.... :(
та проблема е следния сутрин колата пали адски трудно а когато запали и си направи нормалната работна температура държи 1200 оборота, някакви идей от куде може да е това? сега съм решил да разкача всички дюзи, буксите на дебитомера и комутаторите да ги пръсна с ВД и да видим какво ще стане ще огледам и за пукнатини по смукателния колектор от дебитомера към инжекторите както и за пукнатини по бензинопроводите..
ако има нещо коеот не съм се естил казвайте
благодаря предварително

RaIDeR
05-02-2009, 12:19
Здравй колега да ти кажя чесно има много темй в който други колеги се оплакват от същйя проблем ,но досега мой никой не го е решил !
Значи при мен е следният проблем :
- При студен двигател дори и навън да е 40 С оборотите са 1300 като позагрее падат на 1100 , като я настъпвам продължително пак се качват на 1300 !
Всичко подозрително е сменено освен - мап , тпс , термо сенсори а те пък са проверени и се оказа ,че етова нещо http://www.cosworth.hu/content/hasznos/Weber-Marelli%20sensors/pf09.pdf е пребано което междо другото се монтира на http://www.meat-doria.com/en/oem_hoffer/77607290 тези коли :) и забелязвам ,че се колеги с някоя от тези се оплакват от този същият проблем !

robygas
05-02-2009, 12:20
Според мен- температурен датчик. Намира се завит на термостата и е със синя букса. Ако имаш уред- 2000-3000омапри 20градуса и 200-300 при90гр. Втория вариант е износени писти на дебитомера.

Rider_alfa155
05-02-2009, 12:39
да но при мен проблема се появява от време на време, да кажем появява се за седмица две и след това месеци го няма и после пак, .... малко ми е странно, е то пък иначе нямаше да е интрересно да караме кола дето всичко и е наред все трябва по нещичко да се ровичка, датчика ми е сменен този за температурата а дебитомера.... уу пази боже да не е той.......
сега отивам да ровя и после ще кажа какво му е
а да и разхода ми е .............. мхммм ами с 5 литра 36км градско

robygas
05-02-2009, 12:52
да но при мен проблема се появява от време на време, да кажем появява се за седмица две и след това месеци го няма и после пак, .... малко ми е странно, е то пък иначе нямаше да е интрересно да караме кола дето всичко и е наред все трябва по нещичко да се ровичка, датчика ми е сменен този за температурата а дебитомера.... уу пази боже да не е той.......
сега отивам да ровя и после ще кажа какво му е
а да и разхода ми е .............. мхммм ами с 5 литра 36км градско
Чак пък такъв проблем ли са 60лв.

Rider_alfa155
05-02-2009, 13:46
Чак пък такъв проблем ли са 60лв.

ами.... мисля че да след като съм свикнал на разход от порядъка на 10 градско...
та след почистване и интервенция с контактен спрей оборотите се нормализиораха
голяма мизерия беше а да и прекъсването ми изчезна

robygas
05-02-2009, 14:39
:bravo:

Furious 155
05-02-2009, 14:42
С контактен спрей втава наред, само не е ясно за колко време. Та освен контактния спрей може да се позачистят контактите наред. Освен това защо си мислите че оборотомера ви е верен... аз моята като я купих на стрелка под 1100 не слизаше, а на диагноситката пишеше 850-860 оборота на топъл мотор....та там дето са барали километрите на колите са пипали вандалски и после стрелките си показват каквото си искат :)

Rider_alfa155
05-02-2009, 14:46
нее моя си е наред защото днес ми направи този проблем с оборотите иначе нормлно си е на 850-900 та за това реших да попитам на какво може да се дължи

DJ Vladic
06-02-2009, 00:54
На мойта са й намалени оборотите.. като запаля.. колко е по-студено толкова по-високи обороти почва.Иначе нормално е на 750... без гаснене.. и е добре регулирана! Доволен съм от тоя факт.Дано да няма проблеми нататък с тоя реглаж на оборотите.

Rider_alfa155
06-02-2009, 09:12
при мен все пак ще има една по сериозна профилактика през идната седмица че все още го имам онова колебание преди да ускори, леко се замисля като и натисна газта сякаш в първия момент я дави, ще има едно основно почистванена всички контактори и букси а да и след това разглобяване на механизма на чистачките ама това е по едн адруга тема дето съм пуснал, пожелайте ми успех с начинанието че маи ми се струва че няма да е лека задача при всички тези кабелаци под капака пък и не само
(тука пак ще се отклоня от темата малко - колко струва гарнитурата на капака на главата - че от там доста ми олива двигателя, или по добре вместо да кувам гарнитура да го мина със слиликон??)

didod
06-02-2009, 12:40
Последно я взех за 23 лв. от ТиН. Гарнитура И силикон, особено по полумесеците (Гумените).

arieca155
07-02-2009, 10:19
понеже не разбрах модела на двигателя за 1.6 16 гарнитурата е 65 лв.по принцип гарнитурата трябва по незнам какви причина да е наранена много за да пропуска.обикновенно е от превъртян болт който неможе да притегне достатъчно.по другата тема с забиването,напръскал съм всички кабели по дебитомер,стъпков мотор и наоколо и пак е така.:dunno:

lejj155
07-02-2009, 22:30
понеже не разбрах модела на двигателя за 1.6 16 гарнитурата е 65 лв.по принцип гарнитурата трябва по незнам какви причина да е наранена много за да пропуска.обикновенно е от превъртян болт който неможе да притегне достатъчно.по другата тема с забиването,напръскал съм всички кабели по дебитомер,стъпков мотор и наоколо и пак е така.:dunno:

Колега забиването е признак и за лоша работа на дюзите.

VFTI
10-02-2009, 17:37
Аз пък съм почти сигурен че е ламбда сонда :) Тя такива мизерии прави и обороти мени, и колата не върви и други такива :):)

Темп. датчик за товя мотор струва 24лв. и е на БОШ...Аз моя си го смених преди 1 година профилактично:go:

arieca155
10-02-2009, 18:39
Аз пък съм почти сигурен че е ламбда сонда :) Тя такива мизерии прави и обороти мени, и колата не върви и други такива :):)

Темп. датчик за товя мотор струва 24лв. и е на БОШ...Аз моя си го смених преди 1 година профилактично:go:

за моя мотор ли че неразбрах?

VFTI
10-02-2009, 18:43
Не не за колегата с 2.0 8В :)