View Full Version : Не иска да пали!!!!!
Здравейте колеги,
Значи имам проблем с моята(от подписа),не иска да пали.
Проблема започна в един дъжд,както карах и колата изгуби мощност и угасна.Помислих че съм намокрил свещите избърсах ги колкото можах и запали но се тресеше цялата(най веройтно работеше на 3 цилиндъра).Поработи известно време загря и се оправи,започна да работи нормално.На другия ден сменихме тези свещи защото пак тресеше,гледахме кабели и какво ли още не но нищо всичко изглевда ОК.Проблема сега е че въобще не иска да пали,или ако запали(силно казано) веднага гасне.
Та въпроса ми е следния:Накой има ли представа за какво иде реч?
Колата е Алфа 145 1,4 boxer
Колега,дай малко инфо!Има ли газова,на какво я палиш и правила ли е и друг път тия простотии.Имаш ли аларма.Така,както си го описал,вариантите са много!
Ако след като сте сменили свещите не ще да запали, върнете старите и пак пробвай.
Алармата си е заводската.Газ няма върви само на бензин от ОМВ 95 :) .Това се случва за пръв път за тва съм като в небрано лозе :).
Колега връщахме и старите свещи ефекта никакъв значи опеделено не е от тях :(
Малко банално, но колко бензин имаш?
Достатъчно :) заредих точно преди да откаже съвсем :)
Други идеи :-P
Хайде де колеги на никой ли не му се е случвало подобно нещо
явно на никой не му се е случвало подобно нещо:tooth:
crashboy
12-02-2009, 12:39
на мен ми се случва винаги като има дъжд.казаха ми че е защото нямам кора отдолу.ама аз мисля че е по скоро защото капачката може би иска смяна
Е и аз нямам кора от долу и повече от половината коли в България са така :picnic:
на мен ми се случва винаги като има дъжд.казаха ми че е защото нямам кора отдолу.ама аз мисля че е по скоро защото капачката може би иска смяна
Коя капачка? колега
на мен ми се случва винаги като има дъжд.казаха ми че е защото нямам кора отдолу.ама аз мисля че е по скоро защото капачката може би иска смяна
Тази кола няма делко,да поясня:th_up::th_up:
В тоя случай отиваш на бушон на главното реле,импулсен датчик , бензинова помпа или компютър,освен ако не е от контактния ключ.Доре-долу в тоя ред.Няма от какво да е друго на нашите мотори!Провери и релетата.
crashboy
13-02-2009, 00:45
Тази кола няма делко,да поясня:th_up::th_up:
като човек който не разбира много от коли мога да кажа че нямам идея за какво е делкото,но аз говоря за дистрибуторната капачка че се пълни с вода може би и от там се прекъсва подаването на ток,защото свещите са прекалено горе за да се намокрят от локва или дъжд.
В тоя случай отиваш на бушон на главното реле,импулсен датчик , бензинова помпа или компютър,освен ако не е от контактния ключ.Доре-долу в тоя ред.Няма от какво да е друго на нашите мотори!Провери и релетата.
първо мерси колега инфото е полезно :)
Бушоните ги гледах (ама само тези дето са над съединителя),каде се намира този бушон на главното реле и тоѝи импулсен датчик.
И неразбрах какво може да му е на контакния ключ.Тя колата върти.:stumm:
Моят съвет е да локализираш проблема,сиреч се опиташ да разбереш дали проблема е в подаването на искра,впръскването или нещо др.( :screwy: )
За целта пробвай да извадиш всяка свещ по отделно и като я дадеш на маса(само да не направиш късо :razz: )някой да завърти на стартера.Ако до някой цилиндър не достига искра ,това ще ти покаже кой.
Не се сещам за мн добър начин да провериш бенз дали ти качва но като цяло ако помпата е здрава докато върти някои на стартера можеш да полегнеш в багажника и да слушаш дали помпата включва(ама тя пак може да не качва.)
Др. вариант е на компютър да я качиш.
пробвай и кажи какво е станало
тя върти и това означава че на стартера имаш захранване, ама дали имаш и на ЕКУ-то,свещите и бензиновата помпа е друг въпрос. мирише ли на бензин двигателя. може просто да си я задавил.
Това със свещите го пробваш всичко е ОК.
За бензиновата помпа не съм пробвал но днес ще го пробвам.
тя върти и това означава че на стартера имаш захранване, ама дали имаш и на ЕКУ-то,свещите и бензиновата помпа е друг въпрос. мирише ли на бензин двигателя. може просто да си я задавил.
На безиноватаа помпа ,свещите има захранване даве и бензиновата помпа работи.
дали може да е от бубините в който влизат кабелите на све
щите,защото една изглевда омаслена а другата суха
На безиноватаа помпа ,свещите има захранване даве и бензиновата помпа работи.
дали може да е от бубините в който влизат кабелите на све
щите,защото една изглевда омаслена а другата суха
Аз имах подобен проблем навремето с моя боксер,и се оказа окислена букса на бубината.На самата бубина има един голям куплунг,свали го и разгледай за окис,влага и т.н.:mobile::mobile:
Благодаря ти ще погледна и ще пиша какво е станало
Не е от бубината :(
Някой да има други идеи?
При мен се оказа вода в бензина и то много.
Добре че един приятел който има автосервиз дойде да погледне, откачи маркуча който ходи към дюзите, сложи го в едно шише и като завъртях на стартер оттам потече нещо кат боза.
После се маха бенз. помпа, източи се целият бенз. , резервоара се избърса с парцали... Нов бензин от сигурна бензиностанция и се оправи. Карал съм на дъжд след това, не е имало проблеми.
Е и не ходя да зареждам на бензиностанциата на която зареждах преди.
Сега отварям пак темата отново и виждам,че още има проблеми.Осново причините са две:ток или бензин.Това,че помпата работи,не означава,че се подава бензин .Може помпата да се е скапала,Филтъра да се е задръстил или замръзнал,ако има вода в него или да нямаш напрежение на дюзите.За това,отвърти маркуча,който идва от помпата,дай на контакт и ще видиш дали е от там.Ако има бензин,отиваме по токовете.Отвиваш всички свещи и пак и поставяш кабелите.Взимаш една,желателно е медна, тел и я навиваш с по една-две навивки около всяка свещ на резбите им и свободния край го даваш на маса.Идеята е да са замасени корпусите им много добре.В противен случай по старата система да пробваш свещите е много вероятно да изгориш или бобините или направо комутатора в компютъра.Даваш на старт и ще провериш и запалването.Ако всичко,изброено до тука е наред,остава само едно нещо,което се случва доста често зимата.Замръзнало гърне.Бушона,за който говорех се намира до самото реле.Не е зле да се проверят и релетата.Компа също може да прави номера.При мене не поема датчика за температура на въздуха.Карам без него.Друга идея,която ми идва е да откачиш датчиците за температура и за въздуха и водата и ламбдата и да побваш така.после по метода на елеминирането да видиш да не ти прави номера някой от тях.И бъди внимателен и не бързай!Винаги може да е някоя дребна простотия!Успех!
Сега отварям пак темата отново и виждам,че още има проблеми.Осново причините са две:ток или бензин.Това,че помпата работи,не означава,че се подава бензин .Може помпата да се е скапала,Филтъра да се е задръстил или замръзнал,ако има вода в него или да нямаш напрежение на дюзите.За това,отвърти маркуча,който идва от помпата,дай на контакт и ще видиш дали е от там.Ако има бензин,отиваме по токовете.Отвиваш всички свещи и пак и поставяш кабелите.Взимаш една,желателно е медна, тел и я навиваш с по една-две навивки около всяка свещ на резбите им и свободния край го даваш на маса.Идеята е да са замасени корпусите им много добре.В противен случай по старата система да пробваш свещите е много вероятно да изгориш или бобините или направо комутатора в компютъра.Даваш на старт и ще провериш и запалването.Ако всичко,изброено до тука е наред,остава само едно нещо,което се случва доста често зимата.Замръзнало гърне.Бушона,за който говорех се намира до самото реле.Не е зле да се проверят и релетата.Компа също може да прави номера.При мене не поема датчика за температура на въздуха.Карам без него.Друга идея,която ми идва е да откачиш датчиците за температура и за въздуха и водата и ламбдата и да побваш така.после по метода на елеминирането да видиш да не ти прави номера някой от тях.И бъди внимателен и не бързай!Винаги може да е някоя дребна простотия!Успех!
Здравей мерси за отговора :)
Бензиновата помпа я пробвах по следния начин:Откачих маркуча който отива към фитъра дадох на контакт и капачката на резервоара се напални с безин.За бушона който казваш го гледах голям син 60А и е здрав.
за бензиновия филтър си помислих и аз че може да се е задръстил но съм го сменил преди няма и 5000км.
Ще пробвам и нещата който си ми избройл особено това с филтъра.
И аз си мисля че е някоя дребна простотия ,защото пали и веднага гасне,което ме навежда на мисълта че не и стига бензин.
Виж и филтъра.но ако пали и веднага гасне е по-вероятно да е запушен ауспух.В тоя студ няма да си първия.Бушона не е тоя,но няма значение.Щом работи помпата и запалването-здрав е!
Ок по късно ще прегледам филтъра ,гърнето и релетата.
Само един въпрос как да го оправя това гърне,ако е запушено
Или е замръзнало,а за това знаеш как се оправя или се е разложил катализаора и го е запушил.И при двата случая е най-лесно и бързо да свалиш тръбите и да пробваш дали е от там проблема.
Имаш и ЛС
Оказа се че не е и от филтъра.Бензин тече на богато.Гърнето не е замръзнало също духа през него когато се опитвам да я паля не остана какво да се гледа вече освен може би релетата и имобилаизера.
Някой да има представа как да проверя имобилаизера?
Или някой направо да каже телефон на човек който може да дойде на място да и направи диагностика и да каже какво и е ?
И като за последно ще добавя че я карамс резервния ключ ако това има значение
Щом пали за момент не е имобилайзера. Ако е от него, ще ти свети постоянно жълтия ключ на таблото и няма да пали
той свети но не постоянно
няма ли някакви други идеи :dyrvo_v_kenefa:
То боба свърши ама...
пробвай да смениш датчика на хол...На такова ми прилича. Знам ли вече :?
digitalundgrd
16-02-2009, 23:30
Колега имах същите симптоми...Бях ходил на автомивка...Момчетата явно се бяха престарали и ми намокриха нещо...Запалих от автомивката и се прибрах в нас. След около 2-3 часа отивам пак да паля колата (имах среща) и познай...Пали тръгва 5-10метра и гасне...И така 10-тина пъти. Оставих я да изсъхне и всичко след това беше точно! Нямам проблеми. Та в тоя ред на мисли някой датчик или нещо може да ти е намокрено...
Тонов,най-вероятно е прав,но има и една друга възможност.Ако има някой,който да подаде вместо релетата ток на помпата,дюзите и бобината,ще можеш да си по-сигурен , че е от импулсния датчик.Ако и тогава прави тая простотия е датчика.Ако не- е от релетата.
Колега имах същите симптоми...Бях ходил на автомивка...Момчетата явно се бяха престарали и ми намокриха нещо...Запалих от автомивката и се прибрах в нас. След около 2-3 часа отивам пак да паля колата (имах среща) и познай...Пали тръгва 5-10метра и гасне...И така 10-тина пъти. Оставих я да изсъхне и всичко след това беше точно! Нямам проблеми. Та в тоя ред на мисли някой датчик или нещо може да ти е намокрено...
Колега тя седи доста време така ,би трябвало да е изсъхнала :)
То боба свърши ама...
пробвай да смениш датчика на хол...На такова ми прилича. Знам ли вече :?
С риск да прозвуча тъпо бихте ли ми казали каде е този датчик на хол и как изглежда :lupe:
Колеги утре мой познат ще идва да видим релетата и бушоните.
Имам въпроси в тази връзка:
Каде се намира главното реле? и как изглежда?
Каде е този импулсен датчик? и как изглежда?
Каде е този датчик на Хол? и как изглежда?
Ще съм ви признателен ако споделите с мен :grin: че взе да ми писва да се занимавам с тая бракма :sickness: и ще я дам на скрап :jason2:
С риск да прозвуча тъпо бихте ли ми казали каде е този датчик на хол и как изглежда :lupe:
Да ти кажа честно, не знам точно къде е.. би трябвало да е някъде около маховика. Визможно е в буксата му (трябва да е с 3 крачета) да е влязла вода и да прави мизерии
Колеги утре мой познат ще идва да видим релетата и бушоните.
Имам въпроси в тази връзка:
Каде се намира главното реле? и как изглежда?
Каде е този импулсен датчик? и как изглежда?
Каде е този датчик на Хол? и как изглежда?
Ще съм ви признателен ако споделите с мен :grin: че взе да ми писва да се занимавам с тая бракма :sickness: и ще я дам на скрап :jason2:
Ще проверя утре :)
Днес пробвах пак да я запаля.За мое учудване :bored: запали за около 5 секунди но на 3 цилиндъра и пак угасна :(
Ебативече незнам кво да и гледам :pokey:
Смени си кабелите, или пробвай с други
Едва ли е от това но ще пробвам
За да не пускам нова тема,ще пиша тук.Аз съм с 145 боксер,за втори път ми се дави колата,значи сутрин заплва веднага но на 2-5 сек загасва и няма палене,така се дави,че чакам 2 дена за да я запаля пак.Иначе няма проблем,запали ли веднъж и поработи 1 мин си работи много добре.
ми както виждаш сам си пища в темата,но щом тжоята се движи закарай я при Лисан(Сашо) да я види :grin:
Помоли Лисан да дойде да я погледне
Помоли Лисан да дойде да я погледне
Не знаех че той прави такива огледи ако е истина ще го помоля
Не знаех че той прави такива огледи ако е истина ще го помоляОгледи едва ли прави но да го помолиш не ти пречи.
Аз май направо ще го питам за репатрак и кога може да я приеме да я прави :) писна ми да се занимавам.
Последен тестс утре смяна на свещи :)
Колеги колата вчера жечерта запали на 3 цилиндъра.При подаване на гас се чуват детонации в гърнето.
LeoVin4i
19-02-2009, 13:24
Ама свещите смени ли ги?
Не не съм малко по късно :tequilla:
сменяй и кабели и свещи !!!
малко по късно ще пробвам и ще пиша какжо е станало
Колеги някой да има прдстава дали Лисан разполага с репатрак ,или да имате координати на някой който ще може да ми изжози колата до Лисан
Колеги благодаря на всички за помоща.
Оказаха се дюзи:grin:,бяха толко мръзни че незнам.
Благодаря и на Лисан за толкова бързата реакция.Направия за един ден :):starwars:
Как ги почистихте? Някой да препоръча метод за почистване дюзи на една бензинка, дали с ултразвук или...
Твърдо с ултразвук ,с друго не става качествено.
Препоръчаха някакъв метод, при който минава някаква спец течност по потока на бензина и чистила по-добре, но ми се стори странно!
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.