View Full Version : Изтече ми нафтата, помагайте
Patsimir
26-12-2005, 17:50
:cry:
От няколко дни забелязах че много гори тази кола. Днес налях нафта и видях че отдолу отдясно на аспуха ми сълзи, ама доса сериозно. Трябва да кърпя резервоар ли? Каквко се прави в такава ситоация. Нов резервоар ли да търся?
И още нещо, и антифриз ми гори - абе какво стана с тази кола. Цялата се разтече.
Ако някой се е сблъсквал с подобни неща да да де съвет :?:
Crusader
26-12-2005, 18:22
Колега, резервоара може да се лепи. Не съм 100 % сигурен но мисля че ще стане с Поксипол /но не прозрачния/. Моят резервоар е палстмасов, предполагам че и твоя. Сваляш, почистваш с бензин мястото и лепиш. Има едни пистолети със силикон, може и с такова да опиташ да го залепиш.
Как така гори антифриз??? Да не тече от някое съединение? Ако все пак не тече има вариант да е гарнитура на главата. Погледни си маслото ако си е черно /не е заприличало на боза/, може да влиза в цилиндрите, но пък тогава ще работи нестабилно. Но всичко това са предположения, по вероятно е да тече от някъде /съединение/. Има едни прахчета, дето се сипват в охладителя и запушват малки течове, не са скъпи по 1-2 лв. може да опиташ с тях. Пиши какво си открил!
Успех!
[quote="Crusader"]Колега, резервоара може да се лепи. Не съм 100 % сигурен но мисля че ще стане с Поксипол /но не прозрачния/. Моят резервоар е палстмасов, предполагам че и твоя. Сваляш, почистваш с бензин мястото и лепиш. Има едни пистолети със силикон, може и с такова да опиташ да го залепиш.
Да така е! Резервоарът е пластмасов и ако не успееш да го залепиш с ПОКСИПОЛА или с някакво лепило,за силикона внимавай-трябва да е бензиноустойчив, лепенето става с ЕПОКСИДНА смола - лепил съм резервоарът на Ланчията ни преди години,НЕ мръдна повече от 2 години, а сега лепих на АЛФАта бензиновата помпа. Така че давай и успех!
Crusader
26-12-2005, 18:54
бензиноустойчив
Нафтоустойчиво /баси думата/ лепило, бензина е по-силен разтворител, но предполагам че Поксипол-а ще стане той, е на базата на епоксидни смоли. Имаше и един течен метал /не е съвсем точно/ на BISON, но и той я на база епоксидни смоли.
Бе и с кит да го мацнеш пак ще държи!
В тоя ред на мисли се сетих, как едни тиквеници преди години се опитаха да заваряват везервоар /на ЗИЛ 131/, чули не дочули не промили резервоара и не го налълнили с вода по време на заварката, резултата -> и до днес единия е с изкуствени предни зъби и доста белези по лицето и ръцете :!: :!: :!:
да де :oops: Нафтоустойчиво в случая :D
Dodo 155
26-12-2005, 19:11
А бре Вие му спукахте и залепихте резервоара :lol: :lol: :lol:
Може някое съединение да е дало фира сега в студа (както става обикновено) и да хвърля горивото от там :idea:
@Patsimir - ти остъргвал ли си я някъде отдолу, та да мислиш за нов резервоар :roll: :?
За изчезването на антифриза е имало и друг път тема и по-шибаният вариант е да ти тече в краката, по-"готиният" е да е дала фира водната помпа :idea:
Може и някое съединение да сълзи :idea: Виж дали няма някакви следи от теч по маркучите :idea:
Patsimir
26-12-2005, 23:15
Благодаря ви за акълите. Утре ще видим какво може Поксипола :)
Patsimir
27-12-2005, 23:04
Едно голямо БЛАГОДАРЯ на Alfa Maniak и Boxer, че ми помогнаха и заърпихме резервоара та спасихме теча :) с поксипол го "цеметирахме" :)
остава само проблема с антифриза...
alfatras
29-12-2005, 08:40
здравей колега-проблема с антифриза и аз го имам-доливам всяка седмица по малко-прегледах всички маркучи -уж няма теч а го губи,също така маслото ми е добре-има някакъв проблем с тоя дизел но какъв е май само тои си знае!интересното е че лятото нямаше проблем с антифриза а зимата??????
интересното е че лятото нямаше проблем с антифриза а зимата??????
а зимата пускаш топло ;)
Crusader
29-12-2005, 09:49
здравей колега-проблема с антифриза и аз го имам-доливам всяка седмица по малко-прегледах всички маркучи -уж няма теч а го губи,също така маслото ми е добре-има някакъв проблем с тоя дизел но какъв е май само тои си знае!интересното е че лятото нямаше проблем с антифриза а зимата??????
Колега, я направи следното: запали ДВГ да загрее, после го угаси и изчакай 10-15 мин и пак го запали и проследи охлаждащата система и парното, дали от някъде не се вдига пара, прегледай около водната помпа, радиатора, съединенията, радиаторчето на парното....а бе цялата система. Някои пукнатини отварят само когато системата е под налягане, имах такъв случай с Уно-то на жената. Уж от никъде не тече а се губи охладителя -> оказа се пукнатина около долния щуцер на радиатора, но отваря само колата поработи 10-15 мин и капе по много малко и само в движение. Поксипол-а беше решението на проблема.
Но пък сега ми прави впечатление, че налягането в охладителната система е много високо /направо надува казанчето/ :shock: и си мисля едни такива лоши работи за гарнитура на главата.......
Ако нямаш течове, отиди на стенд да проверят наличието на антифриз в изгорелите газове.
Crusader
29-12-2005, 09:56
....Ако все пак не тече има вариант да е гарнитура на главата...
Patsimir
02-01-2006, 19:01
здравей колега-проблема с антифриза и аз го имам-доливам всяка седмица по малко-прегледах всички маркучи -уж няма теч а го губи,също така маслото ми е добре-има някакъв проблем с тоя дизел но какъв е май само тои си знае!интересното е че лятото нямаше проблем с антифриза а зимата??????
Точно същия проблем е и при мен!!! И подозирам, че изчезва винаги едно и също количество антифриз. Поема ми винаги около 2 литра. Да не би да имаме и двамата спукано някъде. Много интересно...Ама и да се огледам за пукнатини - как да ги хвана каде са? Незнам какво става...
Patsimir
02-01-2006, 19:03
....Ако все пак не тече има вариант да е гарнитура на главата...
ама маслото си е ОК...не ми се вярва да е гарнитура, парно има...загрява, държи нормални градуси...чудо
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.