PDA

View Full Version : Лашка при отпускане на газта



155_8000rpm
06-02-2009, 19:43
Колеги търсих всичо свързано с проблема ми,ама не намерих ясни и ориентиращи обяснения.Значи проблема ми е,че като подам рязко газ и най-вече като я отпусна рязко колата подскача лашка се напред назад,което страшно много дразни.Имам и друг проблем който всички го знаете с прословутото прекъсване на ниски обороти и замислянето при потегляне,ама мисълта ми е,че преди време ми бяха споменали в сервиз,че потенциометъра на дросела нещо не е в час,според вас може ли от него да ги прави тия проблеми.Знам,че повечето от вас ще кажат на диагностика,ама там е проблема,че няма проблем на диагностика.Само си спомням,че едни кавали,които се оказа,че хич ги няма вдигнаха ръце,но споменаха за този потенциометър.Ако някой от вас е сменял тая джаджа да каже какви са му били симптомите,благодаря предварително.

wrc
07-02-2009, 00:22
Лашкането при подаване и отнемане на газта най-вероятно е от разбити тампони на мотора или на кутията.

arieca155
07-02-2009, 10:08
Лашкането при подаване и отнемане на газта най-вероятно е от разбити тампони на мотора или на кутията.

не е от тампоните,имам същия проблем,и на гас и на бензин.по непотвърдени данни,дебитомер.
колега 155_8000rpm,ако аз разбера от къде е това,ще ти пиша.ти ако имаш вече предположения кажи.

lulin racing
07-02-2009, 10:17
и според мен е най-вероятно дебиломера (нема оправия с тия боклуци)........ При мен при рязко отпускане на газта забива моцуната леко :)

dimo
07-02-2009, 13:56
виж си тампоните все пак

155_8000rpm
07-02-2009, 15:32
Колеги не може да е от тампони,защото не го прави винаги,а когато си иска,пък и от тампони знам как лашка,патил съм.Карам със 100 октана и от кофти бензин не може да е.Дебитомер абсурд,нали ви казвам че на диагностика не излиза нищо(със дебитомера на lulin_racing съм;-),той и моят е читав и така си стои зарезерва).Казаха ми преди за потенциометъра на дросела,ако някой е страдал от него да каже.

lulin racing
07-02-2009, 15:41
Колеги не може да е от тампони,защото не го прави винаги,а когато си иска,пък и от тампони знам как лашка,патил съм.Карам със 100 октана и от кофти бензин не може да е.Дебитомер абсурд,нали ви казвам че на диагностика не излиза нищо(със дебитомера на lulin_racing съм;-),той и моят е читав и така си стои зарезерва).Казаха ми преди за потенциометъра на дросела,ако някой е страдал от него да каже.

бях забравил.... ами колега аз ги сменях 5 и нямаше разлика... имам предвид че си бяха ок

arieca155
07-02-2009, 16:15
и в крайна сметка деботомер може ли да е или не?

cobra_11
07-02-2009, 20:46
Koега , извинявай че ти СПАМЯ темата . Разбрах от къде са всичките проблеми на 8 клапановия мотор - намира се под жабката . Това проклятие на БОШ наречено за гордост Мотроник . Нешо се бъгва в тая гадна кутия и колата си прави каквото си иска . Почвам да и търся заместител :devil:

155_8000rpm
08-02-2009, 18:53
и в крайна сметка деботомер може ли да е или не?
Според мен е абсурдно да е дебитомер,няма логика ако е от него може да лашка на скорост по вероятно,но като отнемаш газта едва ли.
Новината е,че не е потенциометъра.Пробвах с нов не стана нищо.Много скоро ще взема да се откажа и тва е,ще си я карам така,не че не съм свикнал,ама е неприятно.

155_8000rpm
08-02-2009, 18:54
Koега , извинявай че ти СПАМЯ темата . Разбрах от къде са всичките проблеми на 8 клапановия мотор - намира се под жабката . Това проклятие на БОШ наречено за гордост Мотроник . Нешо се бъгва в тая гадна кутия и колата си прави каквото си иска . Почвам да и търся заместител :devil:
Изобщо не я спамиш,щото и аз вече до такива изводи стигам.

Furious 155
08-02-2009, 19:11
хубаво де как така лашка - тия коли са с много нежен педал на газта. Даже като се качи някой за пръв път да се вози си мисли че не можеш да караш чак! Не съм чувал някой да му лашка като върне газта. Иначе вършеш ли педала след1500 оборота и нагоре - притока на бензин спира към мотора -cut off. Нормално е да играе спирачка двигателят!

The_Game
09-02-2009, 01:20
ЛАШКА ОТ СКАПАНО МОТОРЧЕ ЗА НИСКИ ОБОРОТИ.


ПРОВЕРЕНО.


Карам с 2500 оборота на 1 ва пускам газта и пресяцва, като мина през дупка примерно или неравност, започва да предърпва МНОООГО ако не натисна съединитела направо ще ми изкърти главата.


Карам с 3000 оборота също пускам рязко газта и в първия момент тръгва да намаляво после си давамалко газ пак намалява, но падне ли под 1500 направо предърпва, всеедно много нервно ритам педала на газта

Абе ЛАШКА ЯКО

Свалих моторчето за малките обороти имаше луф и на страни и на вътре (на вътре е нормално май)
Смених го и се оправи.

Ако искаш на срещата ще свалим моето моторче и ще го насадим на твоя мотор да пробваш.

arieca155
09-02-2009, 12:07
много точно казано че в малките обороти 1500-2000 лашка при онтнемане на газта до побъркване.същото е и при малките обороти на скорост с малка газ.ще ходя на комп.да я проверя следобед и ще долкадвам.ще почистя и стъпковия мотор отново пък да видим.

155_8000rpm
09-02-2009, 18:52
ЛАШКА ОТ СКАПАНО МОТОРЧЕ ЗА НИСКИ ОБОРОТИ.


ПРОВЕРЕНО.


Карам с 2500 оборота на 1 ва пускам газта и пресяцва, като мина през дупка примерно или неравност, започва да предърпва МНОООГО ако не натисна съединитела направо ще ми изкърти главата.


Карам с 3000 оборота също пускам рязко газта и в първия момент тръгва да намаляво после си давамалко газ пак намалява, но падне ли под 1500 направо предърпва, всеедно много нервно ритам педала на газта

Абе ЛАШКА ЯКО

Свалих моторчето за малките обороти имаше луф и на страни и на вътре (на вътре е нормално май)
Смених го и се оправи.

Ако искаш на срещата ще свалим моето моторче и ще го насадим на твоя мотор да пробваш.
Възможно е,ама що не ми излиза на тая шибана диагностика тва моторче тогава.Аз го чистих лятото и нямаше промяна никаква,иначе проблеми други не ми е правило,само тва лашкане направо си е дразнеяо и тва си е.Дано да се наканя да дойда и аз на среща,та да пробваме.Нещо все не мога да се наканя,що така не знам.:smackbum:

arieca155
09-02-2009, 19:36
колеги не твърдя че съм много на ти,обаче,стъпковия мотор е за оборотите на място.на място колата е ЧАСОВНИК,и на газ и на бензин.при потегляне,ускорение и пр.,стъпковия мотор,неговата работа я поема дебитомера и всичко след него,дролсела и т.н..
имам час за компа утре,пък ще видим какво ще каже техниката.

The_Game
09-02-2009, 21:20
колеги не твърдя че съм много на ти,обаче,стъпковия мотор е за оборотите на място.на място колата е ЧАСОВНИК,и на газ и на бензин.при потегляне,ускорение и пр.,стъпковия мотор,неговата работа я поема дебитомера и всичко след него,дролсела и т.н..
имам час за компа утре,пък ще видим какво ще каже техниката.


Е дебитомера как може да ти контролира оборотите.
АБЕ НЕЗНАМ КОЙТО ИСКА ДА МИ ЧЕТЕ МНЕНИЯТА.

Аз ви казах мойте проблеми, описани точно, и точно след какво се оправиха. НЕ съм си измислял глупости и не си смуча пръстите да пиша глупости.
Който иска да ме слуша ;)

В големите студове малките обороти са поне 1300 оборота. Дебитомера ли ги прави 1300 според теб ?
Абе живи и здрави, изказах се аз по въпроса.
Поздрави.


arиeca155 аз говоря за 8клапанов мотор, Не си си написал в подписа какъв е твоя, при теб всичко е различно....

arieca155
10-02-2009, 18:36
палиш се като дете.проблема не е в оборотите на място колега.а когато е в движение,и когато е в движение дебитомера контролира нещата.проверено,днес на диагностиката стъпковия мотор работи,ламда сондата също,свещите са добре(поне са бели),замериха комутаторите и там няма проблем,кабелите нямат проблем също.съмненията за дебитомера останаха,и те ще се хванат на диагностика с газанализатор според мен или с проба с друг дебитомер.колега със същия проблем но с 1.8 8 клапана сменя дебитомер и край.за мен в момента проблема е от къде да намеря такъв като за моята поне за проба.температурен датчик работи,катализатор няма.
що е то?
а сетих се нещо,откачам кабелите на стъпковия и веднага си кача оборотите на 2000 на място,закачам го,всичко е ок.е някой няма ли да каже стъпковия има ли намеса в работата на мотора в движение,или само на място.незнам и аз вече.ще видим...!

arieca155
10-02-2009, 21:56
само да добавя колега(с проблема),лампата на инжекциона светва ли ти защото моята присветва,затова моята идея е че проблема е в дебитомера,на моята кола.а ако ти оправиш твоята кажи как го постигна и какъв беше проблема.
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=17554&highlight=%EF%F0%EE%E4%E0%E2%E0+%E4%E5%E1%E8%F2%EE %EC%E5%F0&page=3

lulin racing
11-02-2009, 07:42
@ arieca155 Ако имаш път към София мини през италянеца там ще намериш за проба 100% или търся някоя 16в на части

robygas
11-02-2009, 10:32
само да добавя колега(с проблема),лампата на инжекциона светва ли ти защото моята присветва,затова моята идея е че проблема е в дебитомера,на моята кола.а ако ти оправиш твоята кажи как го постигна и какъв беше проблема.
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=17554&highlight=%EF%F0%EE%E4%E0%E2%E0+%E4%E5%E1%E8%F2%EE %EC%E5%F0&page=3
Дебитомера за 8 в.мотор е 60лв. втора ръка, ,но ако имаш газ анализатор, мисля ,че можеш да се справиш и с този. Просто натегни пружината докато слезе показанието на "СО" до -0,3.

arieca155
28-02-2009, 16:21
днес смених дебитомера с нов,никаква разлика.продължава да предърпва,да лашка,губи мощност.на диагностика всичко е 6,проверихме комутаторите един по един ги вадихме,работят.не е от тях или свещите.
някакви идеи?:big_bow_down:

arieca155
02-03-2009, 22:35
днес смених стъпковия мотор,не е от него.после,тпс-са,след запалването докато беше студена нямаше проблем.имаше и мощност и не лашкаше.стопли се и айде пак.почвам да мисля за температурен датчик.следват свещи и накрая комутатори.и ако не се обеся ще я оправя.:brickwall:

Furious 155
02-03-2009, 22:47
днес смених стъпковия мотор,не е от него.после,тпс-са,след запалването докато беше студена нямаше проблем.имаше и мощност и не лашкаше.стопли се и айде пак.почвам да мисля за температурен датчик.следват свещи и накрая комутатори.и ако не се обеся ще я оправя.:brickwall:

а генерацията и по-точно тръбите от колекторите до ламбда сондата провери ли дали не изпускат отнякъде?

arieca155
02-03-2009, 22:56
като ти прочетох мнението и ме обзе некво щастие и ще ти кажа защо.меката ми връзка е свършила и трака тръбата.и ако е от това...:drunk:само че немога да се сетя сондата преди меката ли е или след нея.и ако е от това защо на диагностиката ми показва че сондата работи добре?
а ти как стигна до тук с този ти въпрос?

Furious 155
02-03-2009, 23:32
като ти прочетох мнението и ме обзе некво щастие и ще ти кажа защо.меката ми връзка е свършила и трака тръбата.и ако е от това...:drunk:само че немога да се сетя сондата преди меката ли е или след нея.и ако е от това защо на диагностиката ми показва че сондата работи добре?
а ти как стигна до тук с този ти въпрос?

ми при мен сондата не получава всичките изгорели газове и лъже компа за сместа и трябва да правя точно нещо там по тия връзки на колекторите с тръбите надолу... но незнам още кое. Иначе лашкане нямам ама то зависи кое в какви граници е!

arieca155
04-03-2009, 17:55
днес чистих дроселовата клапа от нечистотии и отпуснах малко жилото на газта по препоръйа на колега.никакъв ефект,само открих това на снимката.след като го отстранихме с pvc лента до закупуването на нов маркуч,пак никакъв ефект.загубата на мощност от 3500 до 4500 оборота и лашкането си ги имам,още.:gruebel::cry:

aav
05-03-2009, 09:14
имаш ли климатик

arieca155
05-03-2009, 20:51
не.

The_Game
06-03-2009, 20:04
не.


Пиши в 156 раздела или 145/146 там са с 16в мотори и могат повече да ти помогнат

arieca155
14-03-2009, 21:56
след доста продължително канене тази вечер свалих капака на свещите и запалих колата,на абсолютна тъмнина.беше ми препоръчано от колега от форума,първото което ми дойде на ум е защо да не си пусна малко хаус и да не си направя едно техни хаус парти:headbang:,една цветомузика,аз такова нещо не бях виждал.утре за кабели и да видим.:big_bow_down:

chico
17-03-2009, 20:24
Ако ти дотрябват оборотни кабели или за проба - чукни. Моите старите си бяха ОК, ама аз ги смених че ми попаднаха на обява...

arieca155
18-03-2009, 21:36
далече си ми за проба.пък и те са си за смяна,аз такава цветомузика не бях виждал.благодаря ти все пак.

The_Game
20-03-2009, 16:55
Смени ли кабелите

arieca155
25-03-2009, 18:55
вече смених и кабелите,като че ли сега не лашка така,но ми трябва време да покарам малко и ще пиша пак.загубата на мощност на големите оборите обаче си остана,явно е от нещо друго.ако лашкането ми изчезне а загубата на мощност остане ми остава варианта със зацепването и ще се ходи при радо в поморие.и те така.от нова година насам гоня хиледарката.:crybaby:

The_Game
25-03-2009, 19:42
от нова година насам гоня хиледарката.:crybaby:

Защо сменяш работещи неща ????????

arieca155
25-03-2009, 20:23
само дебитомера върнах защото ми дойде дебел.стъпковия,ТПС-са,датч. за темп. не ги върнах от неудобство.кабелите ми си бяха за смяна.а ги сменям и купувам защото кой кво ми каже аз изпълнявам като пионерче.приятел ми каза за дебитомера,другите неща "майстори",от нашия град ,от бургас и т.н. не съм първия нито последния.мой приятел смени предни лагери на главини на ауди А4 защото "виели" вече,па то гумите му виели.докато в българия има сервизи и майстори без лицензи и образование ще е така.

Bobo
26-03-2009, 04:08
само дебитомера върнах защото ми дойде дебел.стъпковия,ТПС-са,датч. за темп. не ги върнах от неудобство.кабелите ми си бяха за смяна.а ги сменям и купувам защото кой кво ми каже аз изпълнявам като пионерче.приятел ми каза за дебитомера,другите неща "майстори",от нашия град ,от бургас и т.н. не съм първия нито последния.мой приятел смени предни лагери на главини на ауди А4 защото "виели" вече,па то гумите му виели.докато в българия има сервизи и майстори без лицензи и образование ще е така.

Кажи кво е на дневен ред сега :) Или ако нещо не е наред да ти гледам на боб и да ти кажа че май не си чистил дюзи още :D ама честно след всичките тия упражнения едно чистене на дюзите току виж ти реши проблемите :)

arieca155
26-03-2009, 20:59
Кажи кво е на дневен ред сега :) Или ако нещо не е наред да ти гледам на боб и да ти кажа че май не си чистил дюзи още :D ама честно след всичките тия упражнения едно чистене на дюзите току виж ти реши проблемите :)

:rotfl:айде Bobo да ми хвърлиш вече един бобец,...!та по темата,колата я карам на газ,тя и набензин е същата работа.сега на дневен ред е Радо в поморие да проери зацепването на ремъка.сега с кабелите няма промяна,с НОВИТЕ кабели.та и бобеца вече ще ми е полезен,и знахарка ми трябва ,препоръчана.

Bobo
26-03-2009, 22:46
:rotfl:айде Bobo да ми хвърлиш вече един бобец,...!та по темата,колата я карам на газ,тя и набензин е същата работа.сега на дневен ред е Радо в поморие да проери зацепването на ремъка.сега с кабелите няма промяна,с НОВИТЕ кабели.та и бобеца вече ще ми е полезен,и знахарка ми трябва ,препоръчана.


Ша хвърла ощв един боб като ходиш при радо мушни един дебитомер от работеща кола да пробваш че напоследък е пълно с бош ментета ;) А и много хора от форума се преебаха с тия ментета та плащаха 2 пъти ;)
Неща да споменавам продавачи че ше стане мангалщина ма предполагам се знаят :D

arieca155
27-03-2009, 19:48
мм да дааа.и това ще пробваме.

Vesko84
19-10-2010, 21:48
Гледах гледах за подобен проблем, и тази тема ми се стори най-близка до моя. 155-цата от подписа ми никога не е имала газова уредба. От 2 месеца е със свален катализатор и заменен с някакво мноого тънко резонаторно гърне, и на заварката мисля че леко изпуска газове и е станала по шумна като цяло. Но с вървежа нямах проблеми, докато не застудя. От как се помня докато не мине 60 градуса или поработи 5 минутки забива нос при рязко подаване на газ - свикнал съм и не ми прави впечатление.

Сега на въпроса - при по рязко ускорение на вече позагряла кола - над 70 градуса, при смяна от 2ра на 3та скорост ускорението ми продължава на тласъци и леки придърпвания. Не става въпрос за прекъсване, просто има едно уауауауа и след 3 секунди като подмине 4000 оборота се оправя. При отпускане на газта и повторно ускорение на 3-та предавка отново почти не повтаря, но понякога повтаря това поведение. Ако сменя предавките след 3600 някъде този проблем го няма.

Нямам идея от какво е. Първата стъпка, която предприемам тази събота е нови свещи, защото още карам с италианските. Ще замеря и кабелите на мултицет при един близък - жичкаджия.

От какво не е - сменял съм тази година горивен филтър - беше запушен и причиняваше още по-гаден проблем. След смяната му колата се отпуши. По принцип не съм я оставял с по-малко от 10 литра.

Изпран спортен филтър също така. Ако някой има идеи - да помага. Аз като сменя свещите, ще докладвам. Смятам и гърнетата да оправя като хората, ама иска пари и ще видим кога ще е.

1239
20-10-2010, 23:48
Колега виж марку4а между дебитомера и дросела да не е спукан някаде ,4е тогава пак го прави то4но това което си описал.

MUROMAN
21-10-2010, 11:32
И аз съм го имал този проблем, появявал се е и е изчезвал сам.:icon_frown:

Furious 155
21-10-2010, 12:00
И аз съм го имал този проблем, появявал се е и е изчезвал сам.:icon_frown:
гориво!

b_angelov
21-10-2010, 12:07
И аз съм го имал този проблем, появявал се е и е изчезвал сам.:icon_frown:

И при по-новите TwinSpark-ове го има това явление от време на време. На мен ми се случва не много рядко. От бензина не вярвам да е, карам само със 100 октана от Еко. По-скоро или дюзи, или някой датчик дава криви стойности от време на време, или компа се ошашква за секунда.

SCIRO
21-10-2010, 13:03
ТОЧНО ТАКА. ТОЗИ ПРОБЛЕМ Е ОТ СПУКАНО ГУМЕНО СЪЕДИНЕНИЕ МЕЖДУ ДРОСЕЛА И ДЕБИТОМЕРА. ПРОВЕРЯВАЙТЕ ПО-ПОДРОБНО ОТДОЛУ НА СГЪВКИТЕ.

b_angelov
21-10-2010, 15:20
ТОЧНО ТАКА. ТОЗИ ПРОБЛЕМ Е ОТ СПУКАНО ГУМЕНО СЪЕДИНЕНИЕ МЕЖДУ ДРОСЕЛА И ДЕБИТОМЕРА. ПРОВЕРЯВАЙТЕ ПО-ПОДРОБНО ОТДОЛУ НА СГЪВКИТЕ.
При мен съединенията са здрави. Със сигурност.

Vesko84
21-10-2010, 23:00
Ще проверя за съединението утре и ще пиша. Благодаря за мненията, като знам че гърнето ми не е у ред може и ламбдата да дава грешки. Пропуснах да пиша че ми свети и лампата за инжекциона, но тя свети цяла година и колата лети, може сега да почва да се усеща. Тъпото е, че на диагностика дава грешка при вързването с компа и не се разбра от какво е.

Pastora
21-10-2010, 23:13
Ще проверя за съединението утре и ще пиша. Благодаря за мненията, като знам че гърнето ми не е у ред може и ламбдата да дава грешки. Пропуснах да пиша че ми свети и лампата за инжекциона, но тя свети цяла година и колата лети, може сега да почва да се усеща. Тъпото е, че на диагностика дава грешка при вързването с компа и не се разбра от какво е.
Мирише ми на дебиломер, ма знам ли ... или спукана връзка или дебиломер, щом имаш и грешка във формата на дюза...

Vesko84
24-10-2010, 19:18
Така, смяната на свещи не помогна, но старите бяха много черни исъс сажди, а и омаслени, тъй като от горната ми гарнитура понякога като я изпържа явно капе масълце, макар и в рамките на позволеното. Не бяха приятна гледка, сложих Денсо от по 4.50 с отстъпка. Колата определено върви малко по добре, но няма разлика в уауауа-то. Проверих и кабелите на тъмно - не искрят. Не успях да ги замеря, но ми се струва, че са ок.

Относно гофрирания маркуч до дебитомера - проверих и както очаквах не е скъсан. Колата не е била на газ, а те обикновено се късат, защото плочката ги измества и им променя ъгъла, доколкото знам.

Ще пробвам при първа възможност за дебитомер. А, и сега като вече съм чел темата - колата наистина си лашка при отпускане на газта, ама ако го няма другия проблем това се преживява лесно :)

mochko1
24-10-2010, 20:10
На мен това лашкане ми прилича да е от задвижването някъде ,маховик ,съединител ? Навремето карах един дърт транзит който лашкаше по същият начин и се оказа ,че нещо кардана му не беше добре.

bass
25-10-2010, 08:57
При мен го има също това "лашкане" в граничната зона на празните обороти. Примерно се движа с 60 (независимо на кава скорост), пускам газта, колата плавно си намалява и при достигане на гранични обороти за излизане от принудителен празен ход разклаща леко (но досадно), след което заглажда работа. Ако в този момент подам газ (независимо рязко или плавно), пак разклаща леко и след това заглажда. На по-високи обороти го няма тва придърпване при отпускане и подаване на газ.
Оставена на място на празен ход обаче работи като часовник, същата работа и ако я пусна на първа без газ в някой тегав "керван" - пъпърка си гладко, докато не подам малко газ. Много е дразнещо тва в задръстванията, когато карам близо до граничните обороти. Обирам ги със съединителя тези лашкания, но...

Имал съм и другия вариант, споменат от Мочко - преди години ми се беше разхлабил предният мост и пак имаше лашкане, но усещането е друго, а и се чуваше почукване.

Профилактично смених и аз кабели, свещи, горивната помпа и тя е нова (че увяхна), гуменият маркуч към дебитомера е чисто нов оригинален. Дебитомерът е "ревизиран" по друг повод, моторчето за празния ход е май единственото нещо, което не е пипано никога по тази кола.

Furious 155
25-10-2010, 22:21
моторчето за празния ход е май единственото нещо, което не е пипано никога по тази кола. е точно и това при мен не е пипано и почвам да го набеждавам и за други ефекти... само съм го чистил, но никога не съм пробвал с друг мотор, дали ще има някаква промяна в работата на мотора, като цяло.

Vesko84
31-10-2010, 21:52
Не знам дали не си измислям вече но ми се струва, че е станало по-шумно това моторче при мен. Ще взема да го почистя да видя дали ще има ефект.

Vesko84
21-11-2010, 12:08
Днес пробвах самодиагностиката от темата на Proof и на таблото ми присветна следният код - 1-2-2-4 - heated lambda probe. Това по какъв начин се различава ит съседната грешка 1-2-2-3 regulation of lambda probe не ми е ясно. Предполагам, че почвам да събирам пари за ламбда сега. Все не ми остава време да се възползвам от любезното предложение на пастора да пробваме с неговия дебитомер, но в момвнта трябва да пиша уж две курсови работи :) Живот и здраве януари ще сменя ламбдата и се надявам всичко да си влезе в час.
__________________

Furious 155
21-11-2010, 12:40
Днес пробвах самодиагностиката от темата на Bass и на таблото ми присветна следният код - 1-2-2-4 - heated lambda probe. Това по какъв начин се различава ит съседната грешка 1-2-2-3 regulation of lambda probe не ми е ясно. Предполагам, че почвам да събирам пари за ламбда сега. Все не ми остава време да се възползвам от любезното предложение на пастора да пробваме с неговия дебитомер, но в момвнта трябва да пиша уж две курсови работи :) Живот и здраве януари ще сменя ламбдата и се надявам всичко да си влезе в час.
__________________
по принцип тази грешка е за подгрева на сондата - може бушона или релето да не са добре, които дават ток за подгева на сондата! Бушона и релето са под дебиотмер-а!

Vesko84
21-11-2010, 16:10
Проверих бушоните - дотолкова мога сам. Иначе релетата ще ги закарам да ги тестват. Някаква идея кое от всички релета е това за ламбдата - направих снимки?

Dimicha
22-03-2011, 21:45
Колеги като чистите това прословуто моторче за празен ход,после занулявате ли компютъра-в смисъл-да откачате отицателната клема на акумулатора?

MUROMAN
22-03-2011, 23:14
Колеги като чистите това прословуто моторче за празен ход,после занулявате ли компютъра-в смисъл-да откачате отицателната клема на акумулатора?

НЕ.

don_pepone
23-03-2011, 08:30
А на мен ми е чудно с какво в крайна сметка е най-добре да се изчисти моторето за празен ход,без да се повреди нещо.

Dimicha
23-03-2011, 11:59
Ами аз вчера го чистих първо само с WD40,щото нали уж трябва да се внимава с тая джаджа.Но WD40-то не махна всичката гадост,затова по едно време спря да ми пука и пръсках с едно за развиване на запекли болтове (май Нигрин се казва),бърках с отвертка,увита с мокра кърпичkа,изсуших го и накрая пак яко с WD40.Пак има останала гадост вътре,не може всичко да се изчисти,но определено клапата се раздвижи по-лесно и колата си регулира оборотите много добре сега,поне на място.Още не съм я карал достатъчно,за да кажа как е в т.нар. принудителен празен ход-т.е. като я пусна на скорост и без газ-преди придърпваше и лашкаше яко,днес не съм я усетил да го прави.Това е...

arieca155
27-03-2011, 16:17
"Сега на въпроса - при по рязко ускорение на вече позагряла кола - над 70 градуса, при смяна от 2ра на 3та скорост ускорението ми продължава на тласъци и леки придърпвания. Не става въпрос за прекъсване, просто има едно уауауауа и след 3 секунди като подмине 4000 оборота се оправя. При отпускане на газта и повторно ускорение на 3-та предавка отново почти не повтаря, но понякога повтаря това поведение. Ако сменя предавките след 3600 някъде този проблем го няма.

Нямам идея от какво е. Първата стъпка, която предприемам тази събота е нови свещи, защото още карам с италианските. Ще замеря и кабелите на мултицет при един близък - жичкаджия.

От какво не е - сменял съм тази година горивен филтър - беше запушен и причиняваше още по-гаден проблем. След смяната му колата се отпуши. По принцип не съм я оставял с по-малко от 10 литра.

Изпран спортен филтър също така. Ако някой има идеи - да помага. Аз като сменя свещите, ще докладвам. Смятам и гърнетата да оправя като хората, ама иска пари и ще видим кога ще е.[/QUOTE]"

не разбрах от подписа дали е 8 клапана или 16.само да кажа че тази тема я бях забравил и не съм писал от къде беше проблема при мен.моята кола е 16 клапана.след ремонт на главата,"майсторите" я зацепили с 2 зъба грешка!от 3400-3500 оборота до 4000-4200 едно чудене,загуба на мощност,мноооого висок разход на гориво!след посещение при Радо в поморие и зацепване както трябва да бъде всичко е ок!няма забиване,добре върви,малък разход на гориво.всичко си е на мястото ,това е!обобщавам,лошо зацепен ангренажен ремък.

Dimicha
27-03-2011, 21:35
Ее,добре че се е решил проблемът,но това на нищо не прилича-кой ти е зацепвал мотора,че така си е оставил ръцете...

don_pepone
28-03-2011, 08:31
а аз се чудя кво да ги правим такива майстори дето има плащаме,а после си даваме пак парите да им оправят майсторлъка.

arieca155
28-03-2011, 20:47
ако сте чели темата от начало да видите през какво минах докато стигна до Радо в Поморие...!а за парите да не говорим.то бяха кабели,свещи,ТПС-си,стъпкови мотори,дебитомери,маркучи,температурни датчици,диагностика няколко пъти,нерви...и те така!

Dimicha
29-03-2011, 22:51
Пфф,абе и мойта лашка и придърпва като я оставя без газ и мени обороти съвсем леко на празен ход и почвам да си мисля,че е нормално донякъде.Също тресе като протеглям когато е студена,но кво да се прави.Имам неща за оправяне по тръбите и гърнетата-меката ми връзка е направена твърда,но по заварките има шупли,от които си мисля,че дърпа въздух,гърнето ми е пробито,съединителят е за смяна.Като оправя всички тези неща,ако не са се оправили проблемите,тогава ще им търся решение.Лошото е,че при нашите коли важи 100% приказката,че дребните камъчета обръщат-колата-двигателите са чук,но дребни глупости по електрониките могат да прецакат нещата....

Dimicha
31-03-2011, 14:45
Колеги,тея дни забелязах,че ми е прокъсан тампона на стабилизиращото рамо на двигателя.Възможно ли е от това да лашка колата?Щото много ме дразни това лашкане...също се чува едно метално чукане понякога като лашне по-силно.А този тампон с щангата ли се сменя направо,има ли смисъл да се пробва със стар?

Абе сега видях,че той струвал 6-7 лв тоя тампон...няма смисъл да се търси стар

nicola 59
31-03-2011, 23:10
Да колега може защото когато е скъсан този тампон и мотора играе а жилото на гаста е под напрежение се мести и дросел клапата и колата лашка

Dimicha
01-04-2011, 20:34
Сори,че пак спамя темата,но открих причината за по-голямата част от досадното лашкане.Причината се оказа банална и често срещана-скъсан въздуховод.Вчера реших да го извадя и да си върна дебитомера в първоначално положение(щото беше обърнат обратно от предишния собственик).Последва почистване на цялата система-въздуховод-дебитомер-дросел.Само ме притеснява,че дросела го пръсках с един спрей,който всъщност е за развиване на запекли болтове...Но според мен е безобиден и върши по-добра работа от WD40-съдържа масла и бензин и оставя значително по-дебел мазен защитен слой върху повърхността.Та въздуховодът беше прокъсан на първата сгъвка,олепих го с един скоч алуминизиран уж,колата тръгна значително по-добре.Утре мисля да олепя цялата работа отгоре с изолирбанд,щото прилепва по-добре.Откак я имам колата,днес за пръв път почувствах как ми се свива корема от ускорението.Между другото изчезна по-голямата част от онова съскане при ускорение,за което се говори често във форума.Явно е било защото смуче въздух от скъсаното.Но пак съска малко-следва проверка и евентуално ремонт на гумените съединения на всмукателните колектори,щото ги виждам,че са попукани.Предложете,ако се сещате нещо по-добро за олепяне на тея гумени части...