View Full Version : Alfa 145 Touring
pla_y_men
07-11-2013, 00:13
Нелеп хомункулус на д-р Моро, оцеляващ благодарение на свръхусилията на медицината на 21 век...имай търпение, живота е пред теб, постепенно ще ти показвам чудесата му...:-)
Кажи сега за двойката, недей скромничи...аз съм древен, ама тая твоя маниакална шпиономания си е чак от времето на студената война...светни ни, бъди Прометей, а не гларуса, кълвал Прометей...:tooth:
Нелеп хомункулус на д-р Моро, оцеляващ благодарение на свръхусилията на медицината на 21 век...имай търпение, живота е пред теб, постепенно ще ти показвам чудесата му...:-)
Кажи сега за двойката, недей скромничи...аз съм древен, ама тая твоя маниакална шпиономания си е чак от времето на студената война...светни ни, бъди Прометей, а не гларуса, кълвал Прометей...:tooth:
хахахахахаххах ахахахахахах, 2.0-та си е двойка Светльо нали Ви светна :). Ами нищо просто ще сменим 1.6-цата с малко по-силен мотор. Това е. Ефекта живот и здраве на пролет. В интерес на истината ми се искаше да видя до къде може да стигне окачване и баланс на колата с 1.6-цата ама така и така ще се разглобява....
Ако няма да пипаш блока на 2.0 тогава стържи една 1.8-ца :jason2:
Когато делата изместят думите ще споделя каква сме я свършили, както съм правил винаги.
благодарение на знайните играчи Венци, Боби, Данчо и Мурджев, експерименталният мотор се куплира (речник ферарист) с купето.
Имаше и ОТК...
128288
128289
128290
ФЕРАРИСТ
21-02-2014, 18:57
Имаше и ОТК...
Ще живее......ще върви.....ще завива......и ще спира.......въпреки пилота......
щом го казва човек който си събира колата от тук...
128291
начи мое и да хване дикиш.....
mirchozo
21-02-2014, 19:30
Внимавай само :prescription: (ОТК-ато) да не барне :jason2: (флекса), ич няма се усетиш кога ще ти отиде матора в багажника и...
Шапка Ви свалям момци, големи сте :crazy:
pla_y_men
21-02-2014, 20:33
Когато делата изместят думите ще споделя каква сме я свършили, както съм правил винаги.
Чаках, чаках дела...но такова "ръкоделие" не съм очаквал - три скромни фотоса на мандрил върху паметник...:gayfight:
Някакъв звук чу ли се...5-6 капки бензин изгорихте ли?
Чаках, чаках дела...но такова "ръкоделие" не съм очаквал - три скромни фотоса на мандрил върху паметник...:gayfight:
Някакъв звук чу ли се...5-6 капки бензин изгорихте ли?
Боже половината моточасове минаха :spoko::spoko::spoko::spoko:
ФЕРАРИСТ
21-02-2014, 21:19
Някакъв звук чу ли се...5-6 капки бензин изгорихте ли?
Не се чува че работи, не мое да разбере човек че двигател има запален......
обещ взето преди да се докаже, че ще рабоди без да се чупи ще си мълча... ако има успех ще го споделя :gayfight:
ма все си мисля, че с на Пламенмобила ще се справим :)
но Венци ми каза само кока–колата е 2 литра
eто една снимка на кюнците
128305
Нено, имат ли някакво английско название тия мини-резонаторчетата дето са на всеки рънър, че е интересно да се прочете нещо повече ?
Има ли някакъв стендалоун и дино кога ще покажеш :) ?
digitalundgrd
22-02-2014, 18:21
Anti reverse chamber?
Нено, имат ли някакво английско название тия мини-резонаторчетата дето са на всеки рънър, че е интересно да се прочете нещо повече ?
Има ли някакъв стендалоун и дино кога ще покажеш :) ?
както Светльо ти е писал - Anti reverse chamber?
Тъй като тука е трудно да се намерят тръби с подходящ (възходящ) размер, а да карам Драго да ми прави колектор от ламарина не си струваше и е играчка, избрахме този вариант.
Ето ти дино:
128339
Шега. На дино честно казано ако не се наложи няма да я качвам. Важен ми е на пистата резултата.
Този двигател е експериментален и за сега ще бъде с мотроник. Централа по всяко време може да се сложи, но първо искам да видя дали въобще концепцията на мотора ще живее и после е лесно, като знаеш, че железата се въртят без да се раздробят. Мисля за марели или нещо от сорта, естествено дросели и нов интейк, който го има готов. Но като му дойде времето.
На дино честно казано ако не се наложи няма да я качвам. Важен ми е на пистата резултата.
Този двигател е експериментален и за сега ще бъде с мотроник. Централа по всяко време може да се сложи, но първо искам да видя дали въобще концепцията на мотора ще живее и после е лесно, като знаеш, че железата се въртят без да се раздробят. Мисля за марели или нещо от сорта, естествено дросели и нов интейк, който го има готов. Но като му дойде времето.
на дино трябва да се изстиска колата, после на пътя, че на края да върви на пистата на макс.
Вътре трябва да сложиш ковани бутала и рацинг биели, че ще има летящи обекти иначе като се развърти на 8000
А за Марелито и дроселите ще имам интересни резултати тука след някой и друг месец на една наша бегачка ;)
Какво марели сте купили?
И кой ще се оправя със Сисмата?
Ооо, скъпотии електроники не се купват, просто доброто старо Марели сток ЕКУ от Дедра 2.0 16в, имахме мераци за 16вт ЕКУ от Купе за да е бездистрибуторна, ама са голям кът, за БФАС Ладов мотор с дросели става дума :)
Ако за сетъпа и мапването питаш кой, аз поемам заигравката.
Ооо, скъпотии електроники не се купват, просто доброто старо Марели сток ЕКУ от Дедра 2.0 16в, имахме мераци за 16вт ЕКУ от Купе за да е бездистрибуторна, ама са голям кът, за БФАС Ладов мотор с дросели става дума :)
Ако за сетъпа и мапването питаш кой, аз поемам заигравката.
Мани тея лампови Марелита,че мрат кат круши деева :flirt::flirt::flirt:
WhitePower
24-02-2014, 12:41
Мани тея лампови Марелита,че мрат кат круши деева :flirt::flirt::flirt:
КО нье
Мани тея лампови Марелита,че мрат кат круши деева :flirt::flirt::flirt:
как мрат ? имам 15 турбо италианки с това еку направени до сега, много резултатни, и е просто супер ;)
WhitePower
24-02-2014, 16:39
как мрат ? имам 15 турбо италианки с това еку направени до сега, много резултатни, и е просто супер ;)
той Мъро май се е объркал нещо
Има още една по добра електроника от марелито
Трионик Т7 или Т5 е това е истинската електроника .На запад я ползват за перформанс бегачки
E днес официално има кофти новина.
Бяхме решили да вземем участие в първия кръг на националния пистов шампионат серия ТУРИНГ на Серес, но заради "сериозната" ни БФАС, няма да има състезание на Серес и така.... оставам си с карането, нашето си на Серес!
Всяко зло за добро!
А за Марелитата, аз имах предвид други марел
ита, сисмата, унтракса и т.н..
Furious 155
24-02-2014, 20:16
E днес официално има кофти новина.
Бяхме решили да вземем участие в първия кръг на националния пистов шампионат серия ТУРИНГ на Серес, но заради "сериозната" ни БФАС, няма да има състезание на Серес и така.... оставам си с карането, нашето си на Серес!
Всяко зло за добро!
Горе главата! Тъкмо за следващият кръг ще си по-подготвен.
Горе главата! Тъкмо за следващият кръг ще си по-подготвен.
Или ще вържа кънките.....
той Мъро май се е объркал нещо
Има още една по добра електроника от марелито
Трионик Т7 или Т5 е това е истинската електроника .На запад я ползват за перформанс бегачки
Той май само Нено ме разбра,става въпрос за старите лампови Марелита,не за пърформънс елкектроника.На мен лично са ми умряли поне 5 в ръцете Marelli 4Q4,1AF,като първите са идентични с тези от турбо моторите в Купе,Дедра,155 и т.н.Както и да,всичко беше на майтап,стига сме срали в темата на Нено. :yawn::yawn::yawn::yawn:
ФЕРАРИСТ
25-02-2014, 22:09
E днес официално има кофти новина.
Бяхме решили да вземем участие в първия кръг на националния пистов шампионат серия ТУРИНГ на Серес,
Баси, все си мисля че един ден ще сфанеш че това всъщност е добра новина......
Баси, все си мисля че един ден ще сфанеш че това всъщност е добра новина......
бая усилия се хвърлиха да им отговарям на изискванията... ма нейсе... чистачки и вентилация турих да го е.... даже
ФЕРАРИСТ
27-02-2014, 01:02
чистачки и вентилация турих да го е.... даже
Пламенчо да се изкаже тука моля........:roll2::roll2:
бая усилия се хвърлиха да им отговарям на изискванията... ма нейсе... чистачки и вентилация турих да го е.... даже
Споко чистачките ще ги изхвърлиме пак :bouncing_smiley::bouncing_smiley::bouncing_smiley :
ICI, абе да не си объркал темите, а? :D
ICI, абе да не си объркал темите, а? :D
олии :) вярно :)
за малко ми трае радостта, че и аз съм 300 + коня... и ша ва разпукам :):):)
за малко ми трае радостта, че и аз съм 300 + коня... и ша ва разпукам :):):)
направо става клас BTCC 2000цц 380 коня :) турбо на предно
направо става клас BTCC 2000цц 380 коня :) турбо на предно
там са 1.6 ;)
там са 1.6 ;)
http://www.btccpages.com/btcc/regs_ngtc.php
Engine:
- 300+bhp 2-litre turbo-charged
... да не разваляме темата на Нено със спам ;)
:):):)
Венци имаше предвид WTCC ама понеже и ти пишеш на шльокавица.... във WTCC са 1.6 Турбо към 400кс. - водят се ТС1 :):):)
Цапайте с коне темата няма да Ви ги върнем :)
След няколко часа товарим за Серес.
Коша е сглобен. Тестван. Даже и на дино се качи. Има много неизвестни, но ще видим. Колата си е пак близко до фабричния вид, със стандартен филтър и кутия, оригиналната електориника, дросел и т.н. Мотора работи засега. На външен вид е все едно сток. Всичко е болт он. Доста по-скопен, заради наличната трансмисия и така. Като крайни резултати в момента е 199 нм на 5800 об и 143 кв на 7300 об. Не сме си и играли много. Нормален бензин от колонката. Малко или много е по-силен сега мотора, но по-важно нещо от хронометъра няма, така че каквото сабя покаже.
Минахме и на реглаж без промени.
Освен, че мотора винаги е под въпрос, ще пробвам да го карам и без маслен радиатор па да видим.
Гоним време под 1.30 на Серес, но това ако няма проблеми.
Безкрайни благодарности на Боби33, Венци, Мурджев, Данчо, Венци, Тошко, Бесника, Дидо, Драго и Иво Фантазията!
п.с. както вече споделих и Феро тества окачването.... ни стаа
130571
130572
130573
130574
130575
don_pepone
03-04-2014, 07:20
Екстра изглежда колицата, успех на Серес и дано постигнете набелязаните времена :)
П.С. За масления радиатор.. не съм сигурен,че е добра идея без него на тоя мотор,качен на писта.
Вероятно поне термометър имаш.
thecleaner
03-04-2014, 11:11
След няколко часа товарим за Серес.
Коша е сглобен. Тестван. Даже и на дино се качи. Има много неизвестни, но ще видим. Колата си е пак близко до фабричния вид, със стандартен филтър и кутия, оригиналната електориника, дросел и т.н. Мотора работи засега. На външен вид е все едно сток. Всичко е болт он. Доста поскупен, заради наличната трансмисия и така. Като крайни резултати в момента е 199 нм на 5800 об и 143 кв на 7300 об. Не сме си и играли много. Нормален бензин от колонката. Малко или много е по-силен сега мотора, но по важно нещо от хронометъра няма, така че каквото сабя покаже.
Евала, нова дино кралица си имаме :hehe:
- масления радиатор ще видим на пистата имали нужда от него
- термометър нямам
- състезания за динографики няма :)
оп и снимнка на коша
130586
ФЕРАРИСТ
03-04-2014, 11:58
Щом има дино графика вече нещата са ок......само като носи човек графиката в колата и тва сваля поне секунда от времената......
thecleaner
03-04-2014, 12:28
Щом има дино графика вече нещата са ок......само като носи човек графиката в колата и тва сваля поне секунда от времената......
А така, кажи му да не се прави. Сега ако покаже диното на 3ма човека, и ако те го покажат на други трима, му се дига level experience и skill а с 10 единици поне и на пистата ще му почва времето от -3 секунди :Tease:
Серрес 04.04.2014
време 1.29.3...
Дребни проблеми.
450 км на пистата.
130762
130763
130764
Добре си покарал!! Другия път помислете и за цистерна с бенДзин!! :hehe:
Малко снимки от последното каране.
139510
139511
139512
139513
139514
139515
един онборд от Серес 2014
https://www.youtube.com/watch?v=Zbl8Y5r1xTU&feature=youtu.be
PEPI-2ALFA
19-03-2015, 23:44
Заглавието на клипа вярно ли е - 2014?
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.