View Full Version : предпазна кора под двигателя на 164 ТД
vpk_eurotech
13-02-2009, 09:09
Здравейте колеги,
от известно време карам с половин предпазна кора под двигателя и искам да я подменя.новите са с поръчка и са доста скъпи/ауто италия/.може ли някой да съдейства по въпроса.благодаря.
Единствената кола с такава кора която съм виждал е на колегата guvech-a от форума.Освен оригинална с поръчка не мисля,че ще я намериш другаде.
Ако намериш втора ръка , вземи и за мене :drunk:
virusalfa
13-02-2009, 18:52
За какво ви е?-Като идете на маслар или на сервиз да ви псуват ли?
Вчера един индянец неможеше да я свали скъса си нервите..накрая му викам брат остави я да не я строшиш...
Имал съм 5-6 164-ки и никога не съм виждал,даже и 4увал за такава кора.По принцип не е много нужна 6тото пласмасовите подкалници доста добре пазят .
Кората си има сервизни отвори за смяната на маслата и не е нужно да се сваля.
Поне според мен главното и предназначение е да пази околната среда и като си спреш колата някъде да не стане локва от масло. Само Суперките имат такива кори.На старите дизели не съм виждал.
Ам смятаи на4и кви 164-ки сам имал
vpk_eurotech
15-02-2009, 18:41
Колеги,благодаря за коментара.Наистина предпазна кора втора ръка се оказва много дефицитна.По въпроса за нейното предназначение обаче,мисля че има и защитно действие,при преминаване през локви или събрана повече вода на пътя,предпазва двигателя от намокряне.Имам един-два такива случаи,при които ми светна на таблото 'индикация за проблем с дюзите' !
Същото става ако си направя труда да измия и двигателя.Знам ,че не е фатално,но няма да е лошо ако я сменя :)
Колеги,благодаря за коментара.Наистина предпазна кора втора ръка се оказва много дефицитна.По въпроса за нейното предназначение обаче,мисля че има и защитно действие,при преминаване през локви или събрана повече вода на пътя,предпазва двигателя от намокряне.Имам един-два такива случаи,при които ми светна на таблото 'индикация за проблем с дюзите' !
Същото става ако си направя труда да измия и двигателя.Знам ,че не е фатално,но няма да е лошо ако я сменя :)
Мислиш ли че от намокряне ти светят дюзите ?
vpk_eurotech
15-02-2009, 19:51
не съм 100% сигурен,но светва само в тези случаи.не го свързвам с друга причина освен при намокряне.
kontrata
21-02-2009, 22:46
Колеги,благодаря за коментара.Наистина предпазна кора втора ръка се оказва много дефицитна.По въпроса за нейното предназначение обаче,мисля че има и защитно действие,при преминаване през локви или събрана повече вода на пътя,предпазва двигателя от намокряне.Имам един-два такива случаи,при които ми светна на таблото 'индикация за проблем с дюзите' !
Същото става ако си направя труда да измия и двигателя.Знам ,че не е фатално,но няма да е лошо ако я сменя :)
Тук си в грешка, причината да ти свети дюзата за подгряване /нали все пак за дизел говорим/ е само една. Първо фабрично така индикира за вода в горивния филтър. Т.Е. Или имаш вода в филтъра или е сменен филтъра и не е сложен кабела на датчика в буксата и когато се намокри дава късо, за това свети. Филтърчето е м/у радиатора и блока, отдолу на горивопровода. Буксата се слага отдолу на филтъра.
Тук си в грешка, причината да ти свети дюзата за подгряване /нали все пак за дизел говорим/ е само една. Първо фабрично така индикира за вода в горивния филтър. Т.Е. Или имаш вода в филтъра или е сменен филтъра и не е сложен кабела на датчика в буксата и когато се намокри дава късо, за това свети. Филтърчето е м/у радиатора и блока, отдолу на горивопровода. Буксата се слага отдолу на филтъра.
на мене бая одаявна ми се скина тая букса , и сега изобщо незнам къде е . И на мен ми примигват дюзите , но спират.
какво всъщност светва? 'Дюза' като символ ли?
vpk_eurotech
23-02-2009, 18:13
светва символа на таблото с форма на дюза,но само при измиване или минаване през вода-само тогава,след известно време сам си угасва.затова го свързвам с временно намокряне и изсъхване.разбира се това не се случва често,но ако при измиване на мотора е възможно намокряне на някой датчик ,то през вода на пътя ,липсата на кората ми се вижда логична причина да светва
Мда. Дюзата нали знаете какво значи? :flamingdevil:
vpk_eurotech
25-02-2009, 18:27
не.струва ми се е вярно обяснението на kontrata /за което му благодаря/
Че светва нещо на таблото при наличието на вода във филтъра светва,но какво точно беше не мога да се сетя.Върти ми се в главата,че е реотанчето за подгряването. А такова нещо "дюза за подгряване" както се е изразил колегата kontrata няма. Все пак една смяна на филтъра/18лв. струва/ няма да се отрази зле.
vpk_eurotech
26-02-2009, 19:17
да boby,прав си за подгряващата дюза,но мисълта ми е в посока ,от къде идва вода за да светне нещо на таблото-вътре във филтъра от горивото или намокряне на датчик от вън.
vpk_eurotech
26-02-2009, 19:19
прспуснах,че филтъра е на около 300 км.
kontrata
26-02-2009, 22:38
Че светва нещо на таблото при наличието на вода във филтъра светва,но какво точно беше не мога да се сетя.Върти ми се в главата,че е реотанчето за подгряването. А такова нещо "дюза за подгряване" както се е изразил колегата kontrata няма. Все пак една смяна на филтъра/18лв. струва/ няма да се отрази зле.
Така де, подгряващи свещи :crazy: /от уискито стана така/. А не го мисля, ами съм на 99.9 сигурен че не е пъхнат кабела. Просто на голфовете няма такъв и майсторите не знаят за какво е. Предлагам да погледнеш, той се вижда обикновено как виси и не е никак трудно, 30-40 сек. работа, при условие че филтъра е нов и няма вода. А относно святканията от окъсяване на буксата на кабела става, от води разни
да boby,прав си за подгряващата дюза,но мисълта ми е в посока ,от къде идва вода за да светне нещо на таблото-вътре във филтъра от горивото или намокряне на датчик от вън.
Водата идва от лоша нафта.
Като видя че е лоща нафтата я наблъсквам с всякви добавки ....
Единствената кола с такава кора която съм виждал е на колегата guvech-a от форума.Освен оригинална с поръчка не мисля,че ще я намериш другаде.
на колегата guvecha отдавна му я няма кората :) ...от хубави майсторчета :priest:
manolito
24-06-2010, 12:54
а аз така и не разбрах на какво се дължи светването на червената "Дюза" при намокряне и след време като изсъхне угасва
така като гледам не се променя работата на мотора всичко си е по старому...
става въпрос за 2.5 ВМ32Б
IceDoc: на мене бая одаявна ми се скина тая букса , и сега изобщо незнам къде е
къде е било включено това?
а аз така и не разбрах на какво се дължи светването на червената "Дюза" при намокряне и след време като изсъхне угасва
така като гледам не се променя работата на мотора всичко си е по старому...
става въпрос за 2.5 ВМ32Б
IceDoc: на мене бая одаявна ми се скина тая букса , и сега изобщо незнам къде е
къде е било включено това?
ами току що си измих двигателя понеже ще сменям гарнитури, и лампата светна :) както ми свети по същия начин за който говори колегата manolito когато вали и мина през някоя яка локва. Като изсъхне.....каквото и да е там дето се е намокрило изгасва и няма проблеми. Чесно да си кажа и аз се чудя какво се случва,но понеже до сега вече 2 години няма проблеми не съм се сещал да питам. Но ще е хубаво ако някой знае причината да каже, все пак да знаем за какво иде реч :)
Колеги,благодаря за коментара.Наистина предпазна кора втора ръка се оказва много дефицитна.По въпроса за нейното предназначение обаче,мисля че има и защитно действие,при преминаване през локви или събрана повече вода на пътя,предпазва двигателя от намокряне.Имам един-два такива случаи,при които ми светна на таблото 'индикация за проблем с дюзите' !
Същото става ако си направя труда да измия и двигателя.Знам ,че не е фатално,но няма да е лошо ако я сменя :)
тази индикация не е за дюзите.символа които светва означава :acqua nel filtro carburante...демек вода в горивния филтър :comphits:
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.