Linkestis
14-02-2009, 15:19
Смяната е почти елементарна и при повечко късмет може и три пъти да не ги сменявате до като автомобила е ваша собственост :)
Започнете с това като повдигнете автомобила и от двете страни.Уверете се че е стабилно подпрян,ако извършвате смяната сами!!!!
Смяната може да я съчетаете със смяна на накладки,дискове или маркучите.
87240
На тази снимка се вижда жилото което е с изолация и минаващо близо да гърнето.
87241
Обикновено болта с глава 10 ще се скъса,при повече късмет ще се развие.Ако се скъса въпреки препаратите,го закрепете или със "свинска опашка" или със скоба за маркуч.И двете вършат идеална работа
на фона на стругарски принадлежности са махане на болата и нова резба в носача.
87242
Ако всичко е в ръжда,и препаратите не вършат работа,спокойно използвайте резачките за жилото.Освободете от скобите цялото жило.То ще увисне почти по средата на автомобила.
Ако можете си запазете и ако са в добро състояние гумените "ушички",може да ви потрябват.
87243
Дръпнете двете седалки възможно напред.Ще видите от двете страни декоративни тапички които закриват болтчета с глава шестограм.Махнете ги с права отверка внимателно,особено ако е студено.Лесно се нараняват.
87244
Извадете внимателно кожата на лоста.Лесно се чупи пластмасата в която е подгъната кожата.Махнете контра зегерката.Или развийте гайката до край или почти докрай.Трябва да се използва целия аванс на водещото въже.
87245
Дръпнете "кантара" към вас
87246
С движение на ляво и на дясно,главите на основните жила излизат.
87247 87248
Повдигнете мокета и подпрете със трупче за да има видимост към самите жила където излизат под пода на автомобила.
От долу на автомобила има гумени тапи които предпазват влизането на вода в купето.Те са последното което ще ви затрудни при махането и слагането на новите жила.
87249
Монтажа се извършва по обратния ред на демонтажа.
Успех :)
Започнете с това като повдигнете автомобила и от двете страни.Уверете се че е стабилно подпрян,ако извършвате смяната сами!!!!
Смяната може да я съчетаете със смяна на накладки,дискове или маркучите.
87240
На тази снимка се вижда жилото което е с изолация и минаващо близо да гърнето.
87241
Обикновено болта с глава 10 ще се скъса,при повече късмет ще се развие.Ако се скъса въпреки препаратите,го закрепете или със "свинска опашка" или със скоба за маркуч.И двете вършат идеална работа
на фона на стругарски принадлежности са махане на болата и нова резба в носача.
87242
Ако всичко е в ръжда,и препаратите не вършат работа,спокойно използвайте резачките за жилото.Освободете от скобите цялото жило.То ще увисне почти по средата на автомобила.
Ако можете си запазете и ако са в добро състояние гумените "ушички",може да ви потрябват.
87243
Дръпнете двете седалки възможно напред.Ще видите от двете страни декоративни тапички които закриват болтчета с глава шестограм.Махнете ги с права отверка внимателно,особено ако е студено.Лесно се нараняват.
87244
Извадете внимателно кожата на лоста.Лесно се чупи пластмасата в която е подгъната кожата.Махнете контра зегерката.Или развийте гайката до край или почти докрай.Трябва да се използва целия аванс на водещото въже.
87245
Дръпнете "кантара" към вас
87246
С движение на ляво и на дясно,главите на основните жила излизат.
87247 87248
Повдигнете мокета и подпрете със трупче за да има видимост към самите жила където излизат под пода на автомобила.
От долу на автомобила има гумени тапи които предпазват влизането на вода в купето.Те са последното което ще ви затрудни при махането и слагането на новите жила.
87249
Монтажа се извършва по обратния ред на демонтажа.
Успех :)