PDA

View Full Version : Няколко проблема, които вече трябва да реша.



achkar
08-02-2009, 23:18
Имам няколко проблема по колата, които се надявам ще помогнете да локализирам. Значи единия е, рано сутрин когато не е карана колата, се чува, но не отвън, а вътре, едно гадно скърцане отпред от дясно при всяка неравност. Като я оставя час например и после се кача го няма това скърцане. Бях попаднал на един пост на колега със 147 мисля, който беше казал че е тампон на горен носач.
Другия проблем е, пак рано сутрин първо палене първа и втора ги вкарва много трудно ако не раздвижа първо. Приятел ми каза, че маслото било разредено или калпаво и трябвало да се смени, така ли е?
И с това запотяване на предните стъкла - писна ми да я чистя със салфетка всеки път или 16 градуса навън да не мога да си отворя прозореца, защото се получава голяма амплитуда и трябва да карам на климатик, ако искам да не са запотени. Нямам идея на какво да я заведа, дали на сервиз за климатици или на обикновен сервиз, защото може навсякъде да е пробива, а ме е страх да не е от радиатора и да го сменя напразно. Как да не му писне на човек :( Имах нужда да се изповядам :D

EMo0o
08-02-2009, 23:52
Имам няколко проблема по колата, които се надявам ще помогнете да локализирам. Значи единия е, рано сутрин когато не е карана колата, се чува, но не отвън, а вътре, едно гадно скърцане отпред от дясно при всяка неравност. Като я оставя час например и после се кача го няма това скърцане. Бях попаднал на един пост на колега със 147 мисля, който беше казал че е тампон на горен носач.
Другия проблем е, пак рано сутрин първо палене първа и втора ги вкарва много трудно ако не раздвижа първо. Приятел ми каза, че маслото било разредено или калпаво и трябвало да се смени, така ли е?
И с това запотяване на предните стъкла - писна ми да я чистя със салфетка всеки път или 16 градуса навън да не мога да си отворя прозореца, защото се получава голяма амплитуда и трябва да карам на климатик, ако искам да не са запотени. Нямам идея на какво да я заведа, дали на сервиз за климатици или на обикновен сервиз, защото може навсякъде да е пробива, а ме е страх да не е от радиатора и да го сменя напразно. Как да не му писне на човек :( Имах нужда да се изповядам :D

Относно първа и втора .. по-скоро съединитела ти е тръгнал :) Но е хубаво да си смениш и маслото в скоростите ;) Колкото до това , че ти се запотяват стъклата .. смени филтъра за купето на климатика и би трябвало да нямаш проблем ! Пък и не мога да разбера как като си отвориш прозореца се изпотяват .. :no:

old alfist
09-02-2009, 00:07
Изповядан си, чадо мое ! /шегувам се/
За скърцането - при повечето 166 го има. Важното е, че е само първоначално и после се оправя. И при мен е така. През лятото не скърца.
За маслото приятелят ти има право. Поне най-елементарното е да го смениш, ако не си го правил или да провериш нивото му - има щека. Тогава ще му мислиш по-нататъка..
Изпотяването е харакерно за добре изолираните коли. Причините са няколко - мокри стелки и мокет, теч от охлаждащата течност в купето, проблеми в клапите за външен въздух или вътрешните разпределителни и др. Препоръчвам ти първо да изкараш колата на слънце да я понапече, ако все още е такова времето, като в същото време се ослушваш за другите неща.

Linkestis
09-02-2009, 00:34
Това с изпотяването е Голям проблем и при мен.
Както си спомняте бях пуснал тема че губи антифрийз...Тогава мислех че и запотяването идва от там.Тоест че изпуска от радиатора.Сега вече от доста време не наливам,но както казва колегата,ако навън е топло и отворя прозореца,моментално предното стъкло се запотява.Това е странно!??!?Преди няколко дни си бях полегнал върху двигателя,тогава забелязах че водата която се стича по предното стъкло,влиза директно върху питата на климатика./тя е отпред на радиатора на парното/.До тук съм сменил 3 филтъра.Мисля си че уплътнението на филтъра/нещо като гума/,пропуска.А изпотяването си е същото.Климатика съм го проверявал,няма нужда от доливане.Явно с това запотяване трябва да се направи нещо.Имам чувството че съм сложил овлажнител вътре.
Та колега двама сме с подобни проблеми.
За скоростите..смених комплект съединител с новичко масло,и всичко заспа.При мен беше същото с 1 и 2-ра сутрин.
А другата 166-ца няма такива проблеми..

EMo0o
09-02-2009, 00:43
смених комплект съединител ..

Колко пари е комплекта , че и моя е тръгнал ?

Linkestis
09-02-2009, 00:49
Колко пари е комплекта , че и моя е тръгнал ?
339лв:no:

achkar
09-02-2009, 00:53
Относно първа и втора .. по-скоро съединитела ти е тръгнал :) Но е хубаво да си смениш и маслото в скоростите ;) Колкото до това , че ти се запотяват стъклата .. смени филтъра за купето на климатика и би трябвало да нямаш проблем ! Пък и не мога да разбера как като си отвориш прозореца се изпотяват .. :no:

Изповядан си, чадо мое ! /шегувам се/
За скърцането - при повечето 166 го има. Важното е, че е само първоначално и после се оправя. И при мен е така. През лятото не скърца.
За маслото приятелят ти има право. Поне най-елементарното е да го смениш, ако не си го правил или да провериш нивото му - има щека. Тогава ще му мислиш по-нататъка..
Изпотяването е харакерно за добре изолираните коли. Причините са няколко - мокри стелки и мокет, теч от охлаждащата течност в купето, проблеми в клапите за външен въздух или вътрешните разпределителни и др. Препоръчвам ти първо да изкараш колата на слънце да я понапече, ако все още е такова времето, като в същото време се ослушваш за другите неща.
Ако беше от влажност в купето, предполагам, че щеше да е постоянно запотено, а то става само след като се затопли двигателя. Тоест при първо палене за деня няма нищо, но като я оставя след това веднага се запотяват. Сменихме го филтъра, но продължава. Като беше още по-студено, като запалех сутринта, виждаше се парата от духалките на стъклото. И антифриз си губи. И пак на гадно почна да мирише като издухва, май на антифриз. Та къде да я водя тая мойта. А за скърцането колкото по-студено толкова повече скърцаше. То ми е ясно, че много скърцат, ама преди го нямаше, появи се по-късно, тоест по-ранните студени дни го нямаше това нещо, а вече се появява и при 11 градуса.

EMo0o
09-02-2009, 00:54
339лв:no:

Аз мислех , че е повече :) Скоро ще се сменя значи :devil:

leketo84
09-02-2009, 01:38
Това с изпотяването е Голям проблем и при мен.
Както си спомняте бях пуснал тема че губи антифрийз...Тогава мислех че и запотяването идва от там.Тоест че изпуска от радиатора.Сега вече от доста време не наливам,но както казва колегата,ако навън е топло и отворя прозореца,моментално предното стъкло се запотява.Това е странно!??!?Преди няколко дни си бях полегнал върху двигателя,тогава забелязах че водата която се стича по предното стъкло,влиза директно върху питата на климатика./тя е отпред на радиатора на парното/.До тук съм сменил 3 филтъра.Мисля си че уплътнението на филтъра/нещо като гума/,пропуска.А изпотяването си е същото.Климатика съм го проверявал,няма нужда от доливане.
Та колега двама сме с подобни проблеми.

Е трима сме и аз имам същите симптоми !:stretcher:

achkar
09-02-2009, 19:29
Айде още 1 проблем. Днес ме спряха, че не ми работи левия фар.. а работеше и се сетих, че като паркирах на обяд, ударих висок бордюр с предницата, но като погледнах нямаше нищо. ПОне не ме глобиха. Дали може да се е откачил някой кабел?

Коки
09-02-2009, 19:39
Айде още 1 проблем. Днес ме спряха, че не ми работи левия фар.. а работеше и се сетих, че като паркирах на обяд, ударих висок бордюр с предницата, но като погледнах нямаше нищо. ПОне не ме глобиха. Дали може да се е откачил някой кабел?

Ами извади крушката и ще разбереш. Освен това една крушка е 5-10 лв.

Относно полицаите - когато имаш резервна крушка в багажника, не те глобяват. Следи си лампата на таблото при всяко палене и ако свети - виж коя крушка ти е изгоряла, защото за фаровете винаги правят проблеми.

achkar
09-02-2009, 19:52
Ами извади крушката и ще разбереш. Освен това една крушка е 5-10 лв.

Относно полицаите - когато имаш резервна крушка в багажника, не те глобяват. Следи си лампата на таблото при всяко палене и ако свети - виж коя крушка ти е изгоряла, защото за фаровете винаги правят проблеми.
Благодаря колега, утре ще я погледна с приятел. Не бях запознат какви са наказанията, но тоя ми говореше за спиране от движение и 150 лева глоба, че и отнемане на точки. Сигурно са ламтели за парички, защото се ослушваха сигурно 2-3 минути "Колега ще му пишем или ще му простим" ама по най-насрания начин. Много смешна ситуация отстрани.

genko1982
09-02-2009, 20:10
а каде се намира тая пръчка за маслото на скоростите:new_Eyecrazy:

qpwo
09-02-2009, 21:55
И моята като поработи се запотява стъклото - точно там където духат въздушните струиики стават две петна. Отначало дори мислех че е мазно от мазен парцал, но като гледам коментарите се обеждавам , че е от антифриз и трудно се бърше. Поскърцването при мен е отляво и то не при дупка-да претропа, а например при легнал полицаи - когато се разтяга колелото...

old alfist
09-02-2009, 22:15
а каде се намира тая пръчка за маслото на скоростите:new_Eyecrazy:

На ТС е под казанчето за спирачната течност, на около 50см. под него, предполагам, че и при вас е най- вдясно на коша. Вгледай се внимателно и ще видиш пръчката.

genko1982
09-02-2009, 22:47
ок,мерси утре ще зяпам ако жената не я гепи сутринта :whip:

ACEHOB
09-02-2009, 23:16
Е тва искам да видя - жена със 166!

leketo84
10-02-2009, 00:15
Е тва искам да видя - жена със 166!
Наистина само съм чувал легенди ма никога не съм го виждал !!! Е ще ми стане приатно колата е подходяща и за дамите по визия , но ме претеснява габарита и , дам !!!:new_Eyecrazy:

EMo0o
10-02-2009, 00:17
Тук до нас от търговско банковата гимназия има учителка със 166 2.4 :)

Lucky
10-02-2009, 09:05
Аз съм виждал една мацка до старият ни офис на киевска,кара 166 30 V6 и то от доста време.Ма тя е малолитражка там се паркират Ламбо Ферари Морган и т.н.:meeting:

genko1982
10-02-2009, 11:07
кво да се прави/тя я кара повече от мен.Преди да я купа ми наду главата щото имам фиат брава тд100 и друга кола не ни трябвало,фиатчето било супер.А сега Алфата не ми я дава даже,много и харесвало че като я настъпи върви а не се чуди кво става.Засега се справя с габаритите

Kosakov
10-02-2009, 11:27
Е тва искам да видя - жена със 166!

Има колега Асенов,и моята приятелка е със 166 2.4жтд бордо ама не сте я видели като е идвала в София :rosso_spider:

Danielka
10-02-2009, 11:40
Е тва искам да видя - жена със 166! Мечтата ти се сбъдна... :) :) :)
Сигурно минавам много бързо :go: ...та затова не сте ме видели!

EMo0o
10-02-2009, 16:12
Има колега Асенов,и моята приятелка е със 166 2.4жтд бордо ама не сте я видели като е идвала в София :rosso_spider:

Добра си я намерил :evil:

achkar
10-02-2009, 22:06
Хей, колеги, в голям оффтопик влязохте! :D Сменихме крушката. :)

EMo0o
11-02-2009, 00:14
Хей, колеги, в голям оффтопик влязохте! :D Сменихме крушката. :)

От нея ли беше ? Интересно как от удар в бурдюр е изгоряла .. алфите ме учудват с всеки ден все повече :D

nightroller
11-02-2009, 22:46
:)

genko1982
11-02-2009, 22:50
вече се бях притеснил че само аз си давам красавицата на жена:bg:

ACEHOB
12-02-2009, 00:21
В скоро време и моята май ще я ръчка жената. :crazy:

achkar
13-02-2009, 11:36
Момчета стига с тоя оффтопик бе :) Като деца сте :D Сетих се друг проблем. Когато беше по-студено, като правих първо запалване се чуваше едно много гадно суркащо стържене веднага след като завърти и запали двигателя. При следващи запалвания на топъл двигател го няма тоя проблем. И сега не го прави или се чува за по-малко.

Linkestis
13-02-2009, 15:34
Човек ще си помисли че си сменяваме колите.И двете 166-ци като са студени се чува този шум.Първо мислех че е от ролките ама са чисто нови.След това мислех че е съединителя,смених и него.На другата е по същият начин.Сега направих опит и запалих на отворен капак,декоративният капак бръмчи страхотно.Болтовете са се разхлабили леко и гумените шайбички са скъсани.Виж и този вариант

achkar
13-02-2009, 17:11
Аз не разбрах кое би суркало така? :unsure:

qpwo
14-02-2009, 16:45
Момчета стига с тоя оффтопик бе :) Като деца сте :D Сетих се друг проблем. Когато беше по-студено, като правих първо запалване се чуваше едно много гадно суркащо стържене веднага след като завърти и запали двигателя. При следващи запалвания на топъл двигател го няма тоя проблем. И сега не го прави или се чува за по-малко.
Колега, напълно те разбирам. И при мен е така. Ако откриеш проблема, непременно сподели...

achkar
15-02-2009, 00:10
То май мойта алфа има сбор от проблемите на всички ви хаха... Направо да я пратя в Италия, да я разучат, че да не се излагат повече :D :D

kartell
16-02-2009, 08:49
По повод тракането при палене, когато сменях помпа на съединителя питах Бобо от какво може да е тракането и той каза, че най вероятно е вариатора. Незнам при дизелите дали е същото тракане :drive:

BOXER_33_PLD
16-02-2009, 11:26
И при мене се чува едно тракане точно в момента на запалването.
Къде ли не ходих и аз и всички вдигаха рамене докато не решихме да слагаме ксенон на принцесата.Оказа се че тракането идва от радиаторчето което е отляво до големия радиатор(не знам за какво е).Скъсан болт!
Хванах го със свинска опашка за сега и престана да тропа.

Да питам нещо.
Искам да го заварят въпросния болт,ама ме е страх че при заваряването може да стане нещо на електрониката.
Има ли такава опастност?

kartell
16-02-2009, 18:44
По принцип когато се заварява по купето, трябва да махнеш клемите на алумолатора.

didod
17-02-2009, 17:11
Когато беше по-студено, като правих първо запалване се чуваше едно много гадно суркащо стържене веднага след като завърти и запали двигателя. При следващи запалвания на топъл двигател го няма тоя проблем. И сега не го прави или се чува за по-малко.


Може би от стартера?

emil georgiev
19-02-2009, 07:52
И моята като поработи се запотява стъклото - точно там където духат въздушните струиики стават две петна. Отначало дори мислех че е мазно от мазен парцал, но като гледам коментарите се обеждавам , че е от антифриз и трудно се бърше. Поскърцването при мен е отляво и то не при дупка-да претропа, а например при легнал полицаи - когато се разтяга колелото...
и при мен мазнеше стъклото от пробит радиатор на парното,

qpwo
19-02-2009, 08:05
и при мен мазнеше стъклото от пробит радиатор на парното,
И при мен може да е такава работата, защото губя антифриз. Но пък само два пръста от началото на зимата. Мога ли намясто да проверя радиатора на парното или трябва да го свалям?...

leketo84
19-02-2009, 13:09
и при мен мазнеше стъклото от пробит радиатор на парното,
Колега а става ли да се залепи този радиатор или трябва нов ! Защото предполагам че и при мен е същата работа и на мене ми мазнее ! :shocking:

nachkata
24-02-2009, 00:52
А на моя стар параход дали има такава щека за нивото на маслото в кутията.

achkar
01-03-2009, 18:56
Момчета, помагайте!!! Лампите на мигачите на таблото не светят или почти не се виждат. Като пусна аварийни не свети само цъка, като дам ляв почти винаги не се вижда, а десен много леко, но се вижда. Преди не му обръщах внимание като лявата стрелка светеше по-слабо, щото дясната светеше нормално. От какво ще да е?

old alfist
01-03-2009, 19:33
Момчета, помагайте!!! Лампите на мигачите на таблото не светят или почти не се виждат. Като пусна аварийни не свети само цъка, като дам ляв почти винаги не се вижда, а десен много леко, но се вижда. Преди не му обръщах внимание като лявата стрелка светеше по-слабо, щото дясната светеше нормално. От какво ще да е?

Твърде вероятно е да е реле за мигачите. То се намира на таблото на бушоните, което е под волана и доколкото разбирам от книжката е средното от трите.
Чувал съм, че ново е над 50 евра/дано да не съм разбрал правилно/. Обикновено се купува втора употреба. Ако има колеги, които са по-запознати да споделят.

achkar
01-03-2009, 21:20
Сега като седнах, пак се върна на старото. По-слаб ляв, нормален десен и средно аварийни :?

Linkestis
01-03-2009, 22:33
и при мен мазнеше стъклото от пробит радиатор на парното,

Така аз този проблем го реших.Знам колко много има против добавките...може да си спестят коментарите.
Купих си едно шишенце Лико и Моли за близо 10лв.На загрял и работещ двигател го изсипах цялото.След това я остави около 30 минути да работи с включено парно.На другият ден имаше съвсем малко мазно петно пред волана.Вечерта вече го нямаше.НА другият ден след старателно миене на стъклата вече няма изпотяване и омазняване.Измереното количество антифрийз в казанчето не е мръднало до + - 1гр вече седмица.Автомобила загрява и работи нормално.Съответно няма запушвания и вреда от добавката.Може и да съм късметлия:)

leketo84
01-03-2009, 23:38
Момчета, помагайте!!! Лампите на мигачите на таблото не светят или почти не се виждат. Като пусна аварийни не свети само цъка, като дам ляв почти винаги не се вижда, а десен много леко, но се вижда. Преди не му обръщах внимание като лявата стрелка светеше по-слабо, щото дясната светеше нормално. От какво ще да е?
Колега от релето е аз съм без него и всичко си ми е наред , но ти трябват сериозни жичкаджий ! Намирасе от ляво
долу под жабката зад кората и е зелено на цвят ! УСПЕХ !!! ;-)

achkar
03-03-2009, 10:34
Поне вече знам какъв е проблема. Благодаря момчета.

Murderer
25-12-2012, 19:41
Така аз този проблем го реших.Знам колко много има против добавките...може да си спестят коментарите.
Купих си едно шишенце Лико и Моли за близо 10лв.На загрял и работещ двигател го изсипах цялото.След това я остави около 30 минути да работи с включено парно.На другият ден имаше съвсем малко мазно петно пред волана.Вечерта вече го нямаше.НА другият ден след старателно миене на стъклата вече няма изпотяване и омазняване.Измереното количество антифрийз в казанчето не е мръднало до + - 1гр вече седмица.Автомобила загрява и работи нормално.Съответно няма запушвания и вреда от добавката.Може и да съм късметлия:)

Здрасти колега.Пуснах в търсачката за абсолютно същият проблем става въпрос-спукан радиатор на парното и мисля на първо време да пробвам и аз с една добавка за запечатване на радиатори..та да те питам-къде се налива тази добавка в преливното казанче или направо в радиатора.
Поздрави.

Doomguy
25-12-2012, 19:42
В казанчето се налива, има си инструкции на тубичката, спазваш ги и няма проблеми.

Murderer
25-12-2012, 19:44
Мерси много,колега..питам защото просто още на съм пробвал такава добавка досега :) Весели празници!

Linkestis
25-12-2012, 21:42
Ефекта е поразителен но само в главата ти/ми :) Краткотраен ефект,които не върши работа точно при радиаторчето на 166-та.Спасението е само едно..ново.