PDA

View Full Version : нещо се прее.... яко май



kai77
08-02-2009, 17:52
здравейте колеги нещо май се прееба алфето ми.1,6T.Sкакто си карам извън града направи един облак дим изведнъж и после се оправи пак.оставих я пред нас да стои известно време и като запалих същия облак и не искаше да се форсира като че ли се дави.проверих мерише на бензин не на масло и не мога си обясня кво и стана на алфата ми.тая ламбда сонда може ли да ми прави проблеми че тя и без това май не е добре забива се при рязко подаване на газ,а вече и взе да прекъсва съвсем.благодаря за вниманието:dunno:

emo84
08-02-2009, 21:02
При използване на автомобила на къси разстояния при зимни условия, може да се окаже, че нивото на маслото се покачва, вместо както е нормално-леко да спада. Вие не сте открили извор на масло, а съдържанието на картера се е увеличило вследствие кондензирането на бензиновите пари. Вие усещате миризмата на бензин в маслото дори от извадената нивомерна пръчка.А това забиване на предницата е от ламбда сондата

LeoVin4i
08-02-2009, 21:13
Нивото на антифриза как е?

kai77
08-02-2009, 21:25
Нивото на антифриза как е?

всичко е наред ниво на масло антифриз направо съм в потрес кво и стана на алфичката ми.де не моа събера пари да и сменя ремъците сега остана и да се прее......нещо и направо ...................

emo84
08-02-2009, 22:06
може и свещите да не са ти нещо наред,щото когато некоя се е.... не се изгаря бензина ами го изхвърля,аз имах този проблем като купих моята,смених ги и сичко е на 6 да чукна на дърво.комплект в bosch e 60 лв.

kai77
08-02-2009, 22:13
може и свещите да не са ти нещо наред,щото когато некоя се е.... не се изгаря бензина ами го изхвърля,аз имах този проблем като купих моята,смених ги и сичко е на 6 да чукна на дърво.комплект в bosch e 60 лв.

дано не е сериозно че незнам кво ще правя,за всеки случай утре ще проверя пак масло и антифриз дали са си там

junior
08-02-2009, 22:14
И аз те съветвам да си провериш свещите.

emo84
08-02-2009, 22:19
дано не е сериозно,че знам ква затра на нерви са тия коли и:big_money: най вече,но провери това дето ти казах,успех!!!

kai77
08-02-2009, 22:25
дано не е сериозно,че знам ква затра на нерви са тия коли и:big_money: най вече,но провери това дето ти казах,успех!!!

благодаря ще видя да проверя свещите макар че не знам как се вадят то там доста джунджурии има

emo84
08-02-2009, 22:41
я прегледай това http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=28482&highlight=%E1%F3%F7%E5%ED%E5 ще ти е от полза

batmisho
09-02-2009, 11:12
колега мота беше саштата работа просто смених бензиностанцията и колата мисе оправи моята е 16 боксер а ти имашли гас защото може и от това дае просто зареди от другаде

kai77
09-02-2009, 18:01
колега мота беше саштата работа просто смених бензиностанцията и колата мисе оправи моята е 16 боксер а ти имашли гас защото може и от това дае просто зареди от другаде

днес минах през един приятел има сервиз и според него е дебитомер,но аз съм по-навит ламбда сондата да е.като я форсирам на място пуши черно като развален дизел,а и сутринта пак изпуши много грозно

PacheV
10-02-2009, 17:41
колега и аз имам същият проблем,но без този облак дим които вади твоята.когато подам натискам повече газта и колкото по рязко е натискам колата толкова повече се дави.бях на елкон и ми казаха че е ламбда сонда..

kai77
10-02-2009, 18:09
:Silent:кофти колеги бега ми и маслото вече наистина се прее... яко алфето

mordohy
10-02-2009, 20:35
Гарнитура на главата,пробито бутало,счупени сегменти.Както и да го погледнеш-сваляне на главата!Съжалявам за колицата ти,но това те чака.Успех!

kai77
10-02-2009, 21:24
Гарнитура на главата,пробито бутало,счупени сегменти.Както и да го погледнеш-сваляне на главата!Съжалявам за колицата ти,но това те чака.Успех!

е не мога си обясня защо само сутрин прави един облак дим и после го нема.даже днес ходих в сервиз душиха ауспуха,форсираха само на бензин мерише а маслото избяга за три дена:busted_cop:споменаха за гарнитура може би,а преди това да стане позагря май повечко следващата чертичка след80гр.

mordohy
12-02-2009, 21:40
Най малко си за гарнитура на главата.Като се свали главата ще се видят и останалите карантии.Не ръчкай по електрониката!!!!!Може и да замериш и компресията,но е твърде вероятно да не покаже нищо.Пак ти казвам!Не пипай електрониката,че тука стана на мода,а след като дадат по 500-1000 лева,разбират,че е механичен проблема.Сутрин изпушва,защото цяла вечер на воля маслото се стича през прегорялата гарнитура.След запалването , няма как да влиза от там.А ламбда сонтата, след тая маслена атака,как да работи.Не и стига въображението!:tooth:

JORDANGT
12-02-2009, 23:22
Не съм много съгласен че когато мотора е в покой цилиндъра се пълни с масло.Мисля че тогава се стича в катера и нивото му е много по-ниско от гарнотурата на главата.Ако има изгоряла гарнитура или ще яде маслото и ще се създаде голямо налягане в маслената система.

Може и да греша все пак.

mordohy
13-02-2009, 00:14
[quote=JORDANGT;417625]Няма да му се размине свалянето на главата.Преди това само гадаеме и хвърляме боб.а там други са майсторите:tooth:

1239
13-02-2009, 11:35
и според мен това е или гарнитура глава или сегмент счупен.колега замери си компресията на МПС-то.

kai77
13-02-2009, 19:02
ето това колеги не е истина но алфето спря да пуши само,беше ми избягало половин литър масло сега го долях и ще го наблюдавам дали ще мръдне,но като спря да прави тия облаци дим мисля,че ще го задържи или поне много се надявам да ми се размине ремонта:bravo::bravo:

mariio
13-02-2009, 21:12
колеги,а с кои ключ се свалят свещите.146 1.6 тс

umax
14-02-2009, 12:30
Колега, преди да сваляш глави и т.н. взете проверете сепаратора за картерните газове. Той се намира в капака на клапаните, захванат е с три болта и силикон сваляш киснеш миеш "гадна работа" с кореселин примерно и обратно. После внимавайте с монтажа на капака щото много лесно се чупят ушите.
Ако има нещо неясно мога да открия снимки евентуално ;)

kai77
15-02-2009, 22:00
:heavy_cry:пак изпуши днес тая алфа май нема се размина с ремонта,но кога ще стане не знам:heavy_cry:

JORDANGT
15-02-2009, 23:30
Колегата ти спомена нещо за сепаратор.Имах подобен проблем.На дълъг път със 130/140км/ч. изпуши яко,и това се случи на път за Родопите.Прибрах се като долях 1л. и в по-високите обороти пак пропушваше.Тогава се разтърсих из форума и знаещи колеги ме посъветваха(и ми обясниха) да си почистя СЕПАРАТОРА.Когато достигнах до него и реших да го чиста се оказа че е тотално запушен(сипвам от едната страна коресилин и от другата не протича нищо!!!).След 2ч. ръчкане и чагъртане вече беше чист и този проблем с пушенето изчезна.

Това е най лекият вариянт,но според мен трябва да започнеш от там.

umax
16-02-2009, 00:09
Колегата ти спомена нещо за сепаратор.Имах подобен проблем.На дълъг път със 130/140км/ч. изпуши яко,и това се случи на път за Родопите.Прибрах се като долях 1л. и в по-високите обороти пак пропушваше.Тогава се разтърсих из форума и знаещи колеги ме посъветваха(и ми обясниха) да си почистя СЕПАРАТОРА.Когато достигнах до него и реших да го чиста се оказа че е тотално запушен(сипвам от едната страна коресилин и от другата не протича нищо!!!).След 2ч. ръчкане и чагъртане вече беше чист и този проблем с пушенето изчезна.

Това е най лекият вариянт,но според мен трябва да започнеш от там.
:handshake:

kai77
16-02-2009, 17:48
може ли малко снимки на този сепаратор да го видя кво представлява,че днес бях пак в сервиз и за сегменти само става дума друго нищо

to6ko
16-02-2009, 18:32
смени си сигментите и гуми4ките и вси4ко 6те си доиде на мястото!

LeoVin4i
16-02-2009, 21:09
http://clubalfaromeo.com/forum/search.php?searchid=388664

umax
17-02-2009, 00:19
може ли малко снимки на този сепаратор да го видя кво представлява,че днес бях пак в сервиз и
за сегменти само става дума друго нищо

Колега, силно ти препоръчвам да започнеш от сепаратора:idea: Ако не ти въпросния сервиз ;). И не е зле
да проследиш процеса да няма после да си дал пари за основен ремонт а да е минало само с почистване
на сепаратор. Прилагам ти картинка от e-PER по ред на номерата
номер 5 декоративен капак (той е ясен кой ли не го е свалял :baby:)
номер 1 капак на клапаните и
номер 11 Сепаратор :smartass:
http://belev.net/umax/separator.bmp
и тук сними преди и след
http://belev.net/umax/sep.gif
самия сепаратор изваден и почистен
http://belev.net/umax/separator.gif
П.П.
Аз неказвам, сигурен съм при теб проблема е това.
Просто почни от там :beer:

mordohy
17-02-2009, 01:03
Колега, силно ти препоръчвам да започнеш от сепаратора:idea: Ако не ти въпросния сервиз ;). И не е зле
да проследиш процеса да няма после да си дал пари за основен ремонт а да е минало само с почистване
на сепаратор. Прилагам ти картинка от e-PER по ред на номерата
номер 5 декоративен капак (той е ясен кой ли не го е свалял :baby:)
номер 1 капак на клапаните и
номер 11 Сепаратор :smartass:
http://belev.net/umax/separator.bmp
и тук сними преди и след
http://belev.net/umax/sep.gif
самия сепаратор изваден и почистен
http://belev.net/umax/separator.gif
П.П.
Аз неказвам, сигурен съм при теб проблема е това.
Просто почни от там :beer:Пак се позамислих и колегата е прав за сепаратора и понеже е по лесното-започни от там!Така или иначе ще го направиш,каквото и друго да правиш.Получи се някаква тафтология,но нищо не мога да направя!Друго,което ми идва на ум е колко масло имаш в картера.кога го замерваш?!Ако имаш прекалено много масло може да прави тоя номер.Маслото се замерва сутрин,преди да я запалиш!Разглобявани са много мотори поради тази причина.Иначе идеята за сепаратора е много логична!Успех!Дръж ни в течение

kai77
17-02-2009, 20:08
проблема е че немам много време да се занимавам аз,но силно се надявам да е от него щото този път по-малко масло е изчезнало от предния път ще говоря със сервиза за това благодаря

JK
19-02-2009, 22:38
и аз имах подобен проблем и пречината беше запушване на сепаратора - баща ми го почисти и се оправиха нещата :)