PDA

View Full Version : Алфа Ромео 33 Имола



Bonev
13-02-2009, 16:51
Вижте на какво се натъкнах в Дупница. Това спецялна серия ли е или? Забележете какво са написали на стъклото: "Уникален уникат":razz:
1065610657
1065810659
10660

Kris
13-02-2009, 16:55
уникален уникат:bangin:единствено си струва парите ако е на тия километри ... което дълбоко ме съмнява

Kostadin`
13-02-2009, 16:56
Imolata e Alfa 33 с двигагел 1,4i - 90коня.Имола е писта в Италия и Алфата е наречена на нея.Имолите са с колони на вратите и ДВГ е 1,4i това е разликата за коята знам аз.Напиши в google.bg Alfa 33 Imola и виж какво ще излене.

Kris
13-02-2009, 17:08
Имола са копие 1 към 1 на QV + едни говорители и с двигател 1351. Нещо като 146 Junior ...

Speeder
13-02-2009, 17:15
Тия са уникални смешници като започнат да си надписват кога са сменяни масло или ремъци.... :cussing:

RaIDeR
13-02-2009, 17:30
Бе незнам дали е на тея километри ама си е доста запазена !
Парите определено си стуват за тая лъщарка !

Speeder
13-02-2009, 17:35
На тази седалката и е доста запазена, което е добре, но не е гаранция.
Преди около 7 месеца щях да купувам един много запазен като купе спортвагон 1.4.
На външен и вътрешен вид страхотна! Без ръжда. Нов внос.
Като запалих двигателя(което не бе лесно) се отказах тотално. Тресеше яко и пушеше много...

Та трябва да се гледа внимателно.

gadimir
13-02-2009, 19:15
абе ,мойта мислех че е на най-малко километри( около 135 000),ама тяа ме разби...Иначе изглежда доста добре(по-добре от моята):small_cry::small_cry::small_cry::small_cry:

mordohy
13-02-2009, 19:48
В Дупница имат много добри попадения с 33-ки.Миналата година бяха докарали една 33 16 в перфектно състояние.После една като моята на 57 000 км.На толкова си беше.Взе я един малоумник и я строши след две седмици.Какво да го правиш.Голфаджия.Свикнал беше при 120 всичко да му тресе и това да му помпа самочувствието.Ключалките,таблото и останалия дребосък го взех от него.За тази също е много вероятно да е на тия километри.Лошото е,че не знаеш на какъв изрод ще попадне.Убедил съм се,че за различните страни са произвеждани различни модификации.Както Райдер ми обърна внимание,моята не е Имола,но само защото макферсоните и са с четри болта.Иначе всичко,от кожения салон до последните подробности е от Имола.Просто е с тия екстри,произведена за Гърция.Иначе колицата ми харесва.Бих я взел за сина ми,за да не ми вземе моята.Щото след една година става на 18 год.,а Алфи му е много присърце.

mitaka_cs
13-02-2009, 22:06
Една от най-запазените, които съм виждал! С всички екстри за модела...ИСКАМ Я:D, но само с искане не става...
...бих се замислил, ако не бях решил вече да правя мотора на фиата:yawn:

mordohy
13-02-2009, 23:39
Една от най-запазените, които съм виждал! С всички екстри за модела...ИСКАМ Я:D, но само с искане не става...
...бих се замислил, ако не бях решил вече да правя мотора на фиата:yawn:
Абе,пак се позамисли:bangin:

Kris
14-02-2009, 00:48
Една от най-запазените, които съм виждал! С всички екстри за модела...ИСКАМ Я:D, но само с искане не става...
...бих се замислил, ако не бях решил вече да правя мотора на фиата:yawn:

ай връщай се в сектата бе ... ко ше го прайш тоа пунто:bangin:

mordohy
14-02-2009, 01:27
ай връщай се в сектата бе ... ко ше го прайш тоа пунто:bangin:Ами ще си строши главата с него.То стях това е стара традиция

mitaka_cs
14-02-2009, 10:33
Ами ще си строши главата с него.То стях това е стара традиция

Аз вече си я строших:bangin:
Всичко е сменено освен...мотора...и скапаните му лагери...
...тва пунто ще се прави(при Лисан на 19-ти в Четвъртък...там може да го видите)...след това е вечно мое...
...няма да ми стигне норматива за един пост, за да изпиша всичко което съм сменил и за капак след като му изтрака мотора му купих прагове за GT чисто нови небоядисани за 80 лв.:D...
...пребоядисано е цялото миналата година(без предния капак,той ме чака за десерт)
- по охладителната система не са сменени само два маркуча:cussing:
- по окачване и спирачки не са сменени само двата моста(оказаха са здрави:D)
...стига толкоз, че не му е мястото:asthanos:

mitaka_cs
14-02-2009, 10:44
ай връщай се в сектата бе ... ко ше го прайш тоа пунто:bangin:

Рано или късно се връщам...решено е...33-ка не се забравя...има вариант кат закрепя Пунтото да го заменя за старата ми 33-ка...дано свикна отново без хидравлика и клима:stumm:

Kostadin`
23-02-2009, 19:16
В късните години на производство са представени няколко модификации – Feeling, Hit и най-често срещаната от всички - Imola. Тя е разполагала с двигател 1.4, но в купето на 1.7 16v QV. Имолата най-лесно може да се познае по надписите на праговете и тонколоните в предните врати.

Kris
23-02-2009, 19:19
В късните години на производство са представени няколко модификации – Feeling, Hit и най-често срещаната от всички - Imola. Тя е разполагала с двигател 1.4, но в купето на 1.7 16v QV. Имолата най-лесно може да се познае по надписите на праговете и тонколоните в предните врати.

някой гледа в инфото на сайта:hehe:

Kostadin`
23-02-2009, 19:24
що да не ?! иска описание човека ето му най-точно