PDA

View Full Version : Общи приказки, свързани с АР 164



Pages : 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9

MaVrUt
16-02-2012, 09:39
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Alfa-Romeo-164-LS-well-maintained-very-good-condition-/300663790950?pt=US_Cars_Trucks&hash=item4600f55d66

много добре и стой бялото, обаче с тея грозните фарове.
Те що така ги слагат на фейслифта ?

Boby
16-02-2012, 19:50
Май за САЩ всички са с Н4 фарове.

MaVrUt
16-02-2012, 21:51
да забелязах, не слагат с лупите на нито 1

BatVas
17-02-2012, 10:18
моята лятото също го покри, и за мен беше учудващо

Моята също мина през газанализатора и покри нормите (аз съм си още с катализаторите)

MaVrUt
17-02-2012, 12:28
Моята също мина през газанализатора и покри нормите (аз съм си още с катализаторите)

с разликата че твоята е бензин, пък си и с каталаизатор, аз нямам такъв, straight pipe от колектора до задното гърне.
извода е че все още стават за нещо тея коли :)

MaVrUt
18-02-2012, 23:55
http://www.youtube.com/watch?v=r1ANUuA6y4o&feature=related

starata alfa
24-02-2012, 00:19
на някой ако му трябват капачки за джанти
http://prodavalnik.com/kapachki-za-dzhanti-za-alfa-romeo-i3924474

MaVrUt
29-02-2012, 15:02
абе колеги, като се сменя турбината на ТД-то със същатата трябва ли да се закача на компютър за некви настройки или само слагаш и караш ?

Boby
29-02-2012, 22:53
абе колеги, като се сменя турбината на ТД-то със същатата трябва ли да се закача на компютър за некви настройки или само слагаш и караш ?

Слагаш и караш.

MaVrUt
01-03-2012, 07:30
мерси

nicola 59
04-03-2012, 17:41
Здравейте колеги искам да споделя нещо без комерсиялна цел.Значи аз съм търговец на коли ,това ми е работата и преди няколко дни ми предложиха една алфа 164 турбо дизел супер много запазена на 150 000 километра.Пак подчертавам колата не е моя и нямам интерс да я продавам нито да я купувам.
Пускам тази информация за колеги които евентуално може да се възползват от колата.Аз от моя страна мога да помогна и да дам информация или да помогна за доставката на колата до българия.Колата се намира в Италия и е току що обслужена.Ако има заинтересовани имам и снимки и мога да бъда от помощ.Ако модераторите решат нека махнат темата.

MaVrUt
05-03-2012, 07:29
я дай снимките

nicola 59
05-03-2012, 14:24
я дай снимките

Ето колега

MaVrUt
05-03-2012, 15:55
да, поне външно и двигателя изглеждат запазени, но като цяло не ме изкефи

Boby
05-03-2012, 21:19
Колко пари би стъпила с докарването и в София?

nicola 59
05-03-2012, 21:57
Колко пари би стъпила с докарването и в София?

На колата искат 800 евро

Документи за износ 100 евро самите документи са 70 евро ма трее се иде на 100 километра и 100 километра обратно та слагам 30 евро бензин.

Общо колата и документите 900 евро.

Ако аз трябва да я докарвам камиона които ползвам до софия ми взема 350 евро,та колата излиза доставена в София 1250 евро

Ако евентуалния клиент си има познати може и тои да си я вземе за негова сметка, така си плаща само колата 900 евро с готови документи.

pitbull
06-03-2012, 20:26
Като я гледам ми потекоха лигите, само да беше бензинка.
Сериозно се замислям да махам 166 и пак да си взема 164, ако не успея да я продам ще я пусна на бартер за 164-този модел си ми остана в кръвта.
Трябваше като си продадох 164-ката пак да си взема такава, а тая пуста 166-ца ми стъпи на почти 8 хилки, а за тея пари каква 164-ка щях да си взема, още си ям м*карите от яд :bangin:

starata alfa
06-03-2012, 20:49
Като я гледам ми потекоха лигите, само да беше бензинка.
Сериозно се замислям да махам 166 и пак да си взема 164, ако не успея да я продам ще я пусна на бартер за 164-този модел си ми остана в кръвта.
Трябваше като си продадох 164-ката пак да си взема такава, а тая пуста 166-ца ми стъпи на почти 8 хилки, а за тея пари каква 164-ка щях да си взема, още си ям м*карите от яд :bangin:
аз също:heavy_cry:

MaVrUt
06-03-2012, 21:07
а така хапете си макарите, сега за по 2-3к има страшно запазени 164-ки , да ги махате тея сомове :repuke:

VLADius
06-03-2012, 22:01
Затова такава джилезна машина не се маща. А иначе и аз бих я сменил с по-запазена бабка, само дето не са много тези. А и с частите не е много розово положението вече.

Gligan
06-03-2012, 22:02
Колеги търся лява (късата) полуоска с двете карета за моя шлеп. Някакви идеи за морги нещо?

starata alfa
06-03-2012, 22:22
Колеги търся лява (късата) полуоска с двете карета за моя шлеп. Някакви идеи за морги нещо?
полуоска мисля че имам ама за карета немога да помогна,мойте си тракаха бая време

Gligan
07-03-2012, 09:24
Проблема ми са точно каретата :guns:

Bobo
07-03-2012, 22:27
Аз имам чисто нови външни карета за бабичките ;)

MaVrUt
09-03-2012, 09:23
:drool:

VLADius
09-03-2012, 20:55
Само ми каже къде е това, и отивам да го прибирам :metal:

MaVrUt
10-03-2012, 08:21
ф музеи ф италия , най вероятно

Gligan
14-03-2012, 10:19
При мен се съмнявахме за вътрешно каре, но като се стопли времето колата се оправи :dunno: Симптомите бяха следните: при движение по инерция и при подаване на газ се чуваше тракане, но в завой нито се усилваше нито спираше. Като минеш през дупка понякога пак изтракваше. В момента колата спи. Някакви идеи какво може да е или да е било?

MaVrUt
24-03-2012, 15:41
http://www.youtube.com/watch?v=txpI1dfPaJQ

отзад изглежда добре но отпрееееед.......



http://www.youtube.com/watch?v=llMi2-4bZgY&feature=related

това истина ли е ?

Boby
25-03-2012, 14:26
НЕма такава гавра с колата!:puke: Отвратително изглежда от където и да я погленеш.

А относно второто... да има такива двигатели, но не са за масовия потребител.:go:

MaVrUt
25-03-2012, 20:41
е това като гледам си е оригиналния двигател , само чеее.... колко ли коня е тфа , ше следя клиповете дано да качи нещо като е в движение.

Boby
26-03-2012, 23:06
Разрови се из Гугъла.Има писано за тези мотори.Това което съм чел е, че едно време са се правели само за Италианската полиция - "карабинерите".До колкото помня беше към 350 коня, но може и да бъркам.

Gligan
29-03-2012, 00:33
Бате Боби е прав. Изпълнение за карабинерите - 360к.с.

MaVrUt
29-03-2012, 08:03
ммда, нe бях виждал такова чудо, само 2 по големи гарет-ки да му се ръгнат и ще прави нови дупки за кърпене

Plamen33
01-04-2012, 15:25
Колеги кофти новини ама на бащата 164 омеши маслото с антифриза , ще я отворим да видим как са цилиндите и ако са зле ще се мята на части колкото и да е :heavy_cry: 2.5 тд е маторя 90г

Boby
03-04-2012, 20:10
Ако проблема е само от О-пръстените долу м/у ризите и блока ще се разминете евтино.Мисля, че по 8лв беше комплекта за цилиндър в Евро-07. Ако на бащати му се кара пак същата 164-ка с/у 1000лв мога да му продам моята.:whistle:

iv4oto_77@abv.bg
17-04-2012, 15:58
Един член по малко - днес си продадох колата . останаха ми само някои части нови - тампони за носачи предни двата ремъка датчик за перката и един семеринг за скоростите , а имам и един комплект накладки предни и задни почти нови ако на някой му трябват да пише ще се споразумеем .

---------- Post added at 12:58 ---------- Previous post was at 12:56 ----------

Един член по малко - днес си продадох колата . останаха ми само някои части нови - тампони за носачи предни двата ремъка за бензиновия мотор 2000 ts датчик за перката и един семеринг за скоростите , а имам и един комплект накладки предни и задни почти нови ако на някой му трябват да пише ще се споразумеем .

MaVrUt
23-04-2012, 16:57
http://www.autoscout24.bg/Details.aspx?id=212638335

е сякви опити за тунинг на 164 бях виждал ама толкова извратен не бях


а тва бялотоооо........
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ALFA-ROMEO-164-LS-Slightly-Modified-Nice-Clolor-Combo-Simply-Beautiful-/300699940034?pt=US_Cars_Trucks&hash=item46031cf4c2

Gligan
23-04-2012, 23:37
Това първото може да те накара само да се :puke: Тоя дето го е направил това е душевно болен :screwy:

alex37
22-05-2012, 14:58
:baby:
Днес колата мина теста за Емисия на вредните газове ,колата е с оригинален катализатор 1996 model

CO : 0.07 % Vol (0-3,5%)
CO2 : 12,41 % Vol (10-16%)
HC : 103ppmVol (0-1200ppmVol)
O2 : 3.44 % Vol (0-5%)
Lambda:1.185 (0,9-1.2)


минах :baby:

virusalfa
23-05-2012, 23:05
:baby:
Днес колата мина теста за Емисия на вредните газове ,колата е с оригинален катализатор 1996 model

CO : 0.07 % Vol (0-3,5%)
CO2 : 12,41 % Vol (10-16%)
HC : 103ppmVol (0-1200ppmVol)
O2 : 3.44 % Vol (0-5%)
Lambda:1.185 (0,9-1.2)


минах :baby:въздушното отношение Ламбда трябва да бъде 0,97-1,03,колега!Ако си бил на преглед,някой в пункта или не знае да измерва,възможно е газанализатора да не е изправен,и в общи линии тоя дето мери е за акт!Казва ти го вещо лице:idea:Провери в Наредба Н-32 и по-конкретно методиката как става измерването на МПС с контрол на емисиите

didod
24-05-2012, 10:32
Кажете данни за кола без катализатор

alex37
24-05-2012, 19:37
Кажете данни за кола без катализатор

аз имах с махнали катализатора и сложили гърне , ама имаше ламда сенсор 1994модел
CO -0,5% беше
HC-повечко беше

didod
25-05-2012, 12:53
Ето моите стойности:

СО - 0.52 %
СО2 - 17.30 %
НС - 297 ррм
О2 - 1.52 %
Ламбда - 1.02 - 1.036

alex37
25-05-2012, 21:10
Ето моите стойности:

СО - 0.52 %
СО2 - 17.30 %
НС - 297 ррм
О2 - 1.52 %
Ламбда - 1.02 - 1.036

добри са стойностите :)

средно моята кола харчи сега под 10 л, около 9,5 л бензин , с тенденция надолу ...

MaVrUt
06-06-2012, 08:50
ебати извратения италянец, публикувал ги е във групата 164 във феисбук

Gligan
07-06-2012, 10:28
Боже колко мъка има на този свят...

VLADius
07-06-2012, 19:16
Ако не беше сложил тоя дупка за подпръцкване на задните калници и толкова насрано крило - можеше и да става външно. Но си е поиграл доста. Поне евалла му на труда. Не всеки тунинг става от първия път - особено селския :-)

don_pepone
07-06-2012, 21:29
Привет секта :)
Писах в раздела на 166 ама все едно не видяха,егати пичовете :)
Интересув ме за В6 турбо мотора,как му е разположено турбото,каква е плетеницата с изпускателите отдолу да се обединят за да влязат в него и мазането на турбината.
ако някой може и снимки да ми прати щее супер :)
Мисля тука едни пъклени работи ама да видим :)

Boby
10-06-2012, 10:59
Ще щракна няколко снимки днес и ще ги кача.При 166 е малко лудница заради карализатора.При 164 едва ли има 2 катализатора.

Boby
10-06-2012, 18:04
Направих няколко снимки, но за съжаление нямах възможност да я кача на подемника или на канал. Не са никък добри, но дао свършат някаква работа.

Boby
10-06-2012, 19:17
Качих я.

don_pepone
11-06-2012, 13:33
Мерси колега. доста ми помогна , както и предполагах е малко странна врътката с обединяването на двата изпускателя преди входа на турбото :), само малко не видях от къде става мазането на това турбо скивах там едни маркучи,ама и те ли излизат от фланеца на масленият филтър като тези към радиаторчето на маслото.

Boby
11-06-2012, 23:08
Честно казано въобще не съм гледал мазането и охлаждането от къде идват и къде отиват.Утре ще погледна и ще пиша.

don_pepone
15-06-2012, 20:12
Чакам аз :) че ми е интересно

Gligan
22-06-2012, 12:15
Някой може ли да ме ориентира кой е бушона за бензиновата помпа на 2.0 ТС?

MaVrUt
22-06-2012, 13:33
не е ли в багажника до акумулатора ?

guvech
22-06-2012, 14:08
И аз имам един въпрос :???: Някой знае ли дали хидравличната помпа е еднаква при всички модели или трябва да търся точно за моя модел? Колата е 164 TD super 98'? Че мойта онзи ден бая се разтече и взе да трепери волана като съм на място при загряла кола. Иначе като истине и или пък съм в движение няма грижи :sniper:

virusalfa
24-06-2012, 14:23
И аз имам един въпрос :???: Някой знае ли дали хидравличната помпа е еднаква при всички модели или трябва да търся точно за моя модел? Колата е 164 TD super 98'? Че мойта онзи ден бая се разтече и взе да трепери волана като съм на място при загряла кола. Иначе като истине и или пък съм в движение няма грижи :sniper:Свалете помпата и от там-с нея в моргата!Две-три са фирмите,които правят тия помпи,все ще намерите нещо.

guvech
02-07-2012, 12:48
Днес смених помпата. Трите зъба с които помпата се свързва с шайбата бяха направо натрошени(интересно ми как при това положение хидравликата работеше) :doctor:

Gligan
02-07-2012, 22:53
Някой да е гледал това возило? От доста време се продава http://www.cars.bg/u471839

Boby
02-07-2012, 23:01
За тези пари си взех 166-та, а разликата е огромна м/у двете коли.

Sunny
02-07-2012, 23:17
Боби за поддръжката на ходовата част ли имаш предвид ;)

Gligan
04-07-2012, 10:40
За тези пари си взех 166-та, а разликата е огромна м/у двете коли.

Гледам, че се продава от доста време и ми е любопитно за какво иде реч. Иначе честно казано 164-ката повече ми харесва от 166. За съжаление ако ще купувам друга кола няма да е Алфа Ромео. Просто не предлагат това, което ми трябва, но 164-ката няма да си я оставя.

didod
04-07-2012, 10:51
В карс се търкаляше една бургаска такава. Според мен изглеждаше и по-добре. :)

Boby
05-07-2012, 16:52
Боби за поддръжката на ходовата част ли имаш предвид ;)

Имайки в предвид, че по окачването слагам само Мууг и ТРВ части въобще не е скъпо за поддръжка. Обаче поведението на пътя няма база за сравнение. При 166-та поне мога да си позволя нови носачи ТРВ докато при 164-та никакъв шанс.

---------- Post added at 16:52 ---------- Previous post was at 16:51 ----------


Гледам, че се продава от доста време и ми е любопитно за какво иде реч. Иначе честно казано 164-ката повече ми харесва от 166. За съжаление ако ще купувам друга кола няма да е Алфа Ромео. Просто не предлагат това, което ми трябва, но 164-ката няма да си я оставя.

На снимките хич не ми харесва пък на живо сигурно съвсем. 164-та си е много добра кола, но стара.

VLADius
17-07-2012, 20:21
1270 километра нормално каране (90-100/120-140км/ч) с 88,3 литра А-95. Което е около 6,7л./100км. За бабата мисля, че е добре.

didod
18-07-2012, 17:19
Винаги ми е било чудно как я караш таз кола... съответно и защо моите коли горят толкова много. :brickwall:

don_pepone
18-07-2012, 20:57
Здеравейте вее секта :)
Писах и в 166 раздела по въпроса за скоростните кутии,ама нямам отговор от няколко дни.
Та да питам и вас понеже 164-ки с V6 мотор дал бог :) .
Според вас какъв е шанса да се сложи без някви преправяния ск. кутия от 166- турбо или с кой да е V6 мотор на моята кошница която пак е с V6 мотор,който си е структурно еднакъв като Блок. И вторият ми въпрос ( който е по-важен за мен) е дали мога да си прехвърля Диференциала на тая кутия,че иначе няма да имам километраж,а и с диф-а от 166 на 6-та ще ми дойде по-къса с малко от моята 5-та,което всъщност ще обезсмисли цялата ' гимнастика" със смяната на кутия.

VLADius
18-07-2012, 21:33
Винаги ми е било чудно как я караш таз кола... съответно и защо моите коли горят толкова много. :brickwall:

Ами единствения начин да разберем е да покараме и двете заедно...

Boby
20-07-2012, 15:16
Здеравейте вее секта :)
Писах и в 166 раздела по въпроса за скоростните кутии,ама нямам отговор от няколко дни.
Та да питам и вас понеже 164-ки с V6 мотор дал бог :) .
Според вас какъв е шанса да се сложи без някви преправяния ск. кутия от 166- турбо или с кой да е V6 мотор на моята кошница която пак е с V6 мотор,който си е структурно еднакъв като Блок. И вторият ми въпрос ( който е по-важен за мен) е дали мога да си прехвърля Диференциала на тая кутия,че иначе няма да имам километраж,а и с диф-а от 166 на 6-та ще ми дойде по-къса с малко от моята 5-та,което всъщност ще обезсмисли цялата ' гимнастика" със смяната на кутия.

Ми да ти кажа не знам. На 155 задната къде е? На 166 е като 6-та само, че дърпаш палчето под топката. 155 до колкото знам е с жила като 166. 155 до колкото знам е като Фиат Типо. Значи и окочването на кутията ще е различно.Фиата до колкото помня е без цял предне мост и кутията за захващаше към рога, не към предния мост. Може и да бъркам.:unsure:

don_pepone
21-07-2012, 20:14
Ми да ти кажа не знам. На 155 задната къде е? На 166 е като 6-та само, че дърпаш палчето под топката. 155 до колкото знам е с жила като 166. 155 до колкото знам е като Фиат Типо. Значи и окочването на кутията ще е различно.Фиата до колкото помня е без цял предне мост и кутията за захващаше към рога, не към предния мост. Може и да бъркам.:unsure:

Ми задната na 155 е като 6-та на 166-цата, скоростите са с жила и да кутията е захваната към Рогът с един тампон :).... май щее приключение тая процедура ако се захвана :)

Boby
24-07-2012, 22:50
:notify: Или много съм бил пиян докато съм писал предното мнение или ми се е спало много.Нещо трудно си го разчетох.:mrgreen:

Ми да общо взето ще се вкараш в голям филм със закрепването на кутията. Виж ако прехвърлиш карантийте от кутията на 166 в кутията на 155 ще стане, но дали са съвместими не мога да кажа.

don_pepone
24-07-2012, 23:11
Хахах че то по-голям филм е да ги прехвърля карантиите,отколкото да измисля захващането на кутията от 166 ( поне според мен де ), все пак една 'пета' може да се измисли за захвата.

VLADius
31-08-2012, 01:00
Последното засичане - 440км с 26л А-95. Направо си е 6л/100км (от Приморско до София - пълен-пълен). Трима човека, на отворени 3 джама или на климатик почти през цялото време. Не знам кво става, но очаквам скоро да почне да се пълни сама :cheers:
Наистина с много кротко и плавно каране - 100-110км/ч по магистралата.

Boby
01-09-2012, 12:17
:gruebel: Сигурен ли си, че на бензиностанцията ти сипват бензин? Да не ти трака веригата и да я бъркат с дизел и да наливат нафта.:roll:

starata alfa
01-09-2012, 12:49
какво ви толкова чуден разхода мойта 2.0 тс от стара загора до софия със постоянна скорост 120 км/ч ми даде 6 газ

Boby
01-09-2012, 13:20
6 газ от Ст.З. до София може да ти даде само ако я теглиш на въже или возиш на платформа. Не всички колонки работят на едно и също налягане, както и клапана на сондата не затваря винаги еднакво така, ако засичаш по колонка сметката няма да ти е никък точна.

starata alfa
01-09-2012, 13:22
пълня догоре в стара загора и пълня догоре в софия

Boby
01-09-2012, 13:27
Точно за това говоря. И на мен ми е давала разход от 7,9 и на следващото зареждане ми дава разход 12,5 газ на 100км. Разликата е огромна. Веднъж клапана спира на 52л веднъж 57 при напълно свършила газ.

starata alfa
01-09-2012, 13:39
моя клапан беше преебан и винаги събираше почти 40 литра

MaVrUt
01-09-2012, 13:41
на мен ми се е случвало с кола на приятел която е с 20 литрова бутилка да ми напълнят 22литра при положение,че имаше вътре сигурно 2 литра, тва на ЛУКОЙЛ, и след малко разправия и вадене на доказателства платих само 19 литра :bad_evil:, така,че е относително да се засича разход от колконка на колонка и то най вече газ

VLADius
01-09-2012, 21:55
:gruebel: Сигурен ли си, че на бензиностанцията ти сипват бензин? Да не ти трака веригата и да я бъркат с дизел и да наливат нафта.:roll:

Абсофакинлютли :devil: Щото сам си го сипвам, по един и същи начин - догоре с набутване в гърлото доде върне. ;-) Дори не беше 100 октана...

Мисля утре пак да пробвам, т.е. по скоро на връщане в петък.

guvech
04-09-2012, 13:26
Тва с колонките ще излезе вярно май. При мен се получи също толкова странно: Пълен резервоар в София-след изминати 223 км. в Търново отново до горе. Пистолета изключи на 11 литра?!?!?!?! Не виждам никаква логика тоя таралясник да ми гори 5/100 дизел и то при течаща нафтова помпа. Иначе за около 220 лв. минах 1200 км. което е малко под 7/100 според моите скромни математически познания. Та се чудя да си правя ли изобщо помпата :roll2: така разхода ми харесва "много добре" :rockon:

soldier81
04-09-2012, 21:47
Здравейте!
Имам два малко тъпи въпроса:
1.Коя година спират модела от производство.
2.Някой да каже нещо повече за модела Магнум.

Предлагат ми за бартер ето тази,ама нещо не ми се вярва че е точна информацията.

http://www.cars.bg/u721207

MaVrUt
04-09-2012, 22:01
1998г се спира, мотор 136к.с. няма (125 е) и модификация МАГМУМ НЯМА !!
иначе колата изглжда добре. !

Boby
05-09-2012, 11:57
На пръв поглед по снимките се вижда, че ауспуха не е оригинален, най-вероятно от някой Фолксваген, както и ми се вижда, че има теч на масло м/у главите и блока. Разбира се трябва да се види колата. Така по снимки тръдно може да се прецени.

ivopifeca
07-09-2012, 15:14
Здравеите,мотор от Крома 1.9 тдид може ли да влезе в 164-ка?

MaVrUt
07-09-2012, 18:24
Здравеите,мотор от Крома 1.9 тдид може ли да влезе в 164-ка?

e за ко ?

ivopifeca
08-09-2012, 12:56
Питам просто,дали става,че мисля да взема едно купе от Фиат 164 и да пъхна там такъв мотор,защото този двигател е много добър и корав,а и икономичен.

MaVrUt
08-09-2012, 16:12
мисля първо ,че е Алфа 164 :) и второ дори и да стане, тоя мотор ще дойде малък за тежкото купе и няма да ти дава такъв разход какъвто ис мислиш, за това по добре си купи за 2000лв. една стегната 164-ка с 2.5ТД и ако е здрав мотора ще ти дава 9/100 разход в града :)

MaVrUt
12-09-2012, 18:42
http://www.autoscout24.bg/Details.aspx?id=217690612&cd=634821939200000000


тоя вид тунинг тряя да го забранят със закон !!

Boby
12-09-2012, 20:43
Е човека обича да му е шаренко.

VLADius
14-09-2012, 18:57
Е човека обича да му е шаренко.

Шаренко-шаренко, ама тва с жълтенията ми дойде в повечко...

MaVrUt
14-09-2012, 20:08
значи циганията не тресе само в България.

че и 8500 евра иска, баси наглия

myrko
15-09-2012, 13:36
Колеги някои сменял ли е четките на алтернатора на Т.С. Супер .Предполагам ,че няма начин да не се свалят колекторите :)

ivopifeca
16-09-2012, 13:35
мисля първо ,че е Алфа 164 :) и второ дори и да стане, тоя мотор ще дойде малък за тежкото купе и няма да ти дава такъв разход какъвто ис мислиш, за това по добре си купи за 2000лв. една стегната 164-ка с 2.5ТД и ако е здрав мотора ще ти дава 9/100 разход в града :)Колко е по тежко купето от на Кромата?На кромата с тоя мотор разхода е 7-8 в града.И ако 164 не е Фиат с изключение на мотора -бензиновия,то маи и Кромата трябва да е Алфа с изключение на двигателя:-P

Sunny
16-09-2012, 13:39
Е па под капака пише Alfa-Lancia 164

MaVrUt
16-09-2012, 14:43
ми моята е дизел и тежи 1490кг по талон, не знам, аз лично не виждам смисъл на това тежкото купе да му се слага 1.9Д, ако намериш 1.9ЖТД по съм съгласен

Boby
17-09-2012, 11:11
Колеги някои сменял ли е четките на алтернатора на Т.С. Супер .Предполагам ,че няма начин да не се свалят колекторите :)

Ако си достатъчно сръчен с поялника могат да се сменят четките. Аз смених целия регулатор с някакъв тайвански боклук за 15лв и все още работи. Бошовия регулатор е доста скъп.

myrko
17-09-2012, 12:13
И аз мислех само за четки и с поялника ама разликата им с тайванските е 7 лв.
Проблема беше в стигането до алтернатора :D . До сега мислех, че по-свряна кола от 166 няма :)

ivopifeca
22-09-2012, 18:59
Е па под капака пише Alfa-Lancia 164Да,но не винаги всичко е написано,но няма значение,питах нещо но никои не даде конкретен отговор за мене:???:

MaVrUt
04-10-2012, 22:32
абе някой може ли да ми намери документация какви екстри са се предлагали при купуването и, ценова листа на екстрите ?

starata alfa
04-10-2012, 23:01
Колеги някои сменял ли е четките на алтернатора на Т.С. Супер .Предполагам ,че няма начин да не се свалят колекторите :)
аз съм сменял и не съм свалял колекторите.по спомен свалях само предна дясна гума ама свалях целия алтернатор и мойта небеше суперка

starata alfa
08-10-2012, 22:47
абе прави ми впечатление че този раздел става доста пооредял,съвсем ли изчезнаха 164те

myrko
09-10-2012, 01:03
аз съм сменял и не съм свалял колекторите.по спомен свалях само предна дясна гума ама свалях целия алтернатор и мойта небеше суперка

Аз ги свалих но не беше нужно :)
Идеята беше да сменя четките на място без да свалям алтернатор ама не се получи :tooth:

BatVas
09-10-2012, 13:46
абе прави ми впечатление че този раздел става доста пооредял,съвсем ли изчезнаха 164те

Ами те просто не правят проблеми. Моята вече шеста година я карам и след като я взех сменях няколко тампони по окачването и накладки за общо 210 лева,гърнета за 80 лева и миналата година кабели, свещи, климатика с един радиатор подарък и компредор клима втора ръка за 60 лева и пълнене - забравих за колко ма около 140 лв с монтажа на радиатора май,парче от маркуч за охладителната система преди две-три години - не помня точно за 5-10 лева пак беша, маркуче дето беше изгнило и течеше бенз - 10 лева(добре, че не се подпаллих), съединител около 350 лв (забравих точно ) и нов акумулатор за 105 лева. Тази година някаква помпа за 73 лева и още нещо за 32 лева, тампон биалетка и забравих какво за 53 лева и това са ми разходите общо с труд за около 60-70 хил км :)))) (не броя гуми, масла и бенз) Колата основно се кара градско в София - пребройх , че за едно ходене до работа съединителя го ползвам 368 пъти всеки ден :)))) Преди последните интервенции мислех , че се е разбила доста, ама като дадеш стотина лева и колата почне да вози пак като нова, как да не се кефиш.

П.П. Още съм с катализатора и е доста поизгнил, да знаете как и къде се изкупуват катализатори - идеята е парите да стигнат за замяната на кат. с резонаторно гърне (искам да мми е тиха колата)

П.П.П. ЧУКАМ НА ДЪРВО, да не взема да я урочасам сега пък аз :)

MaVrUt
11-10-2012, 17:08
асииии......

http://www.youtube.com/watch?v=sybExeR9fLU&feature=relmfu

starata alfa
27-11-2012, 01:10
задните спирачни апарати еднакви ли са на корабите,в ахм на 2.0 ги дават еднакви преди и след фейса,

didod
27-11-2012, 23:13
Трябва да стават. Иначе са уж подобрени след 95 г.

Scrapera
29-11-2012, 00:27
Колеги, как стоят нещата с тампоните на носачите? Четох по-назад в темата, че след смяната им поведението на колата не било добро, можело да се поръчат цели носачи някъде...
Гледам, че има FRAP на около 10лв/бр.
http://www.axm-auto.com/prod_img/new_1157712412_1018740.jpg
А в TN Car ми обясниха, че моята 3.0 била с усилени тампони, предложиха ми ги по 30лв/бр, като трябва да чакам и доставка (Pirelli).
А цели носачи има ли някъде, и на каква цена?
Като цяло въпроса е към миналите по този път, какво бихте ме посъветвали да предприема? :)

Boby
29-11-2012, 19:25
Търси тампони на вид като левия. Тампоните са на Malo и са много здрави. Карам с такива повече от 80'000км и все още са здрави. Промяна в поведението на колата няма. Имаше ги на Стамболийски 155.

Speeder
01-12-2012, 00:01
Тампони на Мало има в Евро 07 по принцип.

На сайта на Мало има и онлайн магазин, но не съм го пробвал.

http://www.malospa.it/VediMacro/EN/195/HomePage/

Boby
01-12-2012, 10:32
Колеги вчера си продадох 164-та. Няма я вече :crybaby::crybaby::crybaby: Вече на срещите ще идвам със 166-та(ако си организираме скоро някоя). Поне я продадох на човек от форума и се надявам да я пази и поддържа.:sad:

starata alfa
01-12-2012, 22:27
е чакаме го да се похвали кой е:director:

guvech
05-12-2012, 11:16
Чудя се да ти честитя ли ,да плача ли???? :cheers: Хайде нека да ти е безаварийно с 166-та и да се слушате поне толкова колкото с 164-та :)

myrko
05-12-2012, 13:54
Колеги някой изолирал ли си е картерните газове ? :bounce8:

Boby
05-12-2012, 14:57
Чудя се да ти честитя ли ,да плача ли???? :cheers: Хайде нека да ти е безаварийно с 166-та и да се слушате поне толкова колкото с 164-та :)

Благодаря. Спокойно, оглеждам се за друга 164-ка, но искам да е 3.0 и да е от първите години.:-)

BatVas
07-12-2012, 11:49
Благодаря. Спокойно, оглеждам се за друга 164-ка, но искам да е 3.0 и да е от първите години.:-)

А защо точно от първите години? По те кефи дизайна ли?

Щот като гледам на Рашо 3.0 V6 12 клапанова 164-ката 1995 си е супер и положителното е , че е с по нов инжекцион - дава разход като моята 2.0ТС.:big_bow_down:

Boby
07-12-2012, 17:40
А защо точно от първите години? По те кефи дизайна ли?

Щот като гледам на Рашо 3.0 V6 12 клапанова 164-ката 1995 си е супер и положителното е , че е с по нов инжекцион - дава разход като моята 2.0ТС.:big_bow_down:

Просто колите от първите години ги смятам за последните "истински" алфи. По ми харесва и дизайна, и оформлението на интериора, седалките абе всичко.

didod
08-12-2012, 18:17
Ето малко 'трофеи' от последното пребиваване у Италия.
Това от последната снимка не е баш по авто-темата, ама нищо...

Bobo
12-12-2012, 19:32
Момци купувам теглич за 164-ката, ако има някой свиркайте ;)

Ivanov_
12-12-2012, 22:55
Ето малко 'трофеи' от последното пребиваване у Италия.
Това от последната снимка не е баш по авто-темата, ама нищо...

Колега, в бг има ли от къде да си намеря такава блузка и ключодържател, че доста ме радват? Какви пари ти излязоха?

didod
13-12-2012, 19:17
10 евро е ключодържателя, 46 евро беше тениската.
Теоретично от дилъра на Алфа в България трябва да могат да се купят подобни неща. :)

Scrapera
20-12-2012, 21:36
Колеги, какво е междуболтовото разстояние на джантите на 164 3.0 (5 болта)?

starata alfa
21-12-2012, 01:35
Колеги, какво е междуболтовото разстояние на джантите на 164 3.0 (5 болта)?
5х98

virusalfa
23-12-2012, 10:50
Момци купувам теглич за 164-ката, ако има някой свиркайте ;)Бобо,да не си правиш пернишки паркинг-сензор?

Scrapera
23-12-2012, 22:44
Колеги, чета че дизелите на 164 са проблемни. Мисля да купя новия дизел (125к.с) за да си я карам като ежедневна кола, ще имам ли много проблеми с тази четириглава ламя? Колко би трябвало да ми гори в София с лекичко каране? Говорим за Super.

guvech
23-12-2012, 22:49
Аз лично карам 4 години точно такава и не смятам че е проблемна кола. Да. Има си своите болки и изисквания но.... както всяка една кола! Просто тествай хубаво колата преди да купуваш. Ако е гледана аз лично препоръчвам,макар че за ежедневна кола малко ще ти дойде нагорнище :) аз лично ги удрям 10/100 градско-зимата и повече.

MaVrUt
24-12-2012, 11:52
лично аз съм минавал 51км с 6 литра миналата зима, даже си праих сметката за 70км ама изгасна в града, относително е за разхода

Scrapera
24-12-2012, 19:45
Колеги почти ме отказа този разход от дизелака. А 2.0TS с обикновена газова колко гори градско?

MaVrUt
24-12-2012, 22:47
казвам ,че е относително може и да не е наред нещо с моята кола но при не наличието на борд компютър е трудно да се определи разхода , пък и зимата аз си го слагам 1-1.5л повече от колкото лятото с тоя умрелия термостат който отваря на 82градуса, лятото пълна пълна Варна - Бургас 6.6 разход за 104 км.

guvech
25-12-2012, 10:14
Мавруте,значи същата работа. При мен лятото,извънградско правя около 7/100,градско 10/100. Зимата качвам градско 12-13/100. Смятам,че за коли на тези години и тази кубатура е нормално. Даже си е супер :)

starata alfa
25-12-2012, 22:04
Колеги почти ме отказа този разход от дизелака. А 2.0TS с обикновена газова колко гори градско?
13,5 лятото 14,5 зимата

Scrapera
26-12-2012, 00:08
Мавруте,значи същата работа. При мен лятото,извънградско правя около 7/100,градско 10/100. Зимата качвам градско 12-13/100. Смятам,че за коли на тези години и тази кубатура е нормално. Даже си е супер :)
На мен пък ми се вижда доста. 166 от подписа - зимата градско 7-7.5/100, извънградско 5 със 140-150км/ч. Просто не съм свикнал на 12-13л. нафта и при тези цени на горивата нямам намерения да свиквам. Ще си търся 2.0TS, разхода на газ ме устройва. Благодаря на всички за споделения опит.

MaVrUt
26-12-2012, 12:44
няма как 15 годишен ВМ модел на дизелов двигател да го сравняваш с комън реил по рзход на гориво, но пък виж динамиката е доста добра, ако боднеш и чип ще падне разхода , но щом си се отказал няма да се обясняваме повече :)

virusalfa
26-12-2012, 16:32
На мен пък ми се вижда доста. 166 от подписа - зимата градско 7-7.5/100, извънградско 5 със 140-150км/ч. Просто не съм свикнал на 12-13л. нафта и при тези цени на горивата нямам намерения да свиквам. Ще си търся 2.0TS, разхода на газ ме устройва. Благодаря на всички за споделения опит.Нещо невероятни цифри пишеш-около 7 градско гори,ама 146 с мотор 1,9jtd.Алфа 166 дицел 136 коня гори 9 градско в Благоевград.Моята също гори около 9 градско тук,извъртградско в Гърция със 110-130 падам на 6,2.Абе що не си купиш едно голфче 1,9тди,знаеш ли колко малко ядат?

---------- Post added at 14:32 ---------- Previous post was at 14:31 ----------


няма как 15 годишен ВМ модел на дизелов двигател да го сравняваш с комън реил по рзход на гориво, но пък виж динамиката е доста добра, ако боднеш и чип ще падне разхода , но щом си се отказал няма да се обясняваме повече :)Успешно мога да го сравнявам моя ВМ със 136 коня комън рейла,нищо че е на малко под милион:yes:

virusalfa
26-12-2012, 21:00
Мавруте,значи същата работа. При мен лятото,извънградско правя около 7/100,градско 10/100. Зимата качвам градско 12-13/100. Смятам,че за коли на тези години и тази кубатура е нормално. Даже си е супер :)Батка,аз си презацепих помпата,явно някъде някой се е правил на специалист,тамън един зъб беше разликата,което не е малко.Сега разхода се доближава до този,посочен от производителя-5,5/6,6/8,8.Твоята не е наред със зацепването явно.То ВМ-ите и с лоша центровка работят:flirt:.Това за кубатурата и особено за годините го остави.За разхода който мисли,че лъжа,да дойде да напълни нафта и да се обзаложи-извънградско смесено около 6,4-6,8 и това е с пътуване до района на Сандански в петък и неделя,когато е пълно с шофьори без ташаци по пътя.По автомагистрала с нафта,в която има промишлен газьол със 110-130 разхода го докарвам до 6,2-6,3.Така,че ми е притрябвал комънрейл дизел на този етап.Просто след 164-ката ще сменя марката,че от 166 получавам клаустрофобия,тясно като в БМВ.

---------- Post added at 19:00 ---------- Previous post was at 18:58 ----------


Колеги, как стоят нещата с тампоните на носачите? Четох по-назад в темата, че след смяната им поведението на колата не било добро, можело да се поръчат цели носачи някъде...
Гледам, че има FRAP на около 10лв/бр.
http://www.axm-auto.com/prod_img/new_1157712412_1018740.jpg
А в TN Car ми обясниха, че моята 3.0 била с усилени тампони, предложиха ми ги по 30лв/бр, като трябва да чакам и доставка (Pirelli).
А цели носачи има ли някъде, и на каква цена?
Като цяло въпроса е към миналите по този път, какво бихте ме посъветвали да предприема? :)Аз се излекувах през 2010г от това заболяване,след като си поръчах носач Лемфьордер от Германия.След монтажа карам друга кола.

Scrapera
27-12-2012, 01:19
Колега що не си купиш ти едно голфче тди, и без това ще сменяш марката? Боли ме колко малко гори. Това което пиша не са невероятни цифри, а разхода според ICS.
И не ме интересува колко гори 146 1,9 или 166 136 коня. Питах нещо друго - отговориха ми колегите, ориентирах се, благодарих им - това е. Лека вечер.

virusalfa
27-12-2012, 06:16
Колега що не си купиш ти едно голфче тди, и без това ще сменяш марката? Боли ме колко малко гори. Това което пиша не са невероятни цифри, а разхода според ICS.
И не ме интересува колко гори 146 1,9 или 166 136 коня. Питах нещо друго - отговориха ми колегите, ориентирах се, благодарих им - това е. Лека вечер.Колега,Не мога да те разбера,болел те колко гори...Ами нали разхода на 164ТД те притеснява?!Някаква скрита злоба долавям.Направо ще те разори от разход 164-ката,ти си сжикнал на 7 на сто градско.Поради това ти предложих да си вземеш Голф 1.9ТДИ,но като гледам нещо беснееш при това предложение.Големи ''АЛФИСТИ'' станахте.Какво пък те боли тебе за мен какво ще си купя?!Ще ти кажа-японско 4х4,ама не бързам,искам да видя колко поколения ''алфи'' ще надживее.:bad_evil:

BatVas
27-12-2012, 10:32
Някой да е купувал или сменял термостат на 164-ка скоро.

Струва ми се , че моя не затваря напълно и колата загрява много бавно. Като стисна маркуча към втория кръг, когато колата е на 50 - 60 градуса той е леко топъл (не като тези на малкия кръг горещ де) ама точно толкова за да ми подскаже, че е леко отворен или че не затваря напълно. (или поне така си мисля аз)

Кажете какви термостати за 164 има налични , колко пара са и къде?

Има ли разлики в термостатите при различните варианти на ТС- бензинките в 164.

thecleaner
27-12-2012, 10:38
Някой да е купувал или сменял термостат на 164-ка скоро.

Струва ми се , че моя не затваря напълно и колата загрява много бавно. Като стисна маркуча към втория кръг, когато колата е на 50 - 60 градуса той е леко топъл (не като тези на малкия кръг горещ де) ама точно толкова за да ми подскаже, че е леко отворен или че не затваря напълно. (или поне така си мисля аз)

Кажете какви термостати за 164 има налични , колко пара са и къде?

Има ли разлики в термостатите при различните варианти на ТС- бензинките в 164.

За твоята доскоро имаше Вернет в Еврото, (сега трябва да провериш дали ги има) който само опаковката му е Вернет, вътре си е Behr че, другия вариант е Behr от ТиН.

didod
27-12-2012, 12:07
Аз си взех от Косер за около 55 лв. Behr с гарнитурка. Може би няма месец още, а и не съм го монтирал. :)

BatVas
27-12-2012, 12:39
Аз си взех от Косер за около 55 лв. Behr с гарнитурка. Може би няма месец още, а и не съм го монтирал. :)

Гарнитурката отделно ли я вземам или си върви с термостатчето. Не казахте дали има разлика с по старите T.Спаркове на 164 (моята е Суперка 93 година)

thecleaner
27-12-2012, 12:47
Гарнитурката отделно ли я вземам или си върви с термостатчето. Не казахте дали има разлика с по старите T.Спаркове на 164 (моята е Суперка 93 година)

Ми сите ТС и де са с двете бубини, са с тоя термостат, а гарнитура :) може и само с силикон.

didod
27-12-2012, 13:04
Нявгаш като го взимах от ТиН Кар (зима 2007/2008 ) нямаше гарнитура и беше в сива кутия. Аз си рязах гарнитура сам. Сега този е в синя кутия и е с гарнитура. Вътре термостатите изглеждат същите.

Sunny
27-12-2012, 18:38
И Vernet и Behr вътре са Behr но по спомени май на Vernet беше с няколко градуса по-ниска температурата на отваряне .
87 градуса за Vernet и 92 за Behr ако не ме лъже паметта .

guvech
27-12-2012, 21:39
Добре де,аз защо никъде не можах да намеря термостат за моя дизеляк? Накрая монтирах направо в маркуча от Клио-който уж отваря на на 82* ама нещо ми е слабичко пак парното и най-вероятно е сдал багажа. Някой да помага от къде мога да намеря "оригинален" за дизел след 92 г. ?

virusalfa
27-12-2012, 23:52
Някой да е купувал или сменял термостат на 164-ка скоро.

Струва ми се , че моя не затваря напълно и колата загрява много бавно. Като стисна маркуча към втория кръг, когато колата е на 50 - 60 градуса той е леко топъл (не като тези на малкия кръг горещ де) ама точно толкова за да ми подскаже, че е леко отворен или че не затваря напълно. (или поне така си мисля аз)

Кажете какви термостати за 164 има налични , колко пара са и къде?

Има ли разлики в термостатите при различните варианти на ТС- бензинките в 164.Потърси дали няма WAHLER.Останалите ги смятам за компромис,карам с такъв от 2004г:pirate:

MaVrUt
29-12-2012, 18:06
http://www.canibeat.com/2012/05/mama-mia-mike-decarli-alfa-romeo-164/

MaVrUt
31-12-2012, 12:59
дай боже всеки му......

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1995-Alfa-Romeo-164-LS-/300840314396?pt=US_Cars_Trucks&hash=item460b7ae61c

pitbull
31-12-2012, 16:42
Суперка с фарове от старата, харесва ми :Tease:

MaVrUt
31-12-2012, 18:41
Суперка с фарове от старата, харесва ми :Tease:

за американския пазар е така, нямат феислифтови фарове

Scrapera
11-01-2013, 22:10
Търся ръководство за смяна на маслото на автоматична ск. кутия на 164 3.0. Ако някой има ръководство за ремонт и обслужване на 164 и в него се съдържа това което аз търся , нека го сподели, защото аз не мога да намеря. Благодаря предварително

myrko
08-02-2013, 17:39
Момчета някой има ли схема на бушоните къде колко ампера е :)
за T.S. Super

didod
08-02-2013, 17:55
Май само в книжката на колата ги има.

myrko
08-02-2013, 18:04
И аз с моя късмет нямам книжка :D
Някой ако я има интересуваме само най-горния ред бушони :)
Мерси предварително :)

MaVrUt
08-02-2013, 18:34
заповядай, добре,че ме подсети молбата ти ,че имам книжки, бях ги забравил, направил съм и по детайлни ако трябва да четеш нещо

myrko
08-02-2013, 18:47
Много много мерси имам да черпя :cheers:

alfaracer
12-02-2013, 01:13
Еи днес за първи път закъсах, и то какво мислите.В резервоара помпата , а от нея 5см маркуч 8мм.Маркуча спукан и вътрешен кръвоизлив, изгубих мощност и последните 2км до сервиза с пътна помощ ги взех.Тъкмо бях обвинил помпата, ама си викам да пробвам с маркучето и стана.

starata alfa
14-02-2013, 12:13
колеги инжекторите от 156 1.8 тс 144кс с номер 0 280 155 769 стават ли на 164 2.0 тс с номер 0 280 150 702

thecleaner
14-02-2013, 12:31
колеги инжекторите от 156 1.8 тс 144кс с номер 0 280 155 769 стават ли на 164 2.0 тс с номер 0 280 150 702

По малки са като кубици, не че е проблем де, твоите пръскат от едно място, а 56цовите от 4ри. Иначе стават.

starata alfa
14-02-2013, 12:35
намерих една тема ама ги дават до 1.6 на 156
http://www.zachasti.com/bg/558-8921-34719-10354-1062876/NISSAN-PINTARA%20%D1%81%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%BD%20%28U12% 29-2.0%20i-%D0%93%D0%BE%D1%80%D0%B8%D0%B2%D0%BE-%D1%81%D0%BC%D0%B5%D1%81%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB%D 0%BD%D0%B0%20%D1%81-%D0%BC%D0%B0-%D0%B2%D1%81%D0%BC%D1%83%D0%BA%D0%B0%D1%82%D0%B5%D 0%BB%D0%B5%D0%BD%20%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%BF%D0%B0% D0%BD.html
аз мисля че би трябвало да станат но не съм сигурен
на 164 ги дават 190 сс/мин
на 156 ги дават 176 сс/мин

pitbull
07-03-2013, 20:25
Тук попаднах на прагове и задна добавка Зендер
http://prodavalnik.com/alfa-romeo-164-na-chasti-i18576303

Scrapera
28-03-2013, 21:33
Ще има да взима 245лв без добавка за предната броня. :drive:

Scrapera
29-03-2013, 00:34
Каква може да е причината скоростомера на 164 Супер да не работи от време на време, понякога се оправя с минаване през дупка? Скоростомера електронен ли е или механичен?

MaVrUt
29-03-2013, 09:40
и моя е така, има някав червяк в скоростната кутия и тои са е прецакал (така ми го обясниха) , скъп ще излезе ремонта според мен, но ако се захванеш да го правиш пиши тука да скиаме къф е проблема

Scrapera
29-03-2013, 12:05
http://www.axm-auto.com/prod_img/new_1338212942_46403589.jpg
Ако е това, води се привод километраж и струва 22лв.

Boby
29-03-2013, 13:10
Проблема може да е във въпросния привод, в датчика на кутията, в самото табло или в инсталацията на колата.

Общо взето ти препоръчвам да провериш всичко останало без този привод. Вероятността да го изпуснеш в кутията докато го вадиш е 99%. Изпуснеш ли го колата си остава там където си я разглобил и ще трябва да отваряш капака на диференциала.

MaVrUt
29-03-2013, 13:38
според мен на 100% трябва да се изключи проблема да е в таблото,там изгори ли нещо не тръгва повече, но да и датчика може да е.

popaay
06-04-2013, 18:22
Здравейте ,колеги!
Искам да попитам, става въпрос за АР 164 бензин(към средата на седмицата ще знам повече за колата),искам да я спася и да помогна на един колега.Колата е на трупчета от септември 2012г и колегата е не може да намери обтегач за веригата на ангренажа. Искам да попитам има ли такова "животно"по магазините продава ли се?Нещо момчето го "къпели" само,чакало доставка .....Просто в момента говоря и не съм запознат,това го разбирам от мой бивш колега(по работа) и ме помоли ако мога да помогна.Пак казвам, че към средата на седмицата ще разбера повече за колата,и ще помоля ако има някой да помогне с намирането(съдействие) на частта ще съм много благодарен

didod
06-04-2013, 19:41
Доколкото помня от другата тема, му трябва не обтегача, а успокоителят за веригата. Доколкото виждам в Епер, не може вече да се поръча оригинален. Може да пробва тук: http://www.ebay.it/itm/PATTINO-DISTRIBUZIONE-ALFA-155-164-NUOVO-ORIGINALE-60594441-/221021887789 или някой подобен сайт.

popaay
06-04-2013, 20:06
Може и така да е, просто чрез "посредник" говоря и за това, момчето е от Пловдив!А този успокоител не се ли продава тук(България)?

didod
23-06-2013, 19:14
Тъй, след няколко месечно прекъсване (от 08.03.) колата почти е на пътя отново.

MaVrUt
24-06-2013, 07:35
какво и имаше ?

didod
24-06-2013, 09:23
Бе то си го има още, ама поне сега е в София вече и уж ще посменя някои неща. Стартера отказа почти напълно, започна да изхвърля вода от разширителния съд и дреболии. :)

Boby
27-06-2013, 20:11
Някой ходил ли е да гледа тази кола? http://prodavalnik.com/alfa-164-ts-i21008783

starata alfa
29-06-2013, 10:45
старата любов ръжда не хваща.:thumbup:колата изглежда добре на снимките

didod
29-06-2013, 17:42
Така, сменен воден радиатор, термостат и един маркуч. Ремонтиран стартер, мотора на вентилатора на радиатора, силиконирано наново предно стъкло (мама им на тез от 'Кобра'). Зареден климатик (и пак не го бива особено) и монтирани летни гуми. Засега се движи машинката...

MaVrUt
29-06-2013, 18:01
евала! аз не съм я карал от 1 година моята, трябва да се сменя всеки един тампон по окачването и водна помпа щото от време на време като я карах и почва да вдига рязко градуси, и като я изгася и запаля пак, и се оправя,ама вече сякаш ми мина мерака да влагам в нея от 3300лв. ми стъпа на 6000лв. сигурно, и не виждам смисъл да стъпва по нагоре...

didod
29-06-2013, 18:22
Здрасти,
От бензинката части останаха ли? Трябва ми един малък маркуч - хваща се на водната помпа към една тръба. С 2 различни диаметъра е и е дълъг около 5-6 см. Номер 8 на картинката.

Поздрави,
Делян

MaVrUt
29-06-2013, 20:37
не, нямам го, целия двигател с всички карантии около него замина отдавна

VLADius
08-07-2013, 22:18
1666км със 114,34 литра бензин А95 - среден разход - 6,86л/100км. :flirt:

Sunny
09-07-2013, 00:17
Владо ти да не я буташ тази кола ?
под 8 среден не съм успявал да я сваля докато я карах бабата

VLADius
09-07-2013, 02:09
До бутане се стигна само за малко, като я закопах на плажа :drive: А иначе - нормално каране, доооста плавно и съвсем не бързо - 80-100 по пътьовете и 100-130 по магистралите. Пълен резервоар, натъпкан багажник и 4 човека - демек доста тежка. И почти постоянно отворени прозорци.

didod
09-07-2013, 21:53
Той Владо е отличник... Аз също под 7.4 не съм падал никога.

alex37
07-11-2013, 14:03
Отляво _ надясно
1_Фиат темпра
2_Алфа Ромео 164
3_Fiat Scudo,Fiat Ulysse, Lancia Zeta,Citroen Evasion,Entreprise,Jumpy , Peugeot 806, Expert,, Stabilizer Rot ( Z-Rot ),
номер QH-QLS1885S , FIAT-13 086 640 80 - 13 174 250 80 ОТ Фиат темпра не знам ставали за замяна , но от Fiat Scudo,Fiat Ulysse перфект паства и по здрава от оригинала

VLADius
10-11-2013, 20:14
Та значи, решихме вчера с моите любими (жена и кола) да проверим дали колата (разбирай - 164-ката) случайно не е жип. И не знам защо решихме да го направим точно по пътя между с. Яврово и с. Руен (в баш-балкана над Асеновград). Знаех, че има там черен път и си викам - айде, една разходка по чакъла - голяма работа... В началото още срещнахме един "сладкодумен" старец с Лада 2105, който ни каза, че пътя бил черен, но хубав. Малко имало бабуни тук-таме, ама бавничко-бавничко се минавало. Та тръгваме ние обнадеждени от благата вест - и кажи-речи всичко е 6. ОБАЧЕ много скоро се оказва, че бабуните всъщност са много малко - основно бяха камъни като за пукане на картер и ровове дълбоки от по 30-50 сантиметра (поне), а пътя беше широк колкото колата без половин гума!!! Абе, направо ужас. Добре, че момата не осъзна къде сме попаднали, щото тогава щеше да е още по-зле... Просто лунен пейзаж - ровове и окопи само... Не ме питайте колко пъти се препотих на всеки картероспуквателен камик (беха поне 1000 - честно) - имаше места, на които направо се катерих по склона и събирах хвойна през джама само и само да не се строполим в пропастта... Абе, направо ужас. Имаше места, пред които спирахме - за да вадим камици, че да можем да минем... Както и да е - след хиляди перипетии влязохме в с. Руен и за всеки случай още невярващ питам един случайно срещнат чичко дали това е Руен и той каза, че е това... Ама как сме били слезли отгоре - та това било път само за Джогани с дърва и тук там джипове (вкл. Нивата на ловната дружинка) и кросови мотори- не било възможно с тая кола да идвам оттам. Викам - Брат, ти 164 не си виждал май?!?... На всичкото отгоре ламбата на бензина се беше "развалила" доста преди това, а и на момата и бяха останали САМО две цигари... Направо ужас!!! Та се оказа, че Алфата всъщност не е жип - тя си е направо камион.

---------- Post added at 18:14 ---------- Previous post was at 18:12 ----------

Така като го чета горното и си викам - добре, че не плащам винетка като за камион :super:
И за да и се отблагодаря - я заведох на мивка (колата, не момата).

Boby
24-11-2013, 11:42
Ей на това му се казва "Старт от скрапа":grin:

http://www.cars.bg/c447944

http://www.cars.bg/c462792

Scrapera
24-11-2013, 13:37
След мивката цената пада със 100 кинта. :go:
А ти все така се заглеждаш по 164-ките. Верно че е сто пъти по-дора от 166, никой не спори. :pp::pp:

Boby
24-11-2013, 14:34
Гледам ако изпадне нещо интересно....

starata alfa
24-11-2013, 18:45
аз ги гледах в италианския сайт но там цените са като на 159,а има и по скъпи.иначе има много интересни екземпляри

Scrapera
24-11-2013, 21:39
Яки цени държат, особено автоматите. Аз се оглеждам за Супер с автомат, ама с тия цени по 4-5 хиляди евро, а има и докарване, и обслужване, и някой друг ремонт...

VLADius
26-11-2013, 01:13
Защо пък искаш автоматик?

Scrapera
26-11-2013, 11:24
Е защо пък не? Не я търся за себе си по принцип, аз 164 си имам, ама човека иска автомат. И не е лошо да ти кажа, 3.0 с автомата.

VLADius
26-11-2013, 23:40
Е защо пък не? Не я търся за себе си по принцип, аз 164 си имам, ама човека иска автомат. И не е лошо да ти кажа, 3.0 с автомата.

Не бе, не ме учудва. Аз само един път съм карал автоматик (една стара Аскона) и нещо не ми хареса... Може би трябва да пробвам пак...

Чавдар
27-11-2013, 11:41
Е защо пък не? Не я търся за себе си по принцип, аз 164 си имам, ама човека иска автомат. И не е лошо да ти кажа, 3.0 с автомата.

Добре де, не те ли сърбят пръстите ти да си я ръчкаш :) от 4-та при ниска скорост 3-та, 2-ра и :go: ... то и кикдаун-а не е лошо нещо де.

Sunny
27-11-2013, 19:41
Абе сърбят го сигурно , но пък кефа в града е незаменим . Трета година карам автомат ( не е Алфа ама ...) и не ми се мисли повече за ръчка .
То нещата са малко като при бензин-дизел ;)
Но за сметка на това пък автомата иска много грижи и не е толкова безпроблемен колкото ръчката , а за цените на обслужване и ремонт (да не дава господ) са олеле майко .
Ама кеф цена няма пък ;)

Чавдар
27-11-2013, 22:15
Абе сърбят го сигурно , но пък кефа в града е незаменим . Трета година карам автомат ( не е Алфа ама ...) и не ми се мисли повече за ръчка .
То нещата са малко като при бензин-дизел ;)
Но за сметка на това пък автомата иска много грижи и не е толкова безпроблемен колкото ръчката , а за цените на обслужване и ремонт (да не дава господ) са олеле майко .
Ама кеф цена няма пък ;)

....... като каза "(да не дава господ)" се сетих, че може да споделя от къде идва това изказване

Адам си живял в рая съвсем спокойно,
около него много храна, красота и тишина,
дори се научил какво да прави от загниващия плод.
Един ден господ слязъл при него и му казал:
Адаме, ще ти дам дар, ще ти дам жена .....
..... е те от там идва "(да не дава господ)" :D

Scrapera
27-11-2013, 22:19
Да ти кажа, не че съм майстор, не владея техники като междинна газ и др., примерно ако карам с 60 на 4-та или 5-та и реша да накажа някой надъхан дето си мисли, че много му върви е36-цата, когато върна втора колата доста гадно подскача, гумите боксуват и т.н. Дори да мина през трета. Колкото и плавно да го направя. С автомата като дам кикдаун колата просто излита веднага, отива на 4000 оборота поне с каквато и скорост да съм го натиснал и няма такива блъскане, боксуване и др. Иначе много се вдъхновявам с ръчката де. Автомата малко или много прекъсва връзката между шофьора и автомобила. :drive:

Чавдар
27-11-2013, 22:26
Да ти кажа, не че съм майстор, не владея техники като междинна газ и др., примерно ако карам с 60 на 4-та или 5-та и реша да накажа някой надъхан дето си мисли, че много му върви е36-цата, когато върна втора колата доста гадно подскача, гумите боксуват и т.н. Дори да мина през трета. Колкото и плавно да го направя. С автомата като дам кикдаун колата просто излита веднага, отива на 4000 оборота поне с каквато и скорост да съм го натиснал и няма такива блъскане, боксуване и др. Иначе много се вдъхновявам с ръчката де. Автомата малко или много прекъсва връзката между шофьора и автомобила. :drive:

Точно за това говоря, а удобството и глезотията на автомата е безспорна.

Scrapera
30-11-2013, 14:32
Някой знае ли дали стартера от стария Т.С с делката става за новия Т.С ? Водна помпа, хидравлична помпа и още хиляда неща установих че не стават. Почти нищо общо.

nicola 59
30-11-2013, 15:00
Някой знае ли дали стартера от стария Т.С с делката става за новия Т.С ? Водна помпа, хидравлична помпа и още хиляда неща установих че не стават. Почти нищо общо.

Стария с делката е много различен мотор то и вариатора му е отстрани,ма точно това си е стария 75 мотор,баш алфа.

Чавдар
30-11-2013, 16:03
Стария с делката е много различен мотор то и вариатора му е отстрани,ма точно това си е стария 75 мотор,баш алфа.

.... а новия .... Fiat :spiteful:

Scrapera
30-11-2013, 18:12
Да де, ама мен живо ме интересува стартера му дали е същия. Щото уж рециклирания стартер който в момента е на колата въртеше бавничко, а сега като стана 0 градуса съвсем не му се отдава въртенето. Колата все пак си пали от 3-4 оборота, ама като стане -20 просто не искам да си помислям как ще работи тоя боклук. Рециклиран бил... бих казал че вместо да го рециклират са му разказали играта и са взели и пари даже.
Имам стартер за стария мотор който уж е в добро здраве. Ако никой не помогне е ясно, ще се гърбя да свалям сегашния и да ги сравнявам, ама ми се ще да си го спестя.

starata alfa
30-11-2013, 18:54
Да де, ама мен живо ме интересува стартера му дали е същия. Щото уж рециклирания стартер който в момента е на колата въртеше бавничко, а сега като стана 0 градуса съвсем не му се отдава въртенето. Колата все пак си пали от 3-4 оборота, ама като стане -20 просто не искам да си помислям как ще работи тоя боклук. Рециклиран бил... бих казал че вместо да го рециклират са му разказали играта и са взели и пари даже.
Имам стартер за стария мотор който уж е в добро здраве. Ако никой не помогне е ясно, ще се гърбя да свалям сегашния и да ги сравнявам, ама ми се ще да си го спестя.
стартер бош 12 волта- 0 001 108 048 това е номера
това е от мойта кола 92година,сравни номерата и може да получиш отговор

---------- Post added at 18:54 ---------- Previous post was at 18:52 ----------

пп ето и номера на други части,може да са от полза на някой
за 164 2.0 тс 92година
стартер бош 12 волта- 0 001 108 048 това е номера
алтернатор бош 14 волта 30/85 а-0 120 484 004
хидравлична помпа 100 бара-558 08 34
ламбда сонда бош -0 258 003 101

starata alfa
10-12-2013, 22:01
колеги къде се намира датчика за скоростомера на 164 и еднакъв ли е на всички или поне на 2.0 тс

Scrapera
10-12-2013, 22:42
Намира се на диференциала, отгоре. Датчика е един и същи на всички TS, само буксата има разлика. До 89 или 90г. е кръгла, а след това е плоска. Но се сменя ако не съответства и няма ядове.

Gligan
11-12-2013, 20:06
До 91 ставаше и от Опел Омега, но отчиташе по-малко - това по спомени

VLADius
12-12-2013, 17:52
Май скоро ще се сменят предни амортисьори с пружини комплект. Ако някой има нещо изостанало читаво или малко карано - да пише.

pablo_pz
13-12-2013, 03:50
колеги,да попитам някой дали е сменял тампони на надлъжната щанга на задницата (или носача който е захванат за лапата на купето и за шенкела от другата страна)?интересуват ме марка и отзиви,защото това ми е належащ ремонт(гумите ми се разхождат по два санта напред назад и се клати много).Благодарско предварително за отговорите. :cheers: Минава ми идея за полиуретанови,но не знам как ще се промени возията.

Sunny
13-12-2013, 07:50
колеги,да попитам някой дали е сменял тампони на надлъжната щанга на задницата (или носача който е захванат за лапата на купето и за шенкела от другата страна)?интересуват ме марка и отзиви,защото това ми е належащ ремонт(гумите ми се разхождат по два санта напред назад и се клати много).Благодарско предварително за отговорите. :cheers: Минава ми идея за полиуретанови,но не знам как ще се промени возията.

Марка не помня но за 164 не излизаха по каталозите . Търсят се за Ланча Тема и малките и големите .
Някъде в раздела го бяхме разисквали преди години .
Ако никога не са сменяни до сега , ваденето на дългия болт който минава през малките тампони на шенкела може и да е драма ;)

Grigor
13-12-2013, 09:06
Аз и на двете коли съм с полиуретан от зад. Преди години няколко пъти сменях малките тампони на шенкела, писна ми, сложих Пауърфлекс и от тогава забравих за проблема.

pablo_pz
13-12-2013, 21:04
мерси колеги за отговорите,ще си помисля как да реша проблема

starata alfa
13-12-2013, 21:14
Май скоро ще се сменят предни амортисьори с пружини комплект. Ако някой има нещо изостанало читаво или малко карано - да пише.
аз имам предни,ако искаш да ти ги докарам да ги видиш

Sunny
13-12-2013, 21:19
Май скоро ще се сменят предни амортисьори с пружини комплект. Ако някой има нещо изостанало читаво или малко карано - да пише.

А като идваш по нашия край се обади да ти подаря един комплект предни и задни че се спъвам в тях в мазата . Пружината на единия преден е счупена и не ги знам в какво състояние са като цяло .
Бях ги взел за мене но срещнах бордюра преди да ги сменя и пробвам .

VLADius
13-12-2013, 22:13
Аз и на двете коли съм с полиуретан от зад. Преди години няколко пъти сменях малките тампони на шенкела, писна ми, сложих Пауърфлекс и от тогава забравих за проблема.

По съвет и с помощта на дон Грегорио още като се взехме с бабата и набих Пауърфлекса и досега не е мърдала ич от към дупето (сложих и го само отзад :-)). Отпред съм си на гуменяци и си знам - през година-две всичко долу и нови.

didod
13-12-2013, 22:50
Е ка ги карате тез коли? Аз за 6 години и почти 100 хил. съм сменил 2 шарнира. Нищо друго.
А - и един кормилен накрайник.

Scrapera
13-12-2013, 23:01
Може би правилния въпрос е, с какви тампони? От Боби знам, тампони Мало на предните носачи изкарват над 80 000км.

Grigor
14-12-2013, 09:29
Да ти кажа честно не знам с какви тампони беше преди да сложа полиуретана - беше много отдавна.
Едната ми дойде с всичко оригинал от Италия преди 4 години, изкара около две години в БГ и директно и сложих полиуретан (нне ми се занимаваше да търся по-малкото зло в БГ). Сега е една идея по твърда, но това за мен не е проблем.

Опс, забравих: Преди да сложа полиуретана търсих задни тампони за преди носачи (пеперудките) и имаше само за спаркове... за V6 нямаше... сложих спаркови, изкараха 5-6-7 месеца и минах на полиуретан.

Сега ми изпаднаха оригинални пеперудки за V6 (ползвани, но здрави) и мисля като заминат (карам ги на другата 164-ка) да из взема пластмасовия пръстен и да видя дали не може да се сложи на спарков тампон. Не знам дали сте попадали, но оригиналната пеперудка за V6 не е плътна, а е като спарковата, но с пластмасова втулка (афтермаркет пеперудата за спарка е куха). Освен това кухото не е кръгло, а елипса, но това няма да го пресъздам.

аааа... Да се похвала с перфекктно ремонтирания дисплей :-) Вчера ми дойдоха двата кабела и вече единия е на колата (тези дни ще слагам и другия):

http://rcparts.eu/pictures/164/clima.jpg

Scrapera
14-12-2013, 09:56
Аз сложих от обикновените тампони на V6 и си прибрах пластмасите, ама нямах голям избор. Колкото изкарат. Ремонта на дисплея колко струва и може ли всеки да си поръча лентовия кабел?

Grigor
14-12-2013, 16:36
Кабела е 30-тина Евро. за 5+ бройки цената падаше. Да всеки може да си викне, но по-добре да се групираме за по-добра цена.
Сега не мога да видя, но сайта май беше maxi-dot .

Чавдар
14-12-2013, 23:17
Тези кабели са само за дисплеите или от тях може да се е.... и цялото управление (има моменти в които силата на вентилатора се усилва само в едната посока, а има моменти в които работи нормално) .... и най вече когато колата е студена (в купето) никога не работи, трябва малко да се позатопли вътре и тръгва?

Чавдар
15-12-2013, 00:02
Имам един тъп за повечето въпрос, но като човек който не разбира много ми е доста интересно да разбера от къде идва мощността на моето бебче. Повечето 150+- BHP коли са 16v или Turbo, а тук имаме 8 клапанов мотор без Turbo и 150+- BHP + не лош въртящ момент ..... та как става тоя номер (и каква е идеята на TS-ка като цяло)?

Scrapera
15-12-2013, 12:40
Недей да се чудиш как 2.0 8в е почти 150 коня. Много просто - това е Алфа. Не е Фиат, Ланча, нито някой немски или френски отпадък. Те вадят по 100-120 макс коня от 2.0 8в. А бе ен ве е34 520i , прекия конкурент на 164 Т.С. е ... 6 цилиндъра , 3 пъти повече клапани - 24( и е 150 коня. Точно 2 коня повече от т.спарка с делката. А какви шамари яде от 164 няма да споменавм, защото го пише във форума на бе ен ве.

reloading
15-12-2013, 18:36
колеги бихте ли ми казали дали една хубава 164 трябва да изглежда по този начин и ориентирал ли съм се правилно? :)

didod
15-12-2013, 18:41
По кой начин?

Sunny
15-12-2013, 18:57
колеги бихте ли ми казали дали една хубава 164 трябва да изглежда по този начин и ориентирал ли съм се правилно? :)

Ти правилно си се ориентирал .
Но дай да видим на какво трябва да изглежда

reloading
15-12-2013, 19:11
http://www.autoscout24.bg/Details.aspx?id=237872630&cd=635142723230000000&asrc=st|fs

извинете забравил съм линка :)

starata alfa
15-12-2013, 20:03
ето избирай си
http://www.autoscout24.bg/ListGN.aspx?vis=1&state=A&atype=C&make=6&model=1604&pricefrom=1000&page=1&results=20&ustate=N,U&sort=price&mmvco=1&mmvmk0=6&mmvmd0=1604
тази сигурно много си заслужава ама цената ее
http://www.autoscout24.bg/Details.aspx?id=239903649&cd=635182326730000000&asrc=st|fs

Чавдар
15-12-2013, 20:14
Тези кабели са само за дисплеите или от тях може да се е.... и цялото управление (има моменти в които силата на вентилатора се усилва само в едната посока, а има моменти в които работи нормално) .... и най вече когато колата е студена (в купето) никога не работи, трябва малко да се позатопли вътре и тръгва?

Някой да знае?

didod
15-12-2013, 20:26
Само за дисплея са.

Scrapera
15-12-2013, 20:58
Манияшка е, личи си. Ако е добър мотора си струва да се вземе. Километрите са нищо за него.

Чавдар
07-01-2014, 21:14
Имам едно питане което може и да не е за тук, но все пак ...... дядото си е навил на пръста да си взима Kappa .... дали да го навивам за Alfa 164/166 или да си взима Kappa-та ? (става въпрос за 2,0 турбо)

didod
07-01-2014, 22:38
Зависи какво търси точно в колата

Чавдар
08-01-2014, 09:21
Мииии .... голяма мощна кола (с бабата да се возят като бели хора) и здрава, смело твърдя, че 164-ката е страшно здрав автомобил. Имам двама колеги с 166-тици и май не са много здрави и по специално окачването им куца или те са каръци (и двамата карат внимателно)

didod
08-01-2014, 09:46
Ами капа-та като окачване е почти същата като 164. Вози обаче доста по-меко от нея. И с 2 турбо (който и двигател да е от двата) ще се движи добре.

Чавдар
08-01-2014, 10:55
Разпитвам, защото баща ми е вече на годинки и вместо той мойте (както беше до скоро) аз правя неговите коли и ми беше интересно коя е по здрава и лесна за обслужване, а на мен и двете не ми харесват визуално - на Kappa-та и се влачи га3ъ, а 166-цата (тъжното сомче), ще ревне всеки момент (казвам го с любов-да няма сърдити).

didod
08-01-2014, 12:09
Може би Капа все пак - откъм лесно и евтино обслужване. Съответно си имат болежки, сходни със 166. Иначе се влачи, ако пружините са много уморени. :)

Чавдар
08-01-2014, 12:22
Това с визуалното е много индивидуално ..... баща ми го е страх да седи около 164-ката, защото ако се подхлъзнел и се хванел за нея щял да се пореже :D

didod
08-01-2014, 12:46
Освен това Капа е по-широка от 164 и 166 вътре. Прилично обезшумена. Окачването, както казах, е същото като 164, само отзад има стабилизираща щанга с биелетки, а не хваната директно за надлъжните щанги. След моята 164 малко повече ми люлее по завоите и при легнали полицаи примерно, но на хубав път е идеална. А, още нещо - огромен багажник. Вкарвам вътре 4 гуми с джантите, макар и 15".

Чавдар
08-01-2014, 13:04
Ми тя 164-ката е тясна попринцип (Croma-та примерно е доста по-широка и доста по-друсаща), но като стабилност смело заявявам при положение, че съм имал честта да карам доста расови автомобили (бях личен шофиор) Alfa-та се държи като спортен автомобил на пътя.

Scrapera
08-01-2014, 14:05
164 тясна кола? ХА ХА ХА ти си се объркал много жестоко. Тогава за 166 какво ще кажеш, с огромното и табло? Ти качвал ли си се от 164 в БМВ7 от същите години. Не 5 , което е прекия конкурент, а Е32 7 серия - уж луксозен клас. Ееее няма такава теснотия в тая седмица, да не говорим как си удряш краката в подобието на волан, докато се опитваш да влезеш. 164 е супер просторна кола. Най-добре возещата и най-просторната Алфа за последните 27 години. Точка.

Чавдар
08-01-2014, 15:07
164 тясна кола? ХА ХА ХА ти си се объркал много жестоко. Тогава за 166 какво ще кажеш, с огромното и табло? Ти качвал ли си се от 164 в БМВ7 от същите години. Не 5 , което е прекия конкурент, а Е32 7 серия - уж луксозен клас. Ееее няма такава теснотия в тая седмица, да не говорим как си удряш краката в подобието на волан, докато се опитваш да влезеш. 164 е супер просторна кола. Най-добре возещата и най-просторната Алфа за последните 27 години. Точка.

За возия и добро държане на пътя и по-точно тяхната съвкуптност спор няма, но от личен опит казвам, че Fiat Croma примерно е доста по-широка кола от 164-ката, с по голямо разтояние за краката на возещите се на задните седалки и с повече простор на предните, разбирасе Croma-та е hatchback и това позволява повече изнасяне на задните седалки, но определено и при предните седалки е по-широко (за возия и дума не може да става при Croma-та)

...... а дали има по-добра кола от този клас и тези години ...... определено НЕ

didod
08-01-2014, 15:50
Е как има повече разстояние, като са на една платформа? Крома, Тема и 164? И междуосовото е еднакво?

Чавдар
08-01-2014, 16:42
Е как има повече разстояние, като са на една платформа? Крома, Тема и 164? И междуосовото е еднакво?

Защото Croma-та е hatchback (по-скоро liftback (http://en.wikipedia.org/wiki/Liftback)) и задните седалки са изнесени повече.

Scrapera
08-01-2014, 17:20
Да сравняваш фиат и алфа също е голяма грешка. Ама нали 164 е тясна кола, кво да обсъждаме повече ?:whistle:

Чавдар
08-01-2014, 17:37
Да сравняваш фиат и алфа също е голяма грешка. Ама нали 164 е тясна кола, кво да обсъждаме повече ?:whistle:

След като имам и двете коли, значи мога да направя обективно сравнение и след като карам алфата а не фиата значи алфата е по-добрата кола, но е и факт че е по-тясна което не означава малка.

alfaromeobg
08-01-2014, 22:20
Края на 1993. Иначе днес отново я запалих и се заслушах в двигателя. Той ми се стори, че не тресе. Форсира се нормално. Гърнето явно още повече се е откачило и започна да тресе още повече и да дрънка и като подам газ бръмчи по- гърлено. Има ли шанс целият проблем с тресенето да е от гърнето?

Scrapera
08-01-2014, 23:57
Като я караш има ли мощност? От запушено гърне може да имаш много проблеми, сред които невъзможност колата да вдигне повече от 110км/ч на равен път. След изхвърлянето му колата вече лети. Ако върви добре, и не се задъхва по баирите, нямаш проблем с гърнето. Иначе ако е изгнило, проблема е само в това че колата ще реве. Няма да се отрази в работата на двигателя..